Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Bean Rita M
(1)
Hiebert Elfrieda H
(1)
Meyer Richard J. (1949-)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Nowy Jork (stan) (USA)
(2)
New Jersey (USA)
(1)
Język
angielski
(3)
Temat
CZYTANIE
(3)
Reading
(3)
English language
(1)
FONETYKA
(1)
Literacy
(1)
Reading teachers
(1)
Słowo kluczowe
reading
(3)
methods of teaching
(1)
phonetics
(1)
phonics
(1)
reading specialist
(1)
teachers
(1)
teaching
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references (p. 251-263) and index.
A trusted resource for day-to-day guidance, professional development, and certification courses, this nuts-and-bolts text explains the varied roles and responsibilities of reading specialists in grades K-12. Rita Bean offers evidence-based best practices for working with struggling readers, supporting teachers, planning curricula, and collaborating with parents, community programs, and granting agencies. Useful features include discussion questions, self-reflective exercises, and lively examples and vignettes.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15608.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reading more, reading better / edited by Elfrieda H. Hiebert. - New York : Guilford Press, c2009. - XIV, 273 s. : ill. ; 23 cm.
(Solving problems in the teaching of literacy)
Includes bibliographical references and index.
Teaching students specific literacy skills is important--but equally critical, and often overlooked, is giving them the time and opportunity to read actual texts. Bringing together leading scholars, this book focuses on how teachers can improve both the quality and quantity of reading experiences in K-12 classrooms. Essential topics include factors that make reading tasks more or less productive for different types of learners, ways to balance independent reading with whole-class and small-group instruction, how to choose appropriate texts, and the connections between reading engagement and proficiency. The relevant research literature is reviewed, and exemplary practices and programs are described.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15601.XXIV.14.2 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Includes bibliographical references (p. 158-167) and indexes.
This book addresses the question through an in-depth play-by-play description of a phonics lesson as it occurred in a real classroom, followed by chapters that look at it from different angles by "zooming in" on one facet to analyze it closely: reading, teacher knowledge, the children, curriculum, culture, politics and ideology, teacher professionalism.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15596.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej