Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(46)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
only on-site
(42)
available
(39)
unavailable
(7)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(18)
Wypo┼╝yczalnie
(30)
Czytelnie
(44)
Author
Kall Jacek
(5)
Maison Dominika
(3)
Kłeczek Ryszard
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Albin Krzysztof
(1)
Barska Anetta
(1)
Cunningham Jane
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dyer Gillian
(1)
Goddard Angela (1954-)
(1)
Gore Sylee
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
G─Ödek Marek (1965- )
(1)
Hajdas Monika
(1)
Izdebska Jadwiga
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Konkol Sebastian
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Kozłowska Anna (socjolog)
(1)
Kranas Gra┼╝yna
(1)
Kuku┼éa Artur Jan (1969- )
(1)
Le┼Ťniewska Agnieszka
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Matosek Mirosław
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Michałowska Mariola
(1)
Napierała Magdalena
(1)
Noga-Bogomilski Artur
(1)
Nowacki Robert
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pawlikowska Katarzyna
(1)
Poleszak Marek
(1)
Przepi├│rkowska Danuta
(1)
Roberts Philippa
(1)
Sagan Adam
(1)
Sagan Adam (1963- )
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Stru┼╝ycki Marian (1930- )
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsny Rafał
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wajnert Izabela
(1)
Wojtasik Lesław
(1)
Wo┼║niczka Jaros┼éaw (1964- )
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Łukasik-Turecka Agnieszka
(1)
Śnihur Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(46)
England
(1)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(46)
English
(2)
Subject
REKLAMA
(28)
REKLAMA INTERNETOWA
(6)
MARKETING
(5)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
FIRMA (nazwa)
(3)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(3)
ZNAKI TOWAROWE
(3)
DECYZJE
(2)
DZIECKO
(2)
INTERNET
(2)
KOBIETA
(2)
PODR─śCZNIKI
(2)
PORADNIKI
(2)
PUBLIC RELATIONS
(2)
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(2)
Reklama
(2)
TURYSTYKA
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(2)
Analiza dyskursu
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
FARMACJA
(1)
GENDER MARKETING
(1)
J─śZYK ANGIELSKI
(1)
J─Özyk angielski
(1)
J─Özyk specjalistyczny
(1)
LEKI
(1)
MARKETING STRATEGICZNY
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
PERSWAZJA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
TELEMARKETING
(1)
TELEWIZJA
(1)
UCZUCIA
(1)
WYSZUKIWANIE INFORMACJI
(1)
ZACHOWANIE
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(4)
PORADNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI
(1)
─ćWICZENIA I ZADANIA DLA SZK├ô┼ü WY┼╗SZYCH
(1)
Domain
J─Özykoznawstwo
(1)
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
61 results Filter
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ods┼éania kulisy reklamy. Prezentuje j─ů niejako od kuchni. Rozbieraj─ůc na cz─Ö┼Ťci pierwsze, ukazuje jak ka┼╝dy jej aspekt oddzia┼éuje na odbiorc─Ö. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne go┼éym okiem, ale r├│wnie┼╝ to, co jest hermetycznie ukryte przed widowni─ů. Pozwala znale┼║─ç si─Ö po drugiej stronie i zobaczy─ç, jak poszczeg├│lne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozaj─Özykowe (linia, barwa, gra ┼Ťwiat┼éem, ruchem, kompozycj─ů i kadrem) wp┼éywaj─ů na odbiorc─Ö. Ksi─ů┼╝ka ta ods┼éania kurtyn─Ö reklamowej rzeczywisto┼Ťci - uczy my┼Ťlenia reklamowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13092 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Przedmiotem ksi─ů┼╝ki jest spojrzenie na reklam─Ö z mo┼╝liwie jak najwi─Ökszej liczby punkt├│w widzenia. Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö z 12 artyku┼é├│w. Ich autorzy analizuj─ů zjawisko reklamy z perspektyw etyki, prawa i dobrych obyczaj├│w, socjologii, teorii komunikacji, a nawet kulturoznawstwa. Autorzy trzech artyku┼é├│w przedstawiaj─ů r├│┼╝ne formy przekazu reklamowego, m.in. reklam─Ö polityczn─ů i marketing szeptany, a tak┼╝e ich konsekwencje, zar├│wno dla odbiorc├│w, jak i nadawc├│w. Nie zabrak┼éo r├│wnie┼╝ artyku┼é├│w, kt├│re odkrywa┼éyby niekt├│re aspekty zaplecza procesu kreacji reklam, takie jak briefing lub podstawy socjotechnik stosowanych w reklamie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16227 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
REKLAMA INTERNETOWA (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze REKLAMA (hasło przedmiotowe)
zob. też GOOGLE AdSense (hasło przedmiotowe) ; GOOGLE AdWords (hasło przedmiotowe) ; INTERNET (hasło przedmiotowe) ; MARKETING ELEKTRONICZNY (hasło przedmiotowe) ; POZYCJONOWANIE STRON INTERNETOWYCH (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: INTERNET - stosowanie - reklama ; REKLAMA ELEKTRONICZNA ; REKLAMA w INTERNECIE
Book
In basket
Bibliogr. s. 515-548.
Niniejsza praca jest pr├│b─ů analizy reklamy na poziomie jej granic prawnych i etycznych z uwzgl─Ödnieniem jej znaczenia spo┼éecznego. Ksi─ů┼╝ka rzuca ┼Ťwiat┼éo na s┼éabo podejmowany problem przestrzegania warto┼Ťci etycznych w przekazie reklamowym, kt├│re w wi─Ökszo┼Ťci przypadk├│w wydaj─ů si─Ö zapomniane. Celem publikacji jest pr├│ba dokonania analizy wsp├│┼éczesnego rynku reklamy europejskiej i wyci─ůgni─Öcie na jej podstawie wniosk├│w. W tym kontek┼Ťcie istotne stanie si─Ö wskazanie, czy prawo i etyka w reklamie s─ů przestrzegane na stale rozwijaj─ůcym si─Ö rynku i jaka istnieje pomi─Ödzy nimi zale┼╝no┼Ť─ç.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13841 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14802 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
REKLAMA (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze PROMOCJA HANDLOWA (hasło przedmiotowe)
zob. też PUBLIC RELATIONS (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe REKLAMA INTERNETOWA (hasło przedmiotowe) ; REKLAMA PRASOWA (hasło przedmiotowe) ; REKLAMA RADIOWA (hasło przedmiotowe) ; REKLAMA SPOŁECZNA (hasło przedmiotowe) ; REKLAMA TELEWIZYJNA (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka opisuje szczeg├│┼éowo wszystkie zagadnienia zwi─ůzane z kampaniami reklamowymi. Dowiesz si─Ö z niej, jakie miejsce w dzia┼éaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wp┼éywa na postrzeganie firmy i jej produkt├│w. Poznasz r├│┼╝ne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz si─Ö dobiera─ç odpowiedni─ů form─Ö reklamy do promowanych towar├│w lub us┼éug. W ksi─ů┼╝ce znajdziesz r├│wnie┼╝ praktyczne porady dotycz─ůce przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materia┼é├│w promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem r├│┼╝nych medi├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8524 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 9947 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9946 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej ksi─ů┼╝ce prezentuj─ů spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od wi─Ökszo┼Ťci uj─Ö─ç prezentowanych w polskoj─Özycznych publikacjach. Nie koncentruj─ů si─Ö na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do cel├│w firmy, aby osi─ůgn─ů─ç konkretne i wymierne cele biznesowe. Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia, jak zaplanowa─ç kampani─Ö reklamow─ů oraz przybli┼╝a sposoby okre┼Ťlania adresat├│w, cel├│w i tre┼Ťci reklamy. Omawia r├│wnie┼╝, w jaki spos├│b ustali─ç zakres wykorzystania medi├│w w kampanii reklamowej i jakie to maj─ů by─ç media. Poradnik prezentuje tak┼╝e r├│┼╝nice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczno┼Ťci reklamy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11398 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12597 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
Temat: REKLAMA ; PORADNIKI
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyja┼Ťnia w niej, czym jest i jak dzia┼éa reklama, podpowiada, jak opracowa─ç strategi─Ö reklamy, ucz─ůc przy tym, co sk┼éada si─Ö na strategi─Ö reklamy, jak i gdzie zdoby─ç potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierowa─ç reklam─Ö, co i jak obieca─ç w reklamie, jak przygotowa─ç plan medi├│w oraz ile wyda─ç na reklam─Ö. Pomaga tak┼╝e wybra─ç odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz t┼éumaczy, jak przeprowadzi─ç testowanie wst─Öpne reklamy oraz zmierzy─ç skuteczno┼Ť─ç kampanii reklamowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5944 [Magazyn 1], P.5943 [Magazyn 1], P.5942 [Magazyn 1], P.5940 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5939 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7263 IX.17 [Czytelnia C], 7262 IX.17 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
Temat: REKLAMA ; PORADNIKI
Bibliogr. s. 195-198.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 1306 [Magazyn 2], 1305 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Monografia jest pr├│b─ů interdyscyplinarnego podej┼Ťcia do problematyki promocji i reklamy we wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie, ze szczeg├│lnym odniesieniem do zachodnich warunk├│w kulturowych oraz spo┼éecze┼ästw pa┼ästw wysokorozwini─Ötych i rozwijaj─ůcych si─Ö. Dominuj─ůcymi perspektywami spojrzenia na promocj─Ö i reklam─Ö w prezentowanej publikacji s─ů perspektywy - politologiczna, psychologiczna i socjologiczna, aczkolwiek w pracy znalaz┼éy si─Ö tak┼╝e opracowania przygotowane na gruncie filozofii czy lingwistyki. Wsp├│┼éautorzy monografii starali si─Ö ukaza─ç najwa┼╝niejsze sposoby wykorzystania promocji i reklamy we sp├│┼éczesnych spo┼éecze┼ästwach postindustrialnych, funkcjonuj─ůcych w warunkach informatyzacji, globalizacji, a tak┼╝e wszechobecnego konsumpcjonizmu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12733 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13772 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Propaganda dobrych serc, czyli Pierwszy tom o reklamie społecznej / red. Dominika Maison, Piotr Wasilewski. - Wyd. 2 uzup. - Kraków : Agencja Wasilewski, 2008. - 262, [1] s. : il. (gł. kolor.) ; 23x25 cm.
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Drugie wydanie ┼Ťwietnie przyj─Ötej przez czytelnik├│w pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przyk┼éadach ksi─ů┼╝ka jest ┼║r├│d┼éem cennej wiedzy o mechanizmach spo┼éecznych i psychologicznych rz─ůdz─ůcych odbiorem reklamy spo┼éecznej, a tak┼╝e o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu s─ů organizacje opracowuj─ůce kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, kt├│re poprzez zaanga┼╝owanie w problematyk─Ö spo┼éeczn─ů tworz─ů sw├│j wizerunek.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11613 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11614 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Teksty Kultury)
Bibliogr. przy pracach.
Reklama nas otacza i osacza. Przeci─Ötny mieszkaniec du┼╝ego europejskiego miasta styka si─Ö codziennie z blisko tysi─ůcem reklam. S─ů ni─ů przecie┼╝ nie tylko telewizyjne spoty, wyskakuj─ůce okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To tak┼╝e opakowania produkt├│w zawieraj─ůcych logo producenta, przem├│wienia polityk├│w i puszki Wielkiej Orkiestry ┼Üwi─ůtecznej Pomocy. W┼éa┼Ťciwie czasem trudniej jest powiedzie─ç, co reklam─ů nie jest... Amerykanie ucz─ů ma┼ée dzieci tego, ┼╝e reklama stanowi przekaz perswazyjny i nie nale┼╝y jej myli─ç z rzetelnymi informacjami. Maluchy dowiaduj─ů si─Ö wi─Öc, ┼╝e pan, kt├│ry w telewizji zach─Öca ich do zjedzenia czekolady okre┼Ťlonej marki, ma w tym sw├│j w┼éasny interes, a czekolada niekoniecznie jest tak zdrowa, jak ├│w pan sugeruje. Do polskich szk├│┼é te┼╝ powinni┼Ťmy wprowadzi─ç tego typu lekcje. W edukacji na temat reklamy nie nale┼╝y jednak zaniedbywa─ç doros┼éych. Niniejsza ksi─ů┼╝ka ┼Ťwietnie si─Ö w t─Ö ide─Ö wpisuje. B─Ödzie znakomit─ů lektur─ů dla wszystkich pragn─ůcych widzie─ç reklam─Ö jako zjawisko interdyscyplinarne, kt├│re trzeba analizowa─ç z wielu punkt├│w widzenia.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.15043 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15939 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Wiele podmiot├│w dzia┼éaj─ůcych na polskim rynku turystycznym niew┼éa┼Ťciwie pos┼éuguje si─Ö reklam─ů. W ksi─ů┼╝ce przedstawiono podstawowe b┼é─Ödy oraz om├│wiono zasady i procedury pozwalaj─ůce ich unikn─ů─ç. Ksi─ů┼╝ka zawiera podrozdzia┼éy o charakterze wyja┼Ťniaj─ůcym i porz─ůdkuj─ůcym niekt├│re kwestie reklamowe. Przedstawia r├│wnie┼╝ wa┼╝niejsze aspekty rozwoju reklamy w Polsce i na ┼Ťwiecie. Publikacja przeznaczona jest dla obecnych i przysz┼éych przedsi─Öbiorc├│w turystycznych, kt├│rzy pragn─ů skutecznie i efektownie pos┼éugiwa─ç si─Ö reklam─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5067 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
REKLAMA - psychologia (hasło przedmiotowe)
Authority data
REKLAMA - język (hasło przedmiotowe)
Authority data
REKLAMA - etyka (hasło przedmiotowe)
Authority data
REKLAMA - socjologia (hasło przedmiotowe)
Authority data
REKLAMA - zarz─ůdzanie (has┼éo przedmiotowe)
Book
In basket
Reklama - przekaz odbiór interpretacja / Krzysztof Albin. - Wyd. 2. - Warszawa ; Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [1] s. : fot., ryc. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka ta adresowana jest do os├│b, kt├│re w zwi─ůzku z wybranym kierunkiem studi├│w maj─ů zamiar zwi─ůza─ç swe ┼╝ycie zawodowe z reklam─ů, ┼Ťrodkami masowego przekazu lub marketingiem. Reklama jest jedn─ů z najsilniejszych form wp┼éywu spo┼éecznego. Od momentu swych narodzin budzi kontrowersje. Z drugiej jednak strony, bez niej nawet najlepsza strategia, idea lub produkt nie mia┼éyby szansy zaistnie─ç. W dzisiejszych czasach znikn─ů w nat┼éoku informacji, zanim nadarzy si─Ö okazja, aby je dostrzec.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4194 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-556, netogr. s. 556.
Ksi─ů┼╝ka sk┼éada si─Ö - poza wst─Öpem i zako┼äczeniem - z siedmiu rozdzia┼é├│w. W pierwszym zosta┼éa om├│wiona istota komunikowania. W rozdziale drugim przedstawiono podstawowe modele komunikowania, na kt├│rych bazuje reklama, niekiedy nie┼Ťwiadomie. Rozdzia┼é trzeci po┼Ťwi─Öcony jest istocie reklamy. Rozdzia┼é czwarty wskazuje na miejsce reklamy we wsp├│┼éczesnym komunikowaniu marketingowym. Rozdzia┼é pi─ůty analizuje reklam─Ö w kontek┼Ťcie znaku i znaczenia, czyli traktuje reklam─Ö jako komunikat symboliczny, co jest niezmiernie istotne przy konstruowaniu komunikat├│w reklamowych. Rozdzia┼é sz├│sty zajmuje si─Ö istot─ů samego komunikatu reklamowego, jego element├│w i i ich znaczenia. Przedstawiono w nim tak┼╝e kwestie zwi─ůzane z u┼╝yciem dualizmu emocje - racjonalizm w reklamie oraz stylem ┼╝ycia w reklamie. Rozdzia┼é si├│dmy po┼Ťwi─Öcony jest uwarunkowaniom, w jakich przysz┼éo reklamie funkcjonowa─ç, co nie pozostaje bez wp┼éywu na kwestie efektywno┼Ťci, skuteczno┼Ťci i oddzia┼éywania. (ze Wst─Öpu)
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.13854 IX.17 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14810 IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again