Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
only on-site
(7)
available
(2)
unknown
(2)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(9)
Author
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dietl Jerzy (1927- )
(1)
Doma┼äski Tomasz (1953- )
(1)
Drapińska Anna
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Fazlagi─ç Amir Jan
(1)
Fazlagi─ç Jan
(1)
Gardziński Zygmunt
(1)
Gon─Źarov Stan├Čslav Mihajlovi─Ź
(1)
Gurin Vasil' A
(1)
Krzy┼╝anowska Krystyna (ekonomia)
(1)
Kub├│w Stefan (1948- )
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Sapijaszka Zofia
(1)
Sapsaj Grigor├Čj Ivanovi─Ź
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Zaj─ůc J├│zef (1947- )
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Subject
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(5)
MARKETING PARTNERSKI
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
SZKOLNICTWO
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
BIBLIOTEKI AKADEMICKIE
(1)
ERASMUS (program)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kompetencje mi─Ödzykulturowe
(1)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
Marketing warto┼Ťci
(1)
NAUCZANIE na ODLEG┼üO┼Ü─ć
(1)
Odmienno┼Ť─ç kulturowa
(1)
Postawy
(1)
ROLNICTWO
(1)
SYSTEMY INFORMATYCZNE
(1)
SZKOLNICTWO NIEPUBLICZNE
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Ukraińcy
(1)
Wielokulturowo┼Ť─ç
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarz─ůdzanie mi─Ödzykulturowe
(1)
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Ukraina
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 results Filter
Book
In basket
Marketingowe zarz─ůdzanie szko┼é─ů / Amir Jan Fazlagi─ç. - Warszawa : Wydawnictwa CODN - Centralnego O┼Ťrodka Doskonalenia Nauczycieli, cop. 2003. - 164 s. : il. ; 24 cm.
(Zarz─ůdzanie Szko┼é─ů)
Bibliogr. s. 162-164.
PUBLIKACJA DOST─śPNA W CZYTELNI W DZIALE V
Book
In basket
Marketing szkoły / Jan Fazlagić. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2011. - 253 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 251-253.
Ksi─ů┼╝ka zawiera analiz─Ö najwa┼╝niejszych zagadnie┼ä zwi─ůzanych z marketingiem szko┼éy, pocz─ůwszy od opisu rynku o┼Ťwiatowego, a sko┼äczywszy na badaniach marketingowych w szkole. Uwzgl─Ödnia najbardziej aktualne zjawiska wa┼╝ne z punktu widzenia marketingu szko┼éy, np. web 2.0, elementy tak modnej ostatnio ekonomii behawioralnej itp. Publikacja skierowana jest do dyrektor├│w szk├│┼é i innych plac├│wek o┼Ťwiatowych, a tak┼╝e wszystkich tych, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů marketingowego zarz─ůdzania w o┼Ťwiacie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11980 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Authority data
SZKOLNICTWO - marketing (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 289-303.
Autorka proponuje w ksi─ů┼╝ce nowatorskie podej┼Ťcie do zarz─ůdzania i marketingu w szkolnictwie wy┼╝szym, jakim jest zarz─ůdzanie relacjami. Jest ono propozycj─ů nowoczesnego zarz─ůdzania, kt├│re z jednej strony mo┼╝e pom├│c uczelniom w osi─ůganiu przewagi konkurencyjnej, z drugiej za┼Ť nie jest sprzeczne z akademickim etosem i misj─ů. W ksi─ů┼╝ce opisano zarz─ůdzanie relacjami z r├│┼╝nymi podmiotami w otoczeniu rynkowym uczelni (np. klientami, przedsi─Öbiorstwami, pa┼ästwem). Szczeg├│ln─ů uwag─Ö zwr├│cono na relacje uczelni ze studentami. Oparto si─Ö zar├│wno na najnowszej literaturze ┼Ťwiatowej, jak i wynikach bada┼ä w┼éasnych. Czytelnik znajdzie tu naukowe teorie, potwierdzaj─ůce s┼éuszno┼Ť─ç wysuwanych tez, a tak┼╝e przyk┼éady praktycznych narz─Ödzi niezb─Ödnych szko┼éom wy┼╝szym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13144 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybli┼╝y─ç cel, charakter, zadania, organizacj─Ö i praktyk─Ö marketingow─ů w bran┼╝y edukacyjnej. Autorzy po┼éo┼╝yli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä s─ů: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu us┼éug, marketing us┼éug edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wy┼╝szej, kontrola dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w szkole wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16973 V.3
Authority data
SZKOLNICTWO WYŻSZE - marketing (hasło przedmiotowe)
Authority data
Authority data
Book
In basket
(Euromarketing)
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo r├│┼╝norodne podej┼Ťcie do marketingu akademickiego w kontek┼Ťcie wsp├│┼épracy z w┼éadzami miast i region├│w polskich oraz zagranicznych. Przyj─Öta formu┼éa tego opracowania opiera si─Ö na indywidualnym podej┼Ťciu ka┼╝dego z Autor├│w do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytet├│w w rozwoju oraz w promocji miast i region├│w. Przyj─Öta perspektywa jest dla ka┼╝dego z Autor├│w bardzo silnie powi─ůzana z jego wcze┼Ťniejszymi do┼Ťwiadczeniami badawczymi, jak r├│wnie┼╝ z do┼Ťwiadczeniami marketingowymi zwi─ůzanymi z realizacj─ů pewnych projekt├│w przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytet├│w. Dotyczy to zar├│wno zespo┼éu hiszpa┼äskiego z Granady, jak r├│wnie┼╝ polskich do┼Ťwiadcze┼ä. G┼é├│wnym celem publikacji jest zar├│wno dokonanie bilansu dotychczasowych do┼Ťwiadcze┼ä we wdra┼╝aniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak r├│wnie┼╝ spojrzenie na ten problem z perspektywy r├│┼╝nych podmiot├│w oraz r├│┼╝nych region├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12075 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
W niniejszej publikacji pokonferencyjnej przekazano wnioski wypracowane w ramach XV Jubileuszowego Sympozjum Agroturystycznego wraz ze szczeg├│┼éow─ů relacj─ů z przebiegu konferencji z nadziej─ů, ┼╝e b─Öd─ů one sukcesywnie wdra┼╝ane w ramach dalszej wsp├│┼épracy bran┼╝y agroturystycznej. W pracy podj─Öto pr├│b─Ö odpowiedzi na nast─Öpuj─ůce pytania: W jaki spos├│b przedsi─Öbiorstwa turystyczne buduj─ů przewag─Ö konkurencyjn─ů ora jakie nowe narz─Ödzia komunikacji rynkowej wykorzystuj─ů one w kontaktach z klientami? W jaki spos├│b organizatorzy turystyki powinni budowa─ç pozytywne relacje z mediami? Jaki znaczenie maja informacja i promocja w popularyzowaniu turystyki wiejskiej? Jaki jest udzia┼é instytucji i organizacji w stymulowaniu rozwoju dzia┼éa┼ä na rzecz agroturystyki?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16295 XX.1.4
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedz─Ö warto┼Ťciow─ů dla ┼Ťrodowiska naukowego, ale tak┼╝e cenn─ů i zrozumia┼é─ů dla praktyk├│w zarz─ůdzania publicznego i dla polityk├│w. Rzadko si─Ö zdarza, ┼╝eby praca rzetelna pod wzgl─Ödem naukowym i wykorzystuj─ůca r├│┼╝norodne techniki badawcze by┼éa jednocze┼Ťnie ┼éatwa w odbiorze i zrozumia┼éa dla odbiorc├│w spoza ┼Ťrodowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej ┼é─ůczy te cechy. Mo┼╝e tak┼╝e stanowi─ç wz├│r dla innych autor├│w pod wzgl─Ödem przejrzysto┼Ťci wywodu, uporz─ůdkowania w─ůtk├│w i pos┼éugiwania si─Ö naukowym j─Özykiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisz─ůc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, mo┼╝na stworzy─ç prac─Ö interesuj─ůc─ů tak┼╝e z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomist─ů, a ksi─ů┼╝k─Ö przeczyta┼é z du┼╝ym zainteresowaniem Dr hab. Miko┼éaj Herbst)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17834 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
publikacja ta rozszerzy wiedz─Ö na temat faktycznego znaczenia ┼Ťrodk├│w masowego przekazu dla informowania spo┼éecze┼ästwa o edukacji wy┼╝szej i promocji uczelni w Polsce. Wa┼╝ne tak┼╝e wydaje si─Ö zapocz─ůtkowanie dyskusji o formach wsp├│┼épracy mi─Ödzy sektorem ┼Ťrodk├│w masowego przekazu a wy┼╝szymi uczelniami. Zdecydowana wi─Ökszo┼Ť─ç prezentowanych tekst├│w opiera si─Ö na w┼éasnym do┼Ťwiadczeniu w tej dziedzinie, kt├│re dotyczy: l zastosowania system├│w teleinformatycznych, a w szczeg├│lno┼Ťci sporz─ůdzania witryny WWW oraz jej tre┼Ťci, aktualizacji i znaczenia promocyjnego; wykorzystania Internetu do zarz─ůdzania procesem dydaktycznym i administracj─ů uczelni; wykorzystania system├│w internetowych w nauczaniu na odleg┼éo┼Ť─ç.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.3826 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Ksi─ů┼╝ka, opracowana przez uznanych autor├│w, stanowi interesuj─ůc─ů poznawczo podr├│┼╝ przez umi─Ödzynarodowione, a wi─Öc kulturowo zr├│┼╝nicowane ┼Ťrodowisko wy┼╝szych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowa┼ä o pod┼éo┼╝u spo┼éeczno-kulturowym i religijnym, kt├│re cudzoziemcy mog─ů uzewn─Ötrznia─ç podczas pobytu w polskich o┼Ťrodkach akademickich, a tak┼╝e wyja┼Ťnia, jak w┼éa┼Ťciwie na nie reagowa─ç. Dostarcza wiedzy na temat zarz─ůdzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wy┼╝szym, przygotowania wizyt oraz obs┼éugi obcokrajowc├│w na terenie uczelni.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18622 V.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18621 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Niniejszy numer kwartalnika naukowego Uniwersytetu Ekonomicznego we Wroc┼éawiu jest po┼Ťwiecony problematyce bada┼ä rynkowych, rozpatrywanych w r├│┼╝nych obszarach i kontekstach wynikaj─ůcych z rozwoju takich dyscyplin, jak marketing i socjologia. Cele i metody bada┼ä s─ů uwarunkowane specyfik─ů poszczeg├│lnych sektor├│w oraz potrzebami informacyjnymi organizacji.
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again