Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(11)
Status
available
(13)
only on-site
(10)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(6)
Czytelnie
(10)
Author
Turos Lucjan (1927- )
(2)
Bonis┼éawski Mieczys┼éaw J. (1966- )
(1)
Chen Joseph S
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Gracz Jacek
(1)
Migdał Kazimierz
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Pearce Philip L
(1)
Prebensen Nina K
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Sankowski Tadeusz
(1)
Uysal Muzaffer
(1)
Winiarski Ryszard
(1)
Zdebski Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(6)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(9)
Massachusetts
(1)
unknown (us)
(1)
Language
Polish
(10)
English
(1)
Subject
TURYSTYKA
(10)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
POSTAWY
(3)
ODPOCZYNEK
(2)
CZAS WOLNY od PRACY
(1)
CZAS WOLNY od PRACY UCZNIA
(1)
PSYCHOLOGIA
(1)
Psychologia
(1)
STUDENCI
(1)
Socjologia
(1)
Turystyka
(1)
Warto┼Ť─ç
(1)
Subject: time
1989-
(3)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI
(2)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(2)
12 results Filter
Book
In basket
(Psychologia Wobec Wsp├│┼éczesno┼Ťci. Psychologia Biegu ┼╗ycia)
Publikacja przeznaczona dla student├│w psychologii, psychologii stosowanej, zarz─ůdzania turystyk─ů, turystyki i rekreacji, a tak┼╝e nauczycieli akademickich i praktyk├│w z bran┼╝y turystycznej. Autorzy przedstawiaj─ů zagadnienia dotycz─ůce aktywno┼Ťci turystycznej cz┼éowieka, zjawisk i proces├│w psychicznych zwi─ůzanych z t─ů aktywno┼Ťci─ů oraz turystyki jako ┼║r├│d┼éa przemian spo┼éecznych w okre┼Ťlonych ┼Ťrodowiskach, a tak┼╝e psychologicznego funkcjonowania grupy turystycznej i znaczenia turystyki intencjonalnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7439 XX.1.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7047 XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja opisuje nowy kierunek w psychologii - psychotransgresjonizm, czyli postrzeganie cz┼éowieka jako istoty zdolnej do transgresji, zwi─ůzanej ze wszystkimi dziedzinami jego ┼╝ycia i aktywno┼Ťci. Autor przedstawia turystyk─Ö edukacyjn─ů i transgresj─ů dot. ci─ůg┼éej zmiany miejsca pobytu i kontaktu z coraz to innymi lud┼║mi, obiektami kultury, cywilizacji i przyrody. Niniejsza praca jest zatem pierwsz─ů tego typu w Polsce pr├│b─ů przedstawienia tej bogatej i r├│┼╝norodnej problematyki, jak─ů kryj─ů zwi─ůzki turystyki z transgresj─ů oraz typologi─Ö osobowo┼Ťci turyst├│w i ich wp┼éywu na kszta┼étowanie aspiracji transgracyjnych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7725 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8736 XX.1.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Niniejsza ksi─ů┼╝ka jest pr├│b─ů przeniesienia stylu szko┼éy ameryka┼äskiej na grunt polski: przeznaczona ma by─ç zar├│wno dla specjalist├│w z zakresu nauk o turystyce, jak i dla przedsi─Öbiorc├│w i pracownik├│w turystyki. Chcia┼ébym, aby uczyniona tutaj pr├│ba odniesienia si─Ö do turystycznej rzeczywisto┼Ťci przy pomocy metodyki psychologii pobudzi┼éa dalsze prace i badania w tym zakresie, aby sta┼éa si─Ö ich inspiracj─ů i u┼éatwi┼éa wej┼Ťcie w temat. Ksi─ů┼╝ka zach─Öca do postawienia samemu sobie pytania, o to sk─ůd to co┼Ť si─Ö bierze i dlaczego akurat tu i teraz to co┼Ť si─Ö przytrafi┼éo. Mam nadziej─Ö, i┼╝ kreatywna lektura ksi─ů┼╝ki mo┼╝e pom├│c zrozumie─ç i poprawi─ç to, co przedsi─Öbiorcy robi─ů zawodowo, zach─Öci do dog┼é─Öbnego spojrzenia na w┼éasn─ů dzia┼éalno┼Ť─ç z innej perspektywy, z perspektywy w┼éasnego ja, rodziny, zadowolenia.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.6691 [Magazyn 1], P.5659 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7531 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7160 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Zebrane w ksi─ů┼╝ce materia┼éy ilustruj─ů proces wyboru, zwiedzania i oceny zabytk├│w kultury i cywilizacji, obiekt├│w architektury i osobliwo┼Ťci przyrody. Hipoteza pracy zak┼éada, ┼╝e zachowania turystyczne s─ů inspirowane nie tylko wiedz─ů, intelektem, wyobra┼║ni─ů, wol─ů, ale tak┼╝e busol─ů uczuciow─ů, jak─ů jest inteligencja emocjonalna umo┼╝liwiaj─ůca prawid┼éowe reagowanie na sytuacje turystyczne i postawy ludzi, kt├│re s─ů sk┼éadnikami komunikacji mi─Ödzyludzkiej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2337 XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Authority data
TURYSTYKA - psychologia (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
Tourist Behaviour : Themes and Conceptual Schemes / Philip L. Pearce. - Clevedon, Buffalo : Channel View Publications, 2008. - VII, [1], 241 s. : tab. ; 23 cm.
(Aspects of Tourism / ed. Chris Cooper, Michael C. Hall, Dallen Timothy ; 27)
Bibliografia s. 200-231, index s. 232-241.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10205 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
As the field of tourism grows in maturity and scientific sophistication, it is important to fully understand the breadth and depth of vacation experience value. Current research delivers a multitude of approaches to value creation, represented here as a set of definitions, perspectives, and interpretations of how tourists, as customers, create value alone and with others. Providing an analytical and systematic clarification of the approaches, this book suggests an understanding of the differences, offering new and practical knowledge for tourism scholars and professionals to highlight the relevance of the concept to firms and organizations. Including a framework to distinguish among key resources or antecedents of customer value, this book also considers consumer behaviour and factors affecting value creation from physiological and psychological perspectives. Concluding with a summary of the areas for future research, it is a valuable resource for researchers of tourism, leisure and recreation.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17388 [Magazyn 1], P.17387 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18132 XX.1.6 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18131 XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Podr─Öcznik przeznaczony jest dla student├│w kierunk├│w turystyka i rekreacja, lecz skorzystaj─ů z niego tak┼╝e praktycy i teoretycy turystyki. Praca, rekreacja i aktywno┼Ť─ç turystyczna cz┼éowieka to aktualnie jeden z bardziej dynamicznie rozwijaj─ůcych si─Ö obszar├│w praktyki spo┼éecznej, wymagaj─ůcej niew─ůtpliwie pog┼é─Öbionej refleksji psychologicznej. Przydatno┼Ť─ç wiedzy psychologicznej w odniesieniu do aktywno┼Ťci rekreacyjno-turystycznej cz┼éowieka, dotyczy zar├│wno jej aspekt├│w podmiotowych - wybranych proces├│w i w┼éa┼Ťciwo┼Ťci psychicznych jednostki, jak i uwarunkowa┼ä sytuacyjno-┼Ťrodowiskowych, tworz─ůcych naturaln─ů przestrze┼ä spo┼éeczn─ů, kt├│ra determinuje wyb├│r i spos├│b realizacji r├│┼╝norodnych form rekreacji ruchowej i turystyki.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 2801 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2800 XX.1.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 431-440.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia kompendium wiedzy na temat klient├│w na tym rynku, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych - przy czym wiedza ta, co wa┼╝ne, ma w du┼╝ej cz─Ö┼Ťci charakter teoretyczny, za┼Ť ilustracje statystyczne s┼éu┼╝─ů egzemplifikacji tez, a nie samodzielnej odr─Öbnej wiedzy. Bior─ůc pod uwag─Ö powy┼╝sze oraz obszern─ů bibliografi─Ö zamieszczon─ů na ko┼äcu ksi─ů┼╝ki uwa┼╝am, ┼╝e recenzowana pozycja (...) b─Ödzie bardzo u┼╝yteczn─ů pozycj─ů dla tej grupy czytelnik├│w, o jakiej wspomina si─Ö w przygotowywanej publikacji. Z recenzji prof. dr hab. Ma┼égorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10514 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Czytelnik otrzymuje kompendium wiedzy na temat klient├│w na rynku turystycznym, sposob├│w ich zachowa┼ä, uwarunkowa┼ä nabywczych. Ksi─ů┼╝ka niejako ÔÇ×wybiegaÔÇŁ poza same zachowania kupuj─ůcych na rynku turystycznym, ukazuj─ůc te zachowania w kontek┼Ťcie szerszych uwarunkowa┼ä, kszta┼étowania si─Ö potrzeb rynkowych w tej dziedzinie, proces├│w zwi─ůzanych z zachowaniami na rynku turystycznym. Podr─Öcznik ukazuje klienta z punktu widzenia budowania aktyw├│w przedsi─Öbiorstw. W spos├│b interesuj─ůcy uwzgl─Ödniono wybrane aspekty konkurowania przedsi─Öbiorstw o klient├│w na rynku us┼éug turystycznych. Autorzy wskazuj─ů, w jaki spos├│b warto┼Ťci dostarczane przez przedsi─Öbiorstwa mog─ů wp┼éywa─ç na kszta┼étowanie si─Ö satysfakcji i lojalno┼Ťci nabywc├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8940 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8939 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10507 XX.3 [Czytelnia B], 10506 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 221-[232] przy rozdz. Indeksy.
Podr─Öcznik zawiera wiedz─Ö z zakresu minimum programowego poszerzon─ů o zagadnienia zachowa┼ä cz┼éowieka w czasie wolnym, a w szczeg├│lno┼Ťci z zakresu psychologii, rekreacji i turystyki. Najwi─Öcej miejsca po┼Ťwi─Öcono psychologii spo┼éecznej ze wzgl─Ödu na jej szczeg├│ln─ů rol─Ö praktyczn─ů w ┼╝yciu codziennym, w tym przypadku w czasie wolnym. Ksi─ů┼╝ka mo┼╝e by─ç pomocna dla ka┼╝dego, kogo interesuje problematyka zachowania cz┼éowieka w warunkach, kiedy jest wolny od zada┼ä zwi─ůzanych z prac─ů zawodow─ů oraz od innych obowi─ůzk├│w. Wiedza uzyskana w badaniach psychologicznych powinna pom├│c cz┼éowiekowi bardziej skutecznie i przewidywalnie sprawowa─ç kontrol─Ö nad w┼éasnym zachowaniem, aby m├│g┼é efektywniej korzysta─ç z dobrodziejstw czasu wolnego.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.11971 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11970 XIX.2 [Wypo┼╝yczalnia B], P.11969 XIX.2 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13131 XIX.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 78-81.
Wsp├│┼éczesny konsument znajduje si─Ö w centrum gospodarki rynkowej. Dotyczy to r├│wnie┼╝ rynku turystycznego, kt├│ry obecnie staje si─Ö jednym z najwi─Ökszych sektor├│w gospodarki. Dowodzi tego m.in. fakt, ┼╝e w 2007 r., wed┼éug szacunk├│w World Travel and Tourism Council (WTTC), ┼é─ůczny popyt turystyczny na ┼Ťwiecie wyni├│s┼é oko┼éo 7 bln USD i dynamika tego zjawiska b─Ödzie wci─ů┼╝ ros┼éa. Eksperci ┼Üwiatowej Organizacji Turystyki (UNWTO) szacuj─ů, ┼╝e liczba podr├│┼╝y na ┼Ťwiecie w 2020 r. wyniesie 1 561 min. W tym kontek┼Ťcie zasadne staje si─Ö zainteresowanie wszystkich wytw├│rc├│w produkt├│w turystycznych (dotyczy to zar├│wno przedsi─Öbiorstw, jak i obszar├│w turystycznych) problematyk─ů zachowa┼ä konsument├│w na rynku turystycznym i ich post─Öpowaniem w procesie podejmowania decyzji o podr├│┼╝y turystycznej. Wiedza o potrzebach i post─Öpowaniu konsumenta w procesie ich zaspokajania warunkuje osi─ůgni─Öcie sukcesu dzia┼éalno┼Ťci rynkowej. Celem niniejszej publikacji jest poznanie zachowa┼ä turystycznych i czynnik├│w je kszta┼étuj─ůcych. Opracowanie sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9949 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11586 XX.5 [Czytelnia B], 11585 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again