Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(20)
Status
only on-site
(17)
available
(16)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(8)
Czytelnie
(17)
Author
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(4)
Andrzejewski Piotr (1955-2009)
(2)
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Black Sam (1915-1999)
(1)
Chlewińska Iwona
(1)
Davis Anthony
(1)
Deszczy┼äski Przemys┼éaw (1956- )
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Henslowe Philip (1934- )
(1)
Hope Ewa
(1)
Kot Wies┼éaw (1959- )
(1)
Lignar Karolina
(1)
Oliver Sandra
(1)
Smektała Tymon
(1)
Szadok-Bratuń Aleksandra
(1)
Tabernacka Magdalena (1974- )
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
┼╗bikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(15)
Country
Poland
(20)
Language
Polish
(20)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(19)
ADMINISTRACJA
(1)
INSTYTUCJE UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
ZARZ─äDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(4)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
20 results Filter
Book
In basket
(Warsztaty Mened┼╝erskie)
Kolejna publikacja w serii warsztaty mened┼╝erskie to vademecum dla ludzi odpowiedzialnych w firmie za komunikacj─Ö z mediami. Autorzy omawiaj─ů najwa┼╝niejsze formy wsp├│┼épracy dzia┼é├│w public relations z redakcjami prasowymi, radiowymi i telewizyjnymi. Konkretnie i fachowo podpowiadaj─ů: jak zorganizowa─ç te prac─Ö jak odr├│┼╝ni─ç, co w┼Ťr├│d wydarze┼ä medialnych zas┼éuguje na uwag─Ö jak przygotowa─ç konferencj─Ö prasow─ů na co zwraca─ç uwag─Ö przy redagowaniu tekstu promocyjnego co trzeba wiedzie─ç, by wygra─ç batali─Ö o sprostowanie, a kiedy jej zaniecha─ç jak pos┼éugiwa─ç si─Ö j─Özykiem cia┼éa a nawet - czym pachnie─ç, w co si─Ö ubra─ç i jakim ┼╝arcikiem w towarzystwie zab┼éysn─ů─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4432.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 128-130.
Podr─Öcznik pt. Public relations ma "cztery podstawowe cechy: istotno┼Ť─ç, aktualno┼Ť─ç, nowatorstwo i wyj─ůtkowo┼Ť─ç [...] Wyj─ůtkowo┼Ť─ç pracy legitymuje luka tematyczna zagadnie┼ä public relations w polskiej literaturze, kt├│ra dotychczas nie przedstawi┼éa zbiorczo tych zagadnie┼ä zar├│wno w uj─Öciu historycznym, ekonomicznym, jak i praktycznym oraz wskazywa┼éa na powi─ůzanie z internal relations, media relations, inwestor relations, personal public relations, sponsoringiem i lobbingiem. (z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Krzysztofa Firleja)
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13355.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14360.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Om├│wione zagadnienia: strategiczna rola public relations, relacje w przedsi─Öbiorstwie a sprawy publiczne, sposoby komunikowania si─Ö z opini─ů publiczn─ů i okre┼Ťlonymi grupami odbiorc├│w, media relations i lobbing parlamentarny, informacja i nawi─ůzywanie kontakt├│w, metody prowadzenia dzia┼éa┼ä, ┼Ťrodki przekazu i techniki, modele organizacyjne, to┼╝samo┼Ť─ç przedsi─Öbiorstwa i kszta┼étowanie publicznego wizerunku, dzia┼éania mi─Ödzynarodowe, praca w sieci, komunikacja niewerbalna, perspektywy kariery zawodowej w dziedzinie public relations, struktura nauczania w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4804 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5177.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5176.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations od podstaw / Philip Henslowe. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 180 s. : rys. ; 21 cm.
(Onepress Exclusive)
Public relations jest jednym z filar├│w dzia┼éania nowoczesnej organizacji. W po┼é─ůczeniu z komunikacj─ů odgrywa coraz wi─Öksz─ů rol─Ö we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie. Z racji powi─ůza┼ä z handlem, marketingiem, reklam─ů, badaniami rynku i wieloma innymi dziedzinami w┼éa┼Ťciwe zaplanowanie dzia┼éa┼ä public relations wymaga od os├│b przygotowuj─ůcych takie dzia┼éania przekrojowej wiedzy zwi─ůzanej z tymi dziedzinami. Znajomo┼Ť─ç podstaw tych bran┼╝ jest niezb─Ödna do rozpoznania i w┼éa┼Ťciwej oceny problem├│w, kt├│re mog─ů pojawi─ç si─Ö podczas tworzenia kampanii PR.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4455.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce opisano miejsce i rol─Ö public relations w zarz─ůdzaniu firm─ů. ┼ü─ůcz─ůc r├│┼╝ne modele i teorie zarz─ůdzania, autorka om├│wi┼éa tworzenie skutecznych strategii PR w kontek┼Ťcie m.in. zarz─ůdzania strategicznego firm─ů, dzia┼éania kierownictwa firmy, zarz─ůdzania zasobami ludzkimi, dzia┼éalno┼Ťci marketingowej firmy, wp┼éywu globalizacji na dzia┼éania PR oraz ich skuteczno┼Ť─ç. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w zarz─ůdzania, socjologii, psychologii, a tak┼╝e praktyk├│w PR zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä kszta┼étowaniem wizerunku firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5015 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6044.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 4426 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej publikacji jest zaprezentowanie teoretycznych aspekt├│w public relations oraz przyk┼éad├│w sytuacji, kt├│re zdarzaj─ů si─Ö w codziennym funkcjonowaniu organizacji. Ksi─ů┼╝ka zawiera ponadto terminologi─Ö oraz kluczowe poj─Öcia z zakresu PR. Zamierzeniem autora by┼éo przekazanie zar├│wno teoretycznej, jak i praktycznej wiedzy, kt├│ra umo┼╝liwi rozwi─ůzywanie problem├│w pojawiaj─ůcych si─Ö w praktyce zawodowej. Publikacja niniejsza zawiera trzy rozdzia┼éy. W pierwszym zaprezentowano teoretyczn─ů podbudow─Ö prezentowanych zagadnie┼ä; przedstawiono podstawowe definicje oraz analiz─Ö otoczenia organizacji; zdefiniowano i om├│wiono procedur─Ö public relations oraz bariery, jakie pojawiaj─ů si─Ö w trakcie jej wdra┼╝ania. Rozdzia┼é drugi zawiera analiz─Ö wybranych sfer zadaniowych PR, przy czym skupiono si─Ö przede wszystkim na elementach ┼Ťci┼Ťle zwi─ůzanych z prezentowanymi w dalszej cz─Ö┼Ťci studiami przypadk├│w. Rozdzia┼é trzeci stanowi zestawienie przyk┼éad├│w do rozwi─ůzania w formie case study oraz opracowa┼ä do analizy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations : wiarygodny dialog z otoczeniem / Krystyna Wojcik. - Wyd. 3 zm. i rozsz. - Warszawa : Wydawnictwo Placet, 2005. - 927, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 899-909. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 11380 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Słowo kluczowe: public relations
Bibliogr. s. 927-954. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka dostarcza kompletnej i aktualnej wiedzy na temat public relations i zagadnie┼ä pochodnych. G┼é├│wne obszary tematyczne to m.in.: podstawowe poj─Öcia, istota, cechy to┼╝samo┼Ťciowe, funkcje, motywy prowadzenia, wady i zalety r├│┼╝nych sposob├│w organizowania dzia┼éalno┼Ťci PR, zasady etyczne; analiza cel├│w i zada┼ä w poszczeg├│lnych fazach procesu PR; public relations jako dyscyplina naukowa; pozytywne i negatywne przyk┼éady program├│w PR, pytania i zadania sprawdzaj─ůce wiedz─Ö i umiej─Ötno┼Ťci czytelnika, liczne listy kontrolne dla praktyk├│w. Ksi─ů┼╝k─Ö wyr├│┼╝nia rzadkie i umiej─Ötne po┼é─ůczenie walor├│w podr─Öcznika akademickiego z aplikacyjnymi/ poradnikowymi dla praktyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13851.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14297.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy ksi─ů┼╝ki - na podstawie w┼éasnych bada┼ä - przedstawiaj─ů diagnoz─Ö dzia┼éalno┼Ťci PR w samorz─ůdach terytorialnych, a nast─Öpnie wskazuj─ů, jak nale┼╝y j─ů realizowa─ç, jakie funkcje i zadania powinna spe┼énia─ç oraz jakie narz─Ödzia i instrumenty komunikowania si─Ö mo┼╝na w tym celu wykorzystywa─ç. Publikacja sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, uwzgl─Ödniaj─ůcej specyfik─Ö public relations jednostek samorz─ůdu terytorialnego, oraz z cz─Ö┼Ťci empirycznej, zawieraj─ůcej raport z przeprowadzonych bada┼ä. Ostatni rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zar├│wno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769.XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4433.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů. Ze wzgl─Ödu na coraz wi─Öksze znaczenie kszta┼étowania wizerunku kraju jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym wszechstronnym, a jednocze┼Ťnie przyst─Öpnie napisanym opracowaniu om├│wiono najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia PR oraz przeanalizowano ich przydatno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç. Poza teori─ů zawarto te┼╝ wiele praktycznych przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych wykorzysta─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozwa┼╝ania nad przysz┼éo┼Ťci─ů public relations. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyk├│w zainteresowanych t─ů tematyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7264.IX.18 [Czytelnia C], 6883.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki adresowany jest do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunkach zarz─ůdzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji spo┼éecznej, politologii oraz innych nauk spo┼éecznych i studi├│w specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi r├│wnie┼╝ uzupe┼énienie teoretycznej wiedzy dla praktyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacj─ů ze spo┼éecze┼ästwem. Zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez public relations. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4986.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez PR. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu. Poza podstawow─ů wiedz─ů z dziedziny PR, podr─Öcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobie┼╝nie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospo┼éeczne podstawy PR, odpowiedzialno┼Ť─ç i etyka, wewn─Ötrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarz─ůdowych oraz finansowych i gie┼édowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Lex)
Na ksi─ů┼╝ce zb─Ödny ISSN.
Bibliogr. s. 583-[610].
Opracowanie dotyczy public relations szeroko pojmowanej sfery publicznej - organ├│w administracji publicznej i jednostek samorz─ůdu terytorialnego, s─ůd├│w, prokuratury, policji i os├│b sprawuj─ůcych funkcje publiczne w kraju oraz w instytucjach o zasi─Ögu mi─Ödzynarodowym. Zawarto w nim wyniki bada┼ä naukowych oraz ustalenia praktyk├│w dotycz─ůce kszta┼étowania, wizerunku i przebiegu komunikacji w relacjach obywateli z przedstawicielami w┼éadz publicznych. Cz─Ö┼Ť─ç pierwsza przedstawia prawne, socjologiczne i organizacyjne uwarunkowania kszta┼étowania wizerunku podmiot├│w sfery publicznej, w szczeg├│lno┼Ťci w kontek┼Ťcie reputacji, to┼╝samo┼Ťci i zaufania. Dokonano szczeg├│┼éowej analizy takich zagadnie┼ä jak: promocja, design i architektura oraz wykorzystanie logo i emblemat├│w w dzia┼éaniach z zakresu public relations, czy te┼╝ wykorzystanie systemu zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů (ISO). Cz─Ö┼Ť─ç druga zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona komunikacji jako podstawie dzia┼éa┼ä public relations. Analizie poddano przebieg i uwarunkowania komunikacji przedstawicieli w┼éadz z obywatelami oraz specyfik─Ö kontakt├│w z mass mediami. Om├│wiono narz─Ödzia komunikacyjne, takie jak: media relations, publicity, komunikowanie publiczne, a tak┼╝e komunikacyjne znaczenie wydarze┼ä, m.in. imprez o charakterze masowym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13285.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Kreatywno┼Ť─ç)
W dzisiejszej rzeczywisto┼Ťci gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzaj─ů si─Ö zar├│wno firmom du┼╝ym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsi─Öbiorstwom wci─ů┼╝ walcz─ůcym o siln─ů pozycj─Ö. Public relations, jedna z najbardziej fascynuj─ůcych dziedzin wsp├│┼éczesnych nauk ekonomicznych, ┼é─ůcz─ůca elementy marketingu, zarz─ůdzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenion─ů pomoc. Dzi─Öki dzia┼éaniom PR organizacja mo┼╝e unikn─ů─ç najbardziej niebezpiecznych skutk├│w sytuacji kryzysowej - utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. ┼Ürodki trwa┼ée mo┼╝na odpracowa─ç i zdoby─ç na nowo, natomiast warto┼Ťci niematerialne, takie jak repoutacja czy wizerunek, trudno jest odzyska─ç, kiedy juz raz sie je straci. W niniejszej ksi─ů┼╝ce znajdziesz wskaz├│wki, co robi─ç, by wyj┼Ť─ç obronn─ů r─Ök─ů z sytuacji kryzysowych, nie trac─ůc wizerunku oraz zaufania klient├│w i kontrahent├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4673 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5042.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5041.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations instytucji u┼╝yteczno┼Ťci publicznej / red. Ewa Hope. - Gda┼äsk : Scientific Publishing Group, 2005. - 216, [1] s. : faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm.
(Biblioteka Public Relations)
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka trafia w wyra┼║nie widoczne zapotrzebowanie, z jednej strony bowiem instytucje u┼╝yteczno┼Ťci publicznej coraz cz─Ö┼Ťciej si─Ögaj─ů po narz─Ödzia i metody public relations, a z drugiej - odczuwaj─ů brak specjalist├│w, kt├│rzy dysponuj─ů do┼Ťwiadczeniem w tym bardzo specyficznym sektorze ┼╝ycia publicznego. Niew─ůtpliwym walorem proponowanej publikacji jest w┼éa┼Ťnie odwo┼éanie si─Ö do licznych przyk┼éad├│w konkretnych dzia┼éa┼ä w zakresie PR w r├│┼╝nych typach instytucji, w tym takich, jak szko┼éa, szpital i stra┼╝ miejska. Niekt├│re z tekst├│w maj─ů niemal instrukta┼╝owy charakter, tote┼╝ publikacja ta mo┼╝e si─Ö okaza─ç bardzo u┼╝yteczn─ů pomoc─ů zar├│wno dla kierownictwa takich instytucji, jak r├│wnie┼╝ dla ich pracownik├│w odpowiedzialnych za kontakt z publiczno┼Ťci─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5123 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6229.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6228.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozw├│j orientacji marketingowej przedsi─Öbiorstw oraz zmiany w ┼Ťwiadomo┼Ťci konsument├│w i innych uczestnik├│w wymiany sprawi┼éy, ┼╝e polskie firmy coraz cz─Ö┼Ťciej zaczynaj─ů dostrzega─ç potrzeb─Ö komunikacji z r├│┼╝nymi grupami otoczenia i si─Ögaj─ů po narz─Ödzia public relations. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa napisana, aby u┼éatwi─ç pos┼éugiwanie si─Ö instrumentami public relations. Om├│wiono w niej: istot─Ö puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsi─Öbiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osi─ůgania; formy oraz zakres narz─Ödzi public relations stosowanych przez najwi─Öksze przedsi─Öbiorstwa mi─Ödzynarodowe, dzia┼éaj─ůce na polskim rynku. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje te┼╝ mened┼╝er├│w zajmuj─ůcych si─Ö t─ů tematyk─ů w przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4391.IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991.IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800.IX.18 [Czytelnia C], 7799.IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again