Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(20)
Forma i typ
Książki
(19)
Rejestracje audio i wideo
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(16)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(9)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(7)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(17)
Autor
Miąso Józef (1930- )
(3)
Możdżeń Stefan Ignacy (1938- )
(3)
Papież Jan
(2)
Wyczesany Janina
(2)
Adamson John William (1857-1947)
(1)
Dyhouse Carol (1948- )
(1)
Jackowski Antoni (1935- )
(1)
Kacprzak Lech
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Komar Witold
(1)
Kortus Bronisław (1927- )
(1)
Krzemień Kazimierz (1951- )
(1)
Kupisiewicz Czesław (1924- )
(1)
Wojnar Irena (1924- )
(1)
Wroczyński Ryszard
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(19)
Kiribati
(1)
Język
polski
(20)
Temat
SZKOLNICTWO
(12)
PEDAGOGIKA
(8)
WYCHOWANIE
(4)
OŚWIATA
(3)
HUMANIZM (postawa)
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI UMYSŁOWO
(2)
SZKOLNICTWO SPECJALNE
(2)
WIEŚ
(2)
ANTROPOLOGIA SPOŁECZNA
(1)
GEOGRAFIA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
KOBIETA
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
NAUCZYCIELE
(1)
ROLNICTWO
(1)
SPOŁECZEŃSTWO INFORMACYJNE
(1)
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(1)
UNIWERSYTET JAGIELLOŃSKI
(1)
WARSZAWA
(1)
WYCHOWANIE dla POKOJU
(1)
Temat: czas
1801-
(2)
1901-
(2)
1701-
(1)
Temat: miejsce
KRAKÓW (woj. małopolskie)
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
DOKUMENTY ELEKTRONICZNE
(1)
KSIĘGI PAMIĄTKOWE
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Podręcznik
(1)
Słowo kluczowe
szkolnictwo wyższe
(2)
England
(1)
Great Britain
(1)
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
(1)
Warszawa
(1)
Wydział Ekonomiczno-Rolniczy
(1)
education
(1)
gender
(1)
geografia
(1)
geografia fizyczna
(1)
geomorfologia
(1)
graduate
(1)
higher education
(1)
history
(1)
hydrologia
(1)
klimatologia
(1)
oświata
(1)
pedagogika
(1)
szkolnictwo
(1)
women
(1)
środowisko przyrodnicze
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Krótkie Wykłady z Pedagogiki)
Książkaj est systematycznym i zwięzłym przybliżeniem reform w obrębie szkolnictwa, jakie przeprowadzano w XX wieku, głównie w Europie i Stanach Zjednoczonych. Analizując rozległe inspiracje filozoficzne i moralne, jakie wpłynęły w rezultacie na myśl pedagogiczną, pokazuje, jak zmieniały się koncepcje wychowania, zakres obowiązków ucznia, a także sama instytucja szkoły. Autor w krytyczny sposób śledzi próby zreformowania, czy też przebudowania szkoły, od dominującej jeszcze na początku XX wieku szkoły herbartowskiej, przez progresywizm, nowe wychowanie, esencjalizm, alternatywizm (łącznie z ruchem tzw. szkoły otwartej), aż do pedagogiczny integryzm. Każdy z rozdziałów pracy poświęcony jest innemu nurtowi i prezentuje jego główne założenia, tezy, ale także i krytykę. Jednym słowem, jest to ciekawa wycieczka po historii myśli pedagogicznej w XX wieku i jej społecznych efektach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4846.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5236.V.3 [Czytelnia B], 5237.V.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia zarys rozwoju oświaty i mysli pedagogicznej w naszym stuleciu. Zasadnicza jej treść obejmuje okreś od rewolucji październikowej i odzyskania przez Polskę niepodległosci do czasów nam współczesnych. Książka ukazuje ewolucję systemów oświatowych w XX wieku oraz kierunki badań pedagogicznych w Polsce i na świecie. Publikacja stanowi owoc zbiorowego wysiłku autorów polskich i zagranicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2249.V.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Drugi tom publikacji podzielono na 6 rozdziałów poczynając od czwartego. Omówiono następujące treści: oświata, wychowanie i myśl pedagogiczna w Związku Radzieckim, oświata i wychowanie w krajach demokracji ludowej, oświata i wychowanie w rozwiniętych krajach kapitalistycznych XX wieku, rozwój oświaty i szkolnictwa w krajach Trzeciego Świata, rola UNESCO w dziedzinie oświaty i wychowania, kierunki rozwoju edukacji permanentnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2250.V.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
50 lat Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW 1953-2003. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, 2003. - 423, [1] s. : fot., tab. ; 24 cm.
Publikacja zawiera obszerne i szczegółowe informacje o 50-letniej historii Wydziału Ekonomiczno-Rolniczego SGGW w Warszawie. Autorzy, w bardzo krótkich rozdziałach, starali się zaprezentować genezę i rozwój organizacyjny Wydziału, strukturę kadry naukowo-dydaktycznej, jej najistotniejsze osiągnięcia naukowo-badawcze oraz współpracę z uczelniami zagranicznymi i krajowymi ośrodkami naukowymi, a także przedstawić środowisko studenckie. Praca odtwarza wiele podstawowych faktów z życia Wydziału, dążąc tym samym do ukazania obiektywnego wizerunku placówki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2854 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Students : a gendered history / Carol Dyhouse. - London, New York : Routledge, cop. 2006. - XIV, 273 s. ; 23 cm.
(Women's and Gender History / ed. June Purvis)
Index s. 264-273
Drawing upon wide-ranging original research including documentary and archival sources, newsfilm, press coverage of student life and life histories of men and women who graduated before the Second World War, this text provides rich insights into changes in student identity and experience over the past century.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8036.XXIV.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9294.XXIV.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka Ryszarda Wroczyńskiego, oparta na własnych wieloletnich badaniach Autora oraz na bogatej, najnowszej literaturze naukowej - polskiej i obcej, zawiera oryginalną próbę syntezy oświaty i pedagogiki polskiej w latach 1795-1945, tj. od upadku Rzeczypospolitej szlacheckiej do zakończenia II wojny światowej i wytyczenia już w pierwszych dniach Polski Ludowej nowych kierunków rozwoju całego systemu edukacyjnego.Do ważnych zalet książki zaliczyć należy sposób prezentowania faktów i zjawisk edukacyjnych, polegający na organicznym wiązaniu dziejów oświaty polskiej z szerszymi nurtami i tendencjami w szkolnictwie i pedagogice europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1084 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1082.V.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1083.V.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest próbą ujęcia dziejów historii wychowania w XIX i początku XX wieku na ziemiach polskich na tle najważniejszych zjawiska edukacyjnych w Europie Zachodniej. Autor uwzględnił uwarunkowania wychowania wynikające z faktu niewoli politycznej i rolę polskich tradycji wychowawczych, wyrastających z chrześcijańskiego podłoża. Praca ukazuje ciągłość naszych związków z nauka i kulturą Zachodu, charakteryzujących się twórczym podejściem. Dzięki wykorzystaniu nowszej literatury zapoznaje czytelników z mało znanymi faktami, które w syntezach powstałych w czasach indoktrynacji były celowo pomijane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5089.V.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6198.V.1 [Czytelnia B], 6199.V.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
English Education 1789-1902 / John William Adamson. - Digitally printed version. - Cambridge, New York : Cambridge University Press, 2009. - X, 519, [1] s. ; 24 cm.
Index s. 497-519
Between 1789 and 1902 the direction of education in England had passed from the Church to the State. This book is a history of that change which culminated in the Education Act of 1902, passed, ironically enough, by a Conservative Government in the face of bitter Radical and Liberal opposition. For it was the Radicals who, in the early part of the nineteenth century, were preaching the doctrine of 'useful knowledge'. Hitherto, religion had been the leading aim of English education and the universities (there were only two) and the public and grammar schools were founded on that premise. The immense advances in scientific knowledge were reflected in changes in the curricula of schools and universities where the classics and divinity had to yield ground to the physical sciences. Professor Adamson describes the Education Act of 1870 and the Cross Commission on religious teaching in schools, the new systems of university education and the muddle resulting from administrative overlapping. He concludes his book with a description of the schoolmasters profession at the end of the nineteenth century.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8000.XXIV.1 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9327.XXIV.1 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prace zamieszczone w niniejszym tomie powstały w latack 1963 - 1990. Obejmują one przede wszystkim problematykę szkolnictwa i oświaty pozaszkolnej w zaborze rosyjskim, ze szczególnym uwypukleniem roli tajnego nauczania w budzeniu świadomości narodowej, krzewieniu patriotyzmu i umacnianiu woli walki o niepodległość.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1089 [Magazyn 2], 1091 [Magazyn 2] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 1090.V.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Do książki o sygn. 5014 VI.3 CZYt. dołączona jest płyta CD o sygn. CD.109, do książki o sygn. P.4642 WYP. - płyta CD.110.
Na całym świecie, w tym także w Polsce, znaczne wciąż odłamy społeczeństwa charakteryzuje niski poziom dostępu do edukacji. W naszym kraju do tej grupy należy, między innymi, młodzież wiejska. Książka stanowi udaną próbę objaśnienia istoty lokalnych (rodzina, społeczność lokalna), a w mniejszym stopniu także systemowych {ustrój społeczno-polityczny) czynników odpowiedzialnych za utrzymywanie się takiego stanu rzeczy na przestrzeni ostatnich trzydziestu lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4642 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5014.VI.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydawnictwo przedstawia analizę monograficzno – pedagogiczną systemów mających wpływ na postęp współczesnej dydaktyki i praktykę szkolną, dzięki rytyce werbalizmu połączonej z poglądowością polegającą na włączeniu do ekspozycji pedagogicznej pokazu ze wskazaniem potrzeby rozbudowania i rozwijania samodzielnego myślenia i działania uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.3599.V.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Książkę tę można by nazwać próbą określenia kanonów i dogmatów stosowanych w szkole i to zarówno w sprawach dotyczących przekazywania wiadomości jak i wychowania. Tak prowadzone nauczanie hamuje jednak rozwój intelektualny młodego człowieka, nie pozwala mu na samodzielne myślenie i twórcze poszukiwanie. Co zatem zrobić, by to zmienić? Jedno wydaje się pewne. Konieczna jest zmiana sposobu kształcenia nauczycieli. Autor nie daje gotowej recepty jak to zrobić, sugeruje jedynie pewne metody, omawia próby podejmowane przez innych. Jednego jest pewny, trzeba za wszelką cenę próbować.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2124.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2125.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest efektem pracy zbiorowej wielu znakomitych Autorów, którzy przyjęli zaproszenie Zakładu Dydaktyki Ogólnej Uniwersytetu w Białymstoku do dialogu edukacyjnego. Mieści się ona w nurcie pogłębionej refleksji teoretycznej, popartej rzetelnymi badaniami empirycznymi, zmierzającej do możliwie wielostronnego oświetlenia edukacyjnych tendencji XXI wieku, z ukazaniem na ich tle reformy systemu oświaty w Polsce oraz wybranych problemów wartości i wychowania, które jakże często są podstawądialogu i prognoz edukacyjnych. zasygnalizowane obszary zainteresowań pedagogicznych wzbogacone interpretacją interdyscyplinarną (głównie socjologiczną i filozoficzną), wyznaczyły strukturę tomu, który składa się z dwóch, integralnie ze sobą części. W pierwszej, uwaga Autorów koncentruje się wokół ogólnych problemów i tendencji XXI wieku oraz wynikających zeń wyzwań dla edukacji; druga zawiera wybrane aspekty dialogu o wychowaniu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2236 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3525.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3524.V.3 [Czytelnia B], P.2235.V.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta zawiera pliki pdf.
Do płyty CD o sygn. CD.109 dołączona jest książka o sygn. 5014 VI.3 CZYT., do płyty CD.110 - książka o sygn. P.4642 WYP.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CD.109 [Czytelnia B], CD.110 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja jest próbą ujęcia dziejów historii wychowania w XIX i początku XX wieku na ziemiach polskich na tle najważniejszych zjawiska edukacyjnych w Europie Zachodniej. Autor uwzględnił uwarunkowania wychowania wynikające z faktu niewoli politycznej i rolę polskich tradycji wychowawczych, wyrastających z chrześcijańskiego podłoża. Praca ukazuje ciągłość naszych związków z nauka i kulturą Zachodu, charakteryzujących się twórczym podejściem. Dzięki wykorzystaniu nowszej literatury zapoznaje czytelników z mało znanymi faktami, które w syntezach powstałych w czasach indoktrynacji były celowo pomijane.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1454 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2889.V.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spośród książek poświęconych historii wychowania, jakie ukazały się w Polsce po roku 1980, dzieło S. I. Możdżenia należy do najgruntowniejszych, najbardziej wnikliwych i oryginalnych. Jest też rezultatem nie zbiorowej pracy, a indywidualnym wysiłkiem jednego autora, co bardzo korzystnie odbiło się na jego zawartości i spostości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5090 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6200.V.1 [Czytelnia B], 6201.V.1 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3308 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Do książki dołączona jest płyta CD o sygn. CD.175.
Książka obejmuje trzy grupy zagadnień. W pierwszej części znalazły się wstępne wiadomości dotyczące oligofrenopedagogiki jako nauki. Na temat etiologii upośledzenia umysłowego istnieje dość obszerna specjalistyczna literatura naukowa. Moje zadanie polegało nie na tym, aby podać skróconą wiedzę w tym zakresie, lecz na pokazaniu wzajemnego związku między stopniem upośledzenia umysłowego a planowaniem postępowania rewalidacyjnego. Druga część książki zawiera ogólne założenia organizacji szkolnictwa specjalnego dla upośledzonych umysłowo w Polsce. Analiza objęła głównie te placówki, które związane są z wychowaniem i kształceniem dzieci i młodzieży upośledzonej umysłowo w formie zorganizowanej opieki szkolnej i zakładowej. Odrębnego opracowania wymaga zagadnienie organizacji środowiska rewalidacyjnego w domu rodzinnym dziecka. Materiał dotyczący opieki nad dzieckiem upośledzonym umysłowo w dwóch wybranych państwach (Francja, Belgia) umieszczono w ostatniej części opracowania łącznie z problemem integracji upośledzonych umysłowo ze społeczeństwem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7053.IV.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geografia w Uniwersytecie Jagiellońskim 1849-1999 / kom. red. Maria Baścik [et al.] ; t. 5)
Wydano z okazji 150 rocznicy utworzenia w Uniwersytecie Jagiellońskim pierwszej na ziemiach polskich Katedry Geografii (1849-1999).
Bibliogr. przy niektórych pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12922 [Magazyn 2], P.11730 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Etos edukacji w XXI wieku / red. Irena Wojnar. - Warszawa : "Elipsa", 2000. - 347 s. ; 21 cm.
Bibliogr. przy pracach.
Oto książka, której treść nie jest towarem! Nie sprzedaje się uczciwości i nie wróży "sukcesu" misja pedagogiczna, który czyni siebie zbytecznym prowadząc wychowanka do pełnej niezależności. W pewnych środowiskach wychowawca, dla którego naprawdę ważną nagrodą są postępy ucznia, wydaje się Don Kichotem. Pochwała tej książki nie obiecuje doraźnych korzyści czytelnikowi; jest sprzeczna z ideą "marketingu". Dzisiaj pośród "destrukcji normatywności" skierowanie refleksji ku sprawom niemal nieuchwytnym, sprawom, które rozgrywają się między "ja" i "ty", między nauczycielem i lokalną społecznością, między wychowawcą i wychowankiem, może wydać się oderwana od życia. A jednak w dłuższej perspektywie życia narodu właśnie sprawy etosu zawodowego i moralnego profilu, sprawiedliwości społecznej i zaangażowania po stronie dobra wspólnego decydują o naszym losie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2109.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej