Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(10)
Forma i typ
Książki
(10)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(1)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(5)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(10)
Autor
Bider Katarzyna
(1)
Bissinger-Ćwierz Urszula
(1)
Bociek Hania
(1)
Coyle Do (1952-)
(1)
Duff Alan
(1)
Grundy Peter
(1)
Hill Robert
(1)
Hood Philip (1951-)
(1)
Maley Alan
(1)
Marsh David (1956-)
(1)
Martin Alex (1953- )
(1)
Muchacka Bożena (1953- )
(1)
Parker Kevin
(1)
Rollason Jane
(1)
Zajączkowska Maria J
(1)
Ławrowska Romualda
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(6)
Wielka Brytania
(2)
Anglia
(1)
Kiribati
(1)
Język
polski
(7)
angielski
(3)
Odbiorca
Animatorzy kultury
(1)
Nauczyciele
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Nauczanie języków obcych
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(2)
Język angielski
(2)
Metody nauczania
(2)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(2)
Nauczanie
(2)
SZTUKA
(2)
Sztuka
(2)
Umuzykalnianie
(2)
BLOK HUMANISTYCZNY
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Emisja głosu
(1)
Gry i zabawy dziecięce
(1)
HISTORIA
(1)
JĘZYK POLSKI
(1)
Języki
(1)
Kultura
(1)
LITERATURA ANGIELSKA
(1)
MYŚLENIE TWÓRCZE
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele muzyki
(1)
Pedagogika muzyki
(1)
Roboty ręczne
(1)
SZTUKA ANGIELSKA
(1)
Słuch muzyczny
(1)
TEATR ANGIELSKI
(1)
Technika
(1)
Wychowanie pozaszkolne
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
PODRĘCZNIKI
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
SCENARIUSZE ZAJĘĆ dla GIMNAZJÓW
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Kultura i sztuka
(5)
Językoznawstwo
(3)
Słowo kluczowe
English language
(4)
teaching
(4)
drama (ped.)
(2)
edukacja muzyczna
(2)
teaching approaches
(2)
teaching materials
(2)
CLIL
(1)
ELT
(1)
English teacher
(1)
aksjologia
(1)
art
(1)
communication
(1)
creative thinking
(1)
cross-cultural perspective
(1)
education
(1)
edukacja pozaszkolna
(1)
edukacja szkolna
(1)
emisja głosu
(1)
filozofia
(1)
imagination
(1)
kultura muzyczna
(1)
language
(1)
literature
(1)
methods of teaching
(1)
metody aktywizujące
(1)
modern play
(1)
nauczanie zintegrowane
(1)
nauczyciele
(1)
painting
(1)
pedagogika
(1)
prace plastyczne
(1)
psychologia
(1)
study
(1)
sztuka
(1)
technika
(1)
theatre
(1)
uczniowie
(1)
wychowanie muzyczne
(1)
10 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Legnicy : Skrypty)
Publikacja stanowi, jeśli nie przełom, to z pewnością element inicjujący odmienne od dotychczasowego, ciekawe i wartościowe pod względem rzeczowym i dydaktycznym, spojrzenie na możliwości odmiennego „przemawiania” do uczniów, wprowadzanie nowatorskich metod zajęć szkolnych odbiegających od powtarzanych schematów w doborze i układzie treści, jak też tworzenie pobudzających zainteresowanie sytuacji poznawczych poprzez wybór zagadnień. W publikacji wykorzystano za zgodą autorów scenariusze zajęć opracowane przez uczestników Studiów Podyplomowych dla Nauczycieli Przedmiotów Humanistycznych w Gimnazjum zorganizowanych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową im. Witelona w Legnicy. Podręcznik dla nauczyciela zawiera: 56 scenariuszy zajęć opracowanych przez nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4861 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1222.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
CLIL (Content and Language Integrated Learning) has emerged since the millennium as a major trend in education. Written by Do Coyle, Philip Hood and David Marsh and drawing on their experience of CLIL in secondary schools, primary schools and English language schools across Europe, this book gives a comprehensive overview of CLIL. It summarises the theory which underpins the teaching of a content subject through another language and discusses its practical application, outlining the key directions for the development of research and practice. This book acknowledges the uncertainty many teachers feel about CLIL, because of the requirement for both language and subject knowledge, while providing theoretical and practical routes towards successful practice for all.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17122.XXIV.14.12 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16630.XXIV.14.12 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
(The Resourceful Teacher Series)
Do książki dołączona jest płyta CD o tej samej sygnaturze.
This book brings together 100 highly varied, original, ready to use activities to foster real communication in English trough imaginative response to both artistic images and easy to do creative work. A clear introduction explains how art can be used to stimulate language acquisition in a creative, enjoyable and memorable way and provides advice ow how to get the very best out of this exceptional book.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14038.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Przykładowe prace plastyczno-techniczne dla uczniów I etapu kształcenia. Cz. 1 / Katarzyna Bider. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2010. - 93, [1] strona, [13] kart tablicowych : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm + 1 dysk optyczny (CD).
Do każdego egz. dołączona jest płyta CD o takiej samej sygnaturze jak książka.
Publikacja jest dodatkową propozycją dla nauczycieli I etapu kształcenia zintegrowanego. Zamieszczone tu wybrane prace plastyczno-techniczne i techniczno-plastyczne, wraz z opisami technik wykonywania, odnoszą się do świata przyrody, do czterech pór roku i mogą być wykorzystane podczas zajęć w klasie pierwszej. Przedstawione techniki i sposoby wykonywania stanowią pewien wzorzec wykorzystania informacji zmysłowych uczniów w treściach zajęć edukacyjnych. Na uwagę zasługuje prezentowana w książce koncepcja zastosowania "przykładowych plastycznych rozwiązań" z praktycznym nastawieniem nauczyciela na wyszukiwanie w pracy wychowanków działań twórczych i subiektywnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12017.IV.9 [Wypożyczalnia B], 20047.IV.9 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20046.IV.9 [Czytelnia B], 13160.IV.9 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Drama Techniques : a resource book of communication activities for language teachers / Alan Maley, Alan Duff. - Third edition, 8th printing. - Cambridge : Cambridge University Press, 2013. - X, 246 pages : illustrations ; 23 cm.
(Cambridge Handbooks for Language Teachers)
The fully revised edition of this 'classic' helps teachers give their learners the tools they need to express themselves through a range of stimulating drama contexts. This completely revised edition of the classic title "Drama Techniques" provides: *150 ideas for interesting and productive fluency practice *a large selection of drama-based techniques which focus learners' attention on communicative tasks or activities *techniques suitable for all levels *clear instructions for the teacher *advice on how to use the techniques in the classroom.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17707.XXIV.14.9 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10740.XXIV.14.9 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver Culture Shock-UK / material written by Jane Rollason. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 2015. - 95, [1] strona : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Do książki dołączona płyta CD o tej samej sygnaturze.
The series of photocopiable resource books for English Language Teaching includes cross-cultural lessons, grammar, vocabulary or skill development, games, raps and communicative activities and everyday, practical English. Tried and tested by teachers around the world, these are full of imaginative, lively activities and perfect for introducing, consolidating or practising recently taught structures and lexical sets.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21360.XXIV.3 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Timesaver for English Teachers / compiled by Camilla Punja, Cheryl Pelteret. - Reprinted in 2020. - [London] : Scholastic Ltd., copyright 1992. - 96 stron : ilustracje ; 30 cm.
(Classroom Photocopiable Timesavers)
Teachers on busy intensive courses have an insatiable demand for templates (maps, menus, etc) around which they can base a lesson. Equally true is the fact that they don't have time to create these themselves. It was this need that led to our first (and still best selling!)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 21362.XXIV.14 [Czytelnia A] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modern Plays / Alex Martin, Robert Hill. - New York, London : Prentice Hall International, 1995. - 256 s. ; 24 cm.
(Introductions to Modern English Literature for students of English)
Intended for students who are ready to approach literature in English, this text deals with the literary and language aspects of modern plays. It includes seven extracts of modern plays, contrastive extracts and an introductory chapter on the anatomy of a play, which deals with characters, plots, stage design, acting and rehearsals. The text contains a variety of language-based exercises in areas of grammar, vocabulary and writing styles, as well as exercises involving personal responses. An answer key to the exercises means the book can be used for self-study. The seven main play extracts are from: Shaw's "Pygmalion", O'Neill's "Long Day's Journey into Night", Miller's "The Crucible", O'Casey's "The Plough and the Stars", Williams's "A Streetcar named Desire", Fugard's "Siswe Bansi is Dead" and Ayckbourn's "Man of the Moment". Contrastive extracts are taken from Wesker, Leonard, Friel, Russel and Mamet.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11203.XXIV.8 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 213-216.
Poradnik zawiera zbiór metod, ćwiczeń i zabaw wykorzystywanych przez Autorkę podczas długoletniej praktyki zawodowej, obejmującej obowiązki m.in. trenera KLANZY, trenera Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, nauczyciela fortepianu, psychologa w szkole muzycznej i psychologa w bursie szkół artystycznych. Książka składa się z części teoretycznej i praktycznej. Część teoretyczna pozwala na usystematyzowanie wiedzy dotyczącej: 1) edukacji muzycznej w rozwoju ogólnym i artystycznym dzieci i młodzieży, w tym niepełnosprawnej; 2) podstaw metodyki aktywizującej w edukacji szkolnej i pozaszkolnej, ze szczególnym uwzględnieniem kompetencji psychologicznych nauczyciela/animatora. Część praktyczna zawiera szczegółowe opisy kilkuset metod, ćwiczeń i zabaw do wykorzystania na muzycznych zajęciach indywidualnych, grupowych, edukacyjnych i terapeutycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 20040.IV.9 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20039.IV.9 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 309-321 oraz przy pracach.
Praktyka edukacji muzycznej w Polsce i Europie jako dziedzina służąca młodemu pokoleniu do poznawania dorobku kultury muzycznej i dająca podstawy do świadomego i aktywnego kontaktowania się z nim, jest przedmiotem troski środowiska psychologów, pedagogów, muzykologów, rozumiejących niepowtarzalne wartości aktywnego uprawiania muzyki dla rozwoju osobistego i kultury każdego człowieka. Realia dzisiejszej szkoły oraz życia społecznego i obyczajowego, jak również badania sondażowe wskazują na silną potrzebę zajmowania się muzyką przez młode pokolenie. Ta naturalna potrzeba młodych zderza się z brakiem narzędzi do rozumienia przez nich muzyki, warunków do przeżywania estetycznego i emocjonalnego muzyki, wynikającym z niedostatków w systemie kształcenia i nauczania muzyki w szkołach oraz w przygotowaniu nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22495.V.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 22494.V.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej