Form of Work
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnie
(1)
Czytelnie
(4)
Author
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Gardziński Zygmunt
(1)
Gončarov Stanìslav Mihajlovič
(1)
Gurin Vasil' A
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Sapsaj Grigorìj Ivanovič
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Zając Józef (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(2)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Subject
SZKOLNICTWO WYŻSZE
(2)
Szkolnictwo wyższe
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kompetencje międzykulturowe
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Marketing wartości
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Postawy
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Ukraińcy
(1)
Wielokulturowość
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarządzanie międzykulturowe
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Ukraina
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybliżyć cel, charakter, zadania, organizację i praktykę marketingową w branży edukacyjnej. Autorzy położyli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozważań są: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu usług, marketing usług edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wyższej, kontrola działalności marketingowej w szkole wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dostępności: sygn. 16973 V.3
Authority data
Book
In basket
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszarów działalności marketingowej uczelni wyższej - komunikacja szkoły wyższej z otoczeniem. Praca składa się z dwóch części. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia związane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwestię znaczenia marki, jej tożsamości i wizerunku, omawia rolę serwisu www uczelni wyższej oraz sposób wykorzystywania rankingów i programów akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga część publikacji zawiera prezentację wyników badań przeprowadzonych przez Uczelnię w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynikłe z nich wnioski pozwoliły okreslić specyfikę komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szkoły wyższej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem Dr hab. Mikołaj Herbst)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17834 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Książka, opracowana przez uznanych autorów, stanowi interesującą poznawczo podróż przez umiędzynarodowione, a więc kulturowo zróżnicowane środowisko wyższych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowań o podłożu społeczno-kulturowym i religijnym, które cudzoziemcy mogą uzewnętrzniać podczas pobytu w polskich ośrodkach akademickich, a także wyjaśnia, jak właściwie na nie reagować. Dostarcza wiedzy na temat zarządzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wyższym, przygotowania wizyt oraz obsługi obcokrajowców na terenie uczelni.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18622 V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18621 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again