Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(83)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Status
available
(93)
only on-site
(75)
unknown
(6)
unavailable
(2)
Branch
Magazyny
(50)
Wypo┼╝yczalnie
(48)
Czytelnie
(78)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Gołembski Grzegorz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piotrowski Jan Pawe┼é (1950- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
B─ůk Stanis┼éaw Andrzej
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
Johann Maria
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Ku┼Ťmierski Stanis┼éaw
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bo┼╝ena
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Molenda Marcin
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oriade Ade
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puchnarewicz El┼╝bieta
(1)
Puorto Simone
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Seweryn Renata
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Tylińska Renata
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wi┼Ťniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
W├│jtowicz Bo┼╝ena (1957- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmy┼Ťlony Piotr
(1)
Zych Witold
(1)
─ćwikli┼äska Jolanta
(1)
─Äuri─Źek Milan
(1)
Year
2020 - 2021
(2)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(43)
1990 - 1999
(6)
Time Period of Creation
2001-
(9)
Country
Poland
(83)
England
(1)
Massachusetts
(1)
New York (State)
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(83)
English
(5)
Audience Group
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
TURYSTYKA
(68)
Turystyka
(13)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(9)
Zarz─ůdzanie
(6)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Marketing
(4)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
USŁUGI
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
UZDROWISKA
(3)
AGROTURYSTYKA
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
PRODUKT REGIONALNY
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
Agroturystyka
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Model biznesowy
(1)
OBIEKTY i URZ─äDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODKARPACKIE, wojew├│dztwo
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLSKA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZ─äD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okr─Ög )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Subject: time
1989-
(16)
2001-
(7)
Subject: place
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
PODR─śCZNIKI
(4)
Podr─Öcznik
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(12)
Podr├│┼╝e i turystyka
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Kultura fizyczna i sport
(1)
88 results Filter
No cover
Book
In basket
(Aspects of Tourism / ed. Chris Cooper, Michael C. Hall, Dallen Timothy ; 18)
Bibliografia s. 362-375, index s. 376-383.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10207 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja zawiera wybrane artyku┼éy z r├│┼╝nych o┼Ťrodk├│w akademickich w kraju, kt├│re s─ů autorskimi propozycjami uj─Öcia problem├│w marketingu w turystyce. Praca mo┼╝e by─ç wykorzystana przez pracownik├│w naukowych, instytucje i organizacje turystyczne, student├│w, a tak┼╝e osoby prowadz─ůce dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3572 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4302.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Literatura s. 211-214
Prawid┼éowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy r├│┼╝nych instrument├│w ekonomicznych jest mo┼╝liwe tylko wtedy, gdy w┼éa┼Ťciwie rozumie si─Ö istot─ů poj─Öcia turystyki, jako zjawiska spo┼éecznego i gospodarczego. Je┼╝eli przez to poj─Öcie b─Ödziemy rozumie─ç obs┼éug─Ö ruchu turystycznego, ┼Ťwiadcze┼ä i sprzeda┼╝ d├│br turystycznych, wspomaganych np. promocj─ů (najwa┼╝niejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzy┼Ťci ekonomiczne z niej p┼éyn─ůce; i takie w┼éa┼Ťnie badania podj─ů┼é Autor, by te czynno┼Ťci wykaza─ç. Powy┼╝sze opracowanie ma bowiem s┼éu┼╝y─ç dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarz─ůdzania na rynkach turystycznych i w tym wzgl─Ödzie jest ono szczeg├│lnie przydatne dla student├│w jako przysz┼éych mened┼╝er├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8900.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10454.XX.5 [Czytelnia B], 10453.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
In basket
Tourism planning and destination marketing / edited by Mark Anthony Camilleri. - First edition. - Bingley : Emerald Publishing Limited, 2019. - XX, 271 pages : illustrations ; 24 cm
Słowo kluczowe: tourism ; planning ; marketing
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Includes bibliographic reference and index.
Destination marketing relies on planning, organisation, and successful strategies and tactics. Tourism Planning and Destination Marketing provides an in-depth understanding of the tourism marketing environment, including destination branding, distribution channels, etourism, digital media, and sustainable and responsible tourism practices. It is a useful guide for tourism marketers, including destination management organisations (DMOs), who are increasingly using innovative tools and evolving technologies to engage with prospective visitors. Moreover, this title sheds light on the latest developments in travel, hospitality, festivals and events, as the contributing authors have critically analysed the global tourism marketing environments that comprise a wide array of economic, socio-cultural, technological and environmental realities. This book explores advances in tourism planning and destination marketing theory for the interest of both researchers and scholars. Furthermore, it is an invaluable resource for a wide range of industry practitioners, including consultants, senior executives and managers who work for destination management organisations, tourism offices, hotels, inbound/outbound tour operators and travel agents.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.19.XX.5
Book
In basket
W publikacji kolejno om├│wiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazuj─ůc, jak przewiduje si─Ö przysz┼éo┼Ť─ç na skomplikowanym i dynamicznie si─Ö rozwijaj─ůcym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formu┼éuje si─Ö cele oraz opracowuje w┼éa┼Ťciwe strategie marketingowe. Ksi─ů┼╝ka przedstawia r├│wnie┼╝ krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsi─Öbiorstwa turystycznego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5646 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.423 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2] (13 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7246.XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W cz─Ö┼Ťci I dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji. Osobne rozdzia┼éy dotycz─ů promocji miejsca docelowego ÔÇô organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Cz─Ö┼Ť─ç II po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8911.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia strony [225]-241.
G┼é├│wnym przes┼éaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako ┼║r├│d┼éa budowania konkurencyjno┼Ťci oraz ukazanie powi─ůza┼ä mi─Ödzy markami destynacji, produkt├│w i przedsi─Öbiorstw w kontek┼Ťcie marki pracodawcy. Wynika to z faktu, i┼╝ wci─ů┼╝ istnieje deficyt opracowa┼ä, kt├│re traktowa┼éyby problematyk─Ö marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsi─Öbiorstwa, pokazuj─ůc przy tym wyst─Öpuj─ůce mi─Ödzy nimi wsp├│┼ézale┼╝no┼Ťci. Podj─Öcie tej tematyki, z tak r├│┼╝nych perspektyw, nale┼╝y uzna─ç za rozwi─ůzanie innowacyjne, skutkuj─ůce spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinuj─ůce konkurencyjno┼Ť─ç na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje si─Ö tym bardziej pilna, ┼╝e wci─ů┼╝ odczuwane s─ů skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kre┼Ťli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w kt├│rym funkcjonuj─ů obecnie podmioty bran┼╝y turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 17015.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono m.in. charakterystyk─Ö podmiot├│w przemys┼éu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystycznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, uczestnik├│w kurs├│w i szkole┼ä z tej tematyki. R├│wnie przydatna b─Ödzie dla mened┼╝er├│w administracji centralnej i samorz─ůdowej, odpowiedzialnych za polityk─Ö w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç turystycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktywno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu organizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja jest interesuj─ůca zar├│wno dla instytucji lub os├│b prowadz─ůcych kampanie marketingowe, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w oraz ich zrzesze┼ä pragn─ůcych pozyska─ç coraz wi─Öksze ilo┼Ťci klient├│w - turyst├│w. Stanowi cenn─ů pomoc dla wyk┼éadowc├│w i student├│w maj─ůcych w programie studi├│w przedmiot marketing turystyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6680.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Zwa┼╝aj─ůc na fakt, ┼╝e podstaw─ů marketingowego dzia┼éania przedsi─Öbiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel us┼éugowy, stanowi─ůcy fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwag─Ö zwr├│cono na elementy norm post─Öpowania i etyki touroperator├│w. W szczeg├│lno┼Ťci praca niniejsza obejmuje: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki; charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucj─Ö oraz ludzi; zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych; dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kultur─Ö obs┼éugi i normy etyczne pracownik├│w biur podr├│┼╝y; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia koncepcje i zasady marketingu, kt├│re maj─ů coraz wi─Öksze zastosowanie w przemy┼Ťle turystycznym na ┼Ťwiecie. W tek┼Ťcie mo┼╝na znale┼║─ç liczne przyk┼éady wykorzystuj─ůce naj┼Ťwie┼╝sze do┼Ťwiadczenia wielu kraj├│w. Publikacja zawiera tak┼╝e aktualne przyk┼éady dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przygotowane przez wysokiej rangi praktyk├│w marketingu turystycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1395 [Magazyn 1], P.1393 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1394.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podr─Öcznik zar├│wno dla mened┼╝er├│w, jak i ludzi stawiaj─ůcych pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczy─ç si─Ö profesjonalnego zarz─ůdzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansowa─ç je na rynku oraz udziela rad odno┼Ťnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podr─Öcznik podpowiada, jak to robi─ç i jak przelicza─ç frekwencj─Ö na dochody. Wydane przez Polsk─ů Organizacj─Ö Turystyczn─ů ksi─ů┼╝ki okaza─ç si─Ö mog─ů niezwykle pomocne wyk┼éadowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a tak┼╝e pracownikom instytucji i biur podr├│┼╝y zajmuj─ůcymi si─Ö marketingiem turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5774 [Magazyn 1], P.4037 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů polityki spo┼éeczno-gospodarczej pa┼ästwa. Od skuteczno┼Ťci dzi┼éa┼ä w tej dziedzinie zale┼╝y doch├│d narodowy, bilans p┼éatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja po┼Ťwi─Öcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana pogl─ůd├│w i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, kt├│ra znajduje si─Ö w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest pr├│ba przybli┼╝enia problematyki roli wizerunku w kszta┼étowaniu orientacji rynkowej regionu. Sk┼éada si─Ö ona z dw├│ch cz─Ö┼Ťci. Pierwsza zosta┼éa po┼Ťwi─Öcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, r├│┼╝norodnym zagadnieniom narz─Ödzi i sposob├│w kreowania wizerunku regionu.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1] (31 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.12758.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C], P.12757.XIII.6 [Wypo┼╝yczalnia C] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13866.XIII.6 [Czytelnia C], 13865.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Ksi─ů┼╝ka ÔÇ×Marketing w turystyce" zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç tury┬şstycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktyw┬şno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny, powo┬şduj─ůca 40% wzrostu og├│lnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu or┬şganizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.79.XX.5
Book
In basket
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksi─ůzka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemys┼éowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreator├│w oraz procesu jego tworzenia wykorzystuj─ůcego dziedzictwo przemys┼éowe. Opracowanie zawiera r├│wniez studia przypadku pokazuj─ůce, jak w praktyce dokonuje si─Ö proces tworzenia regionalnego przemys┼éowego produktu turystycznego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15098.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach: dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji, opisano organizacj─Ö finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], 3204.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podr─Öcznik akademicki skierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz znakomita lektura dla praktyk├│w gospodarczych zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem us┼éug turystycznych. Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskaz├│wk─ů, "co zrobi─ç" i "jak─ů zastosowa─ç strategi─Ö", ┼╝eby osi─ůgn─ů─ç sukces na rynku us┼éug turystycznych. Zalet─ů wydawnictwa jest jej tre┼Ť─ç merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadk├│w", kt├│re nawi─ůzuj─ů tak┼╝e do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6424.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again