Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(17)
Forma i typ
Książki
(14)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(8)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(16)
Autor
Brzoska Maciej (1979- )
(2)
Budzianowska-Guzik Ewa
(2)
Filarski Paweł
(2)
Kinaszewska Paulina (1976- )
(2)
Ostrowski Wojciech (1962- )
(2)
Piotrowski Andrzej (psychologia)
(2)
Szymaniak Dariusz (1969- )
(2)
Bendremer Ellen
(1)
Chmielewski Paweł (1960- )
(1)
Faber Adele (1928- )
(1)
Goebel Urszula
(1)
Hackett Penny
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Hughes John
(1)
Krzemińska Dorota
(1)
Labijak Jacek (1962- )
(1)
Linde Boris von der
(1)
Madej Ewa
(1)
Mazlish Elaine
(1)
Michalska Urszula
(1)
Plata Konrad
(1)
Rozpondek Maciej
(1)
Rzycka Olga
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Walker Dee
(1)
Wyciślik Andrzej
(1)
Yate Martin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
ROZMOWA KWALIFIKACYJNA
(8)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(4)
ŻYCIORYSY URZĘDOWE
(4)
KORESPONDENCJA URZĘDOWA
(3)
ROZMOWA
(3)
ZATRUDNIENIE
(3)
MARKETING
(2)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
PORADNIKI
(2)
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(2)
ZARZĄDZANIE
(2)
Język angielski
(1)
KADRY
(1)
Konflikt pokoleń
(1)
Młodzież
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(1)
Nastolatki
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
Rozmowa
(1)
Rozmowa telefoniczna
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(8)
FILM EDUKACYJNY
(2)
TABLICE i WZORY
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
rozmowa kwalifikacyjna
(6)
curriculum vitae
(2)
dokument elektroniczny
(2)
konflikt
(2)
list motywacyjny
(2)
telemarketing
(2)
English
(1)
dyskurs
(1)
emocje
(1)
film
(1)
język
(1)
kod językowy
(1)
kultura organizacyjna
(1)
młodzież
(1)
nastolatkowie
(1)
niepełnosprawni intelektualnie
(1)
obsługa klienta
(1)
ocena pracowników
(1)
phone call
(1)
porozumiewanie się
(1)
praca
(1)
pracownik
(1)
rekrutacja pracowników
(1)
rodzina
(1)
rozmowa
(1)
stosunki interpersonalne
(1)
telephone
(1)
zarządzanie personelem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Interview czyli rozmowa kwalifikacyjna / Penny Hackett. - Wyd. 2. - Warszawa : petit, 1999. - 73 s. : tab. ; 21 cm.
(To, co najważniejsze)
Jest tylko jedno zajęcie równie wyczerpujące jak szukanie pracy - poszukiwanie pracownika. Wszystkim pracodawcom zmuszonym przesłuchiwać dziesiątki kandydatów, zadawać setki pytań i brać odpowiedzialność za ostateczne decyzje ta książka ułatwi życie. Zawiera: planowanie krok po kroku procesu selekcji; konstruowanie listy wymagań wobec kandydata; profesjonalne techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej; ocenianie i wybór najlepszych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2754 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Zatrudnienie nieodpowiedniej osoby może oznaczać dla organizacji stratę czasu i niepotrzebne koszty. Wytypowanie najlepszego kandydata w pierwszym podejściu nie zawsze jest proste, ale bardzo się opłaca. Jak tego dokonać, można się dowiedzieć z niniejszej książki, napisanej przez czołową brytyjską specjalistkę ds. rekrutacji. W książce najwięcej uwagi poświęcono sztuce prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej, ale omówiono w niej również wszystkie pozostałe elementy procesu rekrutacji. Zawiera ona wiele rad dotyczących przygotowań do rozmowy kwalifikacyjnej, a także najważniejsze pytania, które należy zadać kandydatowi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14224.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15052.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.44 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.45 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Indeks.
Umiejętność prowadzenia rozmów odgrywa w życiu zawodowym bardzo dużą rolę, zwłaszcza w przypadku osób zajmujących kierownicze stanowiska. Co robić, gdy ma się do czynienia z rozmówcą - gadułą? Jak postępować, gdy partner rozmowy reaguje zbyt emocjonalnie, jak skłonić go do bardziej rzeczowej dyskusji? Jak wspólnie z pracownikami formułować realne do osiągnięcia cele? W książce tej zobaczysz, jak w podobnych sytuacjach zachowują się fachowcy, i z jakich technik korzystają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8030 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11001.IX.4.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9385.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 227-232.
"Publikacja dr Doroty Krzemińskiej porusza zagadnienia, którym w literaturze pedagogiki specjalnej poświęcono niewiele uwagi. Kwestia porozumiewania się osób z niepełnosprawnością intelektualną traktowana była dotychczas głównie w kontekście trudności i deficytów komunikacyjnych. W pewnym sensie praca ta jest zaprzeczeniem, a przynajmniej podaniem w wątpliwość jednoznacznej tezy o trudnościach osób z niepełnosprawnością intelektualną do wyrażania swoich myśli i rozumienia innych. [...] We wnioskach z badań Dorota Krzemińska podważa ugruntowane przekonanie, że opóźnienie czy utrudnienie mowy osób głębiej upośledzonych uniemożliwia im komunikowanie się z innymi, w tym też współkonstruowanie dyskursu. W swoich badaniach krok po kroku wykazuje, że osoby te, pomimo ograniczonego kodu językowego, są w stanie przekazywać treści pozwalające odbudowywać wiedzę o rzeczywistości, w której żyją i którą kreują." prof. zw. dr hab. Amadeusz Krause (fragment recenzji)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13266.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.71 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedstawione w opracowaniu rady i wskazówki pomogą studentom napisać pracę dyplomową w uczelni technicznej i przygotować najlepszą prezentacje pracy. Przedstawione wiadomości, zasady sporządzania dokumentów - CV i listu motywacyjnego oraz sposobu przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej będą pomocne w ubieganiu się o otrzymanie pierwszej pracy zawodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5099.V.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6211.V.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 257-259. Indeks.
Liderzy, którzy zadają pytania, wspierają swoich ludzi, zachęcają ich do partycypacji w zarządzaniu, do pracy zespołowej, do dzielenia się pomysłami i zgłaszania innowacji. Za pomocą pytań budują relacje i rozwiązują problemy. Pytania zachęcają do myślenia. Za ich sprawą rodzą się nowe pomysły i powstają nowe sposoby podejścia do dobrze znanych zadań. Niestety, wielu liderów jest nieświadomych niezwykłej mocy zadawania pytań w zarządzaniu ludźmi. Nie interesują sie tym, co dzieje się z ich podwładnymi, dlatego umyka im wiele informacji, które mogłyby pomóc w zarządzaniu zespołami i osiąganiu celów. Ciekawość bowiem pomaga w zarządzaniu. Ćwiczyć ją można właśnie przez zadawanie pytań. Dobre pytania otwierają zamknięte dotychczas drzwi, stymulują do oryginalnego myślenia, prowokują zmianę. Dzięki nim ludzie sprawdzają swoje aspiracje, motywacje, wybory, założenia, priorytety i zachowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13753.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.4753.VII.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejetności w sprzedaży przez telefon.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4457.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Curriculum vitae i listy motywacyjne / Urszula Michalska. - Warszawa : "Kram", cop. 2005. - 204 s. : tab. ; 24 cm.
Tekst częśc. równol. pol., ang.
Książka instruująca jak napisać poprawne curriculum vitae, czyli życiorys dla osób poszukujących pracę wraz z przykładowymi życiorysami. Ponadto w książce znajdziemy instruktaż jak napisać list motywacyjny czy jak zachować się na rozmowie kwalifikacyjnej o pracę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4417.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pisanie CV w praktyce / Martin Yate. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2005. - 273 s. ; 23 cm.
(Onepress)
Tyt. oryg.: Resumes that knock 'em dead, 2004.
Indeks.
Podręcznik, dzięki któremu napiszesz CV doskonałe. Mocno osadzony we współczesnych realiach, praktyczny i opierający się na rzeczywistych przykładach. Przedstawia przykłady CV oraz listów motywacyjnych pisanych przez osoby ubiegające się o różne stanowiska w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Przede wszystkim pokazuje sposoby konstruowania CV w najprostszy i najbardziej efektywny sposób.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4454.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autorki bestsellerowej serii Jak mówić.. tym razem opowiadają o problemach związanych z problemami wychowawczymi typowymi dla buntowniczego okresu dorastania i o sposobach ich rozwiązywania. W Jak mówić do nastolatków… Adele Faber i Elaine Mazlish piszą o zagubieniu, o pragnieniu akceptacji, o młodzieńczym buncie, przekorze i potrzebie decydowania o sobie, jaką odczuwają prawie wszystkie nastolatki. Poruszają także kwestie związane ze zmianami obyczajowymi, przedwczesnym zainteresowaniem seksem, łatwym dostępem do narkotyków, niebezpieczeństwami związanymi z szerokim dostępem do mediów. Książka powstała na podstawie wielu zajęć i spotkań, jakie autorki przeprowadziły z nastolatkami i ich rodzicami. Nowe wydanie ukazuje się w odświeżonej szacie graficznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18678.V.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 18677.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona płyta o tej samej sygnaturze.
Speaking naturally and with confidence on the telephone is one of the hardest hurdles to overcome when learning a foreign language. Telephone English trains students to use the telephone confidently and effectively in the course of their work. The accompanying audio CD provides a wide range of phone call examples to increase student confidence.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21552.XXIV.13 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21551.XXIV.13 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej