Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
tylko na miejscu
(36)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(23)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(25)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(37)
Autor
Rapacz Andrzej (1951- )
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Marcinkiewicz Cezary
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(2)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Alejziak Bożena
(1)
Batorski Jarema
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berdychowski Jerzy
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Bilińska-Reformat Katarzyna
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Buko Jacek
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gołębiewska Barbara
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzegorzewska-Mischka Ewa
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holland Jacqueline
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kirejczyk Edward
(1)
Koniorczyk Grażyna
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Krajewska Sylwia
(1)
Leslie David (1951- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Milian Lech (1932- )
(1)
Nesterowicz Mirosław (1942- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Rzeczycka Anna
(1)
Sarnowski Janusz
(1)
Sikora Jan
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Sztangret Izabela
(1)
Szymańska Elżbieta
(1)
Tokarz Anna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Żabiński Leszek (1947-2019)
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(24)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(37)
Anglia
(1)
Język
polski
(37)
angielski
(1)
Odbiorca
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Temat
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(31)
TURYSTYKA
(13)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(7)
USŁUGI
(3)
HOTELARSTWO
(2)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(2)
Usługi turystyczne
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
BIUROWOŚĆ
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
Biura podróży
(1)
CONTROLLING
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INNOWACJE
(1)
Innowacje
(1)
KADRY
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
Konkurencyjność
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Model biznesowy
(1)
ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ
(1)
Organizacja
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
Poradnictwo
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Turystyka
(1)
Wycieczki
(1)
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
Podręcznik
(3)
PODRĘCZNIKI
(2)
KORESPONDENCJA HANDLOWA
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(2)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
przedsiębiorstwo turystyczne
(13)
marketing
(4)
konkurencyjność
(3)
produkt turystyczny
(3)
zarządzanie
(3)
finanse
(2)
hotel
(2)
innowacje
(2)
rynek turystyczny
(2)
turystyka
(2)
usługi turystyczne
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
agroturystyka
(1)
analiza finansowa
(1)
biuro podróży
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
controlling
(1)
customer service
(1)
doradztwo turystyczne
(1)
działalność turystyczna
(1)
e-biznes
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
employer branding
(1)
finansowanie
(1)
funkcja turystyczna
(1)
gospodarka rynkowa
(1)
gospodarstwo agroturystyczne
(1)
hotelarstwo
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
korespondencja handlowa
(1)
korespondencja służbowa
(1)
księgowość
(1)
marka
(1)
organizacja
(1)
organizacja ucząca się
(1)
organizacyjne uczenie się
(1)
personel
(1)
popyt turystyczny
(1)
poradnictwo
(1)
praca biurowa
(1)
produkt regionalny
(1)
promocja
(1)
przedsiębiorczość
(1)
region turystyczny
(1)
rezerwacja hotelowa
(1)
rezerwacja lotnicza
(1)
sprawozdawczość finansowa
(1)
system informatyczny
(1)
szlak kulturowy
(1)
szlaki turystyczne
(1)
tour operator
(1)
tourism
(1)
travel
(1)
turystyka biznesowa
(1)
turystyka kulturowa
(1)
turystyka sportowa
(1)
turystyka wiejska
(1)
zarządzanie kryzysowe
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Zawiera bibliografię i index.
With a focus on the creation and distribution of packaged holidays, this text covers the fundamentals of business and the relationship between tour operators and destinations. With particular reference to the sustainability of both parties, it reviews the impacts and influences of tour operations and practices on destinations within the overriding context of tour operator responsibility. It addresses the entirety of this key component of the tourism sector, and reflects the shift in recent years from traditional 'sun, sea and sand' holiday to more bespoke packages. Taking into account tour operators as a growing factor among the major emergent economies of the world, this book is: the first textbook to provide such in-depth content of tour operators and operations; written by authors with industry, research and teaching experience; a wealth of information regarding popular eco, nature and adventure trips, as well as myriad niche and special interest products.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17509 [Magazyn 1], P.17510 [Magazyn 1], P.17508 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18206.XX.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18205.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 193-194.
Książka przeznaczona jest dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także dla praktyków i osób zainteresowanych wykorzystaniem oprogramowania wspomagającego dystrybucję usług turystycznych. Zaprezentowany zakres materiału obejmuje szczegółowe omówienie podstawowych funkcjonalności i usług oferowanych przez współczesne systemy rezerwacji, na przykładzie systemu AMADEUS, który jest jednym z czołowych Globalnych Systemów Dystrybucyjnych (GDS). Prezentowany materiał zawiera obszerne wprowadzenie do obsługi systemu AMADEUS, opisuje także wykorzystywanie w praktyce modułu rezerwacji lotniczych, hotelowych oraz samochodowych tego systemu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11078.XX.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12035.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowano nowoczesne ujęcie ekonomiki i przedsiębiorstwa turystycznego oraz problematykę zarządzania operacyjnego i strategicznego tym przedsiębiorstwem. Przedstawiono rolę przedsiębiorstwa na rynku turystycznym, zróżnicowanie przedsiębiorstw turystycznych, a także oczekiwania dalsze i konkurencyjne tego typu przedsiębiorstw. Wiele miejsca w książce poświęcono na omówienie instrumentów bezpośredniego i pośredniego oddziaływania na zachowania przedsiębiorców, a także organizacji finansów. Publikacja przeznaczona jest dla studentów i przedsiębiorców z branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6109 [Magazyn 1], P.6107 [Magazyn 1], P.5926 [Magazyn 1], P.6105 [Magazyn 1], P.5927 [Magazyn 1], P.4910 [Magazyn 1], P.6108 [Magazyn 1], P.4912 [Magazyn 1], P.6104 [Magazyn 1], P.5928 [Magazyn 1], P.4911 [Magazyn 1], P.6106 [Magazyn 1], P.6103 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5479.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5478.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem publikacji jest uświadomienie czytelnika jakim wymaganiom osobnicyzm trzeba sprostać i jak kierować ludźmi zorganizowanymi w zespół. Książka przedstawia ogólną problematykę socjopsychologiczną przedsiebiorstwa z dostosowaniem jej do specyfiki przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie podejmuje także wybrane problemy rynku turystycznego w aspekcie kształtujących tenże rynek potrzeb konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3800.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 133-137.
Niniejsza monografia przeznaczona jest dla osób, które są zawodowo związane z funkcjonowaniem różnego typu przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym lub chcą się związać z tą branżą. Adresatami zawartych tu treści są również studenci uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja oraz na kierunkach ekonomicznych ze specjalnościami turystycznymi. Opracowanie w szczególności dotyczy finansów i księgowości podmiotów gospodarczych w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17222 [Magazyn 1], P.17224 [Magazyn 1], P.17223 [Magazyn 1], P.17221 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17236.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17235.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. po rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych; poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11577.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11576.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Z wyraźnym opóźnieniem w stosunku do wielu branż przemysłowych, do procesu ekologizacji dołączyła także turystyka. Wydawać by się mogło, że turystyka jako typowa branża sektora usług stwarza najmniejsze zagrożenie środowiska. Tymczasem zagrożenie to może być bardzo duże. Z drugiej strony podstawą atrakcyjności turystycznych obszarów i podstawą atrakcyjności handlowej są walory środowiskowe. Konieczność ta spowodowała aktywną postawę przedsiębiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarządzanie środowiskiem jest bowiem szansą na przetrwanie przedsiębiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.427.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsiębiorstwo turystyczne / red. Andrzej Rapacz. - Warszawa : "Difin", 2007. - 280 s., tab. ; 24 cm.
Książka stanowi kompendium wiedzy systematyzujące zagadnienia z zakresu funkcjonowania podmiotów gospodarczych działających w branży turystycznej. Autor wyjaśnił istotę i zakres działalności przedsiębiorstw turystycznych, oferując jednocześnie pomoc w opanowaniu wiedzy o podstawach prawnych działalności tych podmiotów oraz kluczowych obszarach ich aktywności, takich jak: kształtowanie oferty, polityka cenowa, promocja, dystrybucja, zarządzanie zasobami ludzkimi, zapleczem materialnym i jakością usług czy też wykorzystanie technologii informatycznych. Ważnym tematem książki są rozważania poświęcone logistyce, zarządzaniu strategicznemu i operacyjnemu oraz efektywności funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5763 [Magazyn 1], P.5126 [Magazyn 1], P.5764 [Magazyn 1] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6237.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6236.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie przygotowane zostało jako podręcznik akademicki dla studentów szkół wyższych. Podejmuje ono takie zagadnienia jak - przedsiębiorstwo turystyczne jako uczestnik rynku - typologia podmiotów gospodarki turystycznej - otoczenie przedsiębiorstwa turystycznego - zasoby przedsiębiorstwa turystycznego i ich wykorzystanie - instrumenty i działania marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym - strategia działąnia przedsiębiorstwa turystycznego - skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym - sposoby oceny efektywności działania przedsiębiorstwa turystycznego. Opracowanie jest zmienioną wersją skryptu pt. Przedsiębiorstwo turystyczne na rynku, pracy zbiorowej pod red. A. Rapacza wydanej przez Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu w 1998 r. Autorzy mają nadzieję, że prezentowane w nim zagadnienia przyczynią się do pełniejszego wyjaśnienia i zrozumienia problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw turystycznych na rynku. Zawarte w nim treści powinny być przydatne także dla osób profesjonalnie zajmujących się działalnością gospodarczą w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3854 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2699.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiot zarządzanie przedsiębiorstwem turystycznym wykładany jest na wielu uczelniach w kraju. Jednakże do tej pory na rynku nie ma w zasadzie podręcznika, który by w sposób kompleksowy ujmował podstawowe problemy zarządcze występujące w podmiotach funkcjonujących w branży turystycznej. Próbę wypełnienia (choćby częściowego) tej luki podjęli autorzy opracowania. Wykorzystali w związku z tym swoje wieloletnie doświadczenie nabyte zarówno w praktyce gospodarczej, jak również w wieloletniej działalności dydaktycznej prowadzonej na wyższych uczelniach. Książka ta, zdaniem autorów, powinna być użyteczna dla grup społecznozawodowych, które pragną uzupełnić, uporządkować czy pogłębić swą wiedzę z różnych zagadnień związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem turystycznym. Są to np. nauczyciele akademiccy, praktycy życia gospodarczego posiadający własne przedsiębiorstwa lub pragnący je założyć czy osoby zatrudnione w sektorze turystyki, zarówno na stanowiskach wykonawczych, jak i kierowniczych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5767 [Magazyn 1], P.5768 [Magazyn 1], P.5766 [Magazyn 1], P.5373 [Magazyn 1], 6980 [Magazyn 2] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6639.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6638.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 147-151.
Rozwój ruchu turystycznego wymaga skutecznych działań, które powinny być planowane i realizowane ze wsparciem konsultantów. Stąd też wzbogacanie obszaru działalności turystycznej wymaga zwykle pomocy doradców, którzy powinni potrafić rozwiązać problem, a przede wszystkim wyjaśnić, w jaki sposób przystąpić do nowej działalności, co należy zrobić w tym zakresie oraz wskazać na istniejące zagrożenia i szansę na powodzenie. Doradztwo jest niezbędne niemal we wszystkich dziedzinach życia. Doradzać należy w działalności gospodarczej, finansowej, prawnej, edukacyjnej, motoryzacyjnej, turystycznej, rolniczej i wielu innych sferach działania. Dobre doradztwo pomaga w realizacji wielu przedsięwzięć różnorodnych branż, natomiast złe doradztwo przyczynia się do niepowodzeń i upadku podmiotów gospodarczych. Doradztwo, jako nauka, należy do młodych dyscyplin i rozwija się w Polsce od końca lat 50. XX wieku, podejmując różne, zmieniające się problemy społeczne, ekonomiczne i produkcyjne. Na rynku turystycznym funkcjonuje wiele podmiotów turystycznych oferujących różnorodne produkty turystyczne. Wybór oferty jest zazwyczaj procesem czasochłonnym i skomplikowanym. Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, służyć temu może tylko profesjonalne doradztwo. Doradztwo w turystyce ma charakter interdyscyplinarny, oparty na własnym, określonym przedmiocie badań, własnej metodyce i terminologii, bazie badawczej oraz kadrze naukowej. Na interdyscyplinarny charakter doradztwa w turystyce składają się elementy takich dyscyplin naukowych, jak: pedagogika, psychologia, ekonomika, organizacja i zarządzanie, filozofia, socjologia. Fragment ze Wstępu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19869.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 113-[114].
Ekonomikę przedsiębiorstwa można uznać za interdyscyplinarną dziedzinę nauczania, w której ma miejsce szerokie zastosowanie teorii i praktyki rachunkowości, analizy ekonomicznej, statystyki, techniki i technologii procesów produkcji, prawa, polityki itp. W pracy zawarto najistotniejsze elementy ekonomiki przedsiębiorstw, w tym przedsiębiorstw turystycznych, przydatne w sprawnym prowadzeniu działalności. Przedstawiono także treści związane z potencjałem przedsiębiorstw turystycznych oraz z oceną efektywności ich działania. Szczególną uwagę zwrócono na efekty ekonomiczne i mierniki oceny efektywności finansowej, poprzedzając je charakterystyką celów działalności i zasobów przedsiębiorstw turystycznych. Osobny rozdział poświęcono także kosztom działalności przedsiębiorstw, których wysokość w gospodarce rynkowej często przesądza o sukcesie firmy. Opracowanie jest kierowane do osób studiujących zagadnienia ekonomiki przedsiębiorstw turystycznych i nauki o przedsiębiorstwie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7379 [Magazyn 1], P.7380 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8347.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8346.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji kolejno omówiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Książka przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5646 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2], P.423 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7246.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-100.
Prowadzenie działalności gospodarczej w okresie nasilającej się konkurencji i ryzyka, stawia przed przedsiębiorstwem zadania związane z utrzymaniem się na rynku oraz stałego zwiększania efektywności funkcjonowania firmy. Konieczne jest więc szukanie rozwiązań dla prowadzonej działalności i zapoznanie się z określonymi w publikacji, które dotyczą: - majątku przedsiębiorstwa, - amortyzowania środków trwałych w kontekście efektów generowanych przez przedsiębiorstwo, - zarządzania kapitałem obrotowym jako procesu zapewniającego płynność przedsiębiorstwa, - pozyskania źródeł finansowania przedsiębiorstwa w krótkim i długim okresie, wraz z uwzględnieniem kosztu kapitału oraz dźwigni finansowej, - czynników wpływających na poziom wyniku finansowego. Problematyka zawarta w publikacji nawiązuje do praktyki gospodarczej, związanej z funkcjonowaniem przedsiębiorstw, w szczególności funkcjonujących w branży turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10566.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki, skypty WSHiG Poznań)
Prezentowany podręcznik przeznaczony jest głównie dla studentów Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu. Może być też wykorzystywany w procesie dydaktycznym innych uczelni o specjalności nauczania z zakresu hotelarstwa, gastronomii, turystyki i rekreacji oraz dla praktyków rozpatrywanej branży. Istotne zmiany w działalności gospodarczej, w tym również dotyczące swobody przedsiębiorstw turystycznych, wymusiły na autorach podręcznika wprowadzenie adekwatnych jego treści, a tym samym spowodowały zmianę dotychczasowego jego tytułu. Autorzy w ramach prezentowanego podręcznika szczególną uwagę zwracają, poza zagadnieniami teoretycznymi, na zagadnienia praktyczne z zakresu zarządzania finansami w przedsiębiorstwie turystycznym. Stąd też wprowadzono szereg nowych przykładów służących potrzebom dokonywanych analiz ilościowo-jakościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8172.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9504.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-183 i przy rozdz.
Niniejszy podręcznik przybliża Czytelnikowi problematykę przedsiębiorczości w odniesieniu do przedsiębiorstw turystycznych. Treść podręcznika została podzielona na sześć rozdziałów. Rozdział pierwszy wyjaśnia pojęcia przedsiębiorczości i przedsiębiorcy, omawia rodzaje przedsiębiorców i prezentuje teoretyczne podstawy prowadzenia działalności gospodarczej. Rozdział drugi systematyzuje wiedzę teoretyczną i empiryczną dotyczącą strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym. Rozdział trzeci dotyczy finansowego wsparcia MŚP turystycznych, wykorzystania kapitału własnego i obcego oraz funduszy strukturalnych. Rozdział czwarty skupia się na działaniu przedsiębiorstw turystycznych na konkurencyjnym rynku. W rozdziale piątym poruszono teoretyczne i metodologiczne zagadnienia związane z biznesplanem, natomiast w ostatnim przedstawiono przykładowy biznesplan przedsiębiorstwa agroturystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11690 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11689.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12878.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji podjęto ocenę klastra jako perspektywy dla przedsiębiorstw działających na rynku turystycznym Wybór rynku turystycznego został podyktowany tym, że turystyka zajmuje coraz ważniejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, możliwość swobodnego przemieszczania się między krajami UE wyraźnie zwiększa skłonność do podróżowania. Z tego powodu zwiększa się zapotrzebowanie na ofertę turystyczną, która potrafi zaspokoić ujawniające się oczekiwania turystów. Wskazane jest też tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunków popytu. Temu zadaniu mogą sprostać klastry turystyczne, które tworząc wspólny produkt, są w stanie zaoferować pakiety usług, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyków i teoretyków zarządzania turystyką poszukujących nowych sposobów funkcjonowania na rynku w celu osiągnięcia sukcesu oraz studentów studiów ekonomicznych ze specjalizacją zarządzania przedsiębiorstwem turystycznym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8973 [Magazyn 1], P.8974 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7750.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10548.XX.4 [Czytelnia B], 8757.XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej została napisana z myślą zarówno o tych, którzy stoją na czele firm turystycznych bądź są też współodpowiedzialni za zarządzanie tymi firmami, jak i o tych, którzy posiadają już podstawy wiedzy ekonomicznej a zamierzają w przyszłości zająć się profesjonalnie obsługą turystyki. Turystyka jest najbardziej dochodowym biznesem na swiecie. Jej dynamika rozwoju jest wyższa niż w przemyśle elektronicznym, telekomunikacji czy transporcie. Dzieki efektom mnożnikowym z turystyki żyją nie tylko ci, którzy pracują w tym sektorze, jest ona kołem napędowym całej gospodarki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.373.XX.4 [Magazyn 1], P.370.XX.4 [Magazyn 1], P.368.XX.4 [Magazyn 1], P.364.XX.4 [Magazyn 1], 543.XX.4 [Magazyn 2], P.367.XX.4 [Magazyn 1], P.371.XX.4 [Magazyn 1], P.372.XX.4 [Magazyn 1], P.369.XX.4 [Magazyn 1] (9 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.366.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.365.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja prezentuje komplementarny sposób patrzenia na marketing turystyczny, kładąc szczególny nacisk na zgodność procesu organizacji imprezy i obsługi ich uczestników z koncepcją marketingu rozumianego instrumentalnie. Książka jest przydatna na wszystkich przedsiębiorstw zajmujących się organizacją i obsługą imprez turystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1399.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Po omówieniu istoty i mechanizmów funkcjonowana gospodarki turystycznej autorzy przedstawiaja problemtyke szeroko pojetej regionalnej i lokalnej gospodarki turystycznej. Szczególnie duzo uwagi poswiecaja oni: menedzerskiemu systemowi zarzadzania w turystyce, marketingowi uslug turytycznych, ladowi przestrzennemu i ekonomicznemu w turystyce, a takze roli czynnka ludzkiego, kapitalu i finansów w turystyce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.478 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1407.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej