Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(34)
Forma i typ
Książki
(34)
Dostępność
tylko na miejscu
(30)
dostępne
(29)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(14)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(16)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(30)
Autor
Banasiak Jan
(2)
Gajdzińska Monika
(2)
Garvin Charles D
(2)
Kacmajor Magdalena
(2)
Kielin Jacek
(2)
Lieberman David J
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Seabury Brett A
(2)
Stephan Cookie W
(2)
Stephan Walter G
(2)
Belbin Meredith (1926- )
(1)
Bernstein Albert J
(1)
Bohm Fredric (1971- )
(1)
Bono Edward De (1933- )
(1)
Covey Stephen R. (1932- )
(1)
Doherty Nora
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fita Aneta
(1)
Fox Anne (1955- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Gostyńska Dorota
(1)
Gros Urszula (1940- )
(1)
Guyler Marcelas
(1)
Heyde Anke von der
(1)
Judge Timothy A
(1)
Kliszcz Joanna
(1)
Koszutska Olga
(1)
Kozłowska Antonina
(1)
Laurell Stefan (1974- )
(1)
Leonard Andrew
(1)
Linde Boris von der
(1)
Mańkowska Joanna
(1)
Moryl Beata
(1)
Muszyński Wojciech (socjolog)
(1)
Myjak Teresa
(1)
Niermeyer Rainer
(1)
Nęcki Zbigniew (1947- )
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oppermann Katrin (1962- )
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Rostowska Teresa (1947- )
(1)
Rostowski Jan
(1)
Rozen Sydney Craft
(1)
Rutka Ryszard (1946- )
(1)
Sawicka-Chrapkowicz Anna
(1)
Smółka Paweł
(1)
Stewart John
(1)
Webber Erika
(1)
Wenning Kenneth
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Wróbel Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(34)
Język
polski
(34)
Temat
STOSUNKI INTERPERSONALNE
(34)
PRACA
(7)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(6)
KONFLIKT
(5)
PORADNIKI
(4)
ZARZĄDZANIE
(4)
MAŁŻEŃSTWO
(3)
ORGANIZACJE
(3)
PSYCHOLOGIA SPOŁECZNA
(3)
CHORZY w RODZINIE
(2)
DZIECKO NIEPEŁNOSPRAWNE
(2)
MENEDŻEROWIE
(2)
MIŁOŚĆ
(2)
OPIEKA SPOŁECZNA
(2)
RODZICE
(2)
ZACHOWANIE
(2)
ŚWIADOMOŚĆ SPOŁECZNA
(2)
AUTOPSYCHOTERAPIA
(1)
DZIECKO
(1)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONFLIKT RODZINNY
(1)
KULTURA ORGANIZACYJNA
(1)
LEKARZE
(1)
MEDIACJA (socjol.)
(1)
MYŚLENIE
(1)
OFIARY KATASTROF i WYPADKÓW
(1)
PIELĘGNIARKI i PIELĘGNIARZE
(1)
PRACA ZESPOŁOWA
(1)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(1)
RATOWNICY MEDYCZNI
(1)
RODZINA
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
WYPALENIE ZAWODOWE
(1)
ZATRUDNIENIE
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(4)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(3)
WYDAWNICTWA POPULARNE
(1)
Słowo kluczowe
konflikt
(5)
zachowania organizacyjne
(5)
osobowość
(4)
psychologia
(4)
stosunki interpersonalne
(4)
kultura organizacji
(3)
motywacja
(3)
motywowanie pracowników
(3)
praca
(3)
przywództwo
(3)
diagnoza społeczna
(2)
interwencja
(2)
komunikacja
(2)
komunikacja interpersonalna
(2)
komunikacja społeczna
(2)
małżeństwo
(2)
miłość
(2)
praca socjalna
(2)
pracownik
(2)
rozwiązywanie konfliktów
(2)
satysfakcja zawodowa
(2)
wartości
(2)
więź emocjonalna
(2)
zespół
(2)
akcja ratunkowa
(1)
autoterapia
(1)
bariery komunikacyjne
(1)
coaching
(1)
decyzje
(1)
dzieci
(1)
emocje
(1)
grupa
(1)
informacja
(1)
inteligencja emocjonalna
(1)
kompetencje społeczne
(1)
lekarz
(1)
lojalność
(1)
mediacja
(1)
menedżer
(1)
nadwrażliwość
(1)
negocjacje
(1)
ocena pracowników
(1)
ofiara wypadku
(1)
organizacja
(1)
pielęgniarka
(1)
podejmowanie decyzji
(1)
postawa
(1)
pożycie seksualne
(1)
praca zespołowa
(1)
przedsiębiorstwo
(1)
przełożony
(1)
psychologia pracy
(1)
ratownictwo medyczne
(1)
ratownik medyczny
(1)
rodzice
(1)
rodzicielstwo
(1)
rodzina
(1)
rozwój psychiczny
(1)
soft skills
(1)
stres
(1)
stres pourazowy
(1)
struktura organizacyjna
(1)
służba zdrowia
(1)
teorie potrzeb
(1)
testy kompetencyjne
(1)
trening interpersonalny
(1)
trening umiejętności społecznych
(1)
umiejętności komunikacyjne
(1)
umiejętności osobiste
(1)
więź rodzinna
(1)
wsparcie psychiczne
(1)
wypadek
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
władza
(1)
zachowania społeczne
(1)
zachowanie
(1)
zadowolenie z pracy
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie konfliktem
(1)
zarządzanie zasobami ludzkimi
(1)
zarządzanie zmianą
(1)
zatrudnienie
(1)
zespół roboczy
(1)
związek partnerski
(1)
środowisko pracy
(1)
34 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Gesprächstechniken für Führungskräfte.
Indeks.
Jak skutecznie motywować pracowników? Jak stworzyć zespół, dbać o efektywność i rozwiązywać konflikty? Co o osobowości kandydata mówią materiały rekrutacyjne? Skutecznie zarządzać może tylko ten, kto właściwie rozumie zachowania swoich kolegów i współpracowników. Poznaj podstawowe zagadnienia psychologii w tej materii i wybierz skuteczny styl zarządzania. Publikacja zawiera: omówienie najważniejszych kompetencji kadry kierowniczej; podstawy psychologii dla kadr kierowniczych; psychologię motywacji; zasady umiejętnego zarządzania w sytuacji kryzysowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11000.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 223-245 ; 338-354.
Przekazana do rąk czytelnika książka dotyczy szerokiego spektrum problemów wyjaśniających złożoność i specyfikę zachowań osób funkcjonujących w małżeństwie i innych związkach interpersonalnych opartych na miłości. W części I książki uwzględnione zostały najważniejsze teorie psychologiczne wyjaśniające dobór partnerów do małżeństwa. W części II autorzy koncentrują się głównie na psychologicznych i neuropsychologicznych uwarunkowaniach miłości małżeńskiej i partnerskiej. Takie zróżnicowanie problemów życia małżeńskiego i rodzinnego jest niewątpliwie nowatorskie i mało spotykane w opracowaniach z tego zakresu. Atutem książki jest komunikatywny język oraz rzetelne udokumentowanie omawianych problemów, o czym świadczy bogata literatura przedmiotu, głównie anglojęzyczna, załączona po każdej części.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.13821.III.7 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14786.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Bibliogr. s. 191-201. Indeks.
Kompetencje interpersonalne, nazywane często kompetencjami nowoczesnego lidera lub pracownika organizacji przyszłości, należą do najważniejszych kompetencji zawodowych, które pomagają pracownikowi odnaleźć się na rynku pracy, a organizacji zdobyć i utrzymać przewagę konkurencyjną. Książka stanowi praktyczne wprowadzenie w zagadnienia pomiaru i doskonalenia kompetencji społecznych ujmowanych jako umiejętności interpersonalne. Szczegółowo omówiono m.in.: uwarunkowania kompetencji społecznych i zasady ich pomiaru, predysozycje do rozwoju kompetencji społecznych, rolę metod edukacyjnych w kształtowaniu tych kompetencji, modele treningu umiejętności społecznych, coaching umiejętności interpersonalnych, programy doskonalenia kompetencji społecznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.12500 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12499.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10384.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przestrzenie Życia Społecznego)
Opracowanie to obejmuje wielostronne ujęcie miłości partnerskich, małżeńskich i rodzinnych i stanowić będzie dobre uzupełnienie na rynku wydawniczym w obszarze socjologicznym i pedagogicznym, ujmując wielopostaciowość miłości międzyludziej i jej zagrożenia we współczesnych czasach. Wiele zagadnień ujętych w tym opracowaniu będzie przydatnych w analizie procesów badawczych funkcjonowania małżeństwa i rodziny przede wszystkim w emocjonalnych sferach życia uczuciowego partnerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14046.III.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Team roles at work" 1993.
Indeks.
W każdej firmie najistotniejszą rolę odgrywają dobrze dobrani pracownicy. R. M. Belbin pisze, jak zorganizować zgrany zespół, bazując na umiejętnościach i predyspozycjach jego poszczególnych członków. Każdy z nas prezentuje bowiem określony typ pracownika i może pełnić odmienną rolę w zespole. Dzięki tej ksiażce dowiemy się, jak skutecznie porozumiewać się w firmie i kształtować takie relacje między pracownikami, by nasza praca była efektywna i przebiegała sprawnie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8504.III.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9145.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Beck Info Biznes)
Tyt. oryg.: Soft skills : das Kienbaum Trainingsprogramm", 2006
Indeks.
Umiejętności osobiste nie tylko poprawiają jakość komunikacji, wpływają także na jej skuteczność. Kadra kierownicza, która dzięki przekazom werbalnym, a także mowie ciała prezentuje się przekonująco, szybko zdobywa przychylność partnerów biznesowych i klientów. Książka przeznaczona jest dla tych, którzy czują, że mogliby się jeszcze czegoś nauczyć na temat umiejętności osobistych. Pomoże ona Czytelnikowi uświadomić sobie, jak rozwinięte są jego umiejętności oraz jak ma je udoskonalić. Przedstawione są w niej najważniejsze umiejętności osobiste, a także wskazówki, w jaki sposób i kiedy je stosować, a przede wszystkim, jak można je wyćwiczyć. Przedmiotem tego poradnika nie są teorie dotyczące umiejętności osobistych, lecz przedstawia on skuteczne narzędzia sprawdzone w codziennej praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10998.IX.4.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia komunikacji / Andrew Leonard. - Białystok : Studio Asrtropsychologii, 2002. - 224 s. : rys. ; 21 cm.
Jeżeli nie chcesz być bogatszy, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz mieć przyjaciół, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie masz odwagi na miłość, nie kupuj tej książki. Jeżeli nie chcesz być magikiem, nie kupuj tej książki. We wszystkich pozostałych przypadkach ta książka jest właśnie dla Ciebie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1740.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5045.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pomoc Psychologiczna)
Tyt. oryg.: Make peace with anyone, 2002.
Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak: zakończyć spór rodzinny, uzyskać przeprosiny od największego uparciucha, zacząć od nowa każdą relację lub przyjaźń, radzić sobie z trudnymi osobami, zdobyć powszechny szacunek, na jaki zasługujesz, znacznie poprawić jakość swoich związków, uzyskać przebaczenie, gdy trochę narozrabiałeś, nakłonić każdego do spojrzenia na sytuację z twojego punku widzenia. Zawarte w niej techniki i strategie psychologiczne są proste i łatwe do zrozumienia, a ich efekty następują od razu. Autor prezentuje sposoby szybkiego rozwiązywania wszelkich sporów, niezależnie od tego, jak długo trwają lub jak wiele osób jest w nie zaangażowanych. Swoją wiedzę opiera na głębokim rozumieniu natury człowieka i związanych z nią sprzeczności między intencją a zachowaniem, które prowadzą do konfliktów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3909 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3908.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja międzyludzka / Zbigniew Nęcki. - Kraków : "Antykwa", 2000. - 256 s. : rys. ; 21 cm.
Ludzie znajdują się w stanie ciągłego procesu komunikowania się z innymi. Przez ten proces inicjują, podtrzymują, zrywają i zmieniają swe stosunki interpersonalne, definiują swą sytuację społeczną wzajemne role i zadania, określają swe pragnienia i aspiracje, kształtują siebie, oraz starają się wywierać wpływ na innych. Ten podstawowy proces społeczny jest wszechobecny, jego przebieg określa jakość życia. Jednak często bywa zakłócony przez różnorodne czynniki, takie jak odmienność wiedzy o świecie. rozbieżności systemów wartości czy nieumiejętne wykorzystywanie różnorodnych środków porozumiewania się. Podstawowy cel tej książki to uwrażliwienie Czytelnika na rolę. jaką udana komunikacja pełni w wyznaczaniu jakości społecznych relacji oraz przedstawienie teoretycznych i empirycznych podstaw lepszego kształtowania kontaktów między ludźmi poprzez wzrost umiejętności komunikacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2353 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2354.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kompendium wiedzy o komunikowaniu się między ludźmi pisane z perspektywy psychologicznej, a także socjokulturowej i filozoficznej. Zawiera bogaty i trafny wybór tekstów naukowych i popularnonaukowych z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. W książce omówiono m.in.: rozwijanie umiejętności posługiwania się słowem, docieranie do tajemnicy twórczej mocy języka, interpretację zachowań niewerbalnych, mowę ciała, międzynarodowy słownik gestów, rolę dotyku, różne style ekspresji u kobiet i u mężczyzn, rozwijanie umiejętności słuchania, odkrywanie własnych barier komunikacyjnych, samospełniające się proroctwa interpersonalne, specyfikę komunikacji w przyjaźni, rodzinie, z bliskim partnerem, komunikację międzykulturową. Podręcznik został napisany z myślą o studentach psychologii, socjologii, kulturoznawstwa, pedagogiki. Dzięki atrakcyjności tematów i przystępnemu językowi może wzbogacić wiedzę każdego zainteresowanego własnym rozwojem i polepszeniem kontaktów z ludźmi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1146 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1147.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1145.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady skutecznego przywództwa / Stephen R. Covey ; tł. Konrad Pawłowski. - Wyd. 2 popr. (dodr.). - Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2008. - 346, [10] s. : il. ; 23 cm.
Tyt. oryg.: Principle-centered leadership.
Indeks.
Książka jest kontynuacją opracowanych przez Coveya "7 nawyków skutecznego działania", cieszących się niezwykłą popularnością także w Europie. Tym razem autor wyjaśnia, jaki powinien być i jakim zasadom hołdować przywódca, by jego kierowanie ludźmi przynosiło najlepsze efekty nie tylko w wymiarze zawodowym, ale i ludzkim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11417.IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieodłącznym elementem pracy w zespole są konflikty i nieporozumienia. Utrudniają one współpracę, prowadzą do takich niechcianych zjawisk, jak mobbing czy wypalenie zawodowe, sprawiają, że przestajemy odnosić sukcesy. Skąd się one biorą? Autorki dowodzą, że porozumiewamy się różnymi stylami, co powoduje, iż się nie rozumiemy. Każdy ma swój sposób wypowiadania się, dowodzenia swoich racji, prezentowania poglądów. Jeśli rozmawiamy, nie rozumiejąc swoich stylów porozumiewania się i kryjących się za nimi postaw życiowych, przekreślamy szanse na porozumienie i ustalenie konsensusu. Książka pokazuje, jak uniknąć pułapek komunikacyjnych i odnieść sukces, trafnie oceniając styl porozumiewania się rozmówcy - współpracownika, klienta czy członka rodziny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5240.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6445.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: Dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1349 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.451.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Psychologii Społecznej)
Żyjemy w świecie, w którym stosunki między grupami społecznymi naznaczone są wrogością i przemocą. U źródeł konfliktów znajdziemy stereotypy, uprzedzenia i dyskryminację. Chcąc poprawić relacje międzygrupowe, powinniśmy najpierw zapytać: dlaczego ludzie odwołują się do stereotypów? Skąd bierze się nienawiść między członkami poszczególnych grup? Dlaczego ludzie dyskryminują tych, którzy się od nich różnią? Książka prezentuje dorobek psychologii społecznej w zakresie stosunków międzygrupowych. Zbudowana jest z krótkich, lecz nasyconych treścią opisów najważniejszych danych związanych z tą problematyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2660.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zachowania organizacyjne w teorii i praktyce zarządzania / Urszula Gros. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012. - 220 s. : rys., tab. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 217-220.
Książka przedstawia, jak skutecznie porozumiewać się, zwiększać satysfakcję z pracy, efektywnie włączyć się w wykonywanie celu grupowego i unikać błędnej interpretacji otaczającego środowiska, czyli jak zostać doskonałym liderem, menedżerem lub pracownikiem. Pozycja prezentuje następujące zagadnienia: zachowania organizacyjne, czynniki wpływające na osobowość i jej wpływ na człowieka w środowisku pracy, percepcję człowieka w rozumieniu środowiska pracy, wartości w zachowaniach pracowników i ich diagnozę, motywację w firmie, istotę, przyczyny i etapy istnienia grupy, kształtowanie i pomiar satysfakcji z pracy, podejmowanie decyzji, porozumiewanie się w organizacji i jego ulepszanie, koncepcję i działanie kierownika oraz przywódcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14052 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12280.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13407.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Men are from Earth, women are from Earth : a guide to winning cooperation from your spouse" 1998.
Bibliogr. 107-[110].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9923 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 255-273. Indeks.
Autor opisuje ciekawą, choć mniej znaną stronę procesu komunikowania. Okazuje się, że bariery, dezinformacja, kłamstwa, manipulacja, blefowanie nie są jedynie utrudnieniami w skutecznej komunikacji, ale często również jej świadomymi strategiami. W książce omówiono ogólne kwestie dotyczące komunikowania, barier i zakłóceń, także w kontekście komunikacji międzykulturowej, proces sieciowej (dez)informacji, a przede wszystkim wpływ Internetu na manipulacje, nierówności społeczne, zalew informacji oraz różne społeczno-kulturowe przejawy komunikowania zawierającego zniekształcenia informacji czy wręcz celowe przekłamania, jak stereotypy czy mity. Całość uzupełnia mały słownik blefów i blefowania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7322.III.10 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8269.III.10 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 303-314.
Jest to publikacja, która z pewnością może zainteresować zarówno studentów, jak i praktyków biznesu. Autorka w sposób dojrzały, przemyślany i metodologicznie konsekwentny analizuje zagadnienia związane z wpływem formy zatrudnienia na zachowania organizacyjne. Problematyka ta jest o tyle ważna, że zachowania organizacyjne są zagadnieniem w zasadzie niepoznanym do końca.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.11250.IX.4 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12338.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 260. Indeks.
O kim można powiedzieć, że jest trudnym współpracownikiem? O każdym, kto w działaniu kieruje się instynktem, a sądzi, że postępuje zgodnie z logiką. O każdym, kto kiedykolwiek dawał się w pracy ponosić emocjom, wybuchał gniewem, upierał się przy czymś bez sensu czy wszczynał kłótnie. Słowem - o każdym z nas, gdyż każdy z nas często zachowuje się nieracjonalnie. Książka pomaga zrozumieć irracjonalne zachowania ludzi, z którymi się pracuje, i nauczyć się, jak uniknąć tej irracjonalności we własnym działaniu. To znakomity przewodnik dla wszystkich, którzy chcą, żeby ich praca była bardziej efektywna, a w dodatku stała się źródłem zadowolenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9924.III.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej