Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(36)
Status
available
(48)
only on-site
(31)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(27)
Wypo┼╝yczalnie
(22)
Czytelnie
(32)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Briggs Susan
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piotrowski Jan Pawe┼é (1950- )
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Country
Poland
(36)
Language
Polish
(36)
Subject
TURYSTYKA
(35)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
USŁUGI
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
Marketing
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Turystyka
(1)
Subject: time
1989-
(4)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
36 results Filter
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono m.in. charakterystyk─Ö podmiot├│w przemys┼éu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystycznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, uczestnik├│w kurs├│w i szkole┼ä z tej tematyki. R├│wnie przydatna b─Ödzie dla mened┼╝er├│w administracji centralnej i samorz─ůdowej, odpowiedzialnych za polityk─Ö w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç turystycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktywno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu organizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja jest interesuj─ůca zar├│wno dla instytucji lub os├│b prowadz─ůcych kampanie marketingowe, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w oraz ich zrzesze┼ä pragn─ůcych pozyska─ç coraz wi─Öksze ilo┼Ťci klient├│w - turyst├│w. Stanowi cenn─ů pomoc dla wyk┼éadowc├│w i student├│w maj─ůcych w programie studi├│w przedmiot marketing turystyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6680 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6678 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7519 XX.5 [Czytelnia B], 7518 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Zwa┼╝aj─ůc na fakt, ┼╝e podstaw─ů marketingowego dzia┼éania przedsi─Öbiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel us┼éugowy, stanowi─ůcy fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwag─Ö zwr├│cono na elementy norm post─Öpowania i etyki touroperator├│w. W szczeg├│lno┼Ťci praca niniejsza obejmuje: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki; charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucj─Ö oraz ludzi; zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych; dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kultur─Ö obs┼éugi i normy etyczne pracownik├│w biur podr├│┼╝y; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia koncepcje i zasady marketingu, kt├│re maj─ů coraz wi─Öksze zastosowanie w przemy┼Ťle turystycznym na ┼Ťwiecie. W tek┼Ťcie mo┼╝na znale┼║─ç liczne przyk┼éady wykorzystuj─ůce naj┼Ťwie┼╝sze do┼Ťwiadczenia wielu kraj├│w. Publikacja zawiera tak┼╝e aktualne przyk┼éady dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przygotowane przez wysokiej rangi praktyk├│w marketingu turystycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1395 [Magazyn 1], P.1393 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1394 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podr─Öcznik zar├│wno dla mened┼╝er├│w, jak i ludzi stawiaj─ůcych pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczy─ç si─Ö profesjonalnego zarz─ůdzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansowa─ç je na rynku oraz udziela rad odno┼Ťnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podr─Öcznik podpowiada, jak to robi─ç i jak przelicza─ç frekwencj─Ö na dochody. Wydane przez Polsk─ů Organizacj─Ö Turystyczn─ů ksi─ů┼╝ki okaza─ç si─Ö mog─ů niezwykle pomocne wyk┼éadowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a tak┼╝e pracownikom instytucji i biur podr├│┼╝y zajmuj─ůcymi si─Ö marketingiem turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5774 [Magazyn 1], P.4037 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W cz─Ö┼Ťci I dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji. Osobne rozdzia┼éy dotycz─ů promocji miejsca docelowego ÔÇô organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Cz─Ö┼Ť─ç II po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8911 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10460 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach: dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji, opisano organizacj─Ö finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], 3204 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podr─Öcznik akademicki skierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz znakomita lektura dla praktyk├│w gospodarczych zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem us┼éug turystycznych. Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskaz├│wk─ů, "co zrobi─ç" i "jak─ů zastosowa─ç strategi─Ö", ┼╝eby osi─ůgn─ů─ç sukces na rynku us┼éug turystycznych. Zalet─ů wydawnictwa jest jej tre┼Ť─ç merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadk├│w", kt├│re nawi─ůzuj─ů tak┼╝e do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6426 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6424 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423 XX.5 [Czytelnia B], 7427 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug turystycznych to podr─Öcznik kierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz dla os├│b zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem turystycznym. G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie w spos├│b kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu dzia┼éa┼ä marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijaj─ůcych si─Ö dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem staj─ůcej si─Ö najwi─Öksz─ů potrzeb─ů spo┼éeczn─ů wsp├│┼éczesnych ludzi. Podr─Öcznik zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö bran┼╝y turystycznej, prezentuj─ůc j─ů w spos├│b syntetyczny i zwi─Öz┼éy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6636 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6635 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, napisanej jasno i przejrzy┼Ťcie, zosta┼éo ukazane zastosowanie regu┼é marketingu w turystyce. Autorzy prowadz─ů czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentacj─Ö rynku us┼éug turystycznych, polityk─Ö produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklam─Ö, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajno┼Ťci, jako┼Ťci, finansowej, skuteczno┼Ťci i strategicznej. Na zako┼äczenie autorzy szczeg├│┼éowo omawiaj─ů przyk┼éady zastosowania konkretnych rozwi─ůza┼ä marketingowych w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2023 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w wsp├│┼éczesnej gospodarki. Zaostrzaj─ůca si─Ö konkurencja i rosn─ůce oczekiwania turyst├│w sprawiaj─ů, ┼╝e coraz wa┼╝niejsze staj─ů si─Ö efektywne koncepcje kszta┼étowania produkt├│w turystycznych oraz skuteczne zarz─ůdzanie w turystyce. W ksi─ů┼╝ce autor omawia: istot─Ö i cechy produktu turystycznego, korzy┼Ťci wynikaj─ůce ze stosowania marki w turystyce, cykl ┼╝ycia produktu turystycznego, turystyczny ┼éa┼äcuch warto┼Ťci markowych produkt├│w turystycznych, koszty i korzy┼Ťci zwi─ůzane z prowadzeniem turystyki zr├│wnowa┼╝onej, proces tworzenia i wdra┼╝ania markowych produkt├│w turystycznych w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11838 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13009 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla s┼éuchaczy studi├│w licencjackich i magisterskich w szko┼éach kszta┼écenia na kierunku turystyka i rekreacja, a tak┼╝e dla s┼éuchaczy szk├│┼é policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali si─Ö przedstawi─ç najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnie┼Ť─ç j─ů do praktycznych dzia┼éa┼ä w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na ko┼äcu pracy za┼é─ůczniki daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zastosowania niekt├│rych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pog┼é─Öbieniem przedstawionych problem├│w i zagadnie┼ä Autorzy przedstawiaj─ů obszerny wykaz literatury, zamieszczony na ko┼äcu publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.473 XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 887 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mi─Ödzynarodowe do┼Ťwiadczenia wskazuj─ů, ┼╝e najwi─Ökszym stymulatorem rozwoju turystyki s─ů nak┼éady na promocj─Ö i informacj─Ö. Niniejszy podr─Öcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, kt├│re zajmuj─ů si─Ö promocj─ů walor├│w, atrakcji, miejscowo┼Ťci oraz ca┼éych pakiet├│w us┼éug turystycznych. Jego szczeg├│ln─ů zalet─ů jest to, ┼╝e zosta┼é napisany przez praktyk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1404 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystyki i hotelarstwa, a tak┼╝e praktyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä problematyk─ů zarz─ůdzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne om├│wienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji us┼éug turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwami r├│┼╝nych sektor├│w turystyki. Istotnymi walorami ksi─ů┼╝ki jest analiza sektorowa po┼Ťrednik├│w tradycyjnych i po┼Ťrednik├│w nowego typu oraz prezentacja licznych przyk┼éad├│w wspieraj─ůcych rozwa┼╝ania teoretyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10001 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10000 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again