Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(4)
E-booki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(3)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Maison Dominika
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Dyer Gillian
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Ręklewski Marek
(1)
Stafiej-Bartosik Agata
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Anglia
(1)
Język
polski
(4)
angielski
(1)
Odbiorca
Analitycy informacji i raportów medialnych
(1)
Temat
REKLAMA SPOŁECZNA
(2)
Reklama
(2)
Franczyza
(1)
Google Analytics
(1)
Język specjalistyczny
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Reklama internetowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Satysfakcja zawodowa
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Wolontariat pracowniczy
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
kampania społeczna
(2)
reklama społeczna
(2)
Google Analytics
(1)
advertising
(1)
analiza danych
(1)
franczyza
(1)
integracja
(1)
language of advertising
(1)
media
(1)
satysfakcja zawodowa
(1)
wolontariat
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zarządzanie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wyd. 1 pt.: Propaganda dobrych serc czyli Rzecz o reklamie społecznej.
Indeksy.
Drugie wydanie świetnie przyjętej przez czytelników pierwszej w Polsce monografii o reklamie niekomercyjnej. Bogato ilustrowana, oparta na naukowych badaniach i konkretnych przykładach książka jest źródłem cennej wiedzy o mechanizmach społecznych i psychologicznych rządzących odbiorem reklamy społecznej, a także o praktycznych sposobach przygotowania, planowania i badania takich kampanii. Adresatem tomu są organizacje opracowujące kampanie, agencje reklamowe i public relations, studenci, firmy oraz instytucje, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9963 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 11613.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11614.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Książka jest kontynuacją wydanej po raz pierwszy w Polsce (2002) i dotąd jedynej monografii o reklamie niekomercyjnej pt. Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej, wspólnego przedsięwzięcia Fundacji Komunikacji Społecznej i Agencji Wasilewski. W nasyconym przykładami i bogato ilustrowanym nowym tomie przedstawiono historię z lat 2002-2006. Grono autorów objaśnia, ocenia i jednocześnie umiejscawia zjawisko w szerszym, dotychczas nieznanym kontekście. To ważna pozycja o charakterze poradnikowym. Adresowana jest do wszystkich zainteresowanych komunikacją społeczną: organizacji dopracowujących kampanie, agencji reklamowych, studentów, a także do instytucji oraz firm, które poprzez zaangażowanie w problematykę społeczną tworzą swój wizerunek.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9962 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11611.IX.17 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11612.IX.17 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Advertising as communication / Gillian Dyer. - London ; New York : Routledge, 1999. - XIV, 230 pages : illustrations ; 21 cm.
(Studies in culture and communication.)
Includes bibliographies and index.
Advertising is a form of communication that constantly impinges on our daily lives, yet we are often unaware of its more subtle form of persuasion, or of the extent to which it manipulates our (consumer) culture. This book sets out to examine advertising as a form of communication in contemporary society and also places it in its wider cultural and economic context.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19344.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 19343.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
E-book
W koszyku
Do udostępniania na czytniku e-book.
Indeks.
Dzięki tej książce: zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł, będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych, nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach, wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów, uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.151.XV.7 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22380.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej