Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(7)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
only on-site
(7)
available
(6)
unavailable
(3)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(7)
Author
Borg James
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Dziadzia Bogusław
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gryksa Edyta
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Maxfield David
(1)
McMillan Ron
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Switzler Ron
(1)
Tokarz Marek
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wanat Tomasz
(1)
Wo┼║niak Jakub
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
New York (State)
(1)
Language
Polish
(8)
English
(1)
Subject
PERSWAZJA
(6)
MANIPULACJA (psychol.)
(3)
FILM REKLAMOWY
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
LOGIKA
(1)
MOTYWACJA
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
Perswazja
(1)
REKLAMA
(1)
SOCJOTECHNIKA
(1)
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(1)
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(1)
Trening koncentracji
(1)
Uwaga (psychologia)
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Domain
Psychologia
(1)
9 results Filter
Book
In basket
Tyt. oryg.: Persuasion : the art of influencing people, 2007.
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wp┼éywania na ich opinie, postawy i dzia┼éania. U┼éatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji mo┼╝na si─Ö nauczy─ç, najlepiej korzystaj─ůc z wiedzy i do┼Ťwiadczenia ┼Ťwiatowej klasy eksperta w tej dziedzinie ÔÇô Jamesa Borga. Ksi─ů┼╝ka ta nie tylko u┼éatwia czytelnikowi doskonalenie w┼éasnych umiej─Ötno┼Ťci w tym zakresie, lecz tak┼╝e umo┼╝liwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby. Mo┼╝na si─Ö z niej dowiedzie─ç mi─Ödzy innymi: Co to jest perswazja? Jak─ů rol─Ö w przekonywaniu innych odgrywa j─Özyk cia┼éa? Dlaczego uwa┼╝ne s┼éuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki spos├│b warto trenowa─ç pami─Ö─ç? Jak efektywnie komunikowa─ç si─Ö przez telefon? Co powinien wiedzie─ç ka┼╝dy skuteczny negocjator? W jaki spos├│b dostosowa─ç sw├│j przekaz do r├│┼╝nych typ├│w osobowo┼Ťci? James Borg prezentuje praktyczn─ů wiedz─Ö, opart─ů na wynikach bada┼ä naukowych i w┼éasnych obserwacjach. Walorami poradnika s─ů przyst─Öpny j─Özyk i ciekawe przyk┼éady. Ksi─ů┼╝ka jest lektur─ů obowi─ůzkow─ů dla wszystkich os├│b, kt├│re chc─ů odnosi─ç sukcesy w ┼╝yciu zawodowym i towarzyskim dzi─Öki bieg┼éej znajomo┼Ťci sztuki perswazji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.9793.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11309.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 511-532.
Opracowanie ma charakter opisowo-analityczny - porz─ůdkuje wiedz─Ö z zakresu oddzia┼éywania reklamy na postawy (i zachowania) konsumpcyjne oraz pokazuje praktyczne zastosowanie owej wiedzy. Praca opr├│cz warto┼Ťci poznawczej oraz praktycznej mo┼╝e pe┼éni─ç r├│wnie┼╝ funkcj─Ö dydaktyczn─ů. Pomimo wieloletniego funkcjonowania reklamy w Polsce jako instrumentu komunikowania marketingowego wci─ů┼╝ istnieje zapotrzebowanie na wiedz─Ö, kt├│ra w mo┼╝liwie pe┼ény spos├│b pokazuje wykorzystanie strategii perswazyjnej w oddzia┼éywaniu reklamy na postawy i zachowania konsumpcyjne. Podr─Öcznik adresowany zar├│wno do student├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, pracownik├│w agencji reklamowych, jak i do ka┼╝dego konsumenta, traktuje w┼éa┼Ťnie o tym, jak reklama przemienia zwyk┼éy produkt w istotny element ┼╝ycia spo┼éecznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11156.IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12173.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Biznes / Wolters Kluwer Polska)
Tyt. oryg. : Influencer. The Power to Change Anything
Niezale┼╝nie od tego, czy jeste┼Ť dyrektorem du┼╝ego przedsi─Öbiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz co┼Ť zmieni─ç w swoim otoczeniu, powiniene┼Ť pozna─ç tajniki sztuki wywierania wp┼éywu na ludzi. Wi─Ökszo┼Ť─ç z nas boi si─Ö zmian, uwa┼╝aj─ůc, ┼╝e s─ů zbyt trudne lub wr─Öcz niemo┼╝liwe do wprowadzenia. Uczymy si─Ö przystosowywa─ç do sytuacji zamiast poszukiwa─ç nowych rozwi─ůza┼ä i odwa┼╝nie wdra┼╝a─ç je w ┼╝ycie. Autorzy ksi─ů┼╝ki, ┼é─ůcz─ůc wiedz─Ö z dziedziny behawioryzmu z do┼Ťwiadczeniami wybitnych ludzi ze ┼Ťwiata biznesu i nauki, opisuj─ů narz─Ödzia i techniki u┼╝ywane przez mistrz├│w oddzia┼éywania, s┼éu┼╝─ůce po┼╝─ůdanym zmianom. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce poznajemy etapy procesu oddzia┼éywania, w tym skuteczne strategie, za pomoc─ů kt├│rych mo┼╝emy wprowadzi─ç gruntowne zmiany w ┼╝yciu osobistym, zawodowym i spo┼éecznym. Dowiadujemy si─Ö, ┼╝e zwykli ludzie mog─ů dokonywa─ç niezwyk┼éych rzeczy i rozwi─ůzywa─ç problemy, kt├│rymi inni nie mieliby odwagi si─Ö zaj─ů─ç. Odkrywamy, dlaczego jedni mened┼╝erowie potrafi─ů doprowadzi─ç do znacznej poprawy wydajno┼Ťci, a inni nie osi─ůgaj─ů tego celu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.7789.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8791.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wp┼éywu na innych napisano ju┼╝ niejedno. Na pewno nieobce s─ů Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta ksi─ů┼╝ka to w┼éa┼Ťnie st─Ö┼╝ona esencja ich nauk, z jednym znacz─ůcym wzmocnieniem - jej autorzy odnosz─ů sukcesy, sprzedaj─ů produkty i promuj─ů firmy na polskim rynku. Doskonale znaj─ů jego specyfik─Ö oraz spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania polskiego klienta. W ksi─ů┼╝ce zawarte s─ů tre┼Ťci jak dzia┼éa─ç wed┼éug schematu AIDA i stworzy─ç strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Pre-suasion : a revolutionary way to influence and persuade / Robert Cialdini. - First Simon & Schuster hardcover edition. - New York : Simon & Schuster, 2016 - XIII, 413 pages : illustrations ; 24 cm
Includes bibliographical references (pages 235-326) and index.
NEW YORK TIMES BESTSELLER. "Timeless and indispensable." (Amy Cuddy, author of Presence). "Utterly fascinating." (Adam Grant, author of Originals and Give and Take). "Shockingly insightful." (Chip Heath, co-author of Switch and Made to Stick). When it comes to persuasion, success can begin before you say a word. In his global bestseller Influence, Professor Robert Cialdini transformed the way we think about the craft of persuasion. Now he offers revelatory new insights into the art of winning people over: it isn't just what we say or how we say it that counts, but also what goes on in the moments before we speak. This is the world of "Pre-suasion", where subtle turns of phrase, seemingly insignificant visual cues, and apparently unimportant details of location can prime people to say "Yes" even before they are asked. And as Cialdini reveals, it's a world you can master. If you understand the tools of pre-suasion, you will better placed to win a debate, get support for an idea or cause, promote a campaign - even persuade yourself to do something you find difficult.Drawing on the latest research, and packed with fascinating case studies, Pre-Suasion is a masterclass in enhancing your powers of influence. "Mind-blowing." (Management Today). "Accessible and intellectually rigorous." (Books of the Year, The Times). "Fascinating, fluent and original." (Tim Harford, author of The Undercover Economist Strikes Back)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17461 [Magazyn 1], P.17460 [Magazyn 1], P.17459 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18173.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18172.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce podt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr. s. 445-458. Indeksy.
Autor rozwija takie zagadnienia, jak sztuka argumentowania i dyskutowania, perswazja, proksemika, komunikacja niewerbalna. Zajmuje si─Ö tak┼╝e technikami wywierania wp┼éywu na ludzi. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öca zagadnieniom k┼éamania i oszukiwania, negocjacjom biznesowym i policyjnym, a tak┼╝e kwestiom praktycznym. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 15 wyk┼éad├│w, a poszczeg├│lne rozdzia┼éy mog─ů by─ç czytane w dowolnej kolejno┼Ťci. Pe┼éna licznych przyk┼éad├│w, dygresji i anegdot, a przy tym piasna z lekko┼Ťci─ů pi├│ra, dowcipem i erudycj─ů z pewno┼Ťci─ů stanie si─Ö interesuj─ůc─ů lektur─ů dla student├│w, dziennikarzy oraz polityk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.4956.III.10 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5559.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5593 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7052.VI.11 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7051.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Praca jest zbiorem ciekawych artyku┼é├│w dotycz─ůcych historii kultury i tradycji staro┼╝ytnej Grecji i Rzymu, skierowan─ů do grona czytelnik├│w zainteresowanych szeroko rozumian─ů tematyk─ů antyczn─ů. Pierwszym tekstem jest ÔÇ×Pie┼Ť┼ä na cze┼Ť─ç Pejtaufeja, Usi oraz Klasyki, tzn. pie┼Ť┼ä na cze┼Ť─ç Katowickiego Ko┼éa Polskiego Towarzystwa Filologicznego, kt├│re ko┼äczy lat dziewi─Ö─çdziesi─ůt, Uniwersytetu ┼Ül─ůskiego, kt├│ry wkr├│tce osi─ůgnie p├│┼éwiecze, oraz Katedry Filologii Klasycznej w Katowicach, kt├│ra zdo┼éa┼éa przetrwa─ç ─çwier─ç wieku.ÔÇŁ Pie┼Ť┼ä, autorstwa dr Anny Szczepaniak, zosta┼éa napisana w j─Özyku greckim i przet┼éumaczona na j─Özyk polski. Obok przek┼éadu tekstu Repozjanusa, kt├│ry do tej pory nie zosta┼é wydany w j─Özyku polskim, czytelnik mo┼╝e si─Ögn─ů─ç po artyku┼éy dotycz─ůce problemu staro┼╝ytnej perswazji. Ich tre┼Ťci zosta┼éy zreferowane podczas CVII Walnego Zjazdu Polskiego Towarzystwa Filologicznego, w ramach kt├│rego zorganizowana zosta┼éa konferencja naukowa Antyczne Techniki Perswazyjne (14-16.09.2017, Katowice). Wspomniane teksty to: ÔÇťReferences to Historical Figures as a Means of Persuasion in Ancient Rhetoric. A Research Methodology Applicable to CiceroÔÇŁ; ÔÇťIspirazioni antiche nella retorica politica del ÔÇÖ300: dallÔÇÖimmagine alla parola. Il caso di Cola di Rienzo e Francesco PetrarcaÔÇŁ; ÔÇťPersuasion and Religion, i.e. How to Convince Somebody about Religious IllusionÔÇŁ; ÔÇťIf Cloud Cuckoo Land Were Conquered by the NazisÔÇŽÔÇŁ.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest pierwsz─ů na polskim rynku wydawniczym publikacj─ů, kt├│ra w spos├│b uporz─ůdkowany i kompleksowy przedstawia zagadnienia zwi─ůzane ze sposobem prezentacji produkt├│w zar├│wno w sklepach stacjonarnych, jak i w witrynach internetowych. Sukces w handlu wynika w znacznej mierze z umiej─Ötno┼Ťci dostarczenia nabywcom unikatowych do┼Ťwiadcze┼ä zakupowych. Za te ostatnie odpowiada merchandising. Opisane w ksi─ů┼╝ce i zilustrowane licznymi przyk┼éadami oraz rysunkami techniki merchandisingowe s─ů powi─ůzane z rozleg┼é─ů wiedz─ů dotycz─ůc─ů zachowa┼ä nabywc├│w. Daj─ů solidn─ů podstaw─Ö teoretyczn─ů do tworzenia ┼Ťrodowiska handlowego zapewniaj─ůcego wysoki poziom do┼Ťwiadcze┼ä zakupowych nabywcom.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again