Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(36)
E-booki
(2)
Status
available
(50)
only on-site
(31)
unavailable
(1)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(27)
Wypo┼╝yczalnie
(24)
Czytelnie
(32)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(5)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Briggs Susan
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
G├│rska Gra┼╝yna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Johann Maria
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Piotrowski Jan Pawe┼é (1950- )
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Tylińska Renata
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(5)
Country
Poland
(38)
Language
Polish
(38)
Subject
TURYSTYKA
(35)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(8)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
Turystyka
(3)
Marketing
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
USŁUGI
(2)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
Zarz─ůdzanie
(1)
Subject: time
1989-
(4)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
PODR─śCZNIKI
(4)
Podr─Öcznik
(2)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Podr├│┼╝e i turystyka
(2)
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
38 results Filter
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce przedstawiono m.in. charakterystyk─Ö podmiot├│w przemys┼éu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystycznych uczelni r├│┼╝nych typ├│w, s┼éuchaczy studi├│w podyplomowych, uczestnik├│w kurs├│w i szkole┼ä z tej tematyki. R├│wnie przydatna b─Ödzie dla mened┼╝er├│w administracji centralnej i samorz─ůdowej, odpowiedzialnych za polityk─Ö w regionie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Ksi─ů┼╝ka zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç turystycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktywno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu organizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej. Publikacja jest interesuj─ůca zar├│wno dla instytucji lub os├│b prowadz─ůcych kampanie marketingowe, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w oraz ich zrzesze┼ä pragn─ůcych pozyska─ç coraz wi─Öksze ilo┼Ťci klient├│w - turyst├│w. Stanowi cenn─ů pomoc dla wyk┼éadowc├│w i student├│w maj─ůcych w programie studi├│w przedmiot marketing turystyczny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6680.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnie┼ä marketingu, kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Zwa┼╝aj─ůc na fakt, ┼╝e podstaw─ů marketingowego dzia┼éania przedsi─Öbiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel us┼éugowy, stanowi─ůcy fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwag─Ö zwr├│cono na elementy norm post─Öpowania i etyki touroperator├│w. W szczeg├│lno┼Ťci praca niniejsza obejmuje: charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki; charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucj─Ö oraz ludzi; zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych; dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kultur─Ö obs┼éugi i normy etyczne pracownik├│w biur podr├│┼╝y; badania marketingowe.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka wyja┼Ťnia koncepcje i zasady marketingu, kt├│re maj─ů coraz wi─Öksze zastosowanie w przemy┼Ťle turystycznym na ┼Ťwiecie. W tek┼Ťcie mo┼╝na znale┼║─ç liczne przyk┼éady wykorzystuj─ůce naj┼Ťwie┼╝sze do┼Ťwiadczenia wielu kraj├│w. Publikacja zawiera tak┼╝e aktualne przyk┼éady dzia┼éalno┼Ťci marketingowej przygotowane przez wysokiej rangi praktyk├│w marketingu turystycznego
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1395 [Magazyn 1], P.1393 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1394.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podr─Öcznik zar├│wno dla mened┼╝er├│w, jak i ludzi stawiaj─ůcych pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczy─ç si─Ö profesjonalnego zarz─ůdzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansowa─ç je na rynku oraz udziela rad odno┼Ťnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podr─Öcznik podpowiada, jak to robi─ç i jak przelicza─ç frekwencj─Ö na dochody. Wydane przez Polsk─ů Organizacj─Ö Turystyczn─ů ksi─ů┼╝ki okaza─ç si─Ö mog─ů niezwykle pomocne wyk┼éadowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a tak┼╝e pracownikom instytucji i biur podr├│┼╝y zajmuj─ůcymi si─Ö marketingiem turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5774 [Magazyn 1], P.4037 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7212.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Promocja i informacja turystyczna / Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas. - Kraków : Proksenia, 2004. - 236 s. : ryc., tab. ; 23 cm.
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach: dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji, opisano organizacj─Ö finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z cz─Ö┼Ťci ksi─ů┼╝ki po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], 3204.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, * funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, * dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podr─Öcznik akademicki skierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz znakomita lektura dla praktyk├│w gospodarczych zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem us┼éug turystycznych. Ksi─ů┼╝ka zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö sektora us┼éug turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, funkcjonowanie marketingu us┼éug turystycznych z uwzgl─Ödnieniem zachowa┼ä konsumenckich, dzia┼éalno┼Ť─ç marketingow─ů na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analiz─Ö wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskaz├│wk─ů, "co zrobi─ç" i "jak─ů zastosowa─ç strategi─Ö", ┼╝eby osi─ůgn─ů─ç sukces na rynku us┼éug turystycznych. Zalet─ů wydawnictwa jest jej tre┼Ť─ç merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadk├│w", kt├│re nawi─ůzuj─ů tak┼╝e do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.6424.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W cz─Ö┼Ťci I dokonano systematyki poj─Ö─ç, om├│wiono instrumenty i ┼Ťrodki promocji. Osobne rozdzia┼éy dotycz─ů promocji miejsca docelowego ÔÇô organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Cz─Ö┼Ť─ç II po┼Ťwi─Öcona zosta┼éa informacji turystycznej od przybli┼╝enia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucj─Ö rozwi─ůza┼ä organizacyjnych a┼╝ po prezentacj─Ö aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Ksi─ů┼╝ka b─Ödzie przydatna zar├│wno dla student├│w turystycznych kierunk├│w szk├│┼é wy┼╝szych, s┼éuchaczy studi├│w policealnych, jak i dla pracownik├│w bran┼╝y turystycznej, szczeg├│lnie administracji samorz─ůdowej, wspieraj─ůcej rozw├│j gospodarki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8911.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug turystycznych to podr─Öcznik kierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz dla os├│b zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem turystycznym. G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie w spos├│b kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu dzia┼éa┼ä marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijaj─ůcych si─Ö dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem staj─ůcej si─Ö najwi─Öksz─ů potrzeb─ů spo┼éeczn─ů wsp├│┼éczesnych ludzi. Podr─Öcznik zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö bran┼╝y turystycznej, prezentuj─ůc j─ů w spos├│b syntetyczny i zwi─Öz┼éy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6636.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6635.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, napisanej jasno i przejrzy┼Ťcie, zosta┼éo ukazane zastosowanie regu┼é marketingu w turystyce. Autorzy prowadz─ů czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentacj─Ö rynku us┼éug turystycznych, polityk─Ö produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklam─Ö, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajno┼Ťci, jako┼Ťci, finansowej, skuteczno┼Ťci i strategicznej. Na zako┼äczenie autorzy szczeg├│┼éowo omawiaj─ů przyk┼éady zastosowania konkretnych rozwi─ůza┼ä marketingowych w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2023.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w wsp├│┼éczesnej gospodarki. Zaostrzaj─ůca si─Ö konkurencja i rosn─ůce oczekiwania turyst├│w sprawiaj─ů, ┼╝e coraz wa┼╝niejsze staj─ů si─Ö efektywne koncepcje kszta┼étowania produkt├│w turystycznych oraz skuteczne zarz─ůdzanie w turystyce. W ksi─ů┼╝ce autor omawia: istot─Ö i cechy produktu turystycznego, korzy┼Ťci wynikaj─ůce ze stosowania marki w turystyce, cykl ┼╝ycia produktu turystycznego, turystyczny ┼éa┼äcuch warto┼Ťci markowych produkt├│w turystycznych, koszty i korzy┼Ťci zwi─ůzane z prowadzeniem turystyki zr├│wnowa┼╝onej, proces tworzenia i wdra┼╝ania markowych produkt├│w turystycznych w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11838.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13009.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla s┼éuchaczy studi├│w licencjackich i magisterskich w szko┼éach kszta┼écenia na kierunku turystyka i rekreacja, a tak┼╝e dla s┼éuchaczy szk├│┼é policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali si─Ö przedstawi─ç najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnie┼Ť─ç j─ů do praktycznych dzia┼éa┼ä w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na ko┼äcu pracy za┼é─ůczniki daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zastosowania niekt├│rych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pog┼é─Öbieniem przedstawionych problem├│w i zagadnie┼ä Autorzy przedstawiaj─ů obszerny wykaz literatury, zamieszczony na ko┼äcu publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.473.XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 887.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Ksi─ů┼╝ka ÔÇ×Marketing w turystyce" zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç tury┬şstycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktyw┬şno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny, powo┬şduj─ůca 40% wzrostu og├│lnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu or┬şganizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. E.79.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Mi─Ödzynarodowe do┼Ťwiadczenia wskazuj─ů, ┼╝e najwi─Ökszym stymulatorem rozwoju turystyki s─ů nak┼éady na promocj─Ö i informacj─Ö. Niniejszy podr─Öcznik wychodzi naprzeciw potrzebom kadr, kt├│re zajmuj─ů si─Ö promocj─ů walor├│w, atrakcji, miejscowo┼Ťci oraz ca┼éych pakiet├│w us┼éug turystycznych. Jego szczeg├│ln─ů zalet─ů jest to, ┼╝e zosta┼é napisany przez praktyk├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.474 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 1404.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again