Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Inglot-Kulas Joanna
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata (pedagogika)
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Stokowska-Zagdan Elżbieta
(1)
Wychruszcz Anatol
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Logopedzi
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Profilaktyka szkolna
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Młodzież
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uzależnienia behawioralne
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
diagnoza
(1)
fonoholizm
(1)
gry komputerowe
(1)
kompetencje społeczne
(1)
lekomania
(1)
młodzież szkolna
(1)
niezdrowa żywność
(1)
pedagogika
(1)
rodzina
(1)
social media
(1)
terapia
(1)
uzależnienie
(1)
zaburzenia odżywiania
(1)
zakupoholizm
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
"Autorzy publikacji podejmują problematykę dotyczącą korzystania przez młodzież ze współczesnych technologii i problemów wynikających z uzależnienia od telefonów komórkowych, Internetu, gier komputerowych. Podejmują również ciekawe dla nauki i praktyki takie uzależnienia, jak objawy kompulsywnych zakupów, zaburzenia odżywiania, a także przyczyny lekomanii." Głównym przesłaniem publikacji jest refleksja na temat procesu profilaktyki [z recenzji].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18907.III.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Diagnoza pedagogiczna przewiduje dwie orientacje. Pierwsza z nich – diagnoza pozytywna, przy doborze odpowiednich metod i form pracy terapeutycznej, rokuje pomyślną redukcję niepokojącego stanu na rzecz jego poprawy. Z kolei drugi typ diagnozy – negatywna przewiduje pogłębienie istniejącego problemu, zaburzenia, czy też zagrożenia. Zarówno diagnoza pozytywna, jak i negatywna zakłada pewien rozwój istniejącego problemu. Jednak jego następstwo nie zawsze może być pomyślne zarówno dla samej jednostki, grupy ludzi, czy też społeczeństwa. Trafne rozpoznanie, a następnie ocena ryzyka determinującego kierunek ewaluacji wcześniej zaistniałego problemu jest niezwykle ważnym momentem w praktyce pedagogicznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22571.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Brak informacji o dostępności: sygn. 22570.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej