Form of Work
Książki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(2)
Branch
Wypożyczalnie
(2)
Czytelnie
(8)
Author
Bendremer Ellen
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
McCorman David
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Woźniak Jakub
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
TECHNIKI SPRZEDAŻY
(8)
HANDEL
(2)
MARKETING
(2)
PORADNIKI
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MERCHANDISING
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Authority data
TECHNIKI SPRZEDAŻY (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze HANDEL - metody (hasło przedmiotowe)
zob. też OBSŁUGA KLIENTA (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe MARKETING SIECIOWY (hasło przedmiotowe) ; PROMOCJA HANDLOWA (hasło przedmiotowe) ; MARKETING BEZPOŚREDNI (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: SPRZEDAŻ - metody
Book
In basket
Sztuka sprzedaży / David McCorman. - Wrocław : "Astrum", 2007. - 122 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Kreatywność)
Na pewno każdy wie, że nie jest sztuką coś wyprodukować, ale sztuką jest to sprzedać. Czy emocje mają największy wpływ na decyzję zakupu? O czym musisz wiedzieć, przeprowadzając prezentację? Jak należy postępować, by klient z pełną odpowiedzialnością nabył produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, który pragnie unaocznić konstrukcję sukcesu sprzedaży przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6048 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 244-247.
W książce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje się negocjacje jako zestaw umiejętności i narzędzi działania – w tych ramach przedstawiono zbiór taktyk i strategii negocjacyjnych, różnych sposobów manipulacji i technik im przeciwdziałających. W drugiej perspektywie kładzie się nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu ujęcie pozwala wyjaśnić różnice w rozumieniu racjonalności podejmowanych działań; daje możliwość analizy kulturowych uwarunkowań negocjacji z punktu widzenia procesów zarządzania. Autorzy wskazują też na wpływ zaufania, tożsamości oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego – i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733 IX.15 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203 IX.15 [Czytelnia C], 10202 IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób związanych z szeroko pojętym handlem. Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzedażowych. Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako doświadczony przedsiębiorca urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia i relacjami z osobistych doświadczeń.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzględniający sytuację związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją. Koncentruje się na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzedaży, formułowanie strategii sprzedaży, organizowanie procesu sprzedaży, kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców, kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców. Dodatkowymi walorami podręcznika są: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabel ilustrujących przedstawiane zagadnienia, słowniczek ważniejszych terminów, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12517 IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wpływu na innych napisano już niejedno. Na pewno nieobce są Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta książka to właśnie stężona esencja ich nauk, z jednym znaczącym wzmocnieniem - jej autorzy odnoszą sukcesy, sprzedają produkty i promują firmy na polskim rynku. Doskonale znają jego specyfikę oraz sposób myślenia i działania polskiego klienta. W książce zawarte są treści jak działać według schematu AIDA i stworzyć strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525 IX.16 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948 IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z elementów pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, mająca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i umówienie się na spotkanie lub prezentację. Jednak wbrew pozorom może ona okazać się niezwykle trudna. Rozmówca może na przykład nie znać firmy bądź od początku rozmowy być nastawiony negatywnie do osób dzwoniących z jakąkolwiek ofertą. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi być przygotowany na różne scenariusze rozmów i powinien umieć odpowiednio reagować na zachowania rozmówcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4456 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejetności w sprzedaży przez telefon.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4457 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki sposób, by ten go kupił. Książka w sposób kompleksowy wprowadza czytelnika w świat merchandisingu. Letura zaczyna się od definicji pojęcia, jego historii oraz trendów rozwojowych w Polsce i na świecie. Następnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decydujące o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby namówienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340 IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again