Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
only on-site
(3)
available
(1)
unknown
(1)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(1)
Czytelnie
(4)
Author
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Gardziński Zygmunt
(1)
Gon─Źarov Stan├Čslav Mihajlovi─Ź
(1)
Gurin Vasil' A
(1)
Pabian Arnold
(1)
Pabian Barbara
(1)
Sapsaj Grigor├Čj Ivanovi─Ź
(1)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(1)
Zaj─ůc J├│zef (1947- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
Pracownicy naukowi
(2)
Mened┼╝erowie
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Subject
SZKOLNICTWO WY┼╗SZE
(2)
Szkolnictwo wy┼╝sze
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Kompetencje mi─Ödzykulturowe
(1)
Komunikacja mi─Ödzykulturowa
(1)
Marketing warto┼Ťci
(1)
Odmienno┼Ť─ç kulturowa
(1)
Postawy
(1)
Studenci zagraniczni
(1)
Ukraińcy
(1)
Wielokulturowo┼Ť─ç
(1)
Współdziałanie
(1)
Zarz─ůdzanie mi─Ödzykulturowe
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Ukraina
(1)
Genre/Form
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 263-264.
Opracowanie ma za zadanie przybli┼╝y─ç cel, charakter, zadania, organizacj─Ö i praktyk─Ö marketingow─ů w bran┼╝y edukacyjnej. Autorzy po┼éo┼╝yli nacisk na wskazanie roli marketingu w strategii funkcjonowania uczelni w warunkach gospodarki rynkowej. Przedmiotem rozwa┼╝a┼ä s─ů: podstawowe pojecia marketingowe, specyfika marketingu us┼éug, marketing us┼éug edukacyjnych w Polsce i na Ukrainie, organizacja marketingu w szkole wy┼╝szej, kontrola dzia┼éalno┼Ťci marketingowej w szkole wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 16973 V.3
Authority data
Book
In basket
(Prace Naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Bibliogr. przy rozdz.
Tematem niniejszej publikacji jest jeden z obszar├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej uczelni wy┼╝szej - komunikacja szko┼éy wy┼╝szej z otoczeniem. Praca sk┼éada si─Ö z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza porusza zagadnienia komunikacji marketingowej uczelni, opisuje zagadnienia zwi─ůzane z kreowaniem wizerunku uczelni, podejmuje kwesti─Ö znaczenia marki, jej to┼╝samo┼Ťci i wizerunku, omawia rol─Ö serwisu www uczelni wy┼╝szej oraz spos├│b wykorzystywania ranking├│w i program├│w akredytacyjnych w komunikacji uczelni z otoczeniem. Druga cz─Ö┼Ť─ç publikacji zawiera prezentacj─Ö wynik├│w bada┼ä przeprowadzonych przez Uczelni─Ö w zakresie komunikacji marketingowej z wybranymi podmiotami otoczenia. Przeprowadzone badania oraz wynik┼ée z nich wnioski pozwoli┼éy okresli─ç specyfik─Ö komunikacji marketingowej uczelni oraz jej znaczenie w budowaniu wizerunku szko┼éy wy┼╝szej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13065 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 361-402. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedz─Ö warto┼Ťciow─ů dla ┼Ťrodowiska naukowego, ale tak┼╝e cenn─ů i zrozumia┼é─ů dla praktyk├│w zarz─ůdzania publicznego i dla polityk├│w. Rzadko si─Ö zdarza, ┼╝eby praca rzetelna pod wzgl─Ödem naukowym i wykorzystuj─ůca r├│┼╝norodne techniki badawcze by┼éa jednocze┼Ťnie ┼éatwa w odbiorze i zrozumia┼éa dla odbiorc├│w spoza ┼Ťrodowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej ┼é─ůczy te cechy. Mo┼╝e tak┼╝e stanowi─ç wz├│r dla innych autor├│w pod wzgl─Ödem przejrzysto┼Ťci wywodu, uporz─ůdkowania w─ůtk├│w i pos┼éugiwania si─Ö naukowym j─Özykiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisz─ůc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, mo┼╝na stworzy─ç prac─Ö interesuj─ůc─ů tak┼╝e z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomist─ů, a ksi─ů┼╝k─Ö przeczyta┼é z du┼╝ym zainteresowaniem Dr hab. Miko┼éaj Herbst)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17834 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 167-173.
Ksi─ů┼╝ka, opracowana przez uznanych autor├│w, stanowi interesuj─ůc─ů poznawczo podr├│┼╝ przez umi─Ödzynarodowione, a wi─Öc kulturowo zr├│┼╝nicowane ┼Ťrodowisko wy┼╝szych uczelni. Prezentuje szerokie spektrum zachowa┼ä o pod┼éo┼╝u spo┼éeczno-kulturowym i religijnym, kt├│re cudzoziemcy mog─ů uzewn─Ötrznia─ç podczas pobytu w polskich o┼Ťrodkach akademickich, a tak┼╝e wyja┼Ťnia, jak w┼éa┼Ťciwie na nie reagowa─ç. Dostarcza wiedzy na temat zarz─ůdzania zachowaniami kulturowymi w szkolnictwie wy┼╝szym, przygotowania wizyt oraz obs┼éugi obcokrajowc├│w na terenie uczelni.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18622 V.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18621 V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again