Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Izdebska Jadwiga
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
DZIECKO
(2)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(2)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
INTERNET
(1)
REKLAMA
(1)
TELEWIZJA
(1)
UCZUCIA
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest próbą odpowiedzi na wiele pytań. Tekst autorów mają charakter prac opartych na badaniach własnych, studiów teoretycznych oraz opracowań problemowych. Wyodrębniono trzy części, które dotyczą: multimediów w kontekście wartosci poznawczych, wychowawczych i zagrożeń, reklamy telewizyjnej w życiu dziecka i edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5852 [Magazyn 1], P.5853 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7241.VI.11 [Czytelnia B], 7242.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 167-183.
W tej książce autorka w I części w rozdziale pierwszym przedstawia mechanizmy psychologicznego wpływu stosowane przez reklamy telewizyjne oraz badania nad zawartością reklam telewizyjnych. Rozdział drugi poświęca dziecku w wieku przedszkolnym jako odbiorcy reklam oraz przedstawieniu badań dotyczących sposobu odbierania reklam przez dzieci. Następnie w drugiej części książki wykorzystała sytuację eksperymentalną, wywiady a dziećmi i testy projekcyjne, które pozwoliły na zebranie informacji o emocjach i nastawieniach do siebie, innych i świata pojawiających się bezpośrednio po emisji reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9574.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki zawiera treści: od krytyki kultury masowej do odkrywania wieloznaczności współczesnej kultury,telewizja, medium XX wieku, reklama, perswazja, sztuka czy edukacja?- metodologiczne podstawy badań, telewizja w życiu dzieci, reklama telewizyjna w życiu dzieci, dziecko o reklamach telewizyjnych i o tym, w jaki sposób je ogląda, recepcja reklamy telewizyjnej proszku Pollena Rex przez dzieci w wieku 5 - 10 lat- reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, kilka uwag na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy dla dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2887.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej