Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
tylko na miejscu
(9)
dostępne
(7)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(2)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Bielak Tomasz
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Fiske John
(1)
Francuz Piotr (1960- )
(1)
Goodwin Andrew (1956- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Krajewska Beata
(1)
Nowakowski Piotr Tomasz (1974- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Sierocki Radosław
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Whannel Garry
(1)
Zielińska-Pękał Daria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Kiribati
(1)
Język
polski
(9)
Temat
TELEWIZJA
(8)
DZIECKO
(1)
EDUKACJA MEDIALNA
(1)
INTERNET
(1)
IŁAWA (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA
(1)
REKLAMA TELEWIZYJNA
(1)
STUDENCI
(1)
TELEWIZJA PUBLICZNA
(1)
WŁOCŁAWEK (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Słowo kluczowe
DVD
(1)
Internet
(1)
You Tube
(1)
audience
(1)
cyberagresja
(1)
dziennikarstwo telewizyjne
(1)
e-komunikacja
(1)
history
(1)
komunikacja marketingowa
(1)
media publiczne
(1)
organization of television
(1)
seksting
(1)
television
(1)
telewizja
(1)
telewizja publiczna
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Prezentowana książka jest próbą spojrzenia na problematykę recepcji telewizji z perspektywy psychologicznej. Czytelnik będzie miał okazję porównać wyniki badań sondażowych z wynikami psychologicznych eksperymentów naturalnych. Znajdzie również wiele szczegółowych danych na temat znaczenia wokalnych elementów struktury przekazu telewizyjnego oraz wpływu wielokrotnego powtarzania informacji w mediach na akceptację ich treści i formy. Część artykułów referuje wyniki badań empirycznych dotyczących znaczenia reklam telewizyjnych w procesie formowania się preferencji politycznych i konsumenckich ich odbiorców, inne podejmują problematykę odbioru zawartości programów informacyjnych w aspekcie zapamiętywania ich treści oraz przetwarzania przez telewidzów informacji przekazywanych im zarówno werbalnie, jak i za pośrednictwem materiału filmowego. Interakcje paraspołeczne, jakie tworzą się między telewidzami a osobami prowadzącymi programy telewizyjne, oraz wewnętrzna spójność tych programów to kolejne zagadnienia będące przedmiotem eksperymentów psychologicznych referowanych w niniejszej książce. Artykułem, na który warto zwrócić uwagę, jest oryginalna propozycja doktryny i misji telewizji publicznej, sformułowana podczas cyklu seminariów, w których udział wzięli psychologowie i wydawcy programów telewizyjnych, współpracujący na stałe z Regionalnym Ośrodkiem Telewizji Polskiej SA w Lublinie. Rezultatem prowadzonych wówczas dyskusji są również prace poświęcone specyfice lokalnej opinii publicznej oraz praktycznym aspektom języka telewizji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3337 [Magazyn 2] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3338.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Media i Edukacja)
Książka Piotra Tomasza Nowakowskiego ułatwi Ci uświadomienie sobie, jaką rolę może spełniać telewizor w życiu rodzinnym. Dowiesz się z niej, jak bardzo sugerujemy się tym, co zobaczymy czy powiedzą nam w telewizji oraz w jaki sposób telewizja wprowadza widza w świat fikcji. Będziesz miał także okazję przyjrzeć się dogłębnie negatywnym aspektom oddziaływania telewizji, takim jak fałszowanie rzeczywistości poprzez ukazywanie nadmiaru przemocy czy zatrutej obyczajowości. Z książki uzyskasz również informacje na temat psychofizycznych skutków oglądania telewizji. Z drugiej strony poznasz ogromne korzyści płynące z czytania, które stanowi doskonałą alternatywę dla ciągłego oglądania szklanego ekranu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.2132 [Magazyn 1], P.2131 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 3339.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. błędny ISBN pierwszego wydawcy.
Bibliogr. przy rozdz.
Telewizja nie jest dziś tym samym medium, jakim była przez większą część swojej historii. Nowe kanały dystrybucji treści telewizyjnych - od kanałów satelitarnych i kablowych, przez sprzedaż płyt DVD, po usługi internetowe - sprawiły, że radykalnie zmieniają się praktyki jej oglądania. Coraz częściej to widzowie decydują nie tylko, jakie programy oglądają, ale również, jak, kiedy i gdzie to robią. Zmianom technologii i modeli biznesowych towarzyszy gwałtowna segmentacja widowni oraz pojawienie się odbiorców niszowych, co stawia przed badaczami telewizji nowe wyzwania. Autorzy zebranych w tej antologii tekstów opisują przemiany modeli funkcjonowania telewizji, analizują nowe zjawiska, od ”złożonych„ seriali telewizyjnych po YouTube, szukając jednocześnie odpowiedzi na pytanie: czym jest dziś telewizja? Przemiany, którym podlega współczesna telewizja, są również tematem zbioru Post-soap. Nowa generacja seriali telewizyjnych a polska widownia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12067.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Television Culture / John Fiske. - Ed. 1, reprint. - London, New York : Routledge, 2006. - VIII, 353 s. ; 23 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6899 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6898.XXIV.5 [Wypożyczalnia A] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7684.XXIV.5 [Czytelnia A], 7683.XXIV.5 [Czytelnia A] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Understanding television / ed. Andrew Goodwin, Garry Whannel. - London, New York : Routledge, 1995. - X, 192 s. ; 21 cm.
(Studies in culture and communication / John Fiske)
"Understanding Television" offers an introduction to some of the issues of television broadcasting and its main genres. It examines a number of programme categories, such as news, drama-documentary, sit-com, soap opera, sport and quizzes, and discusses aspects of the history of the organisation of television, its audiences and its future; it also looks at some key conceptual debates about hegemony in contemporary television.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11200.XXIV.5 [Czytelnia A] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wnosi do stanu wiedzy o mediach i edukacji medialnej nowe elementy, które zasługują na upowszechnienie. Autorkę interesowało bowiem w jaki sposób przemiany dotyczące przechodzenia od starych do nowych form przekazu wpłynęły na pozycję widza. W publikacji dokonano analizy wybranych teorii komunikowania masowego oraz przeglądu stanowisk teoretycznych dotyczących relacji telewizja – odbiorca. Zaprezentowana analiza dotyczy sposobów odbioru przekazów telewizyjnych przez młodzież gimnazjalną oraz rola edukacji medialnej we współczesnej szkole poprzez przyjętą procedurę badań empirycznych jest oryginalna i prowadząca do poszerzenia wiedzy pedagogicznej w zakresie mediów i edukacji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5995 [Magazyn 1], P.5994 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5993.VI.11 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7272.VI.11 [Czytelnia B], 7271.VI.11 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8810.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Komunikacja Społeczna - Komunikacja Medialna - Komunikacja Sieci)
Funkcjonowanie i rozwój nowych mediów, podobnie jak nowych zjawisk i tendencji w mediach "tradycyjnych", oraz ich ocena i przewidywanie skutków to główny nurt w badaniach współczesnego medioznawstwa. I jest to w pełni zrozumiałe, gdyż jesteśmy świadkami zmian tak dynamicznych, iż często nie nadąża za nimi refleksja naukowa. Dlatego z wielkim uznaniem podejmuję się recenzji publikacji, która z racji swej problematyki poszerza dorobek polskiego medioznawstwa o nowe badania, analizy i teorie dotyczące nowych mediów o "tradycyjnej" telewizji."
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 12610.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treść książki zawiera treści: od krytyki kultury masowej do odkrywania wieloznaczności współczesnej kultury,telewizja, medium XX wieku, reklama, perswazja, sztuka czy edukacja?- metodologiczne podstawy badań, telewizja w życiu dzieci, reklama telewizyjna w życiu dzieci, dziecko o reklamach telewizyjnych i o tym, w jaki sposób je ogląda, recepcja reklamy telewizyjnej proszku Pollena Rex przez dzieci w wieku 5 - 10 lat- reklama telewizyjna jako inspiracja dla folkloru dziecięcego, kilka uwag na temat regulacji prawnych dotyczących reklamy dla dzieci.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1453 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2887.VI.11 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej