Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Rejestracje audio i wideo
(2)
Muzyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(15)
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(15)
Autor
Parlak Mirosława
(2)
Antonaros Suzanne
(1)
Broda Iwona
(1)
Carr Alan
(1)
Couri Lilika
(1)
Cruz Christopher sol
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Herrera Mario
(1)
Komorowska Hanna
(1)
Kraśniewski Andrzej
(1)
Marciniak Renata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Marcinkiewicz Joanna
(1)
Niemierko Bolesław (1935- )
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Piasta-Siechowicz Joanna (1965-2021)
(1)
Piotrowski Przemysław (1968- )
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Walat Wojciech
(1)
Zajączkowski Krzysztof (pedagogika)
(1)
Zawalski Krzysztof (1958- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(13)
angielski
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Przedszkola
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Metody nauczania
(2)
MŁODZIEŻ
(2)
PROGRAMY NAUCZANIA
(2)
Program nauczania
(2)
UCZNIOWIE
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
AIDS
(1)
Cele kształcenia
(1)
DZIECKO
(1)
E-learning
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
JĘZYK ANGIELSKI
(1)
Język angielski
(1)
KSZTAŁCENIE
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MULTIMEDIA
(1)
NAUCZANIE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
Nauczanie
(1)
OCENY SZKOLNE
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
POKWITANIE
(1)
PROGRAMY EDUKACYJNE (informat.)
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA POCZĄTKOWEGO
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROGRAMY TELEWIZYJNE
(1)
Projektowanie
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
WYCHOWANIE SEKSUALNE
(1)
ŻEGLARSTWO
(1)
ŻYCIE SEKSUALNE
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Program edukacyjny
(2)
Opracowanie
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla GIMNAZJÓW
(1)
PROGRAMY NAUCZANIA dla SZKÓŁ WYŻSZYCH
(1)
PROGRAMY SZKOLEŃ
(1)
Podręcznik
(1)
Program nauczania
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Ochrona środowiska
(1)
Słowo kluczowe
edukacja ekologiczna
(2)
program nauczania
(2)
program profilaktyczny
(2)
szkolnictwo wyższe
(2)
teaching
(2)
AIDS
(1)
English language
(1)
HIV
(1)
Krajowe Ramy Kwalifikacji
(1)
akredytacja
(1)
choroby przenoszone drogą płciową
(1)
ciąża nieletnich
(1)
dzieci
(1)
e-learning
(1)
edukacja przyrodnicza
(1)
edukacja wczesnoszkolna
(1)
edukacja zdrowotna
(1)
gimnazjum
(1)
jakość
(1)
jakość kształcenia
(1)
kształcenie
(1)
młodzież
(1)
nauczanie
(1)
nauczanie początkowe
(1)
ocena
(1)
organizacja
(1)
primary school education
(1)
program kształcenia
(1)
projektowanie
(1)
przedszkole
(1)
przedszkole ekologiczne
(1)
psychologia
(1)
realizacja
(1)
ryzykowne zachowania seksualne
(1)
seks
(1)
seksualność
(1)
szkolnictwo
(1)
uczeń
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
wychowanie seksualne
(1)
zarządzanie jakością
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5073.V.8 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6176.V.8 [Czytelnia A], 6177.V.8 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Zgodny z podstawą programową.
Bibliografia na stronach 154-155.
Wychowanie przedszkolne liczba ocen: 1 zaloguj się, aby móc oceniać Książka Ilość cena: 19,90 zł Do koszyka Opis Od przedszkolaka do pierwszaka to rzeczowy program nauczania o prostej, a zarazem elastycznej konstrukcji, którą łatwo modyfikować i dostosowywać do własnych potrzeb. Jest zgodny z nową podstawą programową kształcenia ogólnego, która jako nadrzędny cel wychowania przedszkolnego wskazuje wsparcie całościowego rozwoju dzieci. Autorka zamieściła w nim obszerną propozycję różnorodnych działań służących realizacji zadań opisanych w podstawie programowej. Efektem tych działań są cele wyznaczające osiągnięcia dzieci na kolejnych etapach rozwoju. Dlatego w programie zastosowano podział na cztery grupy wiekowe i zamieszczono w nim charakterystykę dziecka na każdym etapie rozwojowym. Dla wszystkich przedziałów wiekowych zaplanowano te same bloki tematyczne wynikające z obszarów podstawy programowej. Jest siedemnaście bloków, a w nich cele ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności, by można było dostosowywać działania do potrzeb rozwojowych wychowanka. Cele ogólne dotyczą pracy nauczyciela – mają mu ułatwić planowanie działań wychowawczo-dydaktycznych. Wynikające z nich cele operacyjne (szczegółowe) odnoszą się do dzieci i mają konkretyzować ich wiedzę i umiejętności, a jednocześnie dać nauczycielowi rozeznanie w kwestii możliwości dziecka będącego na określonym etapie rozwoju.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19740.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19739.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 65-69 i przy niektórych rozdz. Indeks.
Głównym celem edukacji w dziedzinie ekologii i ochrony przyrody powinno być uświadomienie uczniom, że człowiek jest tylko częścią przyrody, a jego działania mają nierozerwalny związek ze stanem środowiska. Ekologiczny styl życia, mający bezpośredni związek z wysokim poziomem świadomości ekologicznej, należy w naszym kraju w dalszym ciągu do rzadkości. Jest to skutkiem wieloletnich zaniedbań w dziedzinie edukacji społeczeństwa, a więc nieuświadamiania problemów zagrożenia środowiska.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11389.XVII.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 117-120.
Książka adresowana jest do nauczycieli przedszkoli oraz pedagogów pracujących w edukacji wczesnoszkolnej, a także do rodziców, którzy są coraz bardziej świadomi i zaangażowani w edukację swych dzieci. Ciekawe rozwiązania znajdą w tej książce również nauczyciele świetlic szkolnych i środowiskowych, a także opiekunowie, zajmujący się dziećmi w innych sytuacjach, np. podczas wakacji. Ważnym adresatem są adepci przygotowujący się do zawodu nauczyciela wczesnej edukacji - studenci kierunków pedagogicznych wszystkich uczelni w Polsce. Ideą książki jest wszechstronne aktywizowanie dziecka, a więc oparcie działań edukacyjnych na jego osobistej aktywności, będącej najważniejszym czynnikiem rozwoju. Realizacja propozycji działań metodycznych zawartych w publikacji będzie więc służyć podniesieniu jakości wczesnej edukacji dziecka nie tylko w zakresie poznawania przyrody i kształtowania postaw ekologicznych wychowanków, lecz i innych obszarów edukacji przedszkolnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22539.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22538.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 101.
Opracowanie zostało pomyślane jako przewodnik - źródło informacji, wskazówek i procedur dla osób zaangażowanych w proces dostosowania programów kształcenia do wymagań określonych w znowelizowanej ustawie "Prawo o szkolnictwie wyższym" i wydanych na jej podstawie rozporządzeniach. Stara się udzielić odpowiedzi na pytanie, jak doprowadzić do tego, aby z początkiem roku akademickiego 2012/2013 uczelnia mogła rozpocząć realizację procesu kształcenia zgodnie z zasadami wynikającymi z wprowadzenia Krajowych Ram Kwalifikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15424.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 235-245, filmogr. s. 249. Indeksy.
Przedstawione w tej książce problemy obejmują wybrane, ale i kluczowe zagadnienia dotyczące różnych miejsc telewizji w obrębie edukacji medialnej. Istotne novum prezentowanych tu kwestii, to specyficzna, bo edukacyjna perspektywa patrzenia na medium. Autorka publikacji szczególnie akcentuje możliwość twórczego wykorzystania telewizji w procesie kształcenia zinstytucjonalizowanego i ustawicznego na różnych etapach rozwoju ontogenetycznego jednostki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9761.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 294-[320]
Dla powszechnie występującego przeładowania informacyjnego zastosowanie "inteligentnych" (hipermedialnych) komputerowych programów dydaktycznych umożliwiających przeszukiwanie baz danych i samoorganizację procesów dydaktycznych może stać się najlepszym rozwiązaniem z punktu widzenia potrzeb i możliwości rozwojowych ucznia. Samoorganizujące się ("inteligentne") programy dydaktyczne jako swoiste "filtry" w natłoku informacyjnym współczesnego świata, pozwolą rozumowo uporządkować "info-sferę", która otacza każdego człowieka. Stąd właśnie wynika konieczność zastosowania w dydaktyce algorytmów, systemów ekspertowych i metod sztucznej inteligencji do tworzenia hipertekstowych programów dydaktycznych. Wielość sytuacji dydaktycznych, w których będzie wykorzystany program nie tylko jako środek dydaktyczny wzbogacający lekcje, ale często regulujący jej przebieg, wskazywać będzie na jego wartość dydaktyczną. I w tym właśnie wyraża się wyjątkowość tego typu programów. Wpływają one tak dalece na modyfikację układów czynności uczniów i nauczycieli, że można powiedzieć, iż są podstawą odrębnej strategii dydaktycznej kształcenia hipermedialnego. Przy czym nie ma tu mowy o zastępowaniu nauczyciela przez program komputerowy, ale o nowych zadaniach jakie przed nim stoją jeśli technologie informacyjne mają być na trwałe wpisane w rzeczywistość szkolną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7503.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Muzyka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.414.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka opisuje program i przyjęte ogólne normy współczesnej teorii sportu. Zawiera ona najważniejsze elementy składowe procesu treningowego, a mianowicie: strukturę czasową i rzeczową treningu żeglarskiego, zasady, metody, formy i środki treningowe, podstawy doboru, kwalifikacji i kontroli w sporcie, funkcje szkoleniowe kalendarza sportowego, zasady organizacji zgrupowań itd. Uwzględniono również problematykę rozwoju ontogenetycznego młodzieży, podstawowe zasady żywienia, znaczenie badań lekarskich a także zadania zintegrowanego procesu szkolenia sportowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1436.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Pozostałe zbiory
CD
W koszyku
(Always Learning.)
Tyt. z etykiety na dysku.
Uzupełnienie kompletu stanowią książki o sygnaturach 16608 XXIV.14, 16610 XXIV.14, teacher's book o sygnaturze 16611 XXIV.14 i zestaw fleshcards o sygnaturze 16609 XXIV.14
Big English to siedmiopoziomowy, intensywny kurs dla dzieci w wieku 6-12 lat. Dzięki niezwykle kolorowej szacie graficznej, pełnej rysunków i fotografii kurs naturalnie wprowadza dzieci w świat języka wykorzystując do tego liczne zabawy, gry i piosenki. big English wykorzystuje naturalną ciekawość świata dzieci, wprowadzając w każdym rozdziale lekcje typu CLIL (Content and Language Integrated Learning), zawierające elementy międzyprzedmiotowe. Mocnym atutem Big English jest nacisk na samoocenę i ewaluację (Assessment for Learning) - nauczyciel pomaga uczniom dostrzec ich postępy i zaszczepia w nich poczucie sukcesu. Kurs wspomaga także rozwój umiejętności XXI wieku, takich jak bycie kreatywnym, myślenie krytyczne czy współpraca w grupie. Przeznaczony jest dla grup z większą liczbą godzin angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.392.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning : projektowanie, realizowanie i ocena / Renata Marciniak. - Stan prawny na 1 grudnia 2021 r.. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. - 364, [1] strona : ilustracje, wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-341.
W książce przedstawiono e-learning jako proces edukacyjny składający się z czterech następujących po sobie etapów: projektowanie, organizowanie, realizacja i ewaluacja.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21630.V.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21629.V.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest zbiorem materiałów konferencyjnych poświęconych problematyce akredytacji środowiskowej w Polsce. W pracy przedstawiono dotychczasowe doświadczenia związane z procedurami i standardami akredytacji kierunków uniwersyteckich, medycznych i politechnicznych a także z praktyką ich zastosowania. Publikacja ponadto jest pomocna w oddolnym stymulowaniu działań na rzecz rozwijania w uczelniach zarządzania jakością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1212.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-392.
Podręcznik wybitnego dydaktyka polskiego pokazuje proces nabywania wiedzy i kompetencji dydaktycznych przez nauczyciela. Autor umiejętnie łączy teorię i praktykę, aby odpowiedzieć na pytania czego uczy szkoła, jak kierować uczeniem się, jak poznać osiągnięcia szkolne ucznia. Książka przydatna zarówno dla studentów pedagogiki, młodych nauczycieli, jak i doświadczonych pedagogów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10244.V.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika / Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne. Problemy w Klasie)
Tyt. oryg.: "Avoiding risky sex in adolescence". Tyt. ze s. przedtyt.: Program profilaktyki szkolnej.
Bibliografia s. 81-82
Autor na podstawie swojego długoletniego doświadczenia proponuje program przeciwdziałania ryzykownym zachowaniom młodzieży, polegający na uświadamianiu jej wagi problemu i nauczeniu odpowiedzialności. Książka jest skierowana do nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych oraz wszystkich osób pracujących z młodzieżą
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7666 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8661.XVIII.1.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Niniejsze opracowanie adresowane jest do nauczycieli gimnazjów. Zgodnie z celami polityki edukacyjnej każda szkoła powinna realizować zadania w zakresie szeroko pojętej działalności profilaktycznej. Aby działania profilaktyczne mogły przynosić wymierne efekty, muszą być prawidłowo zaplanowane i zrealizowane. Należy również ocenić ich skuteczność. W książce omówiono miedzy innymi etapy procedury planowania i wprowadzania w życie szkolnego programu profilaktycznego. Istotną pomocą dla nauczycieli są informacje znajdujące się na końcu opracowania: wykaz sprawdzonych w praktyce programów profilaktycznych, literatura przedmiotu oraz zestaw załączników, które mogą być potrzebne osobom projektującym i realizującym profilaktykę w szkole (wybór narzędzi badawczych, wybrane fragmenty uregulowań prawnych, itd.).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14212.XVIII.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej