Form of Work
Książki
(249)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje naukowe
(2)
Audiobooki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(272)
only on-site
(218)
unavailable
(9)
unknown
(5)
Branch
Magazyny
(150)
Wypożyczalnie
(133)
Czytelnie
(221)
Author
Kruczek Zygmunt
(21)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(11)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(9)
Stasiak Andrzej
(6)
Gospodarek Jerzy
(5)
Płocka Jadwiga
(5)
Sacha Stefan (1939- )
(5)
Siwiński Wiesław (1934- )
(5)
Zmyślony Piotr
(5)
Chudoba Tadeusz
(4)
Gaworecki Władysław Włodzimierz
(4)
Gołembski Grzegorz
(4)
Jędrysiak Tadeusz
(4)
Nalazek Mirosław
(4)
Naumowicz Krystyna
(4)
Nesterowicz Mirosław
(4)
Alejziak Wiesław
(3)
Bosiacki Stefan
(3)
Czerwiński Janusz (1936- ; geograf)
(3)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(3)
Jones Leo (1943- )
(3)
Kachniewska Magdalena
(3)
Kaczmarek Jacek
(3)
Marcinkiewicz Cezary
(3)
Mucha-Szajek Ewa
(3)
Słaby Teresa
(3)
Winiarski Ryszard
(3)
Wojtasik Lesław
(3)
Włodarczyk Bogdan
(3)
Łobożewicz Tadeusz (1935-2002)
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Biczysko Władysław
(2)
Davidson Rob
(2)
Głowacki Marian (1942- )
(2)
Holloway J. Christopher
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Kurek Artur
(2)
Kurek Włodzimierz (1947- )
(2)
Lewandowska Agnieszka
(2)
Merski Janusz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Milencki Jan K
(2)
Nowacki Marek
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Pawlicz Adam
(2)
Pawlikowska-Piechotka Anna
(2)
Sawicka Krystyna Barbara
(2)
Sikora Jan
(2)
Strugarek Jan
(2)
Szczechowicz Bartosz
(2)
Toczek-Werner Sylwia
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Ziółkowski Romuald
(2)
Łazarek Marianna
(2)
Łazarek Roman ( -2007)
(2)
Śniadek Joanna
(2)
Alejziak Bożena
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Balińska Agata
(1)
Barcik Jacek
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Biedroń Artur (1976- )
(1)
Bieńczyk Grzegorz
(1)
Bohdanowicz Paulina
(1)
Borne Hanna
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Boruszczak Mirosław
(1)
Briggs Susan
(1)
Buko Jacek
(1)
Burgiel Kazimierz
(1)
Cabaj Wacław (1948- )
(1)
Chlipała Paweł
(1)
Cholewa Jarosław
(1)
Cope Beulah
(1)
Czarny Wojciech
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dobroniak Małgorzata
(1)
Doktór Dariusz
(1)
Doliński Andrzej
(1)
Domagała Marta
(1)
Dominik Piotr (technologia zywności)
(1)
Dooley Jenny
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dębski Maciej
(1)
Dłużewska Anna
(1)
Evans Virginia
(1)
Gaj Jerzy
(1)
Garza Veronica
(1)
Godlewski Grzegorz
(1)
Grabowska Zuzanna
(1)
Grabowski Jakub
(1)
Gracz Jacek
(1)
Graczykowska Bogusława
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Górska Grażyna
(1)
Year
2010 - 2019
(72)
2000 - 2009
(158)
1990 - 1999
(20)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(246)
England
(3)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(246)
English
(4)
Audience Group
Szkoły wyższe
(4)
Menedżerowie
(1)
Piloci wycieczek
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Przewodnicy turystyczni
(1)
Subject
TURYSTYKA
(221)
ODPOCZYNEK
(21)
USŁUGI
(19)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(15)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
POLSKA
(9)
PODRĘCZNIKI
(7)
Turystyka
(6)
GASTRONOMIA
(5)
HOTELARSTWO
(5)
KRAJOZNAWSTWO
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(5)
SPORT
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
WYCIECZKI
(5)
AGROTURYSTYKA
(4)
EUROPA
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(4)
EKOTURYSTYKA
(3)
English language
(3)
JĘZYK ANGIELSKI
(3)
KAJAKARSTWO
(3)
PILOCI WYCIECZEK
(3)
POLITYKA REGIONALNA
(3)
POSTAWY
(3)
PRODUKT REGIONALNY
(3)
TURYSTYKA WODNA
(3)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(3)
CZAS WOLNY od PRACY
(2)
GEOGRAFIA
(2)
INTERNET
(2)
JĘZYK ROSYJSKI
(2)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(2)
ODŻYWIANIE
(2)
POPYT
(2)
Prawo
(2)
RATOWNICTWO MEDYCZNE
(2)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(2)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(2)
UZDROWISKA
(2)
WYCHOWANIE FIZYCZNE
(2)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
ARCHITEKTURA OBRONNA POLSKA
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
DYSERTACJE NAUKOWE
(1)
EDUKACJA EKOLOGICZNA
(1)
EDUKACJA ZDROWOTNA
(1)
ETYKA
(1)
Ekonomia
(1)
GEOGRAFIA FIZYCZNA
(1)
GLOBALIZACJA
(1)
GOSPODARKA TERENOWA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
JĘZYK NIEMIECKI
(1)
Język angielski
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(1)
KRAJOBRAZ
(1)
MIĘDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
Marketing
(1)
NIERUCHOMOŚCI
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(1)
ODMIENNOŚĆ KULTUROWA
(1)
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
(1)
ORGANIZACJE MIĘDZYNARODOWE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PEDAGOGIKA
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PODLASKIE, województwo
(1)
PODRÓŻE MOTYWACYJNE
(1)
PODRÓŻE SŁUŻBOWE
(1)
POWERPOINT
(1)
PRACE DYPLOMOWE
(1)
PRAWO
(1)
PRAWO OCHRONY ŚRODOWISKA
(1)
PREZENTACJE i WYSTĄPIENIA
(1)
PROMOCJA HANDLOWA
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWA MAŁE i ŚREDNIE
(1)
PRZYRODA
(1)
REHABILITACJA (med.)
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
ROŚLINY
(1)
SPORTOWCY
(1)
STATYSTYKA
(1)
STUDENCI
(1)
SYMULACJA
(1)
TRANSPORT
(1)
TURYSTYKA BIZNESOWA
(1)
TURYSTYKA MILITARNA
(1)
TURYSTYKA MOTOROWA
(1)
TURYSTYKA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
(1)
TURYSTYKA PIESZA
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ROWEROWA
(1)
Turystyka muzealna
(1)
UBEZPIECZENIA
(1)
WARTOŚĆ EKONOMICZNA
(1)
Subject: time
1989-
(5)
2001-
(2)
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(60)
PODRĘCZNIKI
(13)
Podręcznik
(5)
PODRĘCZNIKI dla SZKÓŁ ZAWODOWYCH
(2)
PODRĘCZNIK
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Językoznawstwo
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
250 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 475-479. Indeks
Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7277 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7278 XX.3 [Wypożyczalnia B], 8223 XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8222 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka przedstawia wybór testów rozporządzeń, ustaw i praw dotyczących szeroko pojętej turystyki dla suchaczy Studium Hotelarstwa i Obsługi Ruchu Turystycznego oraz dla studentów turystyki i rekreacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1094 XX.6 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1095 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5984 [Magazyn 1], P.5983 [Magazyn 1], P.5982 [Magazyn 1], P.5981 [Magazyn 1], P.5980 [Magazyn 1], P.5979 [Magazyn 1], P.5978 [Magazyn 1], P.5977 [Magazyn 1], P.3053 [Magazyn 1], P.3052 [Magazyn 1], P.3051 [Magazyn 1], P.3050 [Magazyn 1], 7270 [Magazyn 2], 7269 [Magazyn 2], 4070 [Magazyn 2] (15 egz.)
Book
In basket
Turystyka stała się współcześnie niezwykle istotną dziedziną gospodarki. Dochody osiągane z tej działalności są porównywalne z dochodami w przemysłach paliwowym i zaawansowanych technologii. Ze względu na skalę światowej gospodarki turystycznej, zaangażowanie kapitału, liczbę zatrudnionych osób oraz złożoność procesów technicznych w transporcie i hotelarstwie można mówić o przemyśle turystycznym. W przemyśle tym jest wytwarzany produkt turystyczny, który powinien się stać przedmiotem zainteresowania konsumenta. W książce autorzy w interesujący sposób prezentują kluczowe zagadnienia związane z kreowaniem i organizacją produktu turystycznego, a także zarządzaniem nim. Odpowiadają między innymi na następujące pytania: co to jest produkt turystyczny i jak powstaje, kto jest jego twórcą i dla kogo jest przeznaczony, w jaki sposób kalkulować jego cenę, gdzie promować i sprzedawać produkt turystyczny, jakie badania marketingowe warto prowadzić, które strategie produktu turystycznego należy stosować.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9092 XX.5 [Wypożyczalnia B], P.9091 XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.9090 XX.5 [Czytelnia B], 10712 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.735 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczególnych częściach: dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji, opisano organizację finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z części książki poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5747 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1], P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7201 XX.5 [Wypożyczalnia B], 3204 XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7200 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3922 [Magazyn 1], 4400 [Magazyn 2] (2 egz.)
Book
In basket
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.4152 [Magazyn 1], P.4151 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6429 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6426 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.6425 XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6424 XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.6423 XX.5 [Czytelnia B], 7427 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Miasta i regiony, starając się przyciągnąć jak największą liczbę turystów, konkurują ze sobą podobnie jak przedsiębiorstwa komercyjne. Z tego względu coraz więcej uwagi poświęca się marketingowi terytorialnemu, a w szcze­gólności promocji turystycznej regionów, której celem jest przekazanie potencjalnym turystom komunikatu zachęcającego do odwiedzenia danych miejscowości. W publikacji przedstawiono najważniejsze zagadnienia finan­sowania i organizacji promocji miast, wykorzystywanych instrumentów, oceny efektywności podejmowanych działań oraz wpływu położenia geogra­ficznego na politykę promocji. Omówiono też specyfikę turystyki w obsza­rach miejskich i rolę podmiotów odpowiadających za promocję obszarowego produktu turystycznego. Teoretyczne rozważania poparte zostały badaniami przeprowadzonymi w ośmiu miastach nadbałtyckich: Szczecinie, Rostocku, Goeteborgu, Turku, Tallinie, Rydze, Kłajpedzie oraz Gdańsku.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5590 XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7044 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przyszłych menagerów branży turystycznej. Przedstawia szczegółowo umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne do skutecznego zarządzania tą branżą. W tekście wykorzystano przykłady, aby zilustrować zastosowanie pojęć ogólnych z dziedziny zarządzania i ich związek z sytuacjami wziętymi z życia codziennego. Książka jest odzwierciedleniem doświadczeń w nauczaniu zarządzania na poziomie akademickich kursów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1404 [Magazyn 1], P.1402 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1403 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Turystyka / Rob Davidson ; tł. Mirosław Nalazek. - Warszawa : Polska Agencja Promocji Turystyki, 1996. - IX, 204 s. : fot., rys., tab. ; 24 cm.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1401 [Magazyn 1], P.1400 [Magazyn 1], P.734 [Magazyn 1], P.733 [Magazyn 1], 1773 [Magazyn 2], 1772 [Magazyn 2] (6 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1399 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Kompendium wiedzy o turystyce / red. Grzegorz Gołembski. - Warszawa; Poznań : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 433, [2] s. : ryc., tab. ; 21 cm.
Turystyka to fenomen ostatnich dziesięcioleci. Stała się jednym z najbardziej dochodowych biznesów na świecie i cechą charakterystyczną społeczeństw państw wysokorozwiniętych. Turystyka jest dziedziną interdyscyplinarną. Stała się kołem napędowym transportu, budownictwa, gospodarki komunalnej, rozwoju regionalnego. Jej rozwój przyczynia się do zintensyfikowania działań na rzecz ochrony środowiska przyrodniczego i dóbr kultury. Celem tego opracowania jest przedstawienie roli i znaczenia turystyki w skali makro, w skali regionu i przedsiębiorstwa turystycznego oraz podkreślenie złożoności produktu turystycznego i sposobu zarządzania tym produktem. W nowym wydaniu uaktualniono i uzupełniono dane związane m.in. z wejściem Polski do Unii Europejskiej i przystąpieniem do strefy Schengen. Uwzględniono zmiany, jakie zaszły w światowej i polskiej turystyce w ostatnich latach. Książka adresowana jest do studentów wyższych uczelni i środowiska naukowego, menedżerów i pracowników zajmujących się obsługą ruchu turystycznego, do władz rządowych i samorządowych, a także do ogromnej rzeszy turystów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 1397 XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 927 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.3357 [Magazyn 1], P.3356 [Magazyn 1], P.3355 [Magazyn 1] (3 egz.)
Book
In basket
Książka niezbędna do studiowania turystyki jako dziedziny gospodarczej. Jest podręcznikiem wprowadzającym w naukę tego przedmiotu. Omawia wszystkie najważniejsze tematy: motywacje podróżowania, znaczenie geograficzne, środki transportu, turystykę wypoczynkową oraz hotelarstwo, tworzenie pakietów, marketing i promocje w turystyce, wpływ turystyki na kraje recepcyjne.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1398 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1397 XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1396 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1851 [Magazyn 1], P.1850 (brak s. 49-52) [Magazyn 1], P.1849 [Magazyn 1], P.1848 (brak s. 187-190, 193-198) [Magazyn 1], P.1846 [Magazyn 1], P.1844 [Magazyn 1], P.358 [Magazyn 1], P.357 [Magazyn 1], P.356 [Magazyn 1], P.355 [Magazyn 1], 1218 (brak s. 21-22) [Magazyn 2] (11 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.1847 XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1845 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zarys wiedzy o turystyce / Paweł Różycki. - Kraków : Proksenia, 2006. - 134, [4] s. ; tabele, wykr. ; 24 cm.
Książka zawiera podstawowe informacje o turystyce − definicje, klasyfikacje, uwarunkowania rozwoju, funkcje turystyki, organizację turystyki, ruch turystyczny w Polsce i na świecie. Wydanie II zostało poszerzone i zaktualizowane. Publikacja ta zasługuje na uwagę, ponieważ stanowi dobre wprowadzenie do studiów nad turystyką. O jej przydatności dydaktycznej przesądza także to, iż uwzględnia wszystkie treści programowe przedmiotu Podstawy turystyki, zawarte w obowiązujących aktualnie standardach kształcenia dla kierunku turystyka i rekreacja.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5752 [Magazyn 1], P.5751 [Magazyn 1], P.5750 [Magazyn 1], P.5749 [Magazyn 1], P.5748 [Magazyn 1], P.4243 [Magazyn 1], P.4242 [Magazyn 1], P.4241 [Magazyn 1] (8 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 4722 XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4721 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 535-557. Indeks.
Podręcznik przedstawia zagadnienia turystyczne możliwie kompleksowo, choć ich autorzy najczęściej związani są tylko z jedną z dyscyplin naukowych zajmujących się turystyką. Poszczególne rozdziały poświęcono ważniejszym aspektom turystyki w ujęciu interdyscyplinarnym. Rozdział pierwszy został poświęcony definicjom turystyki oraz jej naświetleniu jako przedmiotu interdyscyplinarnych badań naukowych, systematyce ruchu turystycznego, historii turystyki, aktualnemu obrazowi turystyki międzynarodowej i jej współczesnym tendencjom. W następnych rozdziałach przedstawiono podstawy teoretyczne, metody badań, przykłady opracowań i ważniejsze informacje z zakresu następujących aspektów turystyki: biofizjologicznego, socjologiczno-psychologicznego, ekonomicznego, przestrzennego i prawnego. Dodatkowo zaprezentowano studia przypadków, wyróżnione w podręczniku szarym tłem. Opracowanie może być przydatne studentom turystyki i rekreacji, a także osobom zajmującym się badaniami naukowymi w turystyce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9943 [Magazyn 1], P.9942 [Magazyn 1], P.9941 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9940 XX.1.1 [Wypożyczalnia B], 11579 XX.1.1 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11578 XX.1.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5709 [Magazyn 1], P.5708 [Magazyn 1], P.5707 [Magazyn 1], P.5706 [Magazyn 1], P.5705 [Magazyn 1], P.5704 [Magazyn 1], P.5703 [Magazyn 1], P.5702 [Magazyn 1], P.5252 [Magazyn 1] (9 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 6491 XXI.2 [Wypożyczalnia B], 6490 XXI.2 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7191 XXI.2 [Czytelnia B], 7190 XXI.2 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Książka jest zbiorem różnych ustaw i rozporządzeń oraz konwencji z lat 1998-2001 dotyczących działalności gospodarczej, usług turystycznych, hotelarstwa i innych praw związanych z turystyką.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1943 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1942 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again