Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(25)
IBUK Libra
(7)
Forma i typ
Książki
(25)
E-booki
(7)
Publikacje naukowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(25)
dostępne
(13)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(4)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(9)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(25)
Autor
Aluchna Maria
(2)
Borys Tadeusz (1945- )
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Chodyński Andrzej
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Francik Anna
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grajewska Monika (ekonomia)
(1)
Gregorczyk Sylwester
(1)
Grzanka Izabela
(1)
Hąbek Patrycja
(1)
Hęćka-Sadowska Aleksandra
(1)
Janocha Witold
(1)
Kaźmierczak Magdalena
(1)
Koperek Jerzy
(1)
Krzakiewicz Kazimierz
(1)
Krzyżanowska Krystyna
(1)
Leśniewski Michał Adam
(1)
Lichtarski Jan
(1)
Listwan Tadeusz
(1)
Maksimczuk Aleksander (1949- )
(1)
Mikołajczak Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Paweł (ekonomia)
(1)
Pach Janina (1956- )
(1)
Paliwoda-Matiolańska Adriana
(1)
Partycki Sławomir (1951- )
(1)
Pisz Zdzisław
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Radomska Ewa
(1)
Rojek-Nowosielska Magdalena
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sobiecki Roman (1954- )
(1)
Sokołowska Agnieszka (ekonomista)
(1)
Streibel Barbara J
(1)
Szewczyk Paweł
(1)
Szewczyk-Jarocka Mariola
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Warner Tony
(1)
Wywiał-Prząda Katarzyna
(1)
Zielińska-Król Katarzyna
(1)
Świerczewska-Gąsiorowska Anna
(1)
Żemigała Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(31)
angielski
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO
(16)
SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU
(10)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(7)
ZARZĄDZANIE
(4)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(3)
EKOROZWÓJ
(2)
INNOWACJE
(2)
KADRY
(2)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
OTOCZENIE FIRMY
(2)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo społeczne
(2)
Zarządzanie
(2)
EDUKACJA EKONOMICZNA
(1)
ETYKA BIZNESU
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomia społeczna
(1)
Ekorozwój
(1)
Gospodarka
(1)
KAPITAŁ SPOŁECZNY
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
MOTYWACJA PRACY
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OŚWIATA
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO SPOŁECZNE
(1)
Podatek
(1)
Polityka fiskalna
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
ROZWÓJ SPOŁECZNY
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
SATYSFAKCJA ZAWODOWA
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE ZARZĄDZANIA
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Ubezpieczenia społeczne
(1)
Wzrost gospodarczy
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Białoruś
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI
(3)
Monografia
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Raport z badań
(2)
ENCYKLOPEDIE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PORADNIKI
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo
(9)
społeczna odpowiedzialność biznesu
(7)
zarządzanie
(5)
małe i średnie przedsiębiorstwa
(4)
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
(4)
komunikacja
(3)
public relations
(3)
rozwój zrównoważony
(3)
ekonomia społeczna
(2)
ekorozwój
(2)
gospodarka rynkowa
(2)
innowacje
(2)
kapitał społeczny
(2)
klient
(2)
komunikacja marketingowa
(2)
przedsiębiorczość społeczna
(2)
Corporate Social Responsibility
(1)
Internet
(1)
Lean Management
(1)
benchmarking
(1)
business
(1)
cyberkultura
(1)
doradztwo społeczne
(1)
działalność gospodarcza
(1)
e-biznes
(1)
e-commerce
(1)
e-learning
(1)
edukacja ekonomiczna
(1)
ekologia
(1)
etyka biznesu
(1)
globalizacja
(1)
gospodarka
(1)
gospodarka społeczna
(1)
innowacje społeczne
(1)
innowacyjność
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
kadry
(1)
kapitał kulturowy
(1)
komunikacja biznesowa
(1)
komunikacja internetowa
(1)
komunikacja międzykulturowa
(1)
komunikacja niewerbalna
(1)
komunikacja werbalna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsumpcja
(1)
konsumpcjonizm
(1)
kultura innowacyjna
(1)
kultura organizacji
(1)
lobbing
(1)
lojalność konsumentów
(1)
marketing
(1)
marketing 3.0
(1)
marketing społeczny
(1)
marketing szeptany
(1)
marketing wewnętrzny
(1)
motywowanie pracowników
(1)
nadzór korporacyjny
(1)
obsługa klienta
(1)
ochrona środowiska
(1)
odpowiedzialność ekologiczna
(1)
organizacja
(1)
orientacja proekologiczna
(1)
otoczenie przedsiębiorstwa
(1)
outsourcing
(1)
podatek dochodowy
(1)
pracownik
(1)
proces innowacyjny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
przedsiębiorczość akademicka
(1)
przedsiębiorstwo społeczne
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
reengineering
(1)
reklama internetowa
(1)
relacje międzyorganizacyjne
(1)
relacje społeczne
(1)
rozwój
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
sponsoring
(1)
społeczeństwo
(1)
społeczeństwo ponowoczesne
(1)
społeczność lokalna
(1)
spółdzielczość socjalna
(1)
sustainable development
(1)
słownik
(1)
time based management
(1)
turystyka
(1)
ubezpieczenie społeczne
(1)
wartość
(1)
wiarygodność
(1)
wycena
(1)
zarządzanie finansami
(1)
zarządzanie jakością
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
zarządzanie przez wartości
(1)
zarządzanie wartością
(1)
zarządzanie wiedzą
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie środowiskowe
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Homo Homini ; t. 5.)
Bibliogr., netogr., wykaz aktów prawnych przy pracach.
W zaprezentowanej publikacji można znaleźć wnikliwą analizę nowej formy zatrudnienia, jaką są spółdzielnie socjalne. Ta forma zatrudnienia wskazuje na rozwój ekonomii społecznej i polityki społecznej państwa. Poszczególni autorzy przedstawili zagadnie spółdzielni socjalnych w różnych dymensjach, od prawnych omawiających ustawę o spółdzielniach socjalnych, poprzez rolę reintegracyjna, aż do konkretnych przykładów już funkcjonujących spółdzielni socjalnych. W zbiorze artykułów znalazły się również te ukazujące działalność spółdzielni socjalnych w kontekście polityki socjalnej Unii Europejskiej. Publikacja jest kierowana do pracowników socjalnych, pracowników służb społecznych, nauczycieli, studentów pracy socjalnej oraz osób zainteresowanych problematyką funkcjonowania spółdzielni socjalnych w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15877.VII.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 97-103.
W monografii ujęto najważniejsze zagadnienia dotyczące podstaw zarządzania przedsiębiorstwem o charakterze społecznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22381.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "The manager's guide to effective meetings" 2003.
Indeks.
Książka, która krok po kroku przeprowadzi Cię przez proces organizacji i prowadzenia zebrania. Dzięki radom zawartym w książce możesz sprawić, że zebranie, często traktowane przez pracowników jako strata czasu, zamieni się w spotkanie pełnych entuzjazmu i zaangażowanych w pracę partnerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5546.IX.4.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6998.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16883.IX.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 197-208.
Książka stanowi odpowiedź na pytanie, jakie powinny zadać sobie współczesne przedsiębiorstwa, które podejmują inicjatywy zarządzania relacjami z klientem, mające najczęściej wyraz we wdrażaniu CRM. Podejmując te inicjatywy przedsiębiorstwa powinny mieć świadomość reguł i prawidłowości o istotnym znaczeniu dla uwieńczonego sukcesem wdrożenia CRM. Poszukując tych reguł należy pamiętać, iż działalność gospodarcza odbywa się nie tylko w warunkach określonych ekonomicznie, lecz także wiąże się z nawiązywaniem i utrzymywaniem relacji społecznych, które stają się nośnikiem kapitału społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10363.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 213-223, netogr. s. 225-226.
Opracowanie to nie wyczerpuje w pełni problematyki konkurencyjności, ale daje inne spojrzenie na poruszany problem. Inspiracją do napisania tej książki były badania naukowe prowadzone pod kierunkiem profesora Kazimierza Kucińskiego, gdzie autor współuczestniczył i współuczestniczy począwszy od 2008 roku. Badania autora książki dotyczą kulturowych uwarunkowań ekorozwoju przedsiębiorstw i urzędów gmin oraz konkurencyjności.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11081.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12042.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr. s. 266-275. Indeks.
Książka prezentuje koncepcję społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (CSR) w kontekście funkcjonowania i rozwoju organizacji. Największą jej zaletą jest włączenie idei CSR w proces zarządzania przedsiębiorstwem i powiązanie jej z polityką finansową i inwestycyjną, zarządzaniem zasobami ludzkimi, marketingiem i zarządzaniem operacyjnym. Zawiera liczne przykłady z praktyki gospodarczej. Książka została wzbogacone o najnowsze trendy związane z rozwojem doktryny społecznej odpowiedzialności biznesu, jak i zrównoważonego rozwoju. Praca składa się z trzech części, w których przedstawiono: genezę i istotę CSR, instrumenty zarządcze polityki CSR, współczesne koncepcje powiązane z CSR - zrównoważonego rozwoju, przedsiębiorstwa obywatelskiego i społecznej przedsiębiorczości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14013 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14012.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14887.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania zmierzające do tego, aby dbałość o interesy ekonomiczne powiązana była z dbałością o przestrzeganie etycznych zasad odpowiedzialności wobec społeczeństwa i środowiska naturalnego. Celem tej publikacji jest właśnie pokazanie nowej roli przedsiębiorstwa jako organizacji przyjaznej człowiekowi i środowisku naturalnemu. W książce szczegółowo omówiono: rolę przedsiębiorstwa w systemie nowej gospodarki, kulturę przedsiębiorstwa, która wpływa na jego wewnętrzne działania oraz na stosunki z otoczeniem, koncepcję organizacji uczącej się, rolę i zastosowania etycznych programów w biznesie, system społecznej odpowiedzialności biznesu, ekologiczny kontekst działania przedsiębiorstwa oraz proces kształtowania świadomości ekologicznej społeczeństwa, perspektywy rozwoju i wyzwania nowej gospodarki, model wytycznych dla przedsiębiorstw w obszarze CSR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6545.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. przy pracach
Bibliogr. przy pracach
W pracy podjęto próbę odpowiedzi na następujące pytania: jaka jest rola kreatywności i dialogu w budowaniu relacji między menedżerami i pracownikami? Jakie cechy i umiejętności społeczne przywódcy decydują o sukcesie w kierowaniu firmą? W jaki sposób przedsiębiorstwa budują przewagę konkurencyjną oraz jakie nowe narzędzia komunikacji wykorzystują one w kontaktach z klientami? Praca składa się z trzech części. Są nimi: I. Społeczny wymiar komunikowania instytucjonalnego, II. Public relations w rozwoju przedsiębiorczości, III. Nowe narzędzia komunikowania przedsiębiorstw z klientami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10141.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Zachodzące obecnie zmiany społeczno-ekonomiczne, m.in. starzenie się społeczeństw, bezrobocie, nierówności dochodowe i majątkowe, ubóstwo i wykluczenie społeczne, dyskryminacja, migracje wymagają poszukiwania nowych sposobów rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych. W książce Autorzy odnoszą się do następujących tematów: • ekonomia i przedsiębiorczość społeczna wobec współczesnych wyzwań • stymulanty i destymulanty rozwoju przedsiębiorstw społecznych i innych podmiotów ekonomii społecznej • innowacje i rozwiązania innowacyjne w sferze organizacyjnej, społecznej oraz środowiskowej • zewnętrzne uwarunkowania ekonomii i przedsiębiorczości społecznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.18271.IX.2 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20401.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20400.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / [Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu], ISSN 2084-6193 ; nr 232)
Bibliogr., netogr. s. 434-454.
Głównym celem monografii jest identyfikacja i ocena stanu społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa (w tym zarządzania społeczną odpowiedzialnością), a także określenie kierunków jego doskonalenia wraz z propozycją praktycznych zaleceń w tym zakresie przy uwzględnieniu uwarunkowań wewnętrznych i zewnętrznych. W pracy posłużono się metodą analizy opisowej na podstawie rozległych studiów polskiej i zagranicznej literatury przedmiotu. Praca składa się z pięciu rozdziałów, w których przedstawiono m.in.: istotę i teoretyczne podstawy społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa, modelową koncepcję teoretyczną dotyczącą społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa, doskonalenie społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa poprzez sposoby eliminacji dysfunkcji w obszarze zarządzania społeczną odpowiedzialnością, możliwości tworzenia infrastruktury społecznej odpowiedzialności oraz wyzwania badawcze związane ze społeczną odpowiedzialnością małego przedsiębiorstwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13130.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14218.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : "Communication skills for information systems" 1995.
Bibliogr. s. [331].
Książka ta napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jest dla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu. Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej się sprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczas pracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajników porozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowania się w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania, formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesie negocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia, które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdą również cenne rady i wskazówki dotyczące wystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnego przeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracy oraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1412.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 311-316 i przy rozdz. Indeksy.
Pierwszy polski podręcznik akademicki, zawierający pełny zakres problemów związanych z zarządzaniem wiedzą i informacją we współczesnym przedsiębiorstwie, omawianych na tle makrootoczenia. Uwzględnia nowoczesne koncepcje i specyfikę polskich małych, średnich i dużych firm. Umiejętnie łączy jakościowo-psychologiczne aspekty zarządzania z podejściem ilościowo-informatycznym. W licznych przykładach przedstawia praktyczne zastosowania prezentowanych koncepcji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3378 [Magazyn 1], P.3379 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4202.IX.1 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4201.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 275-301.
"Zamysłem naukowym Autora jest dążenie do sformułowania założeń metodologicznych w celu przygotowania i realizacji proaktywnych, innowacyjnych strategii ekologicznych współczesnych korporacji, które znajdują odzwierciedlenie w ich różnych obszarach aktywności biznesowej [...]. Praca także odpowiada na potrzeby i wyzwania dostarczania zarządzającym współczesnymi organizacjami instrumentarium zarządzania, w tych nowych, strategicznych uwarunkowaniach rozwoju współczesnych organizacji". [z recenzji prof. zw. dr. hab. inż. Jana Stachowicza]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11945.XVII.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13116.XVII.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11469.IX.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia Ekonomiczne)
Bibliogr. s. 193-199.
Słownik zawiera ponad 1000 haseł napisanych z perspektywy mikroekonomii i podejścia strategicznego do zarządzania kadrami. To próba uporządkowania dyscypliny pod względem terminologicznym, a zarazem pierwsze w Polsce przedsięwzięcie, podjęte na taką skalę. Zbiór ma charakter interdyscyplinarny, zawiera hasła z pogranicza podstaw zarządzania, psychologii zarządzania, socjologii organizacji, zachowań organizacyjnych, lingwistyki stosowanej, prawa i ekonomii. Uwzględniono również terminologię związaną z problematyką kulturową i komunikowania się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4046.I.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-221.
Książka prezentuje użyteczną współcześnie wiedzę na temat sposobów i technik porozumiewania się. Przedstawia metody wyrabiania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia, klientami oraz pracownikami. Zawiera omówienia zasad wystapień publicznych, sztuki mówienia i słuchania, a także przybliża znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach między ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2307 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2308.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 74)
W obecnej rzeczywistości normą staje się stosowanie instrumentów marketingowych prawie w każdej dziedzinie. Podmioty muszą brać pod uwagę zmieniające się otoczenie i stosować nowoczesne narzędzia zarządzania. Konsument ma coraz większe wymagania, oczekuje często indywidualnego podejścia. Z tego względu wzrasta rola personelu i tworzenia relacji partnerskich. Istotna jest też społeczna odpowiedzialność biznesu. Niniejsza publikacja Zeszytów Naukowych jest próbą przybliżenia tej różnorodnej tematyki. Składa się z czterech części, do których należą: instrumenty marketingowe w działalności przedsiębiorstw, nowoczesne narzędzia zarządzania przedsiębiorstwem, personel i kreowanie relacji z otoczeniem, społeczna odpowiedzialność biznesu. (ze wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12850.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / Politechnika Śląska ; 249)
Bibliogr. s. 126-[134].
W monografii przedstawiono koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) z uwzględnieniem jej genezy, norm i inicjatywy z nią związanych; zwrócono również uwagę na konieczność rozpatrywania tej koncepcji z punktu widzenia zarządzania strategicznego. Zaprezentowano tematykę systemów zarządzania jakością ze szczególnym uwzględnieniem ich doskonalenia. W monografii zamieszczono również przewodnik wdrażania społecznej odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10684.IX.7 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla badaczy i praktyków zarządzania.
Bibliogr. przy pracach.
Zarządzanie jest dynamiczną dziedziną nie znoszącą pustki, przeżywającą ciągły rozwój. Jest silnie osadzone w nowych trendach zachodzących w otoczeniu przedsiębiorstw, jak i zmian mających miejsce wewnątrz organizacji. Ostatnie dziesięć lat jest dowodem na nieuchronność i ciągłość występowania tych procesów. Oznacza to zarówno dla badaczy, jak i praktyków specjalizujących się w tym temacie konieczność śledzenia bieżących zmian otoczenia zachodzących w wielu różnych obszarach, jak makroekonomia, technologia, zmiany gustów konsumentów, a także nowych wyzwań stawianych przed przedsiębiorstwami, oraz reakcji przedsiębiorstw na nowe zjawiska i tendencje. Przedsiębiorstwa, które nie umieją dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazane na porażkę i wypadnięcie z rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9207.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10932.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej