Form of Work
Książki
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
unknown
(7)
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(4)
Wypożyczalnie
(4)
Czytelnie
(4)
Author
Sałbut Bartosz
(3)
Ries Eric (1978- )
(2)
Blank Steven G
(1)
Croll Alistair
(1)
Dorf Bob
(1)
Lipa Michał
(1)
Yoskovitz Benjamin
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(4)
English
(1)
Subject
Startup
(4)
Szczupłe zarządzanie
(3)
Przedsiębiorstwo
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Genre/Form
Poradniki
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
5 results Filter
Book
In basket
(Onepress Power)
Tytuł oryginalny: "The Startup Way" 2017.
Bibliografia strony 243-244.
Standardowe metody zarządzania nie zawsze się sprawdzają. W szczególności dotyczy to startupów, tj. nowych przedsiębiorstw - tworzonych z myślą o oferowaniu nowych produktów lub usług - które muszą działać w warunkach skrajnej niepewności. Sukces startupu zależy od wielu czynników, jednak szczególnie ważny jest sposób zarządzania. W teorii większość menedżerów doskonale wie, że trzeba stawiać na innowacyjność i elastyczność, że należy myśleć nieszablonowo, a podczas przewodzenia zespołem pracowników konieczne jest dostrzeganie i wykorzystywanie ich naturalnych predyspozycji. W praktyce jednak okazuje się, że wdrożenie tych szczytnych idei stwarza sporo problemów!
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17786 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 19121 IX.5
Brak informacji o dostępności: sygn. 19122 IX.5
Book
In basket
Metoda Lean Startup / Eric Ries ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2017. - 248 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Power)
Tytuł oryginalny: "The lean startup : how today's entrepreneurs use continuous innovation to create radically successful businesses" 2011.
Bibliografia strony 243-244.
Znajdujemy się u progu nowego stulecia zarządzania. Przez lata udało nam się wypracować doskonałe metody zarządzania dużymi firmami, jednak w kwestii startupów i innowacji nadal działamy po omacku. Niniejsza książka stawia pierwsze solidne fundamenty dla przedsiębiorczości w nowych czasach. Stworzony przez autora ruch Lean Startup dąży do tego, abyś mógł stworzyć kolejny hit rynkowy za pomocą najnowocześniejszych narzędzi. Bez względu na to, czy jesteś przedsiębiorcą z własnym startupem, czy też działasz w strukturach dużej organizacji, znajdziesz tu bardzo ważne wskazówki, które przydadzą Ci się na drodze w nieznane. Poznaj praktyczne metody pozwalające unikać błędów w rozwoju produktu, naucz się systematycznie oceniać i interpretować wczesne sygnały płynące z rynku, a także decydować, czy należy wykonać zwrot, czy trwać przy dotychczasowych działaniach. Korzystaj z wiedzy innowatorów, którzy wprowadzili swoje firmy na szczyt, i dołącz do tego szacownego grona.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17787 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 19123 IX.5
Brak informacji o dostępności: sygn. 19124 IX.5
Book
In basket
(Onepress)
Jesteś przedsiębiorcą? Masz innowacyjny produkt i chcesz wejść z nim na rynek? Możesz wybrać jedną z dwóch dróg: tradycyjną, opartą na odwiecznych mądrościach starych mistrzów, albo nowoczesną, z użyciem modelu Lean Startup. Jeśli wybrałeś pierwszy sposób - zmień lekturę, jeśli drugi - gratulacje! W tej książce znajdziesz kompletny proces analityczny, od generowania pomysłów po przygotowanie zestawienia produktu i rynku. Dowiesz się z niej, jak zweryfikować swój pomysł, znaleźć odpowiednich klientów, zdefiniować ostateczną wersję produktu, zarobić na swojej działalności i ją wypromować. Znajdziesz tu konkretne i przydatne informacje, oparte na ponad trzydziestu analizach przypadku, bez których nie może się obejść żaden przedsiębiorca. Książka jest skierowana również do analityków internetowych i analityków danych, ponieważ pozwala powiązać efekty ich pracy z rozważaniami biznesowymi. Zamieszczone tu treści zainteresują też ludzi zaangażowanych w rozwój produktu, zarządzanie nim, marketing, PR oraz działalność inwestycyjną, ponieważ dzięki nim łatwiej będzie im zrozumieć i oceniać startupy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17784 [Magazyn 1] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 19117 IX.5
Brak informacji o dostępności: sygn. 19118 IX.5
Book
In basket
(Onepress Power)
Tytuł oryginalny: "The startup owner's manual. Vol. 1, The step-by-step guide for building a great company" 2012.
Indeks.
Ta książka nie jest lekturą do poduszki na jedną, bezsenną noc. Nie należy pochłaniać jej bezrefleksyjnie, by następnie odłożyć na półkę i już do niej nie wrócić. Wręcz przeciwnie - jeśli chcesz skorzystać z tego niezwykłego podręcznika, studiuj go po trochu, systematycznie i wracaj do niego regularnie. Niech stanie się Twoim najlepszym przyjacielem na najbliższe sześć do trzydziestu miesięcy... ponieważ właśnie taki czas musisz dać sobie i swojemu przedsięwzięciu, by stało się rentowną firmą, zdolną do odniesienia rynkowego sukcesu. Dla ułatwienia pracy z podręcznikiem został on podzielony na cztery części. Z pierwszej dowiesz się, czym jest Customer Development. Poznasz też jego manifest, czyli katalog czternastu zasad, którymi powinny kierować się startupy przystępujące do wdrażania tej metodologii zarządzania, opracowanej specjalnie dla nich. Następna część opisuje proces przełożenia wizji założycielskiej na szablon modelu biznesowego, a następnie na szereg hipotez, weryfikowanych przy udziale klientów. W części trzeciej znajduje się opis programu testów pozwalających zorientować się, jaka jest potencjalna rentowność Twojej firmy. Autorzy przygotowali też dla Ciebie listy kontrolne, pomocne przy sprawdzaniu postępów na kolejnych etapach związanych z realizacją procesu Customer Development.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17785 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 19120 IX.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 19119 IX.5
E-book
In basket
We are pleased to present the fourth issue of the Management Sciences quarterly in 2019. According to the concept of the functioning of our magazine, the presented articles deal with both the theoretical aspects and model considerations based on literature studies, and the results of empirical research. The subject matter of the presented issue includes: • security management in the organization • digital transformation and it’s models • problem of corporate governance in housing cooperatives • problems of the choice of private label brands by customers • the stages of development of management styles. We hope that the presented articles will be an inspiration for your own research or will help to improve management processes in practice. At the same time, on behalf of the editorial committee, I would like to encourage our valued readers to publish their own research work in our journal.
Całodobowy dostęp do pełnego tekstu, poza siecią Uczelni, poprzez login i hasło jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again