Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(6)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(6)
Autor
Kall Jacek
(3)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dończyk Mateusz
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Stupak Marcin
(1)
Łopaciński Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
REKLAMA
(4)
PORADNIKI
(2)
REKLAMA INTERNETOWA
(2)
Aptekarstwo
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
Marketing
(1)
Reklama
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Słowo kluczowe
reklama
(4)
reklama internetowa
(3)
Internet
(2)
kampania reklamowa
(2)
promocja
(2)
reklama prasowa
(2)
reklama radiowa
(2)
reklama telewizyjna
(2)
Business Intelligence
(1)
event marketing
(1)
infrastruktura
(1)
marketing bezpośredni
(1)
prawo farmaceutyczne
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
skuteczność
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 163-166. Indeks.
Książka opisuje szczegółowo wszystkie zagadnienia związane z kampaniami reklamowymi. Dowiesz się z niej, jakie miejsce w działaniach marketingowych zajmuje reklama oraz jak wpływa na postrzeganie firmy i jej produktów. Poznasz różne rodzaje przekazu reklamowego i nauczysz się dobierać odpowiednią formę reklamy do promowanych towarów lub usług. W książce znajdziesz również praktyczne porady dotyczące przygotowywania schematu identyfikacji wizualnej firmy i materiałów promocyjnych oraz planowania skutecznych kampanii reklamowych z wykorzystaniem różnych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8524 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9947.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9946.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 153-154.
Autorzy w swojej książce prezentują spojrzenie na wykorzystanie reklamy w firmie odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych publikacjach. Nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy, aby osiągnąć konkretne i wymierne cele biznesowe. Książka wyjaśnia, jak zaplanować kampanię reklamową oraz przybliża sposoby określania adresatów, celów i treści reklamy. Omawia również, w jaki sposób ustalić zakres wykorzystania mediów w kampanii reklamowej i jakie to mają być media. Poradnik prezentuje także różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej oraz przedstawia metody mierzenia skuteczności reklamy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11398.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12597.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 200 s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 195-198.
Jest to nowe zmienione i rozszerzone wydanie popularnej książki poświęconej zagadnieniom reklamy. Autor, Jacek Kall, wyjaśnia w niej, czym jest i jak działa reklama, podpowiada, jak opracować strategię reklamy, ucząc przy tym, co składa się na strategię reklamy, jak i gdzie zdobyć potrzebne informacje, do kogo i w jakim celu skierować reklamę, co i jak obiecać w reklamie, jak przygotować plan mediów oraz ile wydać na reklamę. Pomaga także wybrać odpowiednie media i rodzaje reklamy oraz tłumaczy, jak przeprowadzić testowanie wstępne reklamy oraz zmierzyć skuteczność kampanii reklamowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5941.IX.17 [Magazyn 1], 7263.IX.17 [Magazyn 1], P.5944 [Magazyn 1], P.5942 [Magazyn 1], P.5943 [Magazyn 1], P.5940 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5939.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7262.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2000. - 200 s. ; 21 cm.
Autor
Forma i typ
Bibliogr. s. 195-198.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1305 [Magazyn 2], 1306 [Magazyn 2] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama internetowa / Agnieszka Leśniewska. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006. - 249 s. : il. ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliogr. s. 233-240. Indeks.
Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenie. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada: kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci; jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe; jak skonstruować skuteczny przekaz online; jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach; jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7621.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8633.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic.)
Bibliogr. s. 229-232.
Książka "Skuteczność promocji internetowej. Pomiar i technologia informacyjna" wyjaśnia: jak zarządzać działalnością promocyjną przedsiębiorstwa w Internecie, przybliża metody szacowania skuteczności promocji internetowej, przedstawia istotę Business Inteligence - technologii wspierającej pomiar skuteczności promocji w Internecie, ukazuje koncepcję modelu szacowania skuteczności promocji internetowej, przybliża analizę skuteczności kampanii e-mailingowych z wykorzystaniem zaprojektowanego narzędzia, prezentuje empiryczną weryfikację modelu na podstawie badań przeprowadzonych wśród przedsiębiorstw.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15019.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15874.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-136.
W publikacji zostały omówione regulacje prawne dotyczące reklamy aptek oraz dopuszczalne przez prawo działania marketingowe, które nie powinny narażać właścicieli aptek na sankcje finansowe. W sposób przystępny objaśniono konsekwencje obowiązującego zakazu reklamy oraz zaprezentowano rekomendacje wobec możliwego postępowania przez prowadzących apteki. Autorzy, uwzględniając istotny aspekt praktyczny książki, za pomocą klarownych argumentów określają granicę, dotychczas budzącą wątpliwości, między „informowaniem” a „reklamowaniem” i kwalifikują obie czynności. Właściciele aptek i ich pracownicy poznają także przykładowe działania marketingowe oraz znajdą odpowiedzi na pytania:: - jak bezpiecznie budować wizerunek i markę apteki; - w jaki sposób tworzyć nowoczesną infrastrukturę apteki; - jakie są możliwości wykorzystania nowoczesnych środków marketingowych; - w jakich sytuacjach informowanie o lokalizacji apteki grozi sankcją; - w jaki sposób prowadzić aktywność na rzecz zdrowia publicznego; - jakie argumenty podnieść w odwołaniu od decyzji nakładającej sankcję; - jak opracować politykę działań marketingowych, stanowiącą element systemu compliance apteki. Adresaci:: Książka będzie bogatym źródłem wiedzy dla pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR oraz przedsiębiorców prowadzących apteki, właścicieli sieci aptek oraz kierowników aptek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19945.XVIII.13 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19944.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej