Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(3)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(4)
Autor
Izdebska Jadwiga
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Lemish Dafna (1951- )
(1)
Sadza Agata
(1)
Więczkowska Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
TELEWIZJA
(4)
DZIECKO
(2)
WYCHOWANIE w RODZINIE
(2)
INTERNET
(1)
PROGRAMY TELEWIZYJNE
(1)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(1)
Gatunek
PORADNIKI
(1)
Słowo kluczowe
Internet
(1)
cyberbullying
(1)
dzieci
(1)
komputer
(1)
młodzież
(1)
prasa
(1)
przemoc medialna
(1)
radio
(1)
telefon komórkowy
(1)
telewizja
(1)
uzależnienie
(1)
uzależnienie od Internetu
(1)
uzależnienie od komputera
(1)
wychowanie w rodzinie
(1)
środki masowego przekazu
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jesto to obszerna praca zbiorowa, obejmująca swym zasięgiem wiele problemów ogólnych i szczegółowych z zakresu mediów elektronicznych kreujących obraz rodziny i dziecka. Zawiera opracowania teoretyczne, również ważne pod względem poznawczym są prace empiryczne, czy też tylko koncepcje badawcze młodych pracowników nauki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5855 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5854.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7244.VI.11 [Czytelnia B], 7243.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Media - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego)
Tyt. oryg.: "Children and media in times of conflict and war" 2007. Właściwa nazwa aut.: Dafnah Lamish.
Bibliogr. s. 218-237. Indeks
Książka stanowi autorytatywny przegląd problematyki związanej z oddziaływaniem telewizji na dzieci, sporządzony na podstawie pięćdziesięcioletniego dorobku badawczego z całego świata, w tym tradycji amerykańskiej i wpływów psychologii rozwojowej oraz tradycji europejskiej, a także refleksji socjologiczno-kulturoznawczej. Równie szeroki jest zakres metodologiczny omówionych badań, sięgający od ilościowych metod eksperymentalnych i kwestionariuszowych do jakościowych metod etnograficznych oraz wywiadów. Unikatowe międzynarodowe ujęcie umożliwiło autorce Dzieci i telewizji zachowanie właściwej równowagi między opisami analiz wpływu telewizji na dzieci w konkretnych kontekstach ich kultury i życia codziennego a wnioskami natury ogólnej, znajdującymi potwierdzenie na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6583 [Magazyn 1], P.7154 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6582.VI.11 [Wypożyczalnia B], P.7153.VI.11 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7471.VI.11 [Czytelnia B], 7470.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Nauczenie dzieci i młodzieży rozsądnego korzystania z mediów jest jednym z najważniejszych zadań wychowawczych w rodzinie i w szkole. Do mediów można wychować jedynie przez media. Należy nauczyć dzieci i młodzież odczytywać ich język, ukazywać im sposoby manipulacji, rozmawiać o tym, z czym stykająsię w mediach. Jest to proces długotrwały. Książka jest pomocą dla rodziców i wychowawców. Pozycja składa się z cztery części, z których każda ma inne zadanie. Część pierwsza: Dziecko w świecie mediów, opisuje mechanizmy działania mediów, ich funkcje i cele oraz wpływ, jaki mają na dzieci. Część druga: Kolorowy świat mediów, zawiera charakterystykę poszczególnych środków przekazuoraz sposoby ich oddziaływania na dzieci. Część trzecia: Co wciąga twoje dziecko?, ostrzega przed zagrożeniami, na jakie może być narażone dziecko korzystające z mediów. Część czwarta: Jak chronić swoje dziecko?, zawiera praktyczne porady dotyczące tego, jak wzmocnić odporność medialną dzieci oraz jak przeciwdziałać wcześniej opisanym zagrożeniom. (fragment Wstępu)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14575.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki zawiera treści: od krytyki kultury masowej do odkrywania wieloznaczności współczesnej kultury,telewizja, medium XX wieku, reklama, perswazja, sztuka czy edukacja?- metodologiczne podstawy badań, telewizja w życiu dzieci, reklama telewizyjna w życiu dzieci, dziecko o reklamach telewizyjnych i o tym, w jaki sposób je ogląda, recepcja reklamy telewizyjnej proszku Pollena Rex przez dzieci w wieku 5 - 10 lat- reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, kilka uwag na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy dla dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2887.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej