Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Jakubowicz Karol (1941- )
(1)
Mokrysz-Olszyńska Anna
(1)
Targański Bartosz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(2)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
KONKURENCJA
(1)
MARKETING ELEKTRONICZNY
(1)
WŁASNOŚĆ PRZEMYSŁOWA
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
Web 2.0
(1)
e-marketing
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
marketing elektroniczny
(1)
marketing mobilny
(1)
nieuczciwa konkurencja
(1)
ochrona konkurencji
(1)
społeczeństwo informacyjne
(1)
własność przemysłowa
(1)
znak jakości
(1)
znak towarowy
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach, wykaz aktów prawnych i orzecznictwa przy niektórych pracach.
Rewolucja technologiczna Internetu otworzyła przed działalnością marketingową nowe kanały bezpośredniego kontaktu z konsumentem, które umożliwiają precyzyne poznanie jego potrzeb i przesyłanie komunikatów reklamowych. Jednakże prowadzenie działalności marketingowej w społeczeństwie informacyjnym może wywoływać również wiele nowych zagrożeń, zarówno dla konsumentów, jak i konkurentów oraz interesu publicznego. Jednocześnie ze względu na bezprecedensowe tempo postępu technologicznego możliwość szybkiego reagowania ustawodawcy na nowe problemy prawne staje się organiczona. Publikacja prezentuje wybrane obszary społeczeństwa informacyjnego, w obrębie których uwidacznia się nieadekwatność istniejących uregulowań prawnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12164.IX.16.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13292.IX.16.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja medialna)
Bibliogr. s. 257-284. Indeks.
Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.9022.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10596.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej