Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(9)
Status
only on-site
(9)
available
(6)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(9)
Author
Buko Jacek
(3)
Afonin Anatolij (1938- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szczechowicz Bartosz
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(9)
Language
Polish
(9)
Subject
TURYSTYKA
(9)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(3)
USŁUGI
(3)
KULTURA FIZYCZNA
(2)
POPYT
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
STUDENCI
(1)
WARTO┼Ü─ć EKONOMICZNA
(1)
Subject: time
2001-0
(6)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
10 results Filter
Authority data
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Poda┼╝ turystyczna jako determinanta kszta┼étowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsi─Öbiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Przekazujemy do r─ůk Pa┼ästwa ksi─ů┼╝k─Ö Rachunek satelitarny turystyki dla Polski opracowan─ů na podstawie danych za rok 2002. Celem wydania jest rozpowszechnienie idei i metodologii rachunku satelitarnego turystyki (RST) jako kompleksowej analizy stanu turystyki i jej wp┼éywu na gospodark─Ö narodow─ů. ┼Üwiatowa Organizacja Turystyki, Eurostat, ONZ oraz Bank ┼Üwiatowy od lat wskazuj─ů na istotn─ů rol─Ö, jak─ů pe┼éni RST jako narz─Ödzie wykorzystywane w polityce turystycznej poszczeg├│lnych pa┼ästw. Obecnie w Eurostacie trwaj─ů prace nad w┼é─ůczeniem rachunku satelitarnego turystyki do obowi─ůzkowych dzia┼éa┼ä w ramach dyrektywy statystycznej UE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6678 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorc├│w konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematyk─Ö popytu turystycznego na bran┼╝owych rynkach turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13452 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 83)
W serii gł. : nr 698.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom II "Popyt turystyczny. Uwarunkowania" dotyczy determinant popytu turystycznego w aspekcie og├│lnym, determinant popytu w aspekcie form i rodzaj├│w turystyki oraz zagadnienia wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci uwarunkowa┼ä popytu i poda┼╝y turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13453 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie / Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu, ISSN 1895-1546 ; nr 9)
"Autorzy artyku┼é├│w w niniejszej monografii opisuj─ů r├│┼╝norodne typy jako┼Ťci us┼éug turystycznych, rekreacyjnych i hotelarsko-┼╝ywieniowych w oparciu o piramid─Ö potrzeb psychologicznych cz┼éowieka. Do czynnik├│w umo┼╝liwiaj─ůcych walidacj─Ö jako┼Ťci us┼éug zaliczyli: komfort, wygod─Ö i reaktywno┼Ť─ç, pewno┼Ť─ç, niezawodno┼Ť─ç, zgodno┼Ť─ç, relacj─Ö, aprobat─Ö i zrozumienie, poczucie warto┼Ťci, uprzejmo┼Ť─ç i akceptacj─Ö, rozw├│j i dba┼éo┼Ť─ç o sprawiedliwo┼Ť─ç spo┼éeczn─ů, innowacje i uczenie si─Ö, opisy poziomu dozna┼ä i uznanie. Uzupe┼énieniem takiego pojmowania jako┼Ťci jest kategoria jako┼Ťci oczekiwanej i do┼Ťwiadczanej (rzeczywistej)." (z Wprowadzenia)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13289 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 86-90.
Celem opracowania jest zaprezentowanie tematyki warto┼Ťci dla klienta w sektorze us┼éugowym na przyk┼éadzie us┼éug turystycznych. W publikacji Czytelnik znajdzie charakterystyk─Ö poj─Ö─ç i sk┼éadnik├│w koncepcji warto┼Ťci dla klienta, ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem rynku us┼éug turystycznych, przedstawienie metodyki bada┼ä warto┼Ťci dla klienta oraz przeprowadzenie analizy warto┼Ťci dla klienta w ┼Ťwietle wynik├│w bada┼ä empirycznych. Praca sk┼éada sie z trzech rozdzia┼é├│w i jest przeznaczona dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11872 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13052 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawi┼éa metodyk─Ö kszta┼étowania regionalnych produkt├│w turystycznych oraz dzia┼éa┼ä podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich wsp├│┼étworzenie. Szczeg├│┼éowo om├│wi┼éa wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produkt├│w turystycznych, a tak┼╝e podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produkt├│w w Polsce. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öci┼éa kwestii prawid┼éowego definiowania poj─Öcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie bada┼ä empirycznych autorka dokona┼éa diagnozy stanu rozwoju regionalnych produkt├│w turystycznych w Polsce oraz identyfikacji dzia┼éa┼ä podejmowanych w poszczeg├│lnych wojew├│dztwach przez polskie w┼éadze samorz─ůdowe w zakresie kszta┼étowania tych produkt├│w. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana nie tylko do os├│b studiuj─ůcych problematyk─Ö zarz─ůdzania turystyk─ů, ale r├│wnie┼╝ do praktyk├│w, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, region├│w czy poszczeg├│lnych miejscowo┼Ťci, a wi─Öc pracownik├│w instytucji publicznych dzia┼éaj─ůcych w sferze turystyki, w tym administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej oraz organizacji spo┼éecznych propaguj─ůcych rozw├│j turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388 XX.5 [Czytelnia B], 9387 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka i Rekreacja)
Bibliogr. s. 259-274.
Ksi─ů┼╝ka jest pierwszym na polskim rynku opracowaniem prezentuj─ůcym miejsce i rol─Ö kultury fizycznej w kreowaniu produktu turystycznego. W swej nowatorskiej i interdyscyplinarnej pracy autor: opisuje zjawiska na styku turystyki i kultury fizycznej, korzystaj─ůc z osi─ůgni─Ö─ç ekonomicznych, ukazuje mo┼╝liwo┼Ťci oraz spo┼éecznie oczekiwane kierunki poszerzania produkt├│w oferowanych na rynku turystycznym o warto┼Ťci zwi─ůzane z kultur─ů fizyczn─ů, podejmuje pr├│b─Ö rozpoznania zwi─ůzk├│w mi─Ödzy kultur─ů fizyczn─ů i turystyk─ů, akcentuje aspekt praktyczny omawianego zagadnienia oraz ukazuje potencja┼é rozmaitych rodzaj├│w i form aktywno┼Ťci turystycznej jako narz─Ödzi upowszechniania kultury fizycznej oraz wspierania dzia┼éa┼ä zwi─ůzanych z marketingiem spo┼éecznym prowadzonym w obszarze zdrowia, sportu i rekreacji ruchowej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12237 XIX.1 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13362 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji podj─Öto ocen─Ö klastra jako perspektywy dla przedsi─Öbiorstw dzia┼éaj─ůcych na rynku turystycznym Wyb├│r rynku turystycznego zosta┼é podyktowany tym, ┼╝e turystyka zajmuje coraz wa┼╝niejsze miejsce w rozwoju Polski. Fakt zniesienia wiz, barier celnych, mo┼╝liwo┼Ť─ç swobodnego przemieszczania si─Ö mi─Ödzy krajami UE wyra┼║nie zwi─Öksza sk┼éonno┼Ť─ç do podr├│┼╝owania. Z tego powodu zwi─Öksza si─Ö zapotrzebowanie na ofert─Ö turystyczn─ů, kt├│ra potrafi zaspokoi─ç ujawniaj─ůce si─Ö oczekiwania turyst├│w. Wskazane jest te┼╝ tworzenie nowych ofert i kreowanie nowych kierunk├│w popytu. Temu zadaniu mog─ů sprosta─ç klastry turystyczne, kt├│re tworz─ůc wsp├│lny produkt, s─ů w stanie zaoferowa─ç pakiety us┼éug, jakich dotychczas nie oferowano. Opracowanie jest przeznaczone dla praktyk├│w i teoretyk├│w zarz─ůdzania turystyk─ů poszukuj─ůcych nowych sposob├│w funkcjonowania na rynku w celu osi─ůgni─Öcia sukcesu oraz student├│w studi├│w ekonomicznych ze specjalizacj─ů zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem turystycznym.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8974 [Magazyn 1], P.8973 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7750 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10548 XX.4 [Czytelnia B], 8757 XX.4 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again