Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(12)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(7)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Turos Lucjan (1927- )
(2)
Bonisławski Mieczysław J. (1966- )
(1)
Chen Joseph S
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Gracz Jacek
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pearce Philip L
(1)
Prebensen Nina K
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Uysal Muzaffer
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Zdebski Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Massachusetts (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Język
polski
(10)
angielski
(1)
Temat
TURYSTYKA
(10)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
ODPOCZYNEK
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Psychologia
(1)
STUDENCI
(1)
Socjologia
(1)
Turystyka
(1)
Wartość
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(2)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
Słowo kluczowe
consumer behaviour
(1)
consumption
(1)
czas wolny
(1)
konsument
(1)
life satisfaction
(1)
odpoczynek
(1)
psychologia
(1)
psychology
(1)
rekreacja
(1)
rynek turystyczny
(1)
tourism
(1)
tourist
(1)
tourist industry
(1)
travel
(1)
turystyka
(1)
value
(1)
zachowania turystyczne
(1)
zachowanie
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Wobec Współczesności. Psychologia Biegu Życia)
Publikacja przeznaczona dla studentów psychologii, psychologii stosowanej, zarządzania turystyką, turystyki i rekreacji, a także nauczycieli akademickich i praktyków z branży turystycznej. Autorzy przedstawiają zagadnienia dotyczące aktywności turystycznej człowieka, zjawisk i procesów psychicznych związanych z tą aktywnością oraz turystyki jako źródła przemian społecznych w określonych środowiskach, a także psychologicznego funkcjonowania grupy turystycznej i znaczenia turystyki intencjonalnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7439.XX.1.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7047.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja opisuje nowy kierunek w psychologii - psychotransgresjonizm, czyli postrzeganie człowieka jako istoty zdolnej do transgresji, związanej ze wszystkimi dziedzinami jego życia i aktywności. Autor przedstawia turystykę edukacyjną i transgresją dot. ciągłej zmiany miejsca pobytu i kontaktu z coraz to innymi ludźmi, obiektami kultury, cywilizacji i przyrody. Niniejsza praca jest zatem pierwszą tego typu w Polsce próbą przedstawienia tej bogatej i różnorodnej problematyki, jaką kryją związki turystyki z transgresją oraz typologię osobowości turystów i ich wpływu na kształtowanie aspiracji transgracyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8736.XX.1.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tourist Behaviour : Themes and Conceptual Schemes / Philip L. Pearce. - Clevedon, Buffalo : Channel View Publications, 2008. - VII, [1], 241 s. : tab. ; 23 cm.
(Aspects of Tourism / ed. Chris Cooper, Michael C. Hall, Dallen Timothy ; 27)
Bibliografia s. 200-231, index s. 232-241.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10205 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza książka jest próbą przeniesienia stylu szkoły amerykańskiej na grunt polski: przeznaczona ma być zarówno dla specjalistów z zakresu nauk o turystyce, jak i dla przedsiębiorców i pracowników turystyki. Chciałbym, aby uczyniona tutaj próba odniesienia się do turystycznej rzeczywistości przy pomocy metodyki psychologii pobudziła dalsze prace i badania w tym zakresie, aby stała się ich inspiracją i ułatwiła wejście w temat. Książka zachęca do postawienia samemu sobie pytania, o to skąd to coś się bierze i dlaczego akurat tu i teraz to coś się przytrafiło. Mam nadzieję, iż kreatywna lektura książki może pomóc zrozumieć i poprawić to, co przedsiębiorcy robią zawodowo, zachęci do dogłębnego spojrzenia na własną działalność z innej perspektywy, z perspektywy własnego ja, rodziny, zadowolenia.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5659 [Magazyn 1], P.6691 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7531.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7160.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zebrane w książce materiały ilustrują proces wyboru, zwiedzania i oceny zabytków kultury i cywilizacji, obiektów architektury i osobliwości przyrody. Hipoteza pracy zakłada, że zachowania turystyczne są inspirowane nie tylko wiedzą, intelektem, wyobraźnią, wolą, ale także busolą uczuciową, jaką jest inteligencja emocjonalna umożliwiająca prawidłowe reagowanie na sytuacje turystyczne i postawy ludzi, które są składnikami komunikacji międzyludzkiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2337.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
As the field of tourism grows in maturity and scientific sophistication, it is important to fully understand the breadth and depth of vacation experience value. Current research delivers a multitude of approaches to value creation, represented here as a set of definitions, perspectives, and interpretations of how tourists, as customers, create value alone and with others. Providing an analytical and systematic clarification of the approaches, this book suggests an understanding of the differences, offering new and practical knowledge for tourism scholars and professionals to highlight the relevance of the concept to firms and organizations. Including a framework to distinguish among key resources or antecedents of customer value, this book also considers consumer behaviour and factors affecting value creation from physiological and psychological perspectives. Concluding with a summary of the areas for future research, it is a valuable resource for researchers of tourism, leisure and recreation.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17387 [Magazyn 1], P.17388 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18132.XX.1.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18131.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik przeznaczony jest dla studentów kierunków turystyka i rekreacja, lecz skorzystają z niego także praktycy i teoretycy turystyki. Praca, rekreacja i aktywność turystyczna człowieka to aktualnie jeden z bardziej dynamicznie rozwijających się obszarów praktyki społecznej, wymagającej niewątpliwie pogłębionej refleksji psychologicznej. Przydatność wiedzy psychologicznej w odniesieniu do aktywności rekreacyjno-turystycznej człowieka, dotyczy zarówno jej aspektów podmiotowych - wybranych procesów i właściwości psychicznych jednostki, jak i uwarunkowań sytuacyjno-środowiskowych, tworzących naturalną przestrzeń społeczną, która determinuje wybór i sposób realizacji różnorodnych form rekreacji ruchowej i turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2801 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2800.XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 431-440.
Książka przedstawia kompendium wiedzy na temat klientów na tym rynku, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych - przy czym wiedza ta, co ważne, ma w dużej części charakter teoretyczny, zaś ilustracje statystyczne służą egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odrębnej wiedzy. Biorąc pod uwagę powyższe oraz obszerną bibliografię zamieszczoną na końcu książki uważam, że recenzowana pozycja (...) będzie bardzo użyteczną pozycją dla tej grupy czytelników, o jakiej wspomina się w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klientów na rynku turystycznym, sposobów ich zachowań, uwarunkowań nabywczych. Książka niejako „wybiega” poza same zachowania kupujących na rynku turystycznym, ukazując te zachowania w kontekście szerszych uwarunkowań, kształtowania się potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, procesów związanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podręcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktywów przedsiębiorstw. W sposób interesujący uwzględniono wybrane aspekty konkurowania przedsiębiorstw o klientów na rynku usług turystycznych. Autorzy wskazują, w jaki sposób wartości dostarczane przez przedsiębiorstwa mogą wpływać na kształtowanie się satysfakcji i lojalności nabywców.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.8939.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10506.XX.3 [Czytelnia B], 10507.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 78-81.
Współczesny konsument znajduje się w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to również rynku turystycznego, który obecnie staje się jednym z największych sektorów gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, że w 2007 r., według szacunków World Travel and Tourism Council (WTTC), łączny popyt turystyczny na świecie wyniósł około 7 bln USD i dynamika tego zjawiska będzie wciąż rosła. Eksperci Światowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacują, że liczba podróży na świecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontekście zasadne staje się zainteresowanie wszystkich wytwórców produktów turystycznych (dotyczy to zarówno przedsiębiorstw, jak i obszarów turystycznych) problematyką zachowań konsumentów na rynku turystycznym i ich postępowaniem w procesie podejmowania decyzji o podróży turystycznej. Wiedza o potrzebach i postępowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osiągnięcie sukcesu działalności rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowań turystycznych i czynników je kształtujących. Opracowanie składa się z czterech rozdziałów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9949.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11585.XX.5 [Czytelnia B], 11586.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia czasu wolnego / Kazimierz Migdał. - Warszawa : AlmaMer Szkoła Wyższa, 2011. - 239, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 221-[232] przy rozdz. Indeksy.
Podręcznik zawiera wiedzę z zakresu minimum programowego poszerzoną o zagadnienia zachowań człowieka w czasie wolnym, a w szczególności z zakresu psychologii, rekreacji i turystyki. Najwięcej miejsca poświęcono psychologii społecznej ze względu na jej szczególną rolę praktyczną w życiu codziennym, w tym przypadku w czasie wolnym. Książka może być pomocna dla każdego, kogo interesuje problematyka zachowania człowieka w warunkach, kiedy jest wolny od zadań związanych z pracą zawodową oraz od innych obowiązków. Wiedza uzyskana w badaniach psychologicznych powinna pomóc człowiekowi bardziej skutecznie i przewidywalnie sprawować kontrolę nad własnym zachowaniem, aby mógł efektywniej korzystać z dobrodziejstw czasu wolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11971 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11969.XIX.2 [Wypożyczalnia B], P.11970.XIX.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13131.XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej