Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Krzyszkowski Andrzej (elektrotechnik)
(1)
Małecka-Ziembińska Edyta
(1)
Mężyk Anna
(1)
Trammer Karol (1985- )
(1)
Wolański Michał
(1)
Zamkowska Stanisława
(1)
Zawiła-Niedźwiecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Architekci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Polityka transportowa
(3)
Logistyka miejska
(2)
Dotacje unijne
(1)
Ekonomika transportu
(1)
Infrastruktura kolejowa
(1)
Jakość usług
(1)
Komunikacja miejska
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka wojskowa
(1)
Miasta
(1)
Polityka transportowa UE
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Transport intermodalny
(1)
Transport kolejowy
(1)
Transport pasażerski
(1)
Unia Europejska (UE)
(1)
Zrównoważona mobilność
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Słowo kluczowe
bezpieczeństwo
(1)
infrastruktura transportowa
(1)
interwencja publiczna
(1)
komunikacja miejska
(1)
logistyka
(1)
mobilność
(1)
mobilność miejska
(1)
polityka transportowa
(1)
reportaż
(1)
transport
(1)
transport drogowy
(1)
transport kolejowy
(1)
transport miejski
(1)
usługi transportowo-spedycyjne
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Skuteczność interwencji publicznej w zakresie mobilności miejskiej / Michał Wolański. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 258 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 239-253.
Głównym tematem niniejszej monografii jest skuteczność interwencji publicznej, czyli zgodnie z rozumieniem powszechnie przyjętym w ewaluacji oraz w naukach ekonomicznych stopień czy zdolność do realizacji zakładanych celów na poziomie strategicznym. Nowoczesne interwencje publiczne, w szczególności strategie i programy operacyjne, mają określone cele w ramach zadanych budżetów. W związku z tym mogą i powinny być z realizacji tych celów rozliczane. Co więcej jak pokazano w dalszej części pracy powszechna jest realizacja interwencji publicznych, które nie osiągają swoich celów, czyli są nieskuteczne, co rodzi potrzebę dogłębnej analizy ukierunkowanej właśnie na kryterium skuteczności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22277.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22276.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Problemy transportowe miast : stan i kierunki rozwiązań / Anna Mężyk, Stanisława Zamkowska. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 254, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 240-251.
Publikacja „Problemy transportowe miast. Stan i kierunki rozwiązań” obejmuje różne aspekty wiedzy potrzebnej do prowadzenia świadomej i skutecznej polityki kształtowania przepływów ludzi i ładunków miastach tak, aby zapewnić maksymalną funkcjonalność miast i dogodne warunki jego rozwoju, uwzględniając jednocześnie zarówno poziom życia mieszkańców, jak i wymogi ekologii. Książka bazując na wytycznych polityki transportowej i ugruntowanych zasadach organizacji transportu, wskazuje praktyczne i skuteczne rozwiązania współczesnych problemów transportu w miastach. Na wyjątkowość tej publikacji składają się następujące jej cechy: jest to kompendium aktualnej wiedzy dotyczącej zasad organizacji transportu w miastach, obejmuje ona ważne dokumenty UE dot. transportu miejskiego, zgodnie ze zrównoważonym rozwojem, daje gotowe rady, jak przeciwdziałać np. zjawisku kongestii czy zanieczyszczeniom transportowym środowiska, pokazuje związki między mobilnością a wykluczeniem społecznym, zawiera wiele przykładów praktycznych rozwiązań problemów transportu w miastach w Polsce i na świecie. Wydawnictwo Naukowe PWN kieruje tę pozycję do słuchaczy studiów inżynierskich i ekonomicznych na kierunkach zw. z logistyką i transportem oraz zarządzaniem przestrzenią miejską, studentów studiów podyplomowych w wymienionym obszarze, ale również do planistów, samorządowców, administracji publicznej, urbanistów i firm consultingowych świadczących usługi w branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22671.IX.14 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20885.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ostre cięcie : jak niszczono polską kolej / Karol Trammer. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Krytyki Politycznej, 2019. - 268, [3] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Nie-fikcja)
Wielkie reformy, miliardy z Unii na zrównoważony rozwój, rekordy prędkości pociągów i ilości pasażerów, a tymczasem polskimi kolejami w III RP wciąż jeździ mniej ludzi niż w PRL-u, a najnowsze tabory mają problem z osiągnięciem czasu przejazdów sprzed wojny. Co się stało, że jest tak dobrze, skoro jest tak źle? To nie tylko efekt propagandy kolejnych ministrów, dyrektorów i prezesów spółek kolejowych, ale również skutek celowej polityki polskich rządów, niezależnie od opcji politycznej. Polscy decydenci - wbrew światowym trendom i eksperckiej wiedzy - przyjęli sobie za cel likwidację „nierentownej” infrastruktury, odbierając całym miastom i miasteczkom ich „okno na świat”. Czy zapaść polskiej kolei była niemożliwa do uniknięcia? Karol Trammer nie tylko opisuje kto i jak likwidował polską kolej, ale również wskazuje na polityczne mechanizmy, które sprawiły, że stała się możliwa ta piękna katastrofa polskiego kolejnictwa, a także całkiem naoczne katastrofy jak w Szczekocinach, na stacji Baby, czy w Korzybiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20883.IX.14 [Czytelnia C] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Bibliografie, netografie przy referatach.
Niniejsza publikacja jest pokłosiem już VII edycji konferencji „Szkoła Logistyki”, której inicjatywa zrodziła się w Uniwersytecie Technologiczno-Humanistycznym im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu na Wydziale Transportu, Elektrotechniki i Informatyki, a której współorganizatorem od III edycji jest Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej. Intencją pomysłodawców konferencji było i jest organizowanie spotkań naukowców szeregu dyscyplin i praktyków różnych zagadnień składających się na logistykę: biznesową, transportową, społeczną i specjalną (militarną, bezpieczeństwa, medyczną i ratowniczą), jako że jest ona zagadnieniem interdyscyplinarnym i wieloproblemowym. W naukach o zarządzaniu, które starają się spinać tę interdyscyplinarność, mówi się nawet, że logistyka jest kwintesencją nowoczesnego zarządzania operacyjnego, jako że koordynacja działaniem organizatorskim przynależnym logistyce wykorzystuje wszystkie koncepcje, techniki i narzędzia zarządzania, od bardzo tradycyjnego zarządzania zasobami po najnowsze zarządzanie wiedzą czy technologiami cyfrowymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.18.IX.14 [Magazyn 1] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Polska jest jednym z beneficjentów netto unijnego budżetu. Fundusze unijne nie tylko stanowią istotne źródło finansowania inwestycji, lecz także często determinują aktywność inwestycyjną władz samorządowych. Zasadność realizacji inwestycji finansowanych ze źródeł europejskich, a także ich implikacje społeczno-gospodarcze oraz fiskalne, zwłaszcza w kontekście zadłużenia publicznego, są jednak różnie oceniane. Monografia ma na celu prezentację wyników badań oraz doświadczeń i ocen w zakresie funkcjonowania funduszy Unii Europejskiej i Europejskiego Obszaru Gospodarczego w regionach w Polsce. Obszary problemowe obejmują wiele zagadnień związanych z pozyskiwaniem, zarządzaniem i wykorzystaniem funduszy europejskich. Podzielono je na dwie tematyczne części. Część pierwsza dotyczy uwarunkowań wykorzystania funduszy europejskich, natomiast w drugiej zbadano wpływ funduszy europejskich na rozwój społeczno-gospodarczy wybranych regionów w Polsce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej