Form of Work
Książki
(69)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(61)
available
(51)
unavailable
(5)
Branch
Magazyny
(25)
Wypożyczalnie
(31)
Czytelnie
(61)
Author
Banasiak Jan
(2)
Cialdini Robert B. (1945- )
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Górnicka Joanna
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Kęsy Marcin
(2)
Lieberman David J
(2)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Singer Peter (1946- )
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Wojciszke Bogdan
(2)
Adler Ronald B. (1946- )
(1)
Argyle Michael (1925- )
(1)
Barański Jarosław
(1)
Barge J.K
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Beck Gloria (1968- )
(1)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bierach Alfred J. (1924- )
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Boszko Tomasz
(1)
Charles Sara C
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Dmochowski Waldemar
(1)
Doherty Nora
(1)
Dresler Ewelina
(1)
Duch-Krzystoszek Danuta
(1)
Eason Adam
(1)
Edelmann Robert J
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Entrena Maria Socorro
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Grenny Joseph
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Hartley Peter (1925- )
(1)
Hartman Jan (1967- )
(1)
Hejduk Irena
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Hoser Henryk (1942- )
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowska Urszula
(1)
Jankiewicz Eugeniusz (1947- )
(1)
Jaworska Aleksandra
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kennedy Eugene
(1)
Klej Ewa
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Kobylińska Dorota
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kot Sylwia
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Kuc Bolesław Rafał
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Majewska-Gałęziak Alicja
(1)
Markowicz Bogusław
(1)
Mastalerz-Migas Agnieszka
(1)
Maxfield David
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
McMillan Ron
(1)
Mikina Agnieszka
(1)
Moczydłowska Joanna
(1)
Monge Sánchez Miguel Ángel (1940- )
(1)
Morreale S.P
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nowak Lidia Teresa
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Patterson Kerry (1946- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Pease Allan
(1)
Pease Barbara
(1)
Polskich Stowarzyszenie Bibliotekarzy
(1)
Proctor Russell F
(1)
Rickenbacher Collen A
(1)
Rosenfeld Lawrence B. (1944- )
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sankowska Anna
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Scannell Edward E
(1)
Year
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(46)
1990 - 1999
(6)
Country
Poland
(70)
Language
Polish
(70)
Subject
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(69)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(13)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(7)
PRACA
(7)
KONFLIKT
(6)
ZARZĄDZANIE
(6)
MAŁŻEŃSTWO
(4)
ORGANIZACJE
(4)
PORADNIKI
(4)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(4)
SOCJOTECHNIKA
(4)
ETYKA BIZNESU
(3)
EUTANAZJA
(3)
OPIEKA SPOŁECZNA
(3)
PORONIENIE SZTUCZNE
(3)
AGRESYWNOŚĆ
(2)
BUDDYZM
(2)
CHINY
(2)
CHORZY w RODZINIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
EKOLOGIA
(2)
ETYKA
(2)
ETYKA CHRZEŚCIJAŃSKA
(2)
ETYKA SPOŁECZNA
(2)
EWOLUCJA
(2)
FILOZOFIA
(2)
HINDUIZM
(2)
INDIE
(2)
ISLAM
(2)
KOMUNIKACJA NIEWERBALNA
(2)
LEKARZE
(2)
MANIPULACJA (psychol.)
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MIŁOŚĆ
(2)
MOTYWACJA
(2)
NEGOCJACJE
(2)
ORGANIZACJA
(2)
PODRĘCZNIKI
(2)
POKÓJ
(2)
PRZESTĘPSTWO
(2)
RODZICE
(2)
SZPITALE
(2)
UBÓSTWO
(2)
WOJNA
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ZWIERZĘTA
(2)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(2)
ŻYDZI
(2)
ASERTYWNOŚĆ
(1)
AUTOPSYCHOTERAPIA
(1)
BIBLIOTEKARZE
(1)
BIOETYKA
(1)
CHORZY
(1)
DUSZPASTERSTWO CHORYCH
(1)
DZIECKO
(1)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE UMYSŁOWO
(1)
ETYKA LEKARSKA
(1)
EUGENIKA
(1)
GENOTERAPIA
(1)
KLONOWANIE
(1)
KOMÓRKI MACIERZYSTE
(1)
KONFLIKT RODZINNY
(1)
KSZTAŁCENIE INTEGRACYJNE
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
MARKETING
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MEDYCYNA
(1)
MYŚLENIE
(1)
MŁODZIEŻ
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
OFIARY KATASTROF i WYPADKÓW
(1)
PEDAGODZY SPECJALNI
(1)
PERSWAZJA
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
PRACOWNICY SOCJALNI
(1)
PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
PRZESTĘPCZOŚĆ NIELETNICH i MŁODOCIANYCH
(1)
PSYCHOTERAPIA
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZINA
(1)
ROZRÓD
(1)
SMUTEK
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SUKCES
(1)
TRANSPLANTACJA
(1)
UCZENIE SIĘ
(1)
WYCHOWANIE SEKSUALNE
(1)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZAPŁODNIENIE SZTUCZNE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
ŚMIERĆ
(1)
Subject: time
2001-0
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(7)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(4)
PODRĘCZNIKI
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
77 results Filter
Authority data
STOSUNKI INTERPERSONALNE (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze INTERAKCJE SPOŁECZNE (hasło przedmiotowe)
zob. też KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. P.12499 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10384 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
STOSUNKI INTERPERSONALNE - etyka (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest przedstawienie praktycznych wskazówek dotyczących usprawniania umiejętności komunikacyjnych zarówno międzyludzkich jak i w kontekście organizacyjnym. Pracę podzielono na dwie części. Pierwsza dotyczy podstawowych zagadnień związanych z procesem komunikacji interpersonalnej. Druga część dotyczy specyfiki różnych aspektów komunikacji w organizacjach.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8703 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8702 III.10 [Wypożyczalnia B], P.8701 III.10 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10177 III.10 [Czytelnia B], 10176 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5242 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6448 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Bestseller)
Tyt. oryg.: Exercising influence, 2000.
Niniejsza publikacja pomyślana jest jako praktyczny przewodnik służący rozwijaniu imiejętności wywierania wpływu na innych. Treść ksiązki została podzielona na trzy części. Pierwsza część skupia się na rozwijaniu świadomości i umiejętności niezbędnych ndo tego, aby skutecznie wpływać na innych. Część druga dostarcza praktycznych porad dotyczących przygotowania, wprowadzenia w życie oraz późniejszego przeanalizowania sytuacji wywierania wpływu. Trzecia, ostatnia część, omawia ważne kwestie, które pojawiają sie podczas wywierania wpływu, jak równiez specyficzne zastosowania umiejętności wpływania na innych. Krótkie rozdziały w każdej części omawiają określoną, istotną sferę wywierania wpływu we wszelkich aspektach życia. Każdy rozdział kończy się przydatnym zestawem ćwiczeń, dzięki którym Czytelnik będzie umiał wprowadzić w życie zasady skutecznego oddziaływania na innych i zrealizować własne potrzeby.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12507 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Sensus)
Tyt. oryg.: "Verbotene Rhetorik : die Kunst der skrupellosen Manipulation" 2005.
Bibliogr. s. 329-330. Indeks.
Niech myślą, że są od ciebie sprytniejsi. Niech myślą, że z tobą wygrywają. Niech myślą, że nad sobą panują. A jednocześnie niech odgrywają role w scenariuszu, który ty napiszesz. Ludzie wchodzą w role błyskawicznie i nieświadomie. Stwórz im odpowiednią grę, a będą posłusznie wykonywać rozkazy wydawane niewidzialną ręką manipulacji. Już najwyższy czas, byś to ty przejął stery otaczającego świata. Być może myślisz, że takich książek nie powinno się wydawać. Że manipulacja jest brudna i nieetyczna. Owszem - ale jest też piekielnie skuteczna. Pozwól, że dam ci moralnie akceptowalny powód do zgłębiania sztuki NLP: co będzie, jeśli spotkasz nieetycznego przeciwnika silniejszego od ciebie, któremu nie dasz rady bez chwytów poniżej pasa? Sięgniesz po asy w rękawie czy poddasz się? Gloria Beck, doświadczona pedagog i filozof, nauczy cię włamywać się do ludzkich umysłów przy użyciu: techniki budowania przesądów, techniki uzależniania innych od siebie, techniki tworzenia autorytetu, któremu nie sposób się oprzeć, techniki zakotwiczania: ściągania czyichś myśli w obszar, który cię interesuje, techniki kierowania wrażeniem, dwudziestu sześciu innych technik mistrzów NLP. Wciągaj ludzi we własną grę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10726 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Tyt. oryg.: "Team roles at work" 1993.
Indeks.
W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków. Każdy z nas prezentuje bowiem określony typ pracownika i może pełnić odmienną rolę w zespole. Dzięki tej ksiażce dowiemy się, jak skutecznie porozumiewać się w firmie i kształtować takie relacje między pracownikami, by nasza praca była efektywna i przebiegała sprawnie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8504 III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9145 III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Komunikowanie interpersonalne / Peter Hartley ; tł. Anna B. Wasilewska. - Wrocław : "Astrum", 2006. - 263, [1] s. : rys., tab. ; 23 cm.
(Kreatywność)
Bibliogr. przy rozdz.
W jaki sposób ludzie komunikują się podczas bezpośrednich spotkań? Co wpływa na jakość naszych wzajemnych kontaktów? Czy możemy zawierzyć naszemu pierwszemu wrażeniu? Co świadczy o tym, że nasze gesty i mimika odkrywają przed innymi to, co tak naprawdę myślimy? Komunikacja to dziedzina wiedzy od zawsze przyciągająca uwagę nie tylko badaczy tematu. Dla wszystkich szukających odpowiedzi na powyższe i podobne pytania powstało mnóstwo mniej lub bardziej obszernych rozpraw. Jedną z ciekawszych jest bez wątpienia książka. Jej autor nakreśla najistotniejsze, podstawowe pojęcia i cechy dystynktywne komunikowania się interpersonalnego, przedstawia szczegółową analizę procesów komunikacyjnych, nawiązuje do ważnych zagadnień pojawiających się w trakcie badań z zakresu codziennego porozumiewania się, takich jak rasa czy płeć, różnice między kobiecym i męskim sposobem komunikowania się, komunikowanie się za pomocą komputera.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4657 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4656 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5026 III.10 [Czytelnia B], 5025 III.10 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Soft skills : das Kienbaum Trainingsprogramm", 2006
Indeks.
Umiejętności osobiste nie tylko poprawiają jakość komunikacji, wpływają także na jej skuteczność. Kadra kierownicza, która dzięki przekazom werbalnym, a także mowie ciała prezentuje się przekonująco, szybko zdobywa przychylność partnerów biznesowych i klientów. Książka przeznaczona jest dla tych, którzy czują, że mogliby się jeszcze czegoś nauczyć na temat umiejętności osobistych. Pomoże ona Czytelnikowi uświadomić sobie, jak rozwinięte są jego umiejętności oraz jak ma je udoskonalić. Przedstawione są w niej najważniejsze umiejętności osobiste, a także wskazówki, w jaki sposób i kiedy je stosować, a przede wszystkim, jak można je wyćwiczyć. Przedmiotem tego poradnika nie są teorie dotyczące umiejętności osobistych, lecz przedstawia on skuteczne narzędzia sprawdzone w codziennej praktyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10998 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. s. 394-404.
Autorzy rozpoczynają swoje analizy od problematyki psychologicznej dotyczącej jednostki w orşganizacji. Podejmują ważne zagadnienia związane z osobowością człowieka, sferą jego emocji i motywacji. Prezentują zagadnienia związane z procesem podejmowania decyzji. Następnie ľ głównie w oparciu o wiedzę socjologiczną i dorobek psychologii społecznej ľ rozwaşżają determinanty zachowań w grupie w kontekście tak istotnych problemów, jak mechanizmy dynamiki grupowej, kon?ikt, komunikacja interpersonalna oraz reakcje na zmiany. Opracowanie zamyka przejście na poziom całej organizacji: struktur, celów, sposobu sprawowania władzy, kultury organizacyjnej, kontekstu etycznego zachowań organizacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13055 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13054 IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9340 IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4761 [Magazyn 1], P.2657 [Magazyn 1] (2 egz.)
Book
In basket
(Seria Psychologii Społecznej)
Książka z dziedziny psychologii społecznej prezentuje różne techniki wywierania wpływu na innych ludzi. Skierowana jest także do tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Sztukę wpływania na innych mogą wykorzystywać osoby, które zawodowo pracują na takich stanowiskach, jak: dziennikarz, psycholog, kierownik, negocjator, specjalista od reklamy i marketingu, prawnik, ekonomista, nauczyciel i wychowawca. Jest to obowiązkowa pozycja dla osób, które chcą poszerzać swoją wiedzę o ludzkich zachowaniach i wykorzystywać ją do osiągania zamierzonych celów, a także dla tych, którzy chcą się obronić przed jej niepożądanym wpływem.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6439 III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6438 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10398 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11000 IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Książka nie tylko dla tych, którzy zawodowo zajmują się pomaganiem innym, bo w tej roli - osoby udzielającej rad i wsparcia może występować i występuje w życiu każdy. W jaki sposób lepiej przygotować się do niej i lepiej ją spełniać, co można w takich sytuacjach, gdy możemy i chcemy pomóc, zrobić - stara się wyjaśnić ta książka. Książka pomyślana jest jako źródło wsparcia i praktycznej pomocy dla paraprofesjonalnych doradców, którzy chca podnieść swą zdolność efektywnej pracy z innymi ludźmi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3748 III.9 [Czytelnia B], 3747 III.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1740 III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again