Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Drzewiecki Marcin (1948- )
(1)
Piotrowska Renata (1981- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
BIBLIOTEKI SZKOLNE
(2)
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE
(2)
UŻYTKOWNICY INFORMACJI
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
Słowo kluczowe
biblioteka szkolna
(1)
edukacja czytelnicza
(1)
edukacja medialna
(1)
kompetencje informacyjne
(1)
przysposobienie biblioteczne
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka)
Niniejsza książka skierowana jest do szerokiego grona czytelników. Odbiorcy to nie tylko bibliotekarze bibliotek szkolnych, pedagogicznych, publicznych oraz inni pracownicy z sektora oświaty i kultury. Do lektury tego eseju zapraszam przede wszystkim administrację oświaty, jej decydentów, władze samorządowe, lokalne, którym podlega terenowa oświata oraz tych wszystkich, dla których sprawy kultury, książki, mediów, bibliotek dla dzieci i młodzieży nie są bez znaczenia. Bibliotekarze znajdą tu katalog spraw zawodowych, który zajmuje ich codziennie. Starałem się przedstawić go w sposób jasny, klarowny, wyznaczając jednocześnie pewne pola działalności na przyszłość. Drugiej grupie odbiorców, po lekturze, niewątpliwie będzie łatwiej zrozumieć pracę bibliotekarza, tak powszechnie ocenianą jako cichą i spokojną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5312.I.8 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka = Science, Didactics, Practice ; 123)
Bibliogr. s. 133-153.
Przedmiotem publikacji są zagadnienia związane z edukacją informacyjną. Za główny cel autorka przyjęła ustalenie, w jakim stopniu polski system oświaty dostosowuje się do ogólnoświatowych tendencji kształcenia idealnych użytkowników informacji. Jednym z założeń było przedstawienie krajowych i międzynarodowych standardów przygotowywanych z myślą o dzieciach i młodzieży w wieku szkolnym. Opierając się na dokumentach, stanowiących fundament polskiej edukacji oraz analizie podręczników, autorka ukazała, w jakim stopniu treści różnych przedmiotów uwzględniają konieczność przygotowania uczniów do poszukiwania i wykorzystywania informacji. Zwróciła także uwagę na miejsce, jakie w procesie edukacji informacyjnej przypadło bibliotekarzowi i bibliotece szkolnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12254.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej