Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Status
available
(5)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(5)
Author
Nie┼╝urawski Lech (1949- )
(2)
Pawłowska Bożena
(2)
Witkowska Justyna
(2)
Alexander Jim (1950- )
(1)
Czerw Aleksandra
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Klin Alina
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(5)
LOJALNO┼Ü─ć KONSUMENT├ôW
(3)
OBSŁUGA KLIENTA
(2)
FARMAKOEKONOMIKA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
LEKI
(1)
MARKETING
(1)
MARKETING PARTNERSKI
(1)
PODR─śCZNIKI
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
7 results Filter
Authority data
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW (hasło przedmiotowe)
zob. też KONSUMENCI (ekon.) (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: ZADOWOLENIE KONSUMENTÓW
Authority data
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Marketing q lojalno┼Ťci / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin, 2015. - 300 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 291-297.
Lojalno┼Ť─ç jest marzeniem ka┼╝dego. To taki stan, kt├│ry wyklucza zdrad─Ö. W relacjach ekonomicznych, stan ├│w jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to ÔÇ×walkaÔÇŁ rynkowa, maj─ůca na celu zdobycie zasob├│w pieni─Ö┼╝nych partnera poprzez sprzeda┼╝. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dzi┼Ť o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli ┼╝eby klient sta┼é si─Ö wierny. I w tym celu wykorzystywany jest ca┼éy arsena┼é narz─Ödzi maj─ůcych przekona─ç go do oferowanej marki, czy oferuj─ůcej j─ů firmy. Prezentacja rozleg┼éego zestawu ┼Ťrodk├│w zajmuje pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki. W drugiej ma miejsce przegl─ůd pomiaru ewentualnej lojalno┼Ťci, czy cho─çby tylko zadowolenia b─Öd─ůcego do niej przes┼éank─ů. Omawiane problemy na┼Ťwietlane s─ů przyk┼éadami z praktyki marketingowej. Konsumenci stopniowo - w miar─Ö rozwoju rynku i narz─Ödzi marketingowego na nich oddzia┼éywania - reaguj─ů tak jak si─Ö tego od nich oczekuje. Zdaniem badaczy z University of Pennsylvania J.D. Hansona i D.G. Yosifona ÔÇ×konsument nie tylko nie zauwa┼╝a dyktatu zmiennych okoliczno┼Ťci, ale nawet nie my┼Ťli o ich istnieniuÔÇŁ. Staje si─Ö on podmiotem marketingowo kszta┼étowanym. Ten w─ůtek ┼é─ůczy cz─Ö┼Ť─ç pierwsz─ů i drug─ů ksi─ů┼╝ki. I tu chyba nale┼╝y dopatrywa─ç si─Ö niekt├│rych przyczyn lojalno┼Ťci konsumenckiej. Taka w ka┼╝dym razie teza mo┼╝e by─ç r├│wnie dobra, jak ka┼╝da inna.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15049 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15946 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka uczy przeprowadzania bada┼ä sonda┼╝owych oraz opracowywania ich wynik├│w w taki spos├│b, aby byly pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczeg├│┼éowo zaprezentowane zosta┼éy w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania bada┼ä: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie bada┼ä rozpoznawczych, dob├│r reprezentatywnej pr├│by klient├│w, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzenie bada┼ä w┼éa┼Ťciwych, analiza wynik├│w bada┼ä i prognozowanie trend├│w rynkowych. Osi─ůgni─Öcie wymiernych korzy┼Ťci z przeprowadzonych bada┼ä jest mozliwe tylko wtedy, kiedy w odpowiedzi na ujawnione w ich trakcie problemy podejmowane s─ů w┼éa┼Ťciwe dzia┼éania. Dlatego autorzy k┼éad─ů du┼╝y nacisk na analiz─Ö i w┼éa┼Ťciw─ů interpretacj─Ö wynik├│w bada┼ä, a tak┼╝e na sprawozdawczo┼Ť─ç ko┼äcow─ů oraz zapewnienie efektywnego przep┼éywu wewn─Ötrznych informacji zwrotnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7041 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 184-192. Indeks.
Zarz─ůdzanie relacjami z klientami jest istotne na ka┼╝dym etapie dzia┼éalno┼Ťci organizacji. Ich potrzeby powinny by─ç uwzgl─Ödniane pocz─ůwszy od analizy rynku, przez projektowanie, marketing, sprzeda┼╝, produkcj─Ö, dostawy, a┼╝ po obs┼éug─Ö posprzeda┼╝ow─ů. Budowanie trwa┼éej przewagi konkurencyjnej, jak argumentuj─ů Autorzy, zale┼╝y od zrozumienia oczekiwa┼ä klienta oraz prze┼éo┼╝enia ich na j─Özyk i kszta┼ét organizacji. W publikacji zaprezentowano case studies przedsi─Öbiorstw, kt├│re wdro┼╝y┼éy nowoczesne koncepcje strategii orientacji na klienta i osiagn─Ö┼éy sukces nie tylko w skali krajowej, ale i mi─Ödzynarodowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9878 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11466 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza ksi─ů┼╝ka to kompendium wiedzy dotycz─ůcej teorii powstawania i zarz─ůdzania istotnym parametrem osi─ůgni─Öcia sukcesu rynkowego wsp├│┼éczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzgl─Ödnieniem czynnik├│w, kt├│re w zasadniczy spos├│b warunkuj─ů modele powstawania satysfakcji klienta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9035 IX.16.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10608 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 257-265.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano badanie empiryczne dotycz─ůce pomiaru zadowolenia i lojalno┼Ťci klienta (lekarza) na rynku farmaceutycznym. Podkre┼Ťli─ç nale┬ş┼╝y, i┼╝ ma ono charakter pionierski, a zas- tosowana metodologia badawcza oraz spos├│b analizy, interpretacji i prezentacji wynik├│w stanowi┼éy podstaw─Ö do sformu┼éowania modelu pomiaru i analizy satysfakcji i lojalno┼Ťci lekarzy wobec marki produktu leczniczego. Badania przeprowadzane zgodnie z mode┬şlem mog─ů stanowi─ç wa┼╝ne ┼║r├│d┼éo informacji o obszarach doskonalenia firmy w aspekcie zarz─ůdzania okre┼Ťlon─ů mark─ů medykamentu, jak r├│wnie┼╝ dostar┬şcz─ů cennych informacji o charakterze wsp├│┼épracy konkretnej firmy farmaceutycznej ze ┼Ťrodowiskiem medycznym. Ksi─ů┼╝ka powinna zainteresowa─ç osoby profesjonalnie zajmuj─ůce si─Ö marketingiem produktu leczniczego, pracownick├│w firm farmaceutycznych sprzeda┬şj─ůcych swoje produkty na rynku polskim, ┼Ťrodowisko medyczne, student├│w marketingu i zdrowia publicznego. Ze wzgl─Ödu na aktualn─ů tematyk─Ö jest god┬şna polecenia r├│wnie┼╝ wszystkim osobom, kt├│re zainteresowane s─ů odpowiedzi─ů na pytanie: dlaczego lekarz wypisa┼é recept─Ö na lek X skoro istnieje jego ta┼äszy odpowiednik?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9967 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11618 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again