Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(71)
Forma i typ
Książki
(65)
Publikacje naukowe
(10)
Pliki i bazy danych
(9)
E-booki
(5)
Proza
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
dostępne
(71)
tylko na miejscu
(55)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(39)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(33)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(56)
Autor
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(2)
Klementowski Kazimierz
(2)
Konieczna-Domańska Anna
(2)
Kornak Aleksander Stefan
(2)
Warszyńska Jadwiga (1925- )
(2)
Łaciak Jerzy
(2)
Agarwal Sheela 1970-
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Awedyk Matylda
(1)
Azara Iride
(1)
Álvarez-García José
(1)
Balon-Mroczka Tomasz
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Bartoszewicz Witold
(1)
Benckendorff Pierre
(1)
Borne Hanna
(1)
Boyd Stephen W
(1)
Braga Vitor
(1)
Busby Graham
(1)
Buswell John
(1)
Byszewska-Dawidek Maria
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chadzińska Agata
(1)
Christou Evangelos
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Clarke Alan
(1)
Contestabile Gabriella
(1)
Cope Beulah
(1)
Davidson Rob
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Donne Keith
(1)
Drzewiecki Maciej (1935- )
(1)
French Ylva
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Gretzel Ulrike
(1)
Halemba Piotr (1966- )
(1)
Hammitt William E
(1)
Harmaciński Ryszard
(1)
Harrison David 1941-
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Huang Rong (Associate professor)
(1)
Jabłoński Janusz
(1)
Jackowski Antoni (1935- )
(1)
Jagusiewicz Andrzej
(1)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jaszczurowska Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kazimierczak Marek
(1)
Kendziak Anna
(1)
King Rebecca
(1)
Kline Carol
(1)
Kot Tomasz (1966- )
(1)
Kowalczyk Andrzej (1954- )
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Kulesza Iwona
(1)
Legienis Henryk. Baza agroturystyczna w kraju i w regionach
(1)
Legienis Henryk. Baza turystyczno-wyppoczynkowa dzieci i młodzieży szkolnej w ewidencji kuratoriów oświaty
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Lew Alan A
(1)
Martinka Agnieszka (1961- )
(1)
Mehling Marianne
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Michopoulou Eleni
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Niccolini Federico
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Patterson Ian Robert 1945-
(1)
Pięta Jan
(1)
Praski Łukasz
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Ratten Vanessa
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Sharpley Richard 1956-
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Sigala Marianna
(1)
Sirakaya-Turk Ercan
(1)
Skalska Teresa
(1)
Slocum Susan L
(1)
Sołjan Izabela
(1)
Stettner-Stefańska Barbara
(1)
Suchanek Michał
(1)
Sutton Carley
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Taff B. Derrick
(1)
Timothy Dallen J
(1)
Toczek-Werner Sylwia
(1)
Tomczyk Anna (tłumaczka)
(1)
Turton Stuart
(1)
Uysal Muzaffer S
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Vaske Jerry J
(1)
Veal Anthony James
(1)
Ware Ruth (1977- )
(1)
Werner Zbigniew T
(1)
Williams Christine 1951-
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(7)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(52)
Anglia
(10)
Massachusetts (USA)
(4)
Nowy Jork (stan) (USA)
(3)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(51)
angielski
(20)
Odbiorca
Hotelarze
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Turystyka
(38)
BIURA PODRÓŻY
(7)
Odpoczynek
(6)
Organizacja
(6)
Czas wolny od pracy
(5)
Podróże
(5)
USŁUGI
(5)
Agroturystyka
(4)
Ekoturystyka
(4)
JAN PAWEŁ II (papież ; 1920-2005)
(4)
Zarządzanie
(4)
Hotelarstwo
(3)
Marketing
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
Geografia
(2)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(2)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(2)
Podróżnictwo
(2)
TURYSTYKA
(2)
Turystyka kulturowa
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Wycieczki
(2)
Antropologia społeczna
(1)
Bale kostiumowe
(1)
Biura podróży
(1)
DEKALOG
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomika
(1)
Gastronomia
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Geografia turystyczna
(1)
INTERNET
(1)
Informacja naukowa
(1)
Jakość usług
(1)
Jakość życia
(1)
Język angielski
(1)
Kobieta
(1)
Konkurencyjność
(1)
Lawina
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MOWY i HOMILIE PAPIESKIE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Martinka, Agnieszka (1961- )
(1)
Martinka, Zdzisław (1927-2007)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metamorfoza postaci
(1)
Metody badawcze
(1)
Miejsca pamięci
(1)
Nauczanie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Obozy pracy
(1)
Obszary chronione
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby zaginione
(1)
PAPIESTWO
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Podróże służbowe
(1)
Podróże w czasie
(1)
Polityka
(1)
Produkt regionalny
(1)
Prognozy
(1)
Przewodnictwo turystyczne
(1)
Regiony przygraniczne
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rynek pracy
(1)
Schroniska turystyczne
(1)
Socjologia
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Tajemnica
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport pasażerski
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka przygodowa
(1)
Turystyka rodzinna
(1)
Turystyka rowerowa
(1)
Turystyka sportowa
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
Uczniowie
(1)
Usługi
(1)
Współpraca transgraniczna
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Alpy (góry)
(1)
Europa
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Rosja
(1)
Ural (Rosja ; góry)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(9)
Podręcznik
(4)
Przewodnik turystyczny
(4)
Opracowanie
(2)
Powieść
(2)
DOKUMENTY DŹWIĘKOWE
(1)
Fantastyka
(1)
Kryminał
(1)
Literatura podróżnicza
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(52)
Zarządzanie i marketing
(9)
Hobby i czas wolny
(5)
Kultura fizyczna i sport
(5)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Kulinaria
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
Słowo kluczowe
tourism
(19)
turystyka
(18)
marketing
(6)
Polska
(5)
management
(5)
ruch turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
biuro podróży
(4)
leisure
(4)
produkt turystyczny
(4)
beletrystyka
(3)
geografia
(3)
organizacja
(3)
organizacja turystyczna
(3)
prawo turystyczne
(3)
sustainable tourism
(3)
Great Britain
(2)
Jan Paweł II
(2)
London
(2)
agroturystyka
(2)
czas wolny
(2)
gospodarka turystyczna
(2)
guide
(2)
historia
(2)
information technology
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
leisure industry
(2)
marketing relacji
(2)
planning
(2)
podróże
(2)
popyt turystyczny
(2)
pośrednictwo turystyczne
(2)
recreation
(2)
rekreacja
(2)
rural tourism
(2)
service quality
(2)
tourism development
(2)
travel
(2)
turystyka biznesowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka wiejska
(2)
East Asian e-consumers
(1)
English
(1)
Internet
(1)
Paryż
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Unia Europejska
(1)
badania marketingowe
(1)
baza gastronomiczna
(1)
baza noclegowa
(1)
business environment
(1)
cena
(1)
cudzoziemcy
(1)
customer service
(1)
digital age
(1)
dysfunkcje turystyki
(1)
działalność turystyczna
(1)
ecotourism
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
environmental aspects
(1)
event
(1)
finanse
(1)
funkcje turystyki
(1)
gastronomia
(1)
geography
(1)
global tourism
(1)
government policy
(1)
group package tours
(1)
health
(1)
hospitality
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
independent leisure travellers
(1)
information services
(1)
infrastruktura turystyczna
(1)
jakość życia
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kryminał
(1)
kultura
(1)
marketing communication
(1)
marketing terytorialny
(1)
marketing usług
(1)
markowy produkt turystyczny
(1)
mass tourism
(1)
mobilność
(1)
młodzież
(1)
natural areas
(1)
niepełnosprawni
(1)
niepełnosprawność
(1)
obiekt noclegowy
(1)
obszar przygraniczny
(1)
odpoczynek
(1)
okno papieskie
(1)
older tourists
(1)
opowiadanie
(1)
pedagogika
(1)
pedagogika specjalna
(1)
pielgrzymki
(1)
71 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
This third edition of Tourism Geography: critical understandings of place, space and experience presents an essential understanding of critical perspectives on how tourism places and spaces are created and maintained. Drawing on the holistic nature of geography, a range of social science disciplinary views are presented, including both historical and contemporary perspectives. Fundamentally, however, the book strives to connect tourism to key geographical concepts of globalisation, mobility, production and consumption, physical landscapes, and post-industrial change. The book is arranged in five parts. Part I provides an overview of fundamental tourism definitions and concepts, along with an introduction to some of the major themes in contemporary geographic research on tourism, which are further developed in subsequent chapters of this book. In Part II the discussion focuses on how spatial patterns of modern tourism have evolved through time from regional to global geographies. Part III offers an extended discussion of how tourism relates to places that are toured through their economic landscape, contemporary environmental change and socio-cultural relations. Part IV explores a range of major themes in the geographies of tourism, including place creation and promotion, the transformation of urban tourism, heritage and place identity, and creating personal identity through consumption, encounters with nature and other embodied forms of tourism experience. Part V turns to applied geography with an overview of the different roles of planning for tourism as a means of spatial regulation of the activity, and a look at emerging themes in the critical geography of contemporary and future geographies of tourism.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17538 [Magazyn 1], P.17537 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18391.XXI.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18390.XXI.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(New Directions in Tourism Analysis)
Includes bibliographical references and index.
Social media is fundamentally changing the way travellers and tourists search, find, read and trust, as well as collaboratively produce information about tourism suppliers and tourism destinations. Presenting cutting-edge theory, research and case studies investigating Web 2.0 applications and tools that transform the role and behaviour of the new generation of travellers, this book also examines the ways in which tourism organisations reengineer and implement their business models and operations, such as new service development, marketing, networking and knowledge management. Written by an international group of researchers widely known for their expertise in the field of the Internet and tourism, chapters include applications and case studies in various travel, tourism and leisure sectors.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17489 [Magazyn 1], P.17488 [Magazyn 1], P.17487 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18192.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18191.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
Skrypt zapoznaje czytelnika z wiedzą związaną z turystyką jako formą aktywnego wypoczynku i biznesu. Treść zawarta w skrypcie powinna zapewnić: zrozumienie podstawowych pojęć związanych z turystyką, poznanie zarysu rozwoju turystyki, poznanie różnych rodzajów i form uprawiania turystyki, poznanie możliwości działania na rynku turystycznym w zakresie usług obejmujących działania biur turystycznych, hoteli i przedsiębiorstwa turystycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6.XX.1.1 [Magazyn 1], P.8.XX.1.1 [Magazyn 1], 5.XX.1.1 [Magazyn 1], P.7.XX.1.1 [Magazyn 1], P.9.XX.1.1 [Magazyn 1] (5 egz.)
Książka
W koszyku
Heritage tourism / Dallen J. Timothy and Stephen W. Boyd. - 1st edition - New York : Prentice Hall, 2003. - XIV, 327 pages : illustrations, maps ; 24 cm.
(Themes in tourism.)
Temat
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: tourism
Includes bibliographical references (p. [287]-318) and index.
Heritage Tourism provides a balanced view of both theoretical issues and applied subjects that managers must deal with on a daily basis. These concepts are illustrated throughout the text via examples and boxed case studies. With the rapid growth of special interest travel during the past two decades, the demand for heritage tourism experiences has soared, and its economic and socio-cultural importance cannot be overstated. This book addresses this booming type of tourism and will prove to be a valuable resource for educators, students, and practitioners in the field of heritage tourism.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17041.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja turystyki / Hanna Borne, Andrzej Doliński. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 1998. - 165, [3] strony : tabele ; 21 cm.
Podręcznik jest przeznaczony dla uczniów i studentów szkół i uczelni o profilu hotelarskim i turystycznym. Opisuje następujące tematy: ogólne wiadomości o turystyce, rodzaje i formy turystyki, czynniki rozwoju współczesnej turystyki, ruch turystyczny, rynek usług turystycznych, organizacje turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3.XX.1.1 [Magazyn 1], P.745.XX.1.1 [Magazyn 1], P.5.XX.1.1 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4.XX.1.1 [Czytelnia B], P.4.XX.1.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka / Władysław Włodzimierz Gaworecki. - Wydanie VI zmienione - Wraszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 421 stron : ilustracje ; 24 cm.
Podręcznik prezentuje problemy turystyki sportowej i kosmicznej. Autor poszerzył zakres pojęciowy turystyki zdrowotnej, podkreślił rolę potencjalnych źródeł zagrożeń dla rozwoju współczesnej turystyki, takich jak np.: terroryzm, klęski żywiołowe, katastrofy ekologiczne. Zaakcentował znaczenie czynników politycznych i ogólnorynkowych w stymulacji turystyki. Zwrócił również uwagę na rolę organizacji turystyki w Polsce w procesie jej wzrostu oraz etyczne aspekty rozwoju współczesnej turystyki. Przedstawił zwięźle problematykę rozwoju polskiej turystyki do 2015 r. i nakreślił szerzej obraz turystyki w Unii Europejskiej. Niniejsza książka o zmodyfikowanej treści powinna pomóc zrozumieć turystykę, fascynującą oraz stale zmieniającą się dziedzinę życia i gospodarki, poprawiającą jakość życia współczesnego człowieka. Książka odpowiada na pytanie o naturę światowej i krajowej gospodarki turystycznej oraz wskaże problemy, przed którymi gospodarka ta stoi u progu XXI w. Dzięki temu będzie przydatna dla studiujących turystykę oraz osób kształtujących polską politykę turystyczną w różnej skali. Może też być użyteczna dla praktyków prowadzących własną działalność w dziedzinie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18166.XX.1.1 [Magazyn 1], P.9189 [Magazyn 1], P.18165.XX.1.1 [Magazyn 1], P.9191 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.9190.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10893.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references and index.
This book reviews all aspects of the phenomenon of mass tourism. It covers theoretical perspectives (including political economy, ethics, sustainability and environmentalism), the historical context, and the current challenges to domestic, intra-regional and international mass tourism. As tourism and tourist numbers continue to grow around the world, it becomes increasingly important that this subject is studied in depth and best practice applied in real-life situations. This book: - Is the first to address a range of theoretical issues relating to mass tourism; - Uses a wide selection of case studies to translate theory into practice, covering the historical rise and fall of UK seaside resorts, the increase in Chinese tourism, conflict between different mass tourism groups, destination transformation from mass to niche tourism, and specific problems facing cruise ships; - Is written by a range of international, established authors to give a global perspective on the subject. Finishing with a speculative chapter identifying potential future trends and challenges, this book forms an essential resource for all researchers and students within tourism studies.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17442 [Magazyn 1], P.17441 [Magazyn 1], P.17443 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18162.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18161.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku / Wiesław Alejziak. - Kraków : "Albis", 1999. - 316 stron : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: turystyka organizacja
Bibliografia
Książka Turystyka w obliczu wyzwań XXI wieku podejmuje takie zagadnienia jak : pojęcie i funkcje turystyki, czynniki wpływające na rozwój turystyki w XIX i XX wieku, turystyka w końcu XX wieku, dylematy rozwoju turystyki, aktualne tendencje i trendy występujące na rynku turystycznym, turystyka w XXI wieku w świetle wybranych prognoz i raportów. Kończący się wiek zawsze skłaniał ludzi do refleksji oraz zastanawiania się nad przyszłością. Jednak fakt, że wraz z końcem obecnego wieku, ludzkość rozpocznie trzecie tysiąclecie swojej nowożytnej historii powoduje, że refleksje te mają szczególny charakter. Kończący się właśnie wiek XX z pewnością był wyjątkowy. Charakteryzował się przede wszystkim niespotykanym tempem przemian, które objęły wszystkie dziedziny życia. Jedną z nich jest turystyka, która w porównaniu do innych, podobnych jej zjawisk, wykazywała szczególne tempo rozwoju. W zasadzie do dzisiaj nie potrafimy dać jednoznacznej odpowiedzi na pytanie – jak to się stało, że wystarczyło zaledwie kilkadziesiąt lat, aby turystyka – która przez całe wieki miała charakter wybitnie elitarny – przekształciła się w zjawisko masowe, w którym uczestniczą miliony osób na całym świecie? W tym samym czasie stała się jedną z najbardziej rozwiniętych i nowoczesnych dziedzin gospodarki światowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 895.XX.1.1 [Magazyn 1], 896.XX.1.1 [Magazyn 1], 216.XX.1.1 [Magazyn 1], 897.XX.1.1 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 894.XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 898.XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Italia : opowieści o zachwycie / Gabriella Contestabile ; przełożyła Maria Jaszczurowska. - Wydanie pierwsze. - Kraków : Wydawnictwo Literackie, 2023. - 210, [6] stron : fotografie ; 21 cm.
Bohaterki tych opowieści mierzą się z własnym losem. Muszą zdać rachunek. Dawne wybory już nie obowiązują. Nie sposób kontynuować tego, co było. Co teraz? Odpowiedź znajdziemy w sztuce, w krajobrazie i relacjach. To one popychają nas do poszukiwania miłości, celu w życiu, prawdy o sobie – kim jesteśmy i gdzie jest nasze miejsce. „To chwytająca za serce opowieść o bogactwie ludzkiej natury. Na każdej karcie odkrywamy prawdę o tym, że piękno zawsze ratuje nam życie, szczególnie gdy jesteśmy na granicy rozpaczy”. Angela Vitaliano, dziennikarka i aktywistka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22796.XXVIII.3 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor przedstawia definicję turystyki i jej podział (uwzględniając terminologię zalecaną przez Światową Organizację Turystyki), czynniki rozwoju turystyki w skali krajowej i międzynarodowej, problemy rynku i ruchu turystycznego, współzależności turystyki i gospodarki narodowej, regionalnej i lokalnej oraz globalnej, miejsce turystyki w Unii Europejskiej, zagadnienia usług turystycznych, funkcje współczesnej turystyki, bilans jej kosztów i korzyści, ochronę prawną konsumentów produktów turystycznych oraz regulacje prawne w dziedzinie turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2.XX.1.1 [Magazyn 1], P.1.XX.1.1 [Magazyn 1], P.3.XX.1.1 [Magazyn 1], P.2.XX.1.1 [Magazyn 1] (4 egz.)
Stare oznaczenie "Wypożyczalnia"
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Celem publikacji jest określenie produktów turystycznych, które warto rozwijać ze względu na zainteresowania Polaków. Kierunki zainteresowań zostały określone przez porównanie zrealizowanych i preferowanych rodzajów wyjazdów oraz sposobów zachowań w czasie podróży krajowych (zarówno długookresowych, jak i krótkookresowych), a także podróży zagranicznych. Podstawowym elementem pozyskania danych były badania ankietowe przeprowadzone na reprezentatywnej dla mieszkańców Polski w wieku 15 i więcej lat próbie o założonej wielkości 1500 osób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.18 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-Consumers in the Era of New Tourism / Erkan Sezgin. - Singapore : Springer Science+Business Media, 2016. - X, 139 pages : illustrations; 21 cm.
(Managing the Asian Century)
This book focuses on the role of e-consumers and e-marketing in the era of new tourism. It addresses themes such as the tourism "prosumer" at work, the evolution of tourism services, the collaboration and co-creation, as well as the e-complaint behavior of e-consumers in tourism. It also discusses topics such as mobile marketing, gamification as a marketing communication tool, the impact of social media on tourism consumers, and the use of e-loyalty programs in the accommodation sector. Students taking e-marketing and market research courses in tourism can use this work as a source book for the principles of new marketing management. e-Consumers in the Era of New Tourism serves as a helpful resource for practitioners, as well as researchers and students of e-marketing.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17531 [Magazyn 1], P.17532 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18385.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18384.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.621 XX CZYT.
Publikacja szczegółowo charakteryzuje przyjazdy turystów do Polski. Omawia charakterystykę turystów zagranicznych odwiedzających Polskę (m.in. kraj pochodzenia), ich pobytu w Polsce oraz okresla wielkość i strukturę wydatków poniesionych w Polsce przez odwiedzających jednodniowych i turystów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.17 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.670 XX CZYT.
Opracowanie jest poświęcone problematyce stanu zasobów turystycznej bazy noclegowej w Polsce, zdolności recepcyjnej i jej wykorzystania oraz wielkości i struktury rejestrowanego ruchu turystycznego. Przedmiotem prezentowanych analiz są zwłaszcza: wielkość i struktura rodzajowa zasobów turystycznej bazy noclegowej, zdolność recepcyjna i jej wykorzystanie, wielkość, struktura rodzajowa i sezonowość rejestrowanego ruchu turystycznego, zróżnicowanie turystów według obywatelstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.12 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Prace badawcze w turystyce)
Płyta CD zawiera wersję elektroniczną książki o sygn. B.620 XX CZYT.
Publikacja przedstawia wyniki badań ankietowych, przeprowadzonych przez Instytut Turystyki na zlecenie Departamentu Turystyki Ministerstwa Sportu i Turystyki. Głównym celem tych badań było określenie uczestnictwa mieszkańców Polski w wyjazdach turystycznych. Badaniami objęto krótko- i długookresowe podróże krajowe i zagraniczne, ich cele, sposoby organizacji wyjazdów, rodzaje wykorzystywanych miejsc noclegowych i środków transportu oraz sezonowość i kierunki wyjazdów.Część tekstowa zawiera uwagi metodologiczne oraz analizę wyników w podziale na podróże krajowe długookresowe i krótkie oraz wyjazdy zagraniczne. Dokumentacją przeprowadzonej analizy jest zamieszczony na końcu aneks tabelaryczny. Zawiera on rozkłady odpowiedzi na najważniejsze pytania ankiety w korelacji z cechami społeczno-demograficznymi osób badanych. Obejmuje uczestnictwo w poszczególnych rodzajach wyjazdów oraz w odniesieniu do obu rodzajów wyjazdów krajowych - według kierunków wyjazdów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.15 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tourism and leisure behaviour in an ageing world / by Ian Patterson. - Wallinford, Oxfordshire ; Boston : CABI, 2018. - IX, 243 pages : illustrations, 24 cm
Includes bibliographical references and index.
Tourism and Leisure Behaviour in an Ageing World, based on Ian Patterson's previously published Growing Older, provides an overview of the latest research concerning tourist behavior and leisure needs of baby boomers, seniors, and older adults. With an increasingly ageing population, industry interest has intensified and there has been a corresponding explosion in related research activity. Covering trends in the marketplace that are attracting the older market, this new edition: - Provides an understanding of the older tourism and leisure market, discussing how to effectively provide for this expanding group; - Discusses growing areas such as independent travel, the leisure experience, cultural and heritage tourism, cruises, and health and wellness tourism; - Supplies case studies of tourism and leisure organizations successfully catering to the needs of the older market. This book is an invaluable resource for researchers and students interested in senior leisure and travel, a section with the money and the time to invest heavily in leisure and tourism activities. It can also be applied by professionals to improve their product offerings for this sector that, while valuable, brings its own unique challenges.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17546 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18399.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18398.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Innovation and technology horizons)
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographical references and index.
Tourism Innovation: Technology, Sustainability and Creativity addresses the growing use and importance of tourism innovation in society. Readers of this book will gain a global perspective on how the tourism industry is changing and taking advantage of emerging technologies, which will help them to foresee potential changes in the industry and plan for the future. Tourism innovation is defi ned as innovating in a cost-effi cient manner by taking into account the available resources. Most of the focus on tourism innovation has been on developing countries but it is also used by companies in other locations. This book explores the way in which tourism innovation differs from other types of innovation and offers a creative solution to issues about sustainability and the circular economy. In this vein, it includes chapters addressing issues related to the following but not limited subjects: co-creation in innovation, social issues in innovation, leadership and innovation, forms of innovation, government innovation and innovation research.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.21.XX.1.4 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Paryż po polsku / Barbara Stettner-Stefańska. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Bertelsmann, 2001. - 399 stron : ilustracje kolorowe ; 23 cm.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Słowo kluczowe: Paryż przewodnik
Autorka ukazuje nam Paryż inaczej niż w typowych przewodnikach. Dzięki niej odnajdujemy miejsca związane z Polską i Polakami - od Wyspy św. Ludwika z Hotelem Lambert i Biblioteką Polską, przez Szkołę Polską na Lamande aż do Panteonu z kryptą Marii Skiodowskiej-Curie i jej męża Piotra. Paryż po polsku to niezwykła książka, bogato ilustrowana, pełna różnorodnych ciekawostek i znanych tylko nielicznym faktów. A z porad praktycznych dowiemy się, jak jeździć po Paryżu, gdzie spać i gdzie jeść, ile kosztują bilety wstępu i jakie są najważniejsze polskie adresy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 563.XXI.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6810.XXI.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
The third edition of Tourism Information Technology provides a contemporary update on the complexities of using information technology in the tourism industry. It examines IT applications in all sectors including airlines, travel intermediaries, accommodation, food service, destinations, attractions, events and entertainment. Fully updated throughout and organised around the stages of the visitor journey, the book reviews how tourists are using technologies to support decision-making before their trip, during their travels and at the destination. The book: - Provides comprehensive and up to date coverage of all key topics in tourism information technologies. - Covers new areas, such as augmented and virtual reality, robotics, smart destinations, disruptive innovation and the collaborative economy, crowd-sourcing for sustainability, online reputation management and big data. - Incorporates a wealth of pedagogic features to aid student learning, including key models and concepts, research and industry insights, case studies, key terms, discussion questions, and links to useful websites.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17548 [Magazyn 1], P.17549 [Magazyn 1], P.17547 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18401.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18400.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
Książka
W koszyku
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Do udostępniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.19.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej