Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Alexander Jim (1950- )
(1)
Hill Nigel (1952- )
(1)
Klin Alina
(1)
Nieżurawski Lech (1949- )
(1)
Pawłowska Bożena
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
SATYSFAKCJA KONSUMENTÓW
(2)
LOJALNOŚĆ KONSUMENTÓW
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
klient
(1)
lojalność konsumentów
(1)
satysfakcja klienta
(1)
satysfakcja konsumentów
(1)
usługi ubezpieczeniowe
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Bibliogr. Indeks.
Książka uczy przeprowadzania badań sondażowych oraz opracowywania ich wyników w taki sposób, aby byly pomocne przy podejmowaniu decyzji kierowniczych. Szczegółowo zaprezentowane zostały w niej kolejne etapy przygotowywania i przeprowadzania badań: tworzenie projektu badawczego, przeprowadzenie badań rozpoznawczych, dobór reprezentatywnej próby klientów, projektowanie kwestionariusza, przeprowadzenie badań właściwych, analiza wyników badań i prognozowanie trendów rynkowych. Osiągnięcie wymiernych korzyści z przeprowadzonych badań jest mozliwe tylko wtedy, kiedy w odpowiedzi na ujawnione w ich trakcie problemy podejmowane są właściwe działania. Dlatego autorzy kładą duży nacisk na analizę i właściwą interpretację wyników badań, a także na sprawozdawczość końcową oraz zapewnienie efektywnego przepływu wewnętrznych informacji zwrotnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5587 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7041.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 379-395.
Niniejsza książka to kompendium wiedzy dotyczącej teorii powstawania i zarządzania istotnym parametrem osiągnięcia sukcesu rynkowego współczesnej organizacji, jakim jest satysfakcja klienta. Zaprezentowano tu podstawowe psychologiczne modele zachowania klienta z uwzględnieniem czynników, które w zasadniczy sposób warunkują modele powstawania satysfakcji klienta.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9035.IX.16.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10608.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej