Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(17)
Status
only on-site
(17)
available
(14)
unavailable
(1)
Branch
Magazyny
(8)
Wypo┼╝yczalnie
(7)
Czytelnie
(17)
Author
Kornak Aleksander Stefan
(3)
Gołembski Grzegorz
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Ku┼Ťmierski Stanis┼éaw
(1)
Malinowska Bo┼╝ena
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Year
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(17)
Subject
TURYSTYKA
(17)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
POSTAWY
(3)
PROMOCJA HANDLOWA
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
MARKETING TERYTORIALNY
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(2)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POLSKA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SAMORZ─äD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okr─Ög )
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Subject: time
1989-
(16)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
17 results Filter
Book
In basket
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç, musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: ┬Ě podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych, ┬Ě rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych, ┬Ě zachowania klient├│w na tym rynku, ┬Ě elementy marketingu-mix (5P), ┬Ě marketing terytorialny w turystyce, ┬Ě markowy produkt turystyczny, ┬Ě nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej, ┬Ě marketing relacji w turystyce i rekreacji, ┬Ě badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych. Prezentowany podr─Öcznik akademicki jest zgodny z obowi─ůzuj─ůcymi programami nauczania. Jego logiczna struktura i zrozumia┼éy j─Özyk narracji powoduj─ů, ┼╝e jest znakomitym ┼║r├│d┼éem wiedzy dla student├│w kierunku turystyka i rekreacja oraz specjalno┼Ťci turystycznych kierunk├│w ekonomicznych, a tak┼╝e os├│b profesjonalnie zajmuj─ůcych si─Ö t─ů dziedzin─ů.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 3537 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 3538.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W publikacji poruszono problematyk─Ö turystyki i uzdrowisk, uwzgl─Ödniaj─ůc nade wszystko tematyk─Ö rynku, marketingu, mened┼╝eringu, region├│w, gmin turystycznych i uzdrowiskowych oraz wsp├│lnego europejskiego rynku turystycznego. Autorzy reprezentuj─ů osobisty krytyczny stosunek do wydanych ju┼╝ pozycji, cho─ç zapotrzebowanie na t─ů tematyk─Ö na rynku, w gospodarce, administracji, samorz─ůdach, bankach, uczelniach i szko┼éach rozmaitego rodzaju okaza┼éo si─Ö bardzo du┼╝e. Autorzy uwzgl─Ödniaj─ů wymagania polskiego rynku turystycznego.kuracyjnego przygotowuj─ůc pozycj─Ö z dziedziny nauk stosowanych i wdro┼╝e┼ä.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 6679 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4442.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X)
Tytuł na okładce : Markowy produkt turystyczny : w północno - wschodniej Polsce
Opracowanie jest pierwsz─ů pr├│b─ů przedstawienia wybranych potencjalnych produkt├│w markowych w turystyce na obszarze p├│lnocno-wschodniej Polski wraz z propozycjami ich klasyfikacji i systematyzowania. Autorzy przybli┼╝aj─ů Czytelnikom nie┼éatw─ů problematyk─Ö wyboru i tworzenia produkt├│w markowych w turystyce oraz wskazuj─ů mo┼╝liwo┼Ťci ich wszechstronnej promocji w aspekcie rozwoju szeroko poj─Ötej gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15113 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4033.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4491.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka omawia praktyczne dzia┼éania w turystyce uzdrowiskowej i w uk┼éadach regionalnych. Jest przeznaczona dla szerokiego grona odbiorc├│w, samorz─ůdowc├│w, polityk├│w, kadry menagerskiej, student├│w i nauczycieli. G┼é├│wne tematy ksi─ů┼╝ki m.in. to: regulacje turystyki i uzdrowisk, podstawy strategii rozwoju turystyki i lecznictwa uzdrowiskowego, istota gospodarki turystycznej i uzdrowiskowej w gminach, powiatach, wojew├│dztwach, finanse samorz─ůd├│w, ocena dzia┼éan marketingowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2405.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Kolejna ksi─ů┼╝ka z cyklu publikacji prof. Kornaka o praktycznych dzia┼éaniach w turystyce, uzdrowiskach i uk┼éadach regionalnych. Uwzgl─Ödnia problemy uzdrowisk, Unii Europejskiej, globalistyki i logistyki. Przeznaczona jest przede wszystkim dla praktyk├│w i polityk├│w oraz dla kadr gospodarczych turystyki i uzdrowisk, jak r├│wnie┼╝ powinna by─ç wykorzystywana przez nauczycieli akademickich tych szk├│┼é wy┼╝szych , kt├│re kszta┼éc─ů specjalist├│w w dziedzinie turystyki i uzdrowisk.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5299.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie o Tematyce Turystycznej ; 14)
Bibliogr. s. 239-260.
Celem monografii jest identyfikacja czynnik├│w determinuj─ůcych wsp├│┼éprac─Ö wewn─ůtrz- i mi─Ödzysektorow─ů (publiczn─ů, prywatn─ů i publiczno-prywatn─ů) w regionie turystycznym oraz przedstawienie, w jaki spos├│b mog─ů one oddzia┼éywa─ç na t─Ö wsp├│┼éprac─Ö. By osi─ůgn─ů─ç ten cel przedstawiono motywy, cele i korzy┼Ťci wsp├│┼épracy oraz scharakteryzowano formy kooperacji w polskich regionach turystycznych. Dokonano tak┼╝e systematyki teorii dotycz─ůcych wsp├│┼épracy. Zidentyfikowane uwarunkowania kooperacji podzielono na gospodarcze, spo┼éeczno-kulturowe, demograficzne, prawne i przestrzenne. Pog┼é─Öbione, jako┼Ťciowe badania empiryczne prowadzone by┼éy w pi─Öciu beskidzkich gminach tworz─ůcych porozumienie "Beskidzka 5".
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
All copies are currently on loan: sygn. 13400.XX.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.12274.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy niekt├│rych ref.
W publikacji zebrano artykułu pokonferencyjne Koła Naukowego Turystyki Uniwersytetu Szczecińskiego. Skupiono sie na tematyce promocji turystyki, technologiach informacyjnych i strategiach marketingowych w turystyce na konkretnych przykładach w regionach Polski.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7564.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 75)
Reforma administracyjna oraz decentralizacja w┼éadzy w Polsce wp┼éyn─Ö┼éy na wykreowanie nowej roli samorz─ůd├│w terytorialnych, kt├│re przej─Ö┼éy odpowiedzialno┼Ť─ç za sw├│j rozw├│j. W nowych, rynkowych uwarunkowaniach, samorz─ůdy nie mog─ů ogranicza─ç si─Ö do tradycyjnych form dostarczania us┼éug publicznych spo┼éeczno┼Ťciom lokalnym, lecz powinny podejmowa─ç dzia┼éania promarketingowe ukierunkowane na odbiorc─Ö i jego potrzeby. Niniejsza publikacja Zeszyt├│w Naukowych jest pr├│b─ů przybli┼╝enia tej r├│┼╝norodnej tematyki. Sk┼éada si─Ö z sze┼Ťciu cz─Ö┼Ťci, do kt├│rych nale┼╝─ů: marka i wizerunek regionu, partnerstwo w kreowaniu produktu terytorialnego, narz─Ödzia marketingu terytorialnego, komunikacja marketingowa jednostek samorz─ůdu terytorialnego, e-urz─ůd i rola personelu w obs┼éudze interesant├│w, marketing polityczny. (ze wst─Öpu)
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12851.XIII.6 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 431-440.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompendium wiedzy na temat klient├│w na tym rynku, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych - przy czym wiedza ta, co wa┼╝ne, ma w du┼╝ej cz─Ö┼Ťci charakter teoretyczny, za┼Ť ilustracje statystyczne s┼éu┼╝─ů egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odr─Öbnej wiedzy. Bior─ůc pod uwag─Ö powy┼╝sze oraz obszern─ů bibliografi─Ö zamieszczon─ů na ko┼äcu ksi─ů┼╝ki uwa┼╝am, ┼╝e recenzowana pozycja (...) b─Ödzie bardzo u┼╝yteczn─ů pozycj─ů dla tej grupy czytelnik├│w, o jakiej wspomina si─Ö w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Ma┼égorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10514.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klient├│w na rynku turystycznym, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych. Ksi─ů┼╝ka niejako ÔÇ×wybiegaÔÇŁ poza same zachowania kupuj─ůcych na rynku turystycznym, ukazuj─ůc te zachowania w kontek┼Ťcie szerszych uwarunkowa┼ä, kszta┼étowania si─Ö potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, proces├│w zwi─ůzanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podr─Öcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktyw├│w przedsi─Öbiorstw. W spos├│b interesuj─ůcy uwzgl─Ödniono wybrane aspekty konkurowania przedsi─Öbiorstw o klient├│w na rynku us┼éug turystycznych. Autorzy wskazuj─ů, w jaki spos├│b warto┼Ťci dostarczane przez przedsi─Öbiorstwa mog─ů wp┼éywa─ç na kszta┼étowanie si─Ö satysfakcji i lojalno┼Ťci nabywc├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8939.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10507.XX.3 [Czytelnia B], 10506.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Informacja i promocja w turystyce - materia┼éy konferencyjne. Zawarty w niniejszej pracy materia┼é mo┼╝e by─ç przydatny nie tylko do cel├│w naukowych, ale r├│wnie┼╝ dla w┼éadz samorz─ůdowych, stowarzysze┼ä i prywatnych gestor├│w bazy turystycznej - Ponadto, po┼é─ůczenie wiedzy praktycznej i naukowej, przejawiaj─ůcej si─Ö w innym ujmowaniu niekt├│rych prezentowanych zagadnie┼ä, mo┼╝e stanowi─ç doskona┼ée studium badawcze dla student├│w szk├│┼é wy┼╝szych kszta┼éc─ůcych si─Ö w zakresie turystyki i rekreacji. Przedstawione publikacje s─ů autorskimi propozycjami, niekiedy do┼Ť─ç subiektywnymi, maj─ůcymi jednak┼╝e du┼╝─ů warto┼Ť─ç poznawcz─ů. Pomimo dokonanej oceny naukowej, maj─ůcej na celu unikni─Öcie niedoci─ůgni─Ö─ç merytorycznych lub z zakresu warsztatu badawczego, pozostawiono autorom swobod─Ö w formu┼éowaniu w┼éasnych pogl─ůd├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1454.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku)
Og├│lnie mo┼╝na stwierdzi─ç, ┼╝e Polska ma korzystne warunki rozwoju turystyki na obszarach przyrodniczo cennych. Obszarami tymi b─Öd─ů tereny o niskim poziomie uprzemys┼éowienia i urbanizacji, ma┼éym udziale zatrudnienia w zawodach pozarolniczych i s┼éabe pod wzgl─Ödem produkcji rolniczej. W opracowaniu zosta┼éy zamieszczone akty prawne dotycz─ůce zagadnie┼ä turystyki na obszarach przyrodniczo cennych i obszarach wiejskich (wed┼éug przyj─Ötej rangi), obowi─ůzuj─ůce od 2001 roku. Publikacja jest adresowana do nauczycieli, student├│w i uczni├│w szk├│┼é ponadgimnazjalnych, szk├│┼é pomaturalnych i policealnych, organizacji i instytucji turystycznych. B─Ödzie tak┼╝e przydatna dla w┼éa┼Ťcicieli obiekt├│w turystycznych oraz tych wszystkich, kt├│rzy interesuj─ů si─Ö tematyk─ů turystyczn─ů, obszarami przyrodniczo cennymi i antropopresj─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5823 [Magazyn 1], P.5822 [Magazyn 1], P.4998 [Magazyn 1], P.4997 [Magazyn 1], 6968 [Magazyn 2] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4040.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.4039.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5634.XX.3 [Czytelnia B], 4498.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586.XX.5 [Czytelnia B], 11585.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Rozw├│j turystyki i podmiot├│w ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi turystyczne w regionach uzale┼╝niony jest od szeregu czynnik├│w. Gospodarka turystyczna nie istnia┼éaby bez d├│br przyrody, kt├│rymi s─ů: wody powierzchniowe, lasy, u┼╝ytki zielone i pola. Stanowi─ů one rdze┼ä produktu turystycznego oraz decyduj─ů o warto┼Ťci i atrakcyjno┼Ťci wypoczynku czy podr├│┼╝y. Poza walorami turystycznymi istotn─ů rol─Ö odgrywaj─ů w┼éadze samorz─ůdowe. To od nich zale┼╝y, jak b─Ödzie rozwija┼éa si─Ö turystyka i w jakim stopniu. Zjawiskiem najbardziej niepokoj─ůcym jest sytuacja, kiedy wyst─Öpuj─ů na danym obszarze walory turystyczne (przyrodnicze, krajobrazowe, kulturowe), gleby s─ů ma┼éo urodzajne, a brak jest inicjatyw w za-kresie rozwoju turystyki. Na takie i inne sytuacje zwracaj─ů szczeg├│ln─ů uwag─Ö autorzy opracowanych artyku┼é├│w. Zagadnienia poruszane w monografii dotycz─ů: - og├│lnych uwarunkowa┼ä rozwoju turystyki w regionie, - wybranych problem├│w rozwoju turystyki w uk┼éadzie jednostek terytorialnych, - wynik├│w bada┼ä rozwoju turystyki w regionach, - wybranych problem├│w promocji turystyki w regionach, - finansowania dzia┼éalno┼Ťci turystycznej. Ksi─ů┼╝ka adresowana jest przede wszystkim do tych os├│b, kt├│re zajmuj─ů sie szeroko poj─Öt─ů dzia┼éalno┼Ťci─ů turystyczn─ů. Zawarty w niej materia┼é mo┼╝e by─ç przydatny nie tylko do cel├│w naukowych, ale r├│wnie┼╝ dla w┼éadz samorz─ůdowych, instytucji i organizacji zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, student├│w, szk├│┼é ponadgimnazjalnych, policealnych i pomaturalnych, a tak┼╝e os├│b prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcza.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4834 [Magazyn 1], P.4833 [Magazyn 1], 5630 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5221.XX.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5220.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Regionalne aspekty rozwoju turystyki / pod red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa ; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 206 s. : rys., tab. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje sposoby wyodr─Öbniania region├│w turystycznych atrakcyjnych dla inwestor├│w. Odpowiadaj─ů na pytanie w jaki spos├│b wykorzysta─ç wyniki bada┼ä marketingowych dla przysz┼éego rozwoju region├│w turystycznych. Praca ma walor uniwersalny. Prezentowane przyk┼éady umo┼╝liwiaj─ů ponadto weryfikacj─Ö zaproponowanych metod w praktyce, co ma ogromne znaczenie wobec przyst─ůpienia do Unii Europejskiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.475.XX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Turystyka jest zjawiskiem interdyscyplinarnym. Na jej rozw├│j wp┼éywaj─ů zmiany wsp├│┼éczesnego ┼Ťwiata, kt├│re mo┼╝na analizowa─ç z r├│┼╝nych punkt├│w widzenia, w┼éa┼Ťciwych dla r├│┼╝nych dyscyplin naukowych: ekonomii, geografii, socjologii. Obserwacja zmian w turystyce i przewidywanie skutk├│w tych zmian w przysz┼éo┼Ťci wymaga zatem zintegrowania bada┼ä r├│┼╝nych o┼Ťrodk├│w naukowych. Efektem tych bada┼ä jest niniejsza ksi─ů┼╝ka po┼Ťwi─Öcona mo┼╝liwo┼Ťciom wykorzystania dzia┼éa┼ä z zakresu zarz─ůdzania strategicznego w rozwoju turystyki, w szczeg├│lno┼Ťci strategii rozwoju, marketingu, monitoringu i programowania mian w turystyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14452.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15338.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja jest prac─ů zbiorow─ů pracownik├│w Zak┼éadu Marketingu Instytutu Zarz─ůdzania Akademii ┼Üwi─Ötokrzyskiej. Ma na celu ukazanie wybranych zagadnie┼ä wchodz─ůcych w sk┼éad marketingu turystycznego w uj─Öciu regionalnym. Przedstawiono teoretyczne podstawy zastosowania marketingu w turystyce, skupiaj─ůc sie na promocji turystyki regionalnej. Zagadnienia teoretyczne s─ů jakby t┼éem do rozwa┼╝a┼ä nad szeroko poj─Ötymi dzia┼éaniami w rzeczywisto┼Ťci gospodarczej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2760 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2759.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again