Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(7)
available
(5)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(7)
Author
Cenker Ewa Małgorzata
(2)
Ol─Ödzki Jerzy (1945- )
(2)
Tworzyd┼éo Dariusz (1974- )
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Austen-Tynda Agata
(1)
Davis Anthony
(1)
D─ůbkowski Grzegorz
(1)
Zrałek Jolanta
(1)
┼╗bikowska Agnieszka
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(6)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
PUBLIC RELATIONS
(8)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO WIELONARODOWE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
8 results Filter
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie)
Bibliogr. s. 231-242 i przy rozdz. Indeks.
Autorzy ksi─ů┼╝ki - na podstawie w┼éasnych bada┼ä - przedstawiaj─ů diagnoz─Ö dzia┼éalno┼Ťci PR w samorz─ůdach terytorialnych, a nast─Öpnie wskazuj─ů, jak nale┼╝y j─ů realizowa─ç, jakie funkcje i zadania powinna spe┼énia─ç oraz jakie narz─Ödzia i instrumenty komunikowania si─Ö mo┼╝na w tym celu wykorzystywa─ç. Publikacja sk┼éada si─Ö z cz─Ö┼Ťci teoretycznej, uwzgl─Ödniaj─ůcej specyfik─Ö public relations jednostek samorz─ůdu terytorialnego, oraz z cz─Ö┼Ťci empirycznej, zawieraj─ůcej raport z przeprowadzonych bada┼ä. Ostatni rozdzia┼é po┼Ťwi─Öcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zar├│wno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12769 XIII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 2. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2002. - 247, [1] s. : schem., tab. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4433 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Public relations / Ewa Małgorzata Cenker. - Wyd. 4. rozsz. - Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej, 2013. - 254, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 245-251.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim, przeznaczonym r├│wnie┼╝ dla wszystkich, kt├│rzy zamierzaj─ů aktywnie uczestniczy─ç w ┼╝yciu gospodarczym. Przedstawia najwa┼╝niejsze aspekty dzia┼éa┼ä public relations, tzn. kszta┼étowanie relacji z grupami otoczenia wewn─Ötrznego i zewn─Ötrznego za pomoc─ů r├│┼╝nych instrument├│w: od w┼éa┼Ťciwych publikacji, przez sponsoring i dzia┼éania lobbystyczne, po dzia┼éalno┼Ť─ç wystawiennicz─ů. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie ┼Ťrodk├│w j─Özykowych i zachowanie w┼éa┼Ťciwych relacji z mass mediami, a tak┼╝e dba┼éo┼Ť─ç o to┼╝samo┼Ť─ç firmow─ů. Ze wzgl─Ödu na coraz wi─Öksze znaczenie kszta┼étowania wizerunku kraju jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki jest po┼Ťwi─Öcona tej tematyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13849 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14808 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
W tym wszechstronnym, a jednocze┼Ťnie przyst─Öpnie napisanym opracowaniu om├│wiono najcz─Ö┼Ťciej stosowane narz─Ödzia PR oraz przeanalizowano ich przydatno┼Ť─ç i skuteczno┼Ť─ç. Poza teori─ů zawarto te┼╝ wiele praktycznych przyk┼éad├│w i studi├│w przypadk├│w, pozwalaj─ůcych wykorzysta─ç zdobyt─ů wiedz─Ö w codziennym funkcjonowaniu firmy, oraz ciekawe rozwa┼╝ania nad przysz┼éo┼Ťci─ů public relations. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, dziennikarstwa, socjologii i psychologii oraz praktyk├│w zainteresowanych t─ů tematyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5955 [Magazyn 1], P.5954 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5953 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7264 IX.18 [Czytelnia C], 6883 IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik akademicki adresowany jest do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunkach zarz─ůdzania i marketingu, dziennikarstwa i komunikacji spo┼éecznej, politologii oraz innych nauk spo┼éecznych i studi├│w specjalistycznych z zakresu PR. Stanowi r├│wnie┼╝ uzupe┼énienie teoretycznej wiedzy dla praktyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö kreowaniem wizerunku w firmach i organizacjach i ich komunikacj─ů ze spo┼éecze┼ästwem. Zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez public relations. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego i dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4986 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 348-355 oraz przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki do przedmiotu public relations zawiera najnowsz─ů wiedz─Ö o funkcjach i roli spo┼éecznej pe┼énionej przez PR. Inicjuje now─ů w polskiej literaturze dyskusj─Ö o potrzebie analizy PR jako zjawiska socjologicznego oraz dziedziny wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie demokratyzacji proces├│w komunikowania spo┼éecznego. Poszczeg├│lne rozdzia┼éy zawieraj─ů autentyczne, zaczerpni─Öte bezpo┼Ťrednio z praktyki, przyk┼éady r├│┼╝nych dzia┼éa┼ä i zachowa┼ä specjalist├│w PR, obrazuj─ůce tezy omawiane w tekstach, a ko┼äcz─ů si─Ö spisem zalecanej literatury oraz zestawem pyta┼ä, na kt├│re czytelnik znajdzie odpowied┼║ w tre┼Ťci danego rozdzia┼éu. Poza podstawow─ů wiedz─ů z dziedziny PR, podr─Öcznik ten prezentuje zagadnienia dotychczas pomijane lub omawiane bardzo pobie┼╝nie w polskiej literaturze przedmiotu, np.: psychospo┼éeczne podstawy PR, odpowiedzialno┼Ť─ç i etyka, wewn─Ötrzny PR, PR w instytucjach publicznych i organizacjach pozarz─ůdowych oraz finansowych i gie┼édowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13848 [Magazyn 1] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 170-[175].
Rozw├│j orientacji marketingowej przedsi─Öbiorstw oraz zmiany w ┼Ťwiadomo┼Ťci konsument├│w i innych uczestnik├│w wymiany sprawi┼éy, ┼╝e polskie firmy coraz cz─Ö┼Ťciej zaczynaj─ů dostrzega─ç potrzeb─Ö komunikacji z r├│┼╝nymi grupami otoczenia i si─Ögaj─ů po narz─Ödzia public relations. Ksi─ů┼╝ka zosta┼éa napisana, aby u┼éatwi─ç pos┼éugiwanie si─Ö instrumentami public relations. Om├│wiono w niej: istot─Ö puiblic relations rozumianych jako proces komunikacji przedsi─Öbiorstwa z otoczeniem; zarzadzanie poublic relations; cele public relations oraz instrumenty wykorzystywane do ich osi─ůgania; formy oraz zakres narz─Ödzi public relations stosowanych przez najwi─Öksze przedsi─Öbiorstwa mi─Ödzynarodowe, dzia┼éaj─ůce na polskim rynku. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w zarz─ůdzania, marketingu, socjologii i psychologii. Zainteresuje te┼╝ mened┼╝er├│w zajmuj─ůcych si─Ö t─ů tematyk─ů w przedsi─Öbiorstwach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4391 IX.18 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej im. K. Adamieckiego w Katowicach)
Bibliogr. s. 193-200.
Ta interesuj─ůca praca naukowa sk┼éada si─Ö z pi─Öciu obszernych rozdzia┼é├│w. W pierwszym znalaz┼éy si─Ö zagadnienia dotycz─ůce public relations przedsi─Öbiorstw. W drugim przedstawiono zagadnienia dotycz─ůce rynkowych zachowa┼ä konsument├│w. W rozdziale trzecim przedstawiono specyfik─Ö wykorzystanej metody badawczej i opisano narz─Ödzie badawcze, ponadto rozdzia┼é ten charakteryzuje badan─ů populacj─Ö, wskazuje metody doboru i prezentuje struktury pr├│by badawczej. Dwa ostatnie rozdzia┼éy maj─ů charakter empiryczny. W czwartym zaprezentowano wyniki bada┼ä prowadzonych przez autork─Ö, a w pi─ůtym skupiono si─Ö na rozwa┼╝aniach dotycz─ůcych mo┼╝liwo┼Ťci oceny poziomu komunikacyjnej wra┼╝liwo┼Ťci konsument├│w za pomoc─ů skali pomiarowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6991 IX.18 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7800 IX.18 [Czytelnia C], 7799 IX.18 [Czytelnia C] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again