Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(1)
Autor
Kosiba Grażyna
(1)
Wróbel Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Praktyki pedagogiczne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
edukacja wczesnoszkolna
(1)
gimnazjum
(1)
metodyka
(1)
nauczyciel
(1)
praktyka pedagogiczna
(1)
wychowanie fizyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Praktyczne Wychowanie Fizyczne - opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie".
Data wyd. na podst. informacji od wydawcy.
Bibliografia przy pracach.
Niniejsza publikacja przeznaczona jest dla studentów i nauczycieli wychowania fizycznego oraz nauczycieli akademickich. Intencją jej autorów było przybliżenie czytelnikom ogólnych i praktycznych podstaw związanych z organizacją i realizacją praktyk pedagogicznych na róznych etapach edukacyjnych, a także uświadomienie adeptowi zawodu nauczycielskiego istoty i znaczenia praktycznego przygotowania do pelnienia roli nauczyciela. Szerokie spojrzenie na zagadnienia związane z organizacją i realizacją celów oraz zadań praktyk pedagogicznych stało sie możliwe dzieki realizowanemu w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie projektowi pt. "Praktyczne wychowanie fizyczne. Opracowanie i wdrożenie nowatorskiego Programu Praktyk Pedagogicznych na kierunku nauczycielskim Wychowanie Fizyczne w AWF w Krakowie" współfinansowanemu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16994.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Książka jest interdyscyplinarnym studium teoretycznych podstaw działania wychowawczego, osadzonym we współczesnym dyskursie paradygmatycznym, stanowi efekt hermeneutycznej interpretacji wybranych teorii pedagogicznych. Znajdujemy w niej odpowiedź na pytanie, jak odwołanie się do kategorii intencjonalności zmienia strukturę teorii pedagogicznej i sens nadany działaniu wychowawczemu jako podstawowemu elementowi praktyki pedagogicznej. Najważniejsze ustalenia teoretyczne zawarte w pracy są związane z(ze): – intencjonalnością jako kategorią badawczą i jej miejscem na mapach myśli współczesnych nauk humanistyczno-społecznych (filozofii, psychologii i socjologii); – analizą działania wychowawczego i jego właściwości w perspektywie wybranych formacji paradygmatycznych (strukturalizm, funkcjonalizm, interpretatywizm, radykalny humanizm); – sformułowaniem dwóch koncepcji działania wychowawczego w kontekście pedagogii współdziałania oraz pedagogii skuteczności; – wskazaniem pedagogicznych implikacji intencjonalnej instrumentalności wychowania. Publikacja z pewnością dostarczy takich impulsów, które pozwolą łączyć myślenie z działaniem, wzmacniać refleksyjny namysł nad realizowaną praktyką pedagogiczną i rekonstruować przesłanki tego działania. Rozumienie sensu własnego działania wynika przecież z myślenia i jest podstawą nadawania znaczeń.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej