Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(61)
E-booki
(16)
IBUK Libra
(13)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Status
available
(65)
only on-site
(59)
unknown
(4)
Branch
Magazyny
(30)
Wypo┼╝yczalnie
(38)
Czytelnie
(60)
Author
Kozioł Leszek
(12)
Halemba Piotr (1966- )
(6)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Chudoba Tadeusz
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kantyka Joanna
(2)
Maci─ůg Justyna
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Wiatr Inez
(2)
Zmy┼Ťlony Piotr
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Biernat El┼╝bieta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cie┼Ťlikowski Krzysztof
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
D─Öbski Maciej
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzeganek-Wi─Öcek Brygida
(1)
Grzeganek-Wi─Öcek Brygida (1936- )
(1)
G├│rska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jastrz─Öbski Cezary
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Halina (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milencki Jan K
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Pabian Barbara
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puorto Simone
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rogers Anthea
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Sierpińska Anna
(1)
Sikora Jan
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Slinn Judy
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szromek Adam R
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wi┼Ťniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zych Witold
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Year
2020 - 2021
(8)
2010 - 2019
(45)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(8)
Country
Poland
(74)
England
(1)
Massachusetts
(1)
United Kingdom
(1)
Language
Polish
(68)
English
(9)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsi─Öbiorcy
(1)
Subject
TURYSTYKA
(45)
Turystyka
(10)
SPORT
(7)
Zarz─ůdzanie
(7)
USŁUGI
(6)
ODPOCZYNEK
(5)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
Marketing
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Innowacje
(2)
KULTURA
(2)
Konkurencyjno┼Ť─ç
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekoturystyka
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA
(1)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Model biznesowy
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
ORGANIZACJE SPORTOWE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORCZO┼Ü─ć (postawa)
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
Przedsi─Öbiorstwo turystyczne
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
RATOWNICTWO
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UZDROWISKA
(1)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
Zarz─ůdzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(8)
1989-
(5)
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(3)
Wojew├│dztwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Wojew├│dztwo ┼Ťl─ůskie (1999- )
(1)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Monografia
(4)
Materiały pomocnicze
(3)
Podr─Öcznik
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(12)
Podr├│┼╝e i turystyka
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
77 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10080.XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Ksi─ů┼╝ka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych o┼Ťrodk├│w naukowych z praktykami r├│┼╝nych poziom├│w zarz─ůdzania wsp├│┼éczesn─ů turystyk─ů. Takie po┼é─ůczenie zaowocowa┼éo identyfikacj─ů kluczowych problem├│w bran┼╝y turystycznej w kontek┼Ťcie aktualnych problem├│w politycznych i gospodarczych, proces├│w i zdarze┼ä naturalnych, jak r├│wnie┼╝ zmieniaj─ůcych si─Ö potrzeb klient├│w. Uznano, ┼╝e do aktualnych kluczowych czynnik├│w sukcesu przedsi─Öbiorstw, ale tak┼╝e region├│w turystycznych, nale┼╝─ů wsparcie ze strony systemu edukacyjnego oraz przemy┼Ťlany i systematycznie realizowany proces zarz─ůdzania mark─ů organizacji czy regionu. Zaproponowany uk┼éad opracowa┼ä nie wyczerpuje problematyki zarz─ůdzania turystyk─ů w kryzysie. Niemniej mamy nadziej─Ö, ┼╝e teksty zamieszczone w ksi─ů┼╝ce stan─ů si─Ö inspiracj─ů do dalszych bada┼ä, wdro┼╝e┼ä ich wynik├│w w praktyce zarz─ůdzania turystyk─ů, jak r├│wnie┼╝ edukacji kadr dla turystyki w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14369.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15275.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Literatura s. 211-214
Prawid┼éowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy r├│┼╝nych instrument├│w ekonomicznych jest mo┼╝liwe tylko wtedy, gdy w┼éa┼Ťciwie rozumie si─Ö istot─ů poj─Öcia turystyki, jako zjawiska spo┼éecznego i gospodarczego. Je┼╝eli przez to poj─Öcie b─Ödziemy rozumie─ç obs┼éug─Ö ruchu turystycznego, ┼Ťwiadcze┼ä i sprzeda┼╝ d├│br turystycznych, wspomaganych np. promocj─ů (najwa┼╝niejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzy┼Ťci ekonomiczne z niej p┼éyn─ůce; i takie w┼éa┼Ťnie badania podj─ů┼é Autor, by te czynno┼Ťci wykaza─ç. Powy┼╝sze opracowanie ma bowiem s┼éu┼╝y─ç dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarz─ůdzania na rynkach turystycznych i w tym wzgl─Ödzie jest ono szczeg├│lnie przydatne dla student├│w jako przysz┼éych mened┼╝er├│w.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.8900.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10454.XX.5 [Czytelnia B], 10453.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10209 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem artyku┼é├│w pracownik├│w oraz student├│w Wydzia┼éu Zarz─ůdzania Sportem i Turystyk─ů Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach i przedstawicieli zaprzyja┼║nionych z ni─ů ┼Ťrodowisk naukowych. Zamieszczone tutaj prace teoretyczne emipryczne oraz przegl─ůdowe sa efektem oryginalnych pomys┼é├│w oraz dzia┼éa┼ä naukowych ich autor├│w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15747.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17543 [Magazyn 1], P.17542 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18395.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18394.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 347-351.
Ksi─ů┼╝ka stanowi podr─Öcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wyk┼éad├│w z przedmiotu "Obs┼éuga ruchu turystycznego" i zbli┼╝onych, prowadzonych na przyk┼éad na specjalno┼Ťci "Organizacja i obs┼éuga rekreacji". ┼ü─ůczy zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu szeroko rozumianej obs┼éugi ruchu w turystyce i rekreacji. Podr─Öcznik ma charakter: - kompleksowy - prezentuje og├│┼é zagadnie┼ä zwi─ůzanych z obs┼éug─ů ruchu w turystyce i rekreacji, co jest rozszerzeniem podej┼Ťcia prezentowanego w wi─Ökszo┼Ťci podobnych publikacji, kt├│re nie odnosz─ů si─Ö do rekreacji, skupiaj─ůc si─Ö na umiej─Ötno┼Ťciach niezb─Ödnych dla pilot├│w, przewodnik├│w turystycznych, czy pracownik├│w biur podr├│┼╝y. - uniwersalny, co jest gwarantowane przez szeroko┼Ť─ç uj─Öcia problemu, kt├│ra pozwala na wykorzystanie podr─Öcznika przez osoby poszukuj─ůce wiedzy og├│lnej na temat obs┼éugi ruchu w turystyce i rekreacji (np. wsp├│┼éczesne trendy w turystyce i rekreacji, czy formy obs┼éugi i organizacja imprez w turystyce i rekreacji), a tak┼╝e wiedzy szczeg├│┼éowej dotycz─ůcej poszczeg├│lnych element├│w sk┼éadowych obs┼éugi klient├│w (np. kalkulacja imprezy turystycznej czy pilota┼╝). Prezentowane informacje mog─ů by─ç u┼╝yteczne zar├│wno dla student├│w (w w─Ö┼╝szym uj─Öciu na poziomie studi├│w licencjackich, ca┼éo┼Ťciowo na poziomie studi├│w magisterskich), jak i dla os├│b zajmuj─ůcych si─Ö obs┼éug─ů turyst├│w, chc─ůcych poszerzy─ç swoj─ů wiedz─Ö teoretyczn─ů i praktyczn─ů. - praktyczny, co jest zwi─ůzane z prezentacj─ů przyk┼éad├│w z praktyki obs┼éugi ruchu w turystyce i rekreacji w ka┼╝dym rozdziale ksi─ů┼╝ki. U┼éatwia to percepcj─Ö prezentowanych zagadnie┼ä oraz wskazuje na mo┼╝liwe rozwi─ůzania problem├│w wyst─Öpuj─ůcych na poszczeg├│lnych etapach obs┼éugi ruchu turystycznego. Mo┼╝e r├│wnie┼╝ stanowi─ç inspiracj─Ö do prowadzenia zaj─Ö─ç o charakterze ─çwicze┼ä dla student├│w r├│┼╝nych specjalno┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15064.XX.7 [Wypo┼╝yczalnia B], P.15063.XX.7 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15964.XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W monografii podj─Öto pr├│b─Ö usystematyzowania poj─Ö─ç i proces├│w z zakresu zarz─ůdzania w turystyce. W opracowaniu wykorzystano krajowe strategiczne programy rozwojowe gospodarki i turystyki. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorc├│w, w tym os├│b profesjonalnie zwi─ůzanych z turystyk─ů oraz przedstawicieli samorz─ůd├│w i student├│w. Wiedza zawarta w monografii umo┼╝liwia ca┼éo┼Ťciowe spojrzenie na zagadnienia i tre┼Ťci pojawiaj─ůce si─Ö w innych dziedzinach turystyki: w ekonomice turystyki, marketingu turystycznym, hotelarstwie, agroturystyce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8692 [Magazyn 1], P.7521 [Magazyn 1], P.7520 [Magazyn 1], P.7519 [Magazyn 1], P.7518 [Magazyn 1], P.7517 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5654.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.5653.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7151.XX.3 [Czytelnia B], 7150.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 475-479. Indeks
Publikacja obrazuje ca┼éo┼Ť─ç rzeczywisto┼Ťci zwi─ůzanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zar├│wno turystyk─Ö w popularnym tego s┼éowa znaczeniu, jak i specyik─Ö czterech kierunk├│w zarz─ůdzania turystyk─ů. Ksi─ů┼╝ka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza wi─Öc warunki dla formowania turystycznych bank├│w danych oraz u┼éatwia i racjonalizuje dalsze badania problem├│w rzeczywisto┼Ťci turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7277 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7278.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], 8223.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8222.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.735.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przysz┼éych pracownik├│w bran┼╝y turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do kt├│rych zmierzamy. D─ů┼╝eniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbli┼╝enie si─Ö Polski do kraj├│w Europy Zachodniej. Podobnie dzieje si─Ö w turystyce. Obiektywn─ů konieczno┼Ťci─ů staje si─Ö wi─Öc dostosowanie naszej turystyki do warunk├│w zachodnich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2458 [Magazyn 1], 121 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2457.XX.3 [Czytelnia B], 928.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Traktuj─ůc turystyk─Ö jako dodatek do dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej nie stworzono rozwi─ůza┼ä systemowych i program├│w jej rozwoju. Nadrobienie powsta┼éej luki, w stosunku do ┼Ťwiatowego poziomu us┼éug turystycznych, wymaga z jednej strony podj─Öcia zmian systemowych, struktural┬şnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia system├│w zarz─ůdzania w organizacjach ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi, czyni─ůc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istot─ů tre┼Ťci zawartej w ksi─ů┼╝ce. Szczeg├│lna uwaga zosta┼éa zwr├│cona, na: - okre┼Ťlenie standardu jako┼Ťci us┼éugi turystycznej oraz roli pracownik├│w i udzia┼éu klient├│w w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przyk┼éady praktycznych rozwi─ůza┼ä doskonal─ůcych zarz─ůdzanie organizacj─ů, - etyk─Ö dzia┼éania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724.XX.3 [Czytelnia B], 8723.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przysz┼éych menager├│w bran┼╝y turystycznej. Przedstawia szczeg├│┼éowo umiej─Ötno┼Ťci, wiedz─Ö i kompetencje potrzebne do skutecznego zarz─ůdzania t─ů bran┼╝─ů. W tek┼Ťcie wykorzystano przyk┼éady, aby zilustrowa─ç zastosowanie poj─Ö─ç og├│lnych z dziedziny zarz─ůdzania i ich zwi─ůzek z sytuacjami wzi─Ötymi z ┼╝ycia codziennego. Ksi─ů┼╝ka jest odzwierciedleniem do┼Ťwiadcze┼ä w nauczaniu zarz─ůdzania na poziomie akademickich kurs├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1404 [Magazyn 1], P.1402 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1403.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest analiza i ocena wsp├│┼éczesnych koncepcji zarz─ůdzania kultur─ů fizyczn─ů i turystyk─ů oraz wskazanie pszysz┼éo┼Ťciowych kierunk├│w badawczych w tym obszarze. Pierwsz─ů cz─Ö┼Ť─ç opracowania po┼Ťwi─Öcono charakterystyce wsp├│┼éczesnych metod i technik zarz─ůdzania stosowanych przez organizacje tu ty styczne w aspekcie: produktu, personelu, finans├│w. Wskazano na tematyk─Ö zr├│wnowa┼╝onego rozwoju na rynku turystyki masowej, znaczenia kapita┼éu ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji, postaw i zachowa┼ä turyst├│w, metod finansowania turystyki przez jednostki samorz─ůdu terytorialnego oraz zarz─ůdzania produktem opieki zdrowotnej na przyk┼éadzie us┼éug turystyki uzdrowiskowej. W drugiej cz─Ö┼Ťci publikacji skoncentrowano si─Ö na analizie i ocenie zarz─ůdzania organizacjami sportowymi i rekreacyjnymi uwzgl─Ödniaj─ůcymi szerokie spektrum os├│b niepe┼énosprawnych. Cz─Ö┼Ť─ç ta obejmuje zagadnienia dotycz─ůce sponsoringu sportowego, efektywno┼Ťci zarz─ůdzania, ┼║r├│de┼é finansowania sportu i rekreacji oraz charakterystyki organizacji sportowo -rekreacyjnych typu non-profit.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11855.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie o tematyce turystycznej / Proksenia ; 1)
Problematyka monografii odniesiona zosta┼éa do czterech g┼é├│wnych obszar├│w badawczych: teorii regionu turystycznego, jego mi─Ödzynarodowej konkurencyjno┼Ťci, kszta┼étowania produktu turystycznego ze szczeg├│lnym uwzgl─Ödnieniem proces├│w inwestycyjnych jako podstawy rozwoju gospodarczego w og├│le oraz wybranych zagadnie┼ä z zakresu zarz─ůdzania i ich implementacji do poziomu regionu turystycznego. Publikacja polecana studentom turystyki na wszystkich uczelniach, zw┼éaszcza w odniesieniu do przedmiotu regiony turystyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8017.XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9351.XX.3 [Czytelnia B], 9350.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
In basket
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Wydanie III. - Warszawa : CeDeWu Wydawnictwa Fachowe, 2011. - 191 stron : ilustracje ; 24 cm.
Do udost─Öpniania na czytniku e-book.
Bibliografia stron: 189-191.
Ksi─ů┼╝ka ÔÇ×Marketing w turystyce" zawiera opis dzia┼éa┼ä s┼éu┼╝─ůcych obs┼éudze turyst├│w w spos├│b daj─ůcy im maksimum pozytywnych dozna┼ä i prze┼╝y─ç tury┬şstycznych. Obok cz─Ö┼Ťci og├│lnej, omawiaj─ůcej natur─Ö marketingu i zarz─ůdzania zgodnego z jego duchem, ksi─ů┼╝ka zawiera dwie cz─Ö┼Ťci przedstawiaj─ůce fazy aktyw┬şno┼Ťci marketingowej. Autor potwierdza fakt, ┼╝e najbardziej efektywnym ┼Ťrodkiem zjednuj─ůcym klient├│w jest dobra obs┼éuga, tzw. marketing bierny, powo┬şduj─ůca 40% wzrostu og├│lnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczno┼Ť─ç w┼é─ůczenia procesu or┬şganizacyjnego imprez lub proces├│w ┼Ťwiadczenia us┼éug turystom jako istotnych sk┼éadnik├│w dzia┼éalno┼Ťci marketingowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo┼╝yczalnia B
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. E.79.XX.5
Book
In basket
T. 1 pt.: Problemy potencja┼éu spo┼éecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspekt├│w zarz─ůdzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do r─ůk Czytelnika ksi─ů┼╝ka pt. Problemy potencja┼éu spo┼éecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspekt├│w zarz─ůdzania jest zbiorem artyku┼é├│w pracownik├│w oraz student├│w Wydzia┼éu Zarz─ůdzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a tak┼╝e przedstawicieli zaprzyja┼║nionych z ni─ů ┼Ťrodowisk naukowych. To ju┼╝ druga cz─Ö┼Ť─ç zmaga┼ä z nauk─ů, kt├│re zdecydowali si─Ö oni ponownie podj─ů─ç. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przegl─ůdowe s─ů rezultatem oryginalnych pomys┼é├│w oraz dzia┼éa┼ä naukowych ich autor├│w. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentowa─ç swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowc├│w, dydaktyk├│w i student├│w zg┼é─Öbiaj─ůc─ů problematyk─Ö nauka o organizacji i zarz─ůdzaniu, praktyk├│w zarz─ůdzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a tak┼╝e przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz bran┼╝ gospodarki, zmierzaj─ůcych do zapoznania si─Ö, a mo┼╝e nawet pog┼é─Öbienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjer├│w znaj─ůcych od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragn─Ö┼éo zapocz─ůtkowa─ç budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarz─ůdzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania si─Ö coraz to nowszych pyta┼ä oraz problem├│w badawczych, kszta┼étowania si─Ö specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej ksi─ů┼╝ki wynika poniek─ůd z szerokiego wachlarza problem├│w, z jakimi rozpocz─Ö┼éy zmagania nauki o organizacji i zarz─ůdzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16940.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 358-379.
Ksi─ů┼╝ka zawiera charakterystyk─Ö organizacji sportowych i turystycznych wraz z podzia┼éem struktur tych organizacji. Po┼Ťwi─Öcona jest r├│wnie┼╝ identyfikacji nowoczesnych podej┼Ť─ç do dzia┼éalno┼Ťci marketingowej i wykorzystania nowoczesnych koncepcji zarz─ůdzania w omawianych organizacjach. Ukazuje tak┼╝e dynamik─Ö trend├│w wystepuj─ůcych w kszta┼étowaniu nowoczesnych modeli biznesowych w organizacjach sportowych i turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15106.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
We wsp├│┼éczesnym ┼Ťwiecie sprawne zarz─ůdzanie jest podstaw─ů nie tylko rozwoju, ale nawet najzwyklejszego, jakiegokolwiek dzia┼éania. Zasada ta obowi─ůzuje r├│wnie┼╝ w takich strefach ┼╝ycia i sektorach gospodarki jak sport czy turystyka. Zw┼éaszcza w kontek┼Ťcie przygotowa┼ä Polski do Euro 2010 nabiera to szczeg├│lnego znaczenia. Opr├│cz potrzeby zbudowania stadion├│w nale┼╝y jeszcze przygotowa─ç, czy wr─Öcz w wielu wypadkach stworzy─ç, ca┼é─ů infrastruktur─Ö turystyczn─ů, kt├│ra p├│┼║niej b─Ödzie s┼éu┼╝y┼éa lokalnej spo┼éeczno┼Ťci. Obiekty sportowe, hotele, motele, drogi, restauracje, bary - wszystko to musi powsta─ç, a nast─Öpnie by─ç sprawnie zarz─ůdzane.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8610.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem niniejszej monografii jest przedstawienie wsp├│┼éczesnych tendencji w rozwoju us┼éug turystycznych, aspekt├│w jakosciowych w przedsi─Öbiorstwach turystycznych, oraz roli konsumenta w kszta┼étowaniu produkt├│w turystycznych. Monografia porusza tak┼╝e kwestie konkurencyjno┼Ťci region├│w oraz roli potencja┼éu przyrodniczego i czynnik├│w antropogenicznych w rozwoju turystyki i rekreacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16838.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again