Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(16)
Status
available
(25)
only on-site
(14)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(14)
Wypo┼╝yczalnie
(11)
Czytelnie
(15)
Author
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Sikora Jan
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jak├│bczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Johann Maria
(1)
Krzemi┼äska-Wi┼Ťniewska Iwona
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Robinson Chris
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
Country
Poland
(16)
Language
Polish
(16)
Subject
TURYSTYKA
(16)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(4)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
INTERNET
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
ODPOCZYNEK
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POSTAWY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
TURYSTYKA KULTUROWA
(1)
USŁUGI
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
16 results Filter
Book
In basket
Podr─Öcznik Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji przeznaczony jest dla s┼éuchaczy studi├│w licencjackich i magisterskich w szko┼éach kszta┼écenia na kierunku turystyka i rekreacja, a tak┼╝e dla s┼éuchaczy szk├│┼é policealnych i maturalnych o profilu turystyczno-hotelarskim. Autorzy opracowania Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji starali si─Ö przedstawi─ç najbardziej istotne elementy wiedzy marketingowej oraz odnie┼Ť─ç j─ů do praktycznych dzia┼éa┼ä w turystyce i rekreacji. Zamieszczone na ko┼äcu pracy za┼é─ůczniki daj─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç zastosowania niekt├│rych strategii marketingowych w praktyce. Studentom zainteresowanym pog┼é─Öbieniem przedstawionych problem├│w i zagadnie┼ä Autorzy przedstawiaj─ů obszerny wykaz literatury, zamieszczony na ko┼äcu publikacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.473 XX.5 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 887 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 920 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
All copies are currently unavailable
Book
In basket
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 202, [1] s. : rys. ; 21 cm.
Ksi─ů┼╝ka pokazuje zastosowania podstawowych narz─Ödzi marketingu w turystyce. Podr─Öcznik zosta┼é napisany na poziomie wprowadzaj─ůcym, umieszczono w nim jednak bogat─ů literatur─Ö, kt├│ra powinna pom├│c w samodzielnym studiowaniu bardziej szczeg├│┼éowych zagadnie┼ä. Praca jest adresowana do nauczycieli i s┼éuchaczy szk├│┼é wy┼╝szych i ┼Ťrednich, studi├│w policealnych, szk├│┼é biznesu i kurs├│w doskonalenia kwalifikacji, a tak┼╝e do coraz liczniejszej rzeszy w┼éa┼Ťcicieli i pracownik├│w agencji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2356 [Magazyn 2], 2355 [Magazyn 2] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 2358 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2357 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Marketing us┼éug turystycznych to podr─Öcznik kierowany do student├│w uczelni wy┼╝szych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalno┼Ťci─ů turystyczn─ů oraz dla os├│b zajmuj─ůcych si─Ö organizacj─ů i marketingiem turystycznym. G┼é├│wnym celem ksi─ů┼╝ki jest przedstawienie w spos├│b kompleksowy znaczenia i rozumienia sensu dzia┼éa┼ä marketingowych w turystyce - jednej z najbardziej dynamicznie rozwijaj─ůcych si─Ö dziedzin gospodarki narodowej, a zarazem staj─ůcej si─Ö najwi─Öksz─ů potrzeb─ů spo┼éeczn─ů wsp├│┼éczesnych ludzi. Podr─Öcznik zawiera kompleksowe uj─Öcie koncepcji marketingowej, uwzgl─Ödniaj─ůce specyfik─Ö bran┼╝y turystycznej, prezentuj─ůc j─ů w spos├│b syntetyczny i zwi─Öz┼éy.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5371 [Magazyn 1], P.5370 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6636 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6635 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W ksi─ů┼╝ce, napisanej jasno i przejrzy┼Ťcie, zosta┼éo ukazane zastosowanie regu┼é marketingu w turystyce. Autorzy prowadz─ů czytelnika od planowania marketingowego, przez badania rynku, segmentacj─Ö rynku us┼éug turystycznych, polityk─Ö produktu i ceny, systemy promocji i dystrybucji, reklam─Ö, public relations, do kontroli marketingowej, tj. kontroli procesu marketingowego, wydajno┼Ťci, jako┼Ťci, finansowej, skuteczno┼Ťci i strategicznej. Na zako┼äczenie autorzy szczeg├│┼éowo omawiaj─ů przyk┼éady zastosowania konkretnych rozwi─ůza┼ä marketingowych w praktyce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2364 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2023 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 5263 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka)
Bibliogr. s. 372-378. Indeks.
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja powoduj─ůca, ┼╝e firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwa─ç musi zaproponowa─ç turystom ofert─Ö gwarantuj─ůc─ů dodatkow─ů warto┼Ť─ç. Stworzenie tej warto┼Ťci jest mo┼╝liwe tylko przy pe┼énym zrozumieniu zasad obowi─ůzuj─ůcych na rynku oraz znajomo┼Ťci narz─Ödzi stosowanych w marketingu, w tym promocji. Autorzy podr─Öcznika przybli┼╝aj─ů czytelnikowi te zagadnienia, omawiaj─ůc: podstawy teorii marketingu us┼éug turystycznych i rekreacyjnych oraz obszar├│w turystycznych; rynek us┼éug turystycznych i rekreacyjnych; zachowania klient├│w na tym rynku; elementy marketingu-mix (5P); marketing terytorialny w turystyce; markowy produkt turystyczny; nowoczesne instrumenty komunikacji marketingowej; marketing relacji w turystyce i rekreacji; badania marketingowe i tworzenie strategii marketingowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych i rekreacyjnych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.13077 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13076 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14159 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 205-212.
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijaj─ůcych si─Ö sektor├│w wsp├│┼éczesnej gospodarki. Zaostrzaj─ůca si─Ö konkurencja i rosn─ůce oczekiwania turyst├│w sprawiaj─ů, ┼╝e coraz wa┼╝niejsze staj─ů si─Ö efektywne koncepcje kszta┼étowania produkt├│w turystycznych oraz skuteczne zarz─ůdzanie w turystyce. W ksi─ů┼╝ce autor omawia: istot─Ö i cechy produktu turystycznego, korzy┼Ťci wynikaj─ůce ze stosowania marki w turystyce, cykl ┼╝ycia produktu turystycznego, turystyczny ┼éa┼äcuch warto┼Ťci markowych produkt├│w turystycznych, koszty i korzy┼Ťci zwi─ůzane z prowadzeniem turystyki zr├│wnowa┼╝onej, proces tworzenia i wdra┼╝ania markowych produkt├│w turystycznych w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11889 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11838 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13009 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : "Difin", 2009. - 150 s. : il. ; 23 cm.
Podstawowym celem publikacji jest przedstawienie procesu formu┼éowania strategii marketingowej w przedsi─Öbiorstwach turystycznych oraz wyr├│┼╝nienie czynnik├│w umo┼╝liwiaj─ůcych uzyskanie przewagi konkurencyjnej na rynku us┼éug turystycznych. Szczeg├│lny nacisk po┼éo┼╝ony zosta┼é na prezentacj─Ö zasad tworzenia strategii marketingowej realizowanej przez biura podr├│┼╝y, a istotnym elementem opracowania s─ů przyk┼éady dzia┼éa┼ä marketingowych, kt├│re przyczyni┼éy si─Ö do osi─ůgni─Öcia sukcesu analizowanych przedsi─Öbiorstw i umo┼╝liwi┼éy im zdobycie znacz─ůcej pozycji na rynku. Przedstawiony w podr─Öczniku materia┼é opiera si─Ö na analizie literatury przedmiotu, wywiadach przeprowadzonych z kadr─ů kierownicz─ů, pracownikami przedsi─Öbiorstw turystycznych i odbiorcami us┼éug turystycznych oraz do┼Ťwiadczeniach autorki zwi─ůzanych z d┼éugoletni─ů wsp├│┼éprac─ů z biurami podr├│┼╝y.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8214 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8215 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8213 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9555 XX.5 [Czytelnia B], 9554 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Monografie - Prace zbiorowe / Wy┼╝sza Szko┼éa Zarz─ůdzania "Edukacja" we Wroc┼éawiu)
Publikacja sk┼éada si─Ö 38 artyku┼é├│w o r├│┼╝nej obj─Öto┼Ťci zosta┼éa przez jej redaktora podzielona na trzy cz─Ö┼Ťci, nosz─ůce nast─Öpuj─ůce tytu┼éy: ÔÇ×Marketing krajobrazuÔÇŁ dotycz─ůcy problematyki odkrywania i kreowania przestrzeni turystycznej. Drugi - ÔÇ×Historia jako produktÔÇŁ zawiera materia┼éy dotycz─ůce rynkowego znaczenia tradycji i jej roli w marketingu miejsc oraz ÔÇ×Kontekst spo┼éecznyÔÇŁ opisuj─ůcy integracyjn─ů i edukacyjn─ů rol─Ö dziedzictwa kulturowego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8730 XX.1.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przeznaczona dla student├│w kierunk├│w turystyki i hotelarstwa, a tak┼╝e praktyk├│w zajmuj─ůcych si─Ö na co dzie┼ä problematyk─ů zarz─ůdzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne om├│wienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji us┼éug turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarz─ůdzaniu przedsi─Öbiorstwami r├│┼╝nych sektor├│w turystyki. Istotnymi walorami ksi─ů┼╝ki jest analiza sektorowa po┼Ťrednik├│w tradycyjnych i po┼Ťrednik├│w nowego typu oraz prezentacja licznych przyk┼éad├│w wspieraj─ůcych rozwa┼╝ania teoretyczne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8575 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 10001 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10000 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 190-191.
W ksi─ů┼╝ce zaprezentowano koncepcj─Ö wymiany informacji, czyli komunikacji mi─Ödzy ga┼é─Özi─ů turystyczn─ů (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narz─Ödzia i metody komunikacji dla tej specyficznej ga┼é─Özi gospodarczej. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla student├│w wszystkich kierunk├│w studi├│w zwi─ůzanych z turystyk─ů, pracownik├│w administracji pa┼ästwowej i samorz─ůdowej zajmuj─ůcych si─Ö turystyk─ů, w┼éa┼Ťcicieli, menad┼╝er├│w i pracownik├│w podmiot├│w gospodarczych ga┼é─Özi turystycznej, pracownik├│w i dzia┼éaczy organizacji turystycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5770 [Magazyn 1], P.5769 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5495 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6899 XX.5 [Czytelnia B], 6898 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Podręczniki / Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego, Poznań ISSN 0303-5107 ; nr 59)
Niniejsze opracowanie jest podr─Öcznikiem akademickim adresowanym do student├│w uczelni o profilu turystyczno-hotelarskim oraz uczelni kszta┼éc─ůcych, w ramach r├│┼╝nych kierunk├│w, specjalist├│w dla szeroko rozumianej gospodarki turystycznej. Autorzy poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w opracowania starali si─Ö nie tylko przybli┼╝y─ç czytaj─ůcemu podstawowe poj─Öcia z zakresu organizacji i zarz─ůdzania, ale przede wszystkim przedstawi─ç najistotniejsze problemy organizacji i zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwami turystycznymi, takie z kt├│rymi spotykaj─ů si─Ö na co dzie┼ä w┼éa┼Ťciciele i mened┼╝erowie tych firm. Autorzy maj─ů nadziej─Ö, ┼╝e mimo wielu kontrowersyjnych stwierdze┼ä zawartych w niniejszej pracy, tre┼Ťci w niej pomieszczone b─Öd─ů przydatne nie tylko studentom, ale tak┼╝e praktykom gospodarczym rozwi─ůzuj─ůcym konkretne problemy w procesie zarz─ůdzania firmami turystycznymi.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6675 [Magazyn 1], P.6674 [Magazyn 1], P.6673 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7516 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7515 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienia marketingu kt├│re stanowi─ů niezb─Ödne elementy w dobrym funkcjonowaniu biura turystycznego na wysoce konkurencyjnym rynku a w szczeg├│lno┼Ťci - charakterystyk─Ö cel├│w wsp├│┼éczesnej turystyki - charakterystyk─Ö us┼éug turystycznych, ┼Ťwiadczonych przez biura turystyczne - zachowania konkurencyjne na rynku us┼éug turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix - zarz─ůdzanie turystyczne i strategie przedsi─Öbiorstw turystycznych - dzia┼éalno┼Ť─ç biur podr├│┼╝y zorientowanych na klienta - badania marketingowe. Ksi─ů┼╝ka przeznaczona jest dla praktyk├│w i manager├│w turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3591 [Magazyn 1], P.3590 [Magazyn 1], P.3589 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4312 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4311 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. po rozdz.
Podr─Öcznik Przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w turystyce wraz z praktycznymi przyk┼éadami jest przewodnikiem dla nowoczesnych mened┼╝er├│w rynku turystycznego. Pozwala na: zrozumienie znaczenia przedsi─Öbiorczo┼Ťci w zarz─ůdzaniu; obni┼╝anie ryzyka planowania przedsi─Öwzi─Ö─ç; formu┼éowanie i wdra┼╝anie przedsi─Öwzi─Ö─ç przedsi─Öbiorczych; poznanie przedsi─Öbiorczo┼Ťci mi─Ödzynarodowej na przyk┼éadzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Publikacja zosta┼éa przygotowana przez Zesp├│┼é i Partner├│w Katedry Zarz─ůdzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiello┼äskiego w Krakowie. Podr─Öcznik jest adresowany do student├│w, aktualnych i potencjalnych przedsi─Öbiorc├│w oraz pracownik├│w instytucji publicznych, a tak┼╝e spo┼éecznych, wspomagaj─ůcych profesjonalizm i przedsi─Öbiorczo┼Ť─ç w zarz─ůdzaniu turystyk─ů.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9939 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 11577 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11576 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586 XX.5 [Czytelnia B], 11585 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again