Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Status
only on-site
(8)
available
(2)
Branch
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(8)
Author
Bendremer Ellen
(1)
Berent Zbigniew
(1)
Binsztok Aleksander
(1)
Cybulski Krzysztof (ekonomia)
(1)
McCorman David
(1)
Michalak Piotr R
(1)
Schiffman Stephan
(1)
Winch Anna
(1)
Winch Sławomir
(1)
Wo┼║niak Jakub
(1)
Zuzański Tymoteusz
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
TECHNIKI SPRZEDA┼╗Y
(8)
HANDEL
(2)
MARKETING
(2)
PORADNIKI
(2)
ROZMOWA TELEFONICZNA
(2)
KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MANIPULACJA (psychol.)
(1)
MERCHANDISING
(1)
NEGOCJACJE
(1)
OBSŁUGA KLIENTA
(1)
PERSWAZJA
(1)
Genre/Form
PORADNIKI
(2)
MARKETING
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
9 results Filter
Authority data
TECHNIKI SPRZEDAŻY (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze HANDEL - metody (hasło przedmiotowe)
zob. też OBSŁUGA KLIENTA (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe MARKETING SIECIOWY (hasło przedmiotowe) ; PROMOCJA HANDLOWA (hasło przedmiotowe) ; MARKETING BEZPOŚREDNI (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: SPRZEDAŻ - metody
Book
In basket
Sztuka sprzedaży / David McCorman. - Wrocław : "Astrum", 2007. - 122 s. : tab., wykr. ; 20 cm.
(Kreatywno┼Ť─ç)
Na pewno ka┼╝dy wie, ┼╝e nie jest sztuk─ů co┼Ť wyprodukowa─ç, ale sztuk─ů jest to sprzeda─ç. Czy emocje maj─ů najwi─Ökszy wp┼éyw na decyzj─Ö zakupu? O czym musisz wiedzie─ç, przeprowadzaj─ůc prezentacj─Ö? Jak nale┼╝y post─Öpowa─ç, by klient z pe┼én─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů naby┼é produkt? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w poradniku Davida Mc Cormana, kt├│ry pragnie unaoczni─ç konstrukcj─Ö sukcesu sprzeda┼╝y przez pokaz tego, co masz do zaproponowania interesantowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6048.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Negocjacje : jednostka, organizacja, kultura / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : "Difin", 2010. - 272 s. : il. ; 23 cm.
Bibliogr. s. 244-247.
W ksi─ů┼╝ce ukazano dwie perspektywy analizy i rozumienia negocjacji. W pierwszej perspektywie traktuje si─Ö negocjacje jako zestaw umiej─Ötno┼Ťci i narz─Ödzi dzia┼éania ÔÇô w tych ramach przedstawiono zbi├│r taktyk i strategii negocjacyjnych, r├│┼╝nych sposob├│w manipulacji i technik im przeciwdzia┼éaj─ůcych. W drugiej perspektywie k┼éadzie si─Ö nacisk na negocjacje postrzegane z punktu widzenia organizacji i kultury. Tego typu uj─Öcie pozwala wyja┼Ťni─ç r├│┼╝nice w rozumieniu racjonalno┼Ťci podejmowanych dzia┼éa┼ä; daje mo┼╝liwo┼Ť─ç analizy kulturowych uwarunkowa┼ä negocjacji z punktu widzenia proces├│w zarz─ůdzania. Autorzy wskazuj─ů te┼╝ na wp┼éyw zaufania, to┼╝samo┼Ťci oraz percepcji czasu dla sukcesu negocjacyjnego ÔÇô i w konsekwencji sukcesu rynkowego firmy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8733.IX.15 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10203.IX.15 [Czytelnia C], 10202.IX.15 [Czytelnia C] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 445-455.
ÔÇ×Sprzeda┼╝, marketing, biznes. Regu┼éy i realiaÔÇŁ to pozycja obowi─ůzkowa dla os├│b zwi─ůzanych z szeroko poj─Ötym handlem. Pocz─ůtkuj─ůcym przedsi─Öbiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu sprzeda┼╝y i pomo┼╝e zbudowa─ç swoj─ů koncepcj─Ö biznesu, za┼Ť czynnym handlowcom pozwoli uporz─ůdkowa─ç wiedz─Ö i sk┼éoni do przemy┼Ťle┼ä i ewentualnych korekt dotychczasowych metod sprzeda┼╝owych. Autor ┼é─ůczy dyscyplin─Ö wywodu naukowego z lekko┼Ťci─ů pi├│ra i erudycj─ů, a jako do┼Ťwiadczony przedsi─Öbiorca urozmaica tekst ksi─ů┼╝ki licznymi przyk┼éadami z ┼╝ycia i relacjami z osobistych do┼Ťwiadcze┼ä.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16273.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 281-283. Indeks.
Podr─Öcznik stanowi kompendium wiedzy o tym, jak zarz─ůdza─ç sprzeda┼╝─ů, by odnie┼Ť─ç sukces na wysoce konkurencyjnym rynku, uwzgl─Ödniaj─ůcy sytuacj─Ö zwi─ůzan─ů z wej┼Ťciem Polski do Unii Europejskiej i post─Öpuj─ůc─ů globalizacj─ů. Koncentruje si─Ö na takich zagadnieniach, jak: znaczenie i rola personelu sprzeda┼╝y, formu┼éowanie strategii sprzeda┼╝y, organizowanie procesu sprzeda┼╝y, kierowanie bie┼╝─ůc─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů sprzedawc├│w, kontrola, analiza i ocena dzia┼éalno┼Ťci sprzedawc├│w. Dodatkowymi walorami podr─Öcznika s─ů: przejrzysta struktura wyk┼éadu i przyst─Öpny j─Özyk, du┼╝a liczba przyk┼éad├│w opartych na do┼Ťwiadczeniach polskich firm, du┼╝a liczba rysunk├│w i tabel ilustruj─ůcych przedstawiane zagadnienia, s┼éowniczek wa┼╝niejszych termin├│w, indeks rzeczowy i bogata bibliografia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12517.IX.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
O wywieraniu wp┼éywu na innych napisano ju┼╝ niejedno. Na pewno nieobce s─ů Ci takie nazwiska, jak Richard Bandler, Joe Vitale, Kevin Hogan czy sam Robert Cialdini. Ta ksi─ů┼╝ka to w┼éa┼Ťnie st─Ö┼╝ona esencja ich nauk, z jednym znacz─ůcym wzmocnieniem - jej autorzy odnosz─ů sukcesy, sprzedaj─ů produkty i promuj─ů firmy na polskim rynku. Doskonale znaj─ů jego specyfik─Ö oraz spos├│b my┼Ťlenia i dzia┼éania polskiego klienta. W ksi─ů┼╝ce zawarte s─ů tre┼Ťci jak dzia┼éa─ç wed┼éug schematu AIDA i stworzy─ç strategie marketingowe idealnie dopasowane do odbiorcy konkretnego produktu.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8525.IX.16 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9948.IX.16 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Podstawowym zadaniem telemarketera i jednym z element├│w pracy przedstawiciela handlowego jest rozmowa telefoniczna z potencjalnym klientem, maj─ůca na celu przedstawienie mu oferowanego produktu i um├│wienie si─Ö na spotkanie lub prezentacj─Ö. Jednak wbrew pozorom mo┼╝e ona okaza─ç si─Ö niezwykle trudna. Rozm├│wca mo┼╝e na przyk┼éad nie zna─ç firmy b─ůd┼║ od pocz─ůtku rozmowy by─ç nastawiony negatywnie do os├│b dzwoni─ůcych z jak─ůkolwiek ofert─ů. Przekonanie go do naszych racji to prawdziwa sztuka. Telemarketer musi by─ç przygotowany na r├│┼╝ne scenariusze rozm├│w i powinien umie─ç odpowiednio reagowa─ç na zachowania rozm├│wcy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4456.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Skuteczne techniki telemarketingu to podr─Öcznik przedstawiaj─ůcy tajniki dzia┼éania profesjonalnych telemarketer├│w. Zawiera wskaz├│wki ekspert├│w oraz sprawdzone tysi─ůce razy strategie umo┼╝liwiaj─ůce wykorzystanie telefonu jako pot─Ö┼╝nego i wydajnego narz─Ödzia w sprzeda┼╝y. Dzi─Öki tej ksi─ů┼╝ce dowiesz si─Ö, jak rozwija─ç i w pe┼éni wykorzystywa─ç swoje umiejetno┼Ťci w sprzeda┼╝y przez telefon.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4457.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Exclusive)
Bibliogr. s. 191-192.
Merchandising jesto to dziedzina marketingu skupiona na zaprezentowaniu klientowi towaru w taki spos├│b, by ten go kupi┼é. Ksi─ů┼╝ka w spos├│b kompleksowy wprowadza czytelnika w ┼Ťwiat merchandisingu. Letura zaczyna si─Ö od definicji poj─Öcia, jego historii oraz trend├│w rozwojowych w Polsce i na ┼Ťwiecie. Nast─Öpnie prezentuje mechanizmy psychologiczne decyduj─ůce o zakupie lub odrzuceniu produktu oraz dyskretne sposoby nam├│wienia potencjalnego klienta na zakup.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14340.IX.16.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again