Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(5)
Author
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Buglewicz Ksenia
(1)
Kamiński Jacek (ekonomia)
(1)
Kołtońska Maja
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(5)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu (CSR)
(5)
Zarz─ůdzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Banki
(1)
Bankowe usługi detaliczne
(1)
Decyzje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Makromarketing
(1)
Marketing
(1)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
Przedsi─Öbiorstwa ma┼ée i ┼Ťrednie (M┼ÜP)
(1)
Rozw├│j zr├│wnowa┼╝ony
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Zarz─ůdzanie wiedz─ů
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Monografia
(3)
Raport z badań
(2)
Podr─Öcznik
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Ochrona ┼Ťrodowiska
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Na stronie redakcyjnej błędny ISBN.
Bibliografia, netografia na stronach 169-186.
Spo┼éeczna odpowiedzialno┼Ť─ç biznesu jest koncepcj─ů coraz szerzej wdra┼╝an─ů w zarz─ůdzaniu firmami. Og├│lnie polega ona na po┼é─ůczeniu dzia┼éa┼ä maj─ůcych budowa─ç przewag─Ö konkurencyjn─ů z podejmowaniem inicjatyw korzystnych dla otoczenia firmy i ┼Ťrodowiska. Autorka przedstawi┼éa: powstanie i ewolucj─Ö koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu oraz jej znaczenie we wsp├│┼épracy mi─Ödzynarodowej, dzia┼éania na rzecz zr├│wnowa┼╝onego rozwoju i spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci, wdra┼╝anie koncepcji spo┼éecznej odpowiedzialno┼Ťci biznesu w Polsce i jej oddzia┼éywanie na budowanie i utrwalanie wizerunku polskich organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17291.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17290.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 375-414. Indeks.
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, kt├│ry bardziej ni┼╝ marketingiem jako funkcj─ů zarz─ůdzania i narz─Ödziem mened┼╝era jest zainteresowany spo┼éeczn─ů i ┼Ťrodowiskow─ů rol─ů marketingu. Traktuje on marketing jako proces spo┼éeczny, g┼é├│wny akcent zainteresowania k┼éad─ůc na oddzia┼éywanie marketingu na spo┼éecze┼ästwo oraz spo┼éecze┼ästwa na marketing. Ksi─ů┼╝ka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii my┼Ťli marketingowej po┼Ťwi─Öconym makromarketingowi. Jej g┼é├│wnym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako cz─Ö┼Ťci nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jak─ů spe┼énia on w jej rozwoju, a tak┼╝e szans, jakie w zwi─ůzku z rozwojem problematyki makromarketingowej staj─ů przed nauk─ů o marketingu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17566 [Magazyn 1], P.17565 [Magazyn 1], P.17564 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18687.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18686.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Zielone zarz─ůdzanie lud┼║mi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Sta┼äczyk. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Zielone zarz─ůdzanie lud┼║mi. Green HRM jest opracowaniem oryginalnym i nowatorskim. Na rynku polskim nie istnieje jeszcze tego typu publikacja, a sam temat jest dopiero rozpoznawany. My┼Ťl przewodnia dotyczy rozwi─ůza┼ä pro┼Ťrodowiskowych w zarz─ůdzaniu zasobami ludzkimi. G┼é├│wnymi celami pracy s─ů: identyfikacja czynnik├│w sprzyjaj─ůcych zachowaniom pro┼Ťrodowiskowym, ukazanie mo┼╝liwo┼Ťci kszta┼étowania zachowa┼ä pro┼Ťrodowiskowych i ┼Ťwiadomo┼Ťci ┼Ťrodowiskowej, okre┼Ťlenie czynnik├│w sprzyjaj─ůcych zachowaniem nieetycznym, ustalenie dzia┼éa┼ä specjalist├│w HR w zakresie zielonej rekrutacji i selekcji, zielonej adaptacji i socjalizacji, eksploracja dzia┼éa┼ä organizacji dotycz─ůca przygotowania zielonych miejsc pracy oraz rozpoznanie postrzeganego wsparcia organizacyjnego dla mened┼╝er├│w i pracownik├│w. [Nota wydawcy]
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 20194.IX.4 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 20193.IX.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz akt├│w prawnych na stronach 111-121.
Celem g┼é├│wnym monografii jest identyfikacja typ├│w spo┼éecznie odpowiedzialnych rozwi─ůza┼ä najistotniejszych dla podj─Öcia decyzji o skorzystaniu z oferty bankowej przez indywidualnych klient├│w dzia┼éaj─ůcych na terenie Polski bank├│w komeryjnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19850.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Wiod─ůcym celem niniejszej monografii jest dokonanie identyfikacji powi─ůza┼ä zr├│wnowa┼╝onego rozwoju z szeroko rozumianymi procesami zarz─ůdzania w ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstwach. Chodzi nie tylko o wskazanie mechanizmu tych powi─ůza┼ä, ale r├│wnie┼╝ o pokazanie ich specyfiki w odniesieniu do MSP. Wymaga to analizy czynnik├│w maj─ůcych wp┼éyw na zr├│wnowa┼╝ony rozw├│j ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw, pokazania metod i narz─Ödzi zarz─ůdczych dotycz─ůcych poszczeg├│lnych obszar├│w zarz─ůdzania. W pracy starano si─Ö udowodni─ç tez─Ö, ┼╝e w obecnych warunkach rynkowych konieczne jest uwzgl─Ödnianie w ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstwach odpowiedzialnego i zr├│wnowa┼╝onego podej┼Ťcia do proces├│w zarz─ůdzania. Kolejna teza zak┼éada, i┼╝ wyst─Öpuj─ů szerokie mo┼╝liwo┼Ťci zastosowania w praktyce okre┼Ťlonych narz─Ödzi i metod zarz─ůdzania, powi─ůzanych ze zr├│wnowa┼╝onym rozwojem, kt├│re mog─ů przyczyni─ç si─Ö do wzrostu poziomu innowacyjno┼Ťci i konkurencyjno┼Ťci ma┼éych i ┼Ťrednich przedsi─Öbiorstw. Przyj─Öcie powy┼╝szych za┼éo┼╝e┼ä wymaga┼éo postawienia wielu pyta┼ä badawczych, kt├│re sformu┼éowano we wprowadzeniach do kolejnych rozdzia┼é├│w monografii.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17245.IX.2 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17244.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again