Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(39)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
only on-site
(33)
available
(29)
Branch
Magazyny
(12)
Wypo┼╝yczalnie
(17)
Czytelnie
(33)
Author
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(6)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Aluchna Maria
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Budzyński Wojciech (nauki ekonomiczne)
(1)
Bussey Cathy
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Czy┼╝ewska Maria
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Gregory Anne
(1)
Hali┼╝ak Edward
(1)
Hali┼╝ak Edward M
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Jusewicz-Kalter Ewa
(1)
Knecht Zdzis┼éaw (1938- )
(1)
Kot Wies┼éaw (1959- )
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna
(1)
Laermer Richard (1960- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Ma─çkowska Renata
(1)
Nawrocka El┼╝bieta (nauki ekonomiczne)
(1)
Okularczyk El┼╝bieta
(1)
Okupniak Liliana
(1)
Oliver Sandra
(1)
Prichinello Michael
(1)
Przybylski Henryk (1938- )
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smektała Tymon
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Wa┼Ťkowski Zygmunt
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta
(1)
┼Ülusarczyk Stanis┼éaw (1952- )
(1)
Świda Jarosław
(1)
┼╗bikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(15)
2000 - 2009
(26)
Country
Poland
(41)
Language
Polish
(41)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(37)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(5)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(3)
MARKETING
(3)
MARKETING PARTNERSKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(2)
REKLAMA
(2)
TURYSTYKA
(2)
ADMINISTRACJA
(1)
BIBLIOTEKARSTWO
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
BIBLIOTEKI WIRTUALNE
(1)
FIRMA (nazwa)
(1)
INNOWACJE
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OTOCZENIE FIRMY
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(2)
─ćWICZENIA I ZADANIA DLA SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
46 results Filter
Book
In basket
Netografia s. 225-228.
Bibliogr. s. 215-225.
Monografia jest po┼Ťwi─Öcona badaniom i praktyce public relations. Artyku┼éy zawarte w ksi─ů┼╝ce podejmuj─ů dalsze zagadnienia zwi─ůzane z t─ů praktyczn─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů podkre┼Ťlaj─ůc, ┼╝e PR rozszerza zakres swojego oddzia┼éywania, dotyczy nowych organizacji, obszar├│w aktywno┼Ťci, a tak┼╝e wykorzystuje ┼Ťrodki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej dzia┼éalno┼Ťci w zarz─ůdzaniu organizacjami. Kluczow─ů cech─ů publikacji jest poszukiwanie nowych rozwi─ůza┼ä dla praktyki PR oraz innych ni┼╝ dot─ůd obszar├│w badawczych. Celem monografii jest ujawnienie r├│┼╝nych sposob├│w my┼Ťlenia o public relations, a tak┼╝e postawienie przed badaczami i praktykami inspiruj─ůcych pyta┼ä o techniki PR, zakres oddzia┼éywania PR na r├│┼╝ne obszary ┼╝ycia spo┼éeczno-gospodarczego oraz czynniki, kt├│re wp┼éywaj─ů tak na praktyk─Ö PR, jak i wizerunek organizacji. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14918 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy ksi─ů┼╝ki - na podstawie w┼éasnych bada┼ä - przedstawiaj─ů diagnoz─Ö dzia┼éalno┼Ťci PR w samorz─ůdach terytorialnych, a nast─Öpnie wskazuj─ů, jak nale┼╝y j─ů realizowa─ç, jakie funkcje i zadania powinna spe┼énia─ç oraz jakie narz─Ödzia i instrumenty komunikowania si─Ö mo┼╝na w tym celu wykorzystywa─ç. Publikacja sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, uwzgl─Ödniaj─ůcej specyfik─Ö public relations jednostek samorz─ůdu terytorialnego, oraz z cz─Ö┼Ťci empirycznej, zawieraj─ůcej raport z przeprowadzonych bada┼ä. Ostatni rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zar├│wno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty mened┼╝erskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikacj─Ö z mediami. Autorzy omawiaj─ů najwa┼╝niejsze formy wsp├│┼épracy dzia┼é├│w public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadaj─ů: jak zorganizowa─ç te prac─Ö jak odr├│┼╝ni─ç, co w┼Ťr├│d wydarze┼ä medialnych zas┼éuguje na uwag─Ö jak przygotowa─ç konferencj─Ö prasow─ů na co zwraca─ç uwag─Ö przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzie─ç, by wygra─ç batali─Ö o sprostowanie, a kiedy jej zaniecha─ç jak pos┼éugiwa─ç si─Ö j─Özykiem cia┼éa a nawet - czym pachnie─ç, w co si─Ö ubra─ç i jakim ┼╝arcikiem w towarzystwie zab┼éysn─ů─ç
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4432 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Om├│wione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsi─Öbiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania si─Ö z opini─ů publiczn─ů i okre┼Ťlonymi grupami odbiorc├│w, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawi─ůzywanie kontakt├│w, metody prowadzenia dzia┼éa┼ä, ┼Ťrodki przekazu i techniki, modele organizacyjne, to┼╝samo┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa i kszta┼étowanie publicznego wizerunku, dzia┼éania mi─Ödzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5177 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5176 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: Brilliant PR : create a PR sensation, whatever your budget, whatever your business, 2011.
W ksi─ů┼╝ce om├│wiono wszelkie aspekty PR, pocz─ůwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materia┼é├│w informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie medi├│w spo┼éeczno┼Ťciowych, a sko┼äczywszy na realizacji r├│┼╝nych kampanii PR. Ksi─ů┼╝ka zawiera mn├│stwo doskona┼éych przyk┼éad├│w i cennych wskaz├│wek pochodz─ůcych od ludzi, kt├│rzy na co dzie┼ä maj─ů styczno┼Ťc z bran┼╝─ů PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnie─ç w mediach z dobrym skutkiem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12901 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14023 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Nowoczesne organizacje prowadz─ů ┼Ťwiadom─ů i aktywn─ů polityk─Ö komunikowania si─Ö zar├│wno z otoczeniem, jak i we w┼éasnym wn─Ötrzu. Jej przedmiotem s─ů dziedziny poruszane w tej ksi─ů┼╝ce. Poszczeg├│lne zagadnienia s─ů ilustrowane przyk┼éadami z praktyki. Ksi─ů┼╝ka jest napisana prostym i p┼éynnym j─Özykiem, a jej przyst─Öpna forma jest przyjazna dla Czytelnika, kt├│ry cho─ç zaj─Öty, poszukuje nowych sposob├│w doskonalenia swoich umiej─Ötno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4958 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5561 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations od podstaw / Philip Henslowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 180 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Public relations jest jednym z filar├│w dzia┼éania nowoczesnej organizacji. W po┼é─ůczeniu z komunikacj─ů odgrywa coraz wi─Öksz─ů rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Z racji powi─ůza┼ä z handlem, marketingiem, reklam─ů, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami w┼éa┼Ťciwe zaplanowanie dzia┼éa┼ä public relations wymaga od os├│b przygotowuj─ůcych takie dzia┼éania przekrojowej wiedzy zwi─ůzanej z tymi dziedzinami. Znajomo┼Ť─ç podstaw tych bran┼╝ jest niezb─Ödna do rozpoznania i w┼éa┼Ťciwej oceny problem├│w, kt├│re mog─ů pojawi─ç si─Ö podczas tworzenia kampanii PR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4455 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W niniejszej ksi─ů┼╝ce znajdziesz niezliczone przyk┼éady, kt├│re zaczerpn─Öli┼Ťmy z w┼éasnego do┼Ťwiadczenia oraz z dok┼éadnie przeanalizowanych do┼Ťwiadcze┼ä naszych koleg├│w. Dzi─Öki tym przyk┼éadom b─Ödziesz wiedzia┼é, w jaki spos├│b wykorzysta─ç swoje najlepsze pomys┼éy oraz pomys┼éy swojej firmy, aby interesowa┼éa si─Ö Tob─ů prasa, o jakiej marzysz i na jak─ů zas┼éugujesz. Obja┼Ťniamy r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b wsp├│┼épracowa─ç z mediami, aby jak najszybciej dokona─ç decyduj─ůcej prezentacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6444 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie i Opracowania / Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ISSN 2084-6193 ; nr 241)
Bibliogr. s. 297-330.
Efektem rozwa┼╝a┼ä zawartych w niniejszej ksi─ů┼╝ce jest wk┼éad pracy w rozw├│j nauki w dziedzinie nauk ekonomicznych, w dyscyplinie ekonomia i dyscyplinie szczeg├│┼éowej ekonomika turystyki, a dotycz─ůcy: tw├│rczej systematyzacji istniej─ůcego dorobku naukowego oraz pr├│by jego krytycznej oceny, czego zwie┼äczeniem s─ů autorskie definicje wizerunku i obszaru recepcji turystycznej, zastosowania teorii ekonomii do rozwi─ůzania z┼éo┼╝onych problem├│w, odnosz─ůcych si─Ö do funkcjonowania rynku i obszaru recepcji turystycznej, pog┼é─Öbienia wiedzy naukowej na temat kszta┼étowania wizerunku obszaru recepcji turystycznej i sformu┼éowania rekomendacji dla polityki turystycznej, zaproponowania metodyki pomiaru wizerunku obszaru recepcji turystycznej z punktu widzenia jego podstawowych atrybut├│w - potencja┼éu wzrostowego i si┼éy oddzia┼éywania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13459 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14424 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
"...Leksykon opracowany przez zesp├│┼é fachowc├│w stanowi sp├│jn─ů ca┼éo┼Ť─ç, dostarcza wyczerpuj─ůc─ů wiedz─Ö z konkretnej dziedziny, przygotowan─ů przez znane autorytety, od kt├│rych oczekujemy, ┼╝e sprawdzili wcze┼Ťniej zawarte w ksi─ů┼╝ce informacje i przemy┼Ťleli zredagowane definicje. Jest lepsz─ů alternatyw─ů dla cz─Östo niechlujnie przygotowanej przez anonimowych autor├│w r├│┼╝nych tekst├│w dost─Öpnych w internecie. Dzi─Öki leksykonom tak┼╝e studenci ┼éatwiej i szybciej przygotowuj─ů si─Ö do zaj─Ö─ç i do egzamin├│w. Kwintesencj─Ö wiedzy otrzymuj─ů w jednej ksi─ů┼╝ce, a nie w wielu kana┼éach informacyjnych RSS czy w serwisach i przegl─ůdarkach internetowych. Opracowanie ksi─ů┼╝kowe daje czytelnikowi pe┼éniejszy ogl─ůd danego zagadnienia - w tym przypadku zaprasza do podr├│┼╝y po ┼Ťwiecie public relations, przybli┼╝a i wyja┼Ťnia terminy i rozumienie wszystkiego, co aktualnie jest u┼╝ywane w Polsce przez ludzi zajmuj─ůcych si─Ö profesjonalnie dzia┼éalno┼Ťci─ů PR. T┼éumaczy r├│wnie┼╝ wiele u┼╝ywanych w naszym kraju poj─Ö─ç angloj─Özycznych, kt├│rych nie tylko znaczenie ale i pisownia mo┼╝e nam sprawia─ç k┼éopoty. Dokumentuje aktualne spostrzeganie i punkt widzenia public relations, daje du┼╝o nowych temat├│w do refleksji o tym nowym zawodzie spo┼éecznego komunikatora jak i inspiruje do dalszych poszukiwa┼ä poj─Ö─ç i nazw, kt├│re pojawiaj─ů si─Ö w permanentnie rozwijaj─ůcym si─Ö ┼Ťrodowisku zawodowego PR..." - prof. Jerzy Ol─Ödzki i dr Dariusz Tworzyd┼éo. (ze Wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8660 I.2 [Czytelnia C], 8659 I.2 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce opisano miejsce i rol─Ö public relations w zarz─ůdzaniu firm─ů. ┼ü─ůcz─ůc r├│┼╝ne modele i teorie zarz─ůdzania, autorka om├│wi┼éa tworzenie skutecznych strategii PR w kontek┼Ťcie m.in. zarz─ůdzania strategicznego firm─ů, dzia┼éania kierownictwa firmy, zarz─ůdzania zasobami ludzkimi, dzia┼éalno┼Ťci marketingowej firmy, wp┼éywu globalizacji na dzia┼éania PR oraz ich skuteczno┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w zarz─ůdzania, socjologii, psychologii, a tak┼╝e praktyk├│w PR zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä kszta┼étowaniem wizerunku firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6044 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4426 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspekt├│w public relations oraz przyk┼éad├│w sytuacji, kt├│re zdarzaj─ů si─Ö w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Ksi─ů┼╝ka zawiera ponadto terminologi─Ö oraz kluczowe poj─Öcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora by┼éo przekazanie zar├│wno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, kt├│ra umo┼╝liwi rozwi─ůzywanie problem├│w pojawiaj─ůcych si─Ö w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdzia┼éy. W pierwszym zaprezentowano teoretyczn─ů podbudow─Ö prezentowanych zagadnie┼ä; przedstawiono podstawowe definicje oraz analiz─Ö otoczenia organizacji; zdefiniowano i om├│wiono procedur─Ö public relations oraz bariery, jakie pojawiaj─ů si─Ö w trakcie jej wdra┼╝ania. Rozdzia┼é drugi zawiera analiz─Ö wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono si─Ö przede wszystkim na elementach ┼Ťci┼Ťle zwi─ůzanych z prezentowanymi w dalszej cz─Ö┼Ťci studiami przypadk├│w. Rozdzia┼é trzeci stanowi zestawienie przyk┼éad├│w do rozwi─ůzania w formie case study oraz opracowa┼ä do analizy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1228 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnie┼ä pochodnych. G┼é├│wne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe poj─Öcia, istota, cechy to┼╝samo┼Ťciowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety r├│┼╝nych sposob├│w organizowania dzia┼éalno┼Ťci PR, zasady etyczne; analiza cel├│w i zada┼ä w poszczeg├│lnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przyk┼éady program├│w PR, pytania i zadania sprawdzaj─ůce wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyk├│w. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia rzadkie i umiej─Ötne po┼é─ůczenie walor├│w podr─Öcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13851 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14297 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
PUBLIC RELATIONS (hasło przedmiotowe)
zob. też REKLAMA (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: PR
Authority data
PUBLIC RELATIONS - etyka (hasło przedmiotowe)
Authority data
ADMINISTRACJA - public relations (hasło przedmiotowe)
Authority data
TURYSTYKA - public relations (hasło przedmiotowe)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again