Form of Work
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(60)
only on-site
(58)
unavailable
(4)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(30)
Wypożyczalnie
(34)
Czytelnie
(59)
Author
Halemba Piotr (1966- )
(6)
Bednarczyk Małgorzata
(3)
Chudoba Tadeusz
(2)
Kachniewska Magdalena
(2)
Kantyka Joanna
(2)
Maciąg Justyna
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Mrozowicz Kazimierz
(2)
Wiatr Inez
(2)
Zmyślony Piotr
(2)
Biczysko Władysław
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bosiacki Stefan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Gołuchowski Jerzy
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida
(1)
Grzeganek-Więcek Brygida (1936- )
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hadzik Andrzej
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Jastrzębski Cezary
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kaspar Claude (1931- )
(1)
Kornak Aleksander Stefan
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Marcinkiewicz Cezary
(1)
Marczak Halina (1963- )
(1)
Mazurek-Kusiak Anna K
(1)
Meyer Beata (1963- )
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Milencki Jan K
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Oriade Ade
(1)
Pabian Barbara
(1)
Panfil Ryszard
(1)
Pender Lesley
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puorto Simone
(1)
Rapacz Andrzej (1951- )
(1)
Reformat Beata
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rogers Anthea
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sharpley Richard
(1)
Sierpińska Anna
(1)
Sikora Jan
(1)
Siwiński Wiesław (1934- )
(1)
Slinn Judy
(1)
Spyra Zbigniew
(1)
Staszewska Jolanta
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szromek Adam R
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wszendybył-Skulska Ewa
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zych Witold
(1)
Łucki Zbigniew
(1)
Śniadek Joanna
(1)
Year
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(7)
Country
Poland
(59)
England
(1)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(58)
English
(3)
Audience Group
Hotelarze
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
TURYSTYKA
(45)
SPORT
(7)
Turystyka
(7)
USŁUGI
(6)
ODPOCZYNEK
(5)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(5)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(5)
Zarządzanie
(5)
KULTURA FIZYCZNA
(4)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
Innowacje
(2)
KULTURA
(2)
Konkurencyjność
(2)
OCHRONA ŚRODOWISKA
(2)
TURYSTYKA KULTUROWA
(2)
ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOROZWÓJ
(1)
Ekoturystyka
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
INTERNET
(1)
INŻYNIERIA ŚRODOWISKA
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
Jakość usług
(1)
KLASTRY (ekon.)
(1)
MARKETING TERYTORIALNY
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Marketing
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Model biznesowy
(1)
NIEPEŁNOSPRAWNI
(1)
ORGANIZACJE SPORTOWE
(1)
PARTNERSTWO PUBLICZNO-PRYWATNE
(1)
PLANOWANIE STRATEGICZNE
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(1)
RATOWNICTWO
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
SZTUKA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
UZDROWISKA
(1)
WSPÓŁPRACA TRANSGRANICZNA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ (TQM)
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Subject: time
2001-
(7)
1989-
(5)
2001-0
(2)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Monografia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Opracowanie
(1)
PORADNIKI
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
65 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10080 XIX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Książka jest efektem dyskusji przedstawicieli polskich i zagranicznych ośrodków naukowych z praktykami różnych poziomów zarządzania współczesną turystyką. Takie połączenie zaowocowało identyfikacją kluczowych problemów branży turystycznej w kontekście aktualnych problemów politycznych i gospodarczych, procesów i zdarzeń naturalnych, jak również zmieniających się potrzeb klientów. Uznano, że do aktualnych kluczowych czynników sukcesu przedsiębiorstw, ale także regionów turystycznych, należą wsparcie ze strony systemu edukacyjnego oraz przemyślany i systematycznie realizowany proces zarządzania marką organizacji czy regionu. Zaproponowany układ opracowań nie wyczerpuje problematyki zarządzania turystyką w kryzysie. Niemniej mamy nadzieję, że teksty zamieszczone w książce staną się inspiracją do dalszych badań, wdrożeń ich wyników w praktyce zarządzania turystyką, jak również edukacji kadr dla turystyki w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14369 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15275 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Literatura s. 211-214
Prawidłowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy różnych instrumentów ekonomicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy właściwie rozumie się istotą pojęcia turystyki, jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Jeżeli przez to pojęcie będziemy rozumieć obsługę ruchu turystycznego, świadczeń i sprzedaż dóbr turystycznych, wspomaganych np. promocją (najważniejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzyści ekonomiczne z niej płynące; i takie właśnie badania podjął Autor, by te czynności wykazać. Powyższe opracowanie ma bowiem służyć dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarządzania na rynkach turystycznych i w tym względzie jest ono szczególnie przydatne dla studentów jako przyszłych menedżerów.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8901 XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8900 XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10454 XX.5 [Czytelnia B], 10453 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. 10209 [Magazyn 2] (1 egz.)
Authority data
TURYSTYKA - zarządzanie (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. przy pracach.
Publikacja jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyką Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach i przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. Zamieszczone tutaj prace teoretyczne emipryczne oraz przeglądowe sa efektem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15747 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
This comprehensive textbook has, at its core, the importance of linking strategic thinking with action in the management of tourism. It provides an analytical evaluation of the most important global trends, as well as an analysis of the impact of crucial environmental issues and their implications. Fully updated throughout, this new edition: -Covers forecasting, functional management and strategic planning; -Includes extra chapters to incorporate a wider spread of important topics such as sustainability, authenticity and crisis management; -Contains pedagogical features throughout, such as learning objectives, questions and case studies to aid understanding Now in its third edition, and reviewing the major factors affecting international tourism management, this well-established student resource provides an essential overview of strategic management for students and professionals in the tourism sector.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17543 [Magazyn 1], P.17542 [Magazyn 1], P.17541 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18395 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18394 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 347-351.
Książka stanowi podręcznik akademicki (jako literatura podstawowa) przeznaczony do wykładów z przedmiotu "Obsługa ruchu turystycznego" i zbliżonych, prowadzonych na przykład na specjalności "Organizacja i obsługa rekreacji". Łączy zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu szeroko rozumianej obsługi ruchu w turystyce i rekreacji. Podręcznik ma charakter: - kompleksowy - prezentuje ogół zagadnień związanych z obsługą ruchu w turystyce i rekreacji, co jest rozszerzeniem podejścia prezentowanego w większości podobnych publikacji, które nie odnoszą się do rekreacji, skupiając się na umiejętnościach niezbędnych dla pilotów, przewodników turystycznych, czy pracowników biur podróży. - uniwersalny, co jest gwarantowane przez szerokość ujęcia problemu, która pozwala na wykorzystanie podręcznika przez osoby poszukujące wiedzy ogólnej na temat obsługi ruchu w turystyce i rekreacji (np. współczesne trendy w turystyce i rekreacji, czy formy obsługi i organizacja imprez w turystyce i rekreacji), a także wiedzy szczegółowej dotyczącej poszczególnych elementów składowych obsługi klientów (np. kalkulacja imprezy turystycznej czy pilotaż). Prezentowane informacje mogą być użyteczne zarówno dla studentów (w węższym ujęciu na poziomie studiów licencjackich, całościowo na poziomie studiów magisterskich), jak i dla osób zajmujących się obsługą turystów, chcących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną. - praktyczny, co jest związane z prezentacją przykładów z praktyki obsługi ruchu w turystyce i rekreacji w każdym rozdziale książki. Ułatwia to percepcję prezentowanych zagadnień oraz wskazuje na możliwe rozwiązania problemów występujących na poszczególnych etapach obsługi ruchu turystycznego. Może również stanowić inspirację do prowadzenia zajęć o charakterze ćwiczeń dla studentów różnych specjalności.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.15064 XX.7 [Wypożyczalnia B], P.15063 XX.7 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15964 XX.7 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
W monografii podjęto próbę usystematyzowania pojęć i procesów z zakresu zarządzania w turystyce. W opracowaniu wykorzystano krajowe strategiczne programy rozwojowe gospodarki i turystyki. Publikacja przeznaczona jest dla szerokiego grona odbiorców, w tym osób profesjonalnie związanych z turystyką oraz przedstawicieli samorządów i studentów. Wiedza zawarta w monografii umożliwia całościowe spojrzenie na zagadnienia i treści pojawiające się w innych dziedzinach turystyki: w ekonomice turystyki, marketingu turystycznym, hotelarstwie, agroturystyce.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8692 [Magazyn 1], P.7521 [Magazyn 1], P.7520 [Magazyn 1], P.7519 [Magazyn 1], P.7518 [Magazyn 1], P.7517 [Magazyn 1] (6 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5653 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7151 XX.3 [Czytelnia B], 7150 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Authority data
TURYSTYKA - zarządzanie - Polska (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 475-479. Indeks
Publikacja obrazuje całość rzeczywistości związanej z funkcjonowaniem turystyki, przedstawia zarówno turystykę w popularnym tego słowa znaczeniu, jak i specyikę czterech kierunków zarządzania turystyką. Książka ukazuje aktualny stan wiedzy w tej dziedzinie, stwarza więc warunki dla formowania turystycznych banków danych oraz ułatwia i racjonalizuje dalsze badania problemów rzeczywistości turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7277 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7278 XX.3 [Wypożyczalnia B], 8223 XX.3 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8222 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.735 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Autorzy niniejszej publikacji postawili sobie za cel zapoznanie kadry i przyszłych pracowników branży turystycznej z systemami stosowanymi na rynkach turystycznych, do których zmierzamy. Dążeniem naszej dyplomacji jest polityczne i gospodarcze zbliżenie się Polski do krajów Europy Zachodniej. Podobnie dzieje się w turystyce. Obiektywną koniecznością staje się więc dostosowanie naszej turystyki do warunków zachodnich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.2458 [Magazyn 1], 121 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2457 XX.3 [Czytelnia B], 928 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Zarządzanie organizacją turystyczną / Jerzy Kowalczyk. - Warszawa : "CeDeWu", 2009. - 173 s. : il. ; 23 cm.
Traktując turystykę jako dodatek do działalności gospodarczej nie stworzono rozwiązań systemowych i programów jej rozwoju. Nadrobienie powstałej luki, w stosunku do światowego poziomu usług turystycznych, wymaga z jednej strony podjęcia zmian systemowych, struktural­nych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia systemów zarządzania w organizacjach świadczących usługi, czyniąc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istotą treści zawartej w książce. Szczególna uwaga została zwrócona, na: - określenie standardu jakości usługi turystycznej oraz roli pracowników i udziału klientów w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przykłady praktycznych rozwiązań doskonalących zarządzanie organizacją, - etykę działania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724 XX.3 [Czytelnia B], 8723 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Książka jest przeznaczona dla wszystkich obecnych i przyszłych menagerów branży turystycznej. Przedstawia szczegółowo umiejętności, wiedzę i kompetencje potrzebne do skutecznego zarządzania tą branżą. W tekście wykorzystano przykłady, aby zilustrować zastosowanie pojęć ogólnych z dziedziny zarządzania i ich związek z sytuacjami wziętymi z życia codziennego. Książka jest odzwierciedleniem doświadczeń w nauczaniu zarządzania na poziomie akademickich kursów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1404 [Magazyn 1], P.1402 [Magazyn 1] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.1403 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Streszcz. ang. przy pracach.
Bibliogr. przy pracach.
Celem publikacji jest analiza i ocena współczesnych koncepcji zarządzania kulturą fizyczną i turystyką oraz wskazanie pszyszłościowych kierunków badawczych w tym obszarze. Pierwszą część opracowania poświęcono charakterystyce współczesnych metod i technik zarządzania stosowanych przez organizacje tu ty styczne w aspekcie: produktu, personelu, finansów. Wskazano na tematykę zrównoważonego rozwoju na rynku turystyki masowej, znaczenia kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji, postaw i zachowań turystów, metod finansowania turystyki przez jednostki samorządu terytorialnego oraz zarządzania produktem opieki zdrowotnej na przykładzie usług turystyki uzdrowiskowej. W drugiej części publikacji skoncentrowano się na analizie i ocenie zarządzania organizacjami sportowymi i rekreacyjnymi uwzględniającymi szerokie spektrum osób niepełnosprawnych. Część ta obejmuje zagadnienia dotyczące sponsoringu sportowego, efektywności zarządzania, źródeł finansowania sportu i rekreacji oraz charakterystyki organizacji sportowo -rekreacyjnych typu non-profit.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11855 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Monografie o tematyce turystycznej / Proksenia ; 1)
Problematyka monografii odniesiona została do czterech głównych obszarów badawczych: teorii regionu turystycznego, jego międzynarodowej konkurencyjności, kształtowania produktu turystycznego ze szczególnym uwzględnieniem procesów inwestycyjnych jako podstawy rozwoju gospodarczego w ogóle oraz wybranych zagadnień z zakresu zarządzania i ich implementacji do poziomu regionu turystycznego. Publikacja polecana studentom turystyki na wszystkich uczelniach, zwłaszcza w odniesieniu do przedmiotu regiony turystyczne.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8017 XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9351 XX.3 [Czytelnia B], 9350 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
T. 1 pt.: Problemy potencjału społecznego organizacji turystycznych i sportowych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania.
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Oddana do rąk Czytelnika książka pt. Problemy potencjału społecznego turystycznych, sportowych i ratowniczych w spektrum wielowymiarowych aspektów zarządzania jest zbiorem artykułów pracowników oraz studentów Wydziału Zarządzania Sportem i Turystyki Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, a także przedstawicieli zaprzyjaźnionych z nią środowisk naukowych. To już druga część zmagań z nauką, które zdecydowali się oni ponownie podjąć. Zamieszczone w niniejszej monografii publikacje teoretyczne, empiryczne i przeglądowe są rezultatem oryginalnych pomysłów oraz działań naukowych ich autorów. Byli oni tak uprzejmi, by zaprezentować swoje prace w ramach niniejszego opracowania. Adresowana jest dla naukowców, dydaktyków i studentów zgłębiającą problematykę nauka o organizacji i zarządzaniu, praktyków zarządzania w sporcie, turystyce i ratownictwie, a także przedstawicieli innych dyscyplin naukowych oraz branż gospodarki, zmierzających do zapoznania się, a może nawet pogłębienia wiedzy z tego dziewiczego do niedawna obszaru nauki oraz praktyki. Katowicki AWF oraz kilku wizjerów znających od strony praktycznej problemy sportu i turystyki, zapragnęło zapoczątkować budowanie badawczych podstaw dla rozwoju nauki o zarządzaniu, skoncentrowanej na problemach sportu oraz turystyki . Niniejsza publikacja jest wynikiem pojawiania się coraz to nowszych pytań oraz problemów badawczych, kształtowania się specyficznego warsztatu naukowego ze stosowanym instrumentarium metodycznych oraz swoistych teorii i terminologii. Wieloaspektowy charakter przedstawionej książki wynika poniekąd z szerokiego wachlarza problemów, z jakimi rozpoczęły zmagania nauki o organizacji i zarządzaniu w obszarze sportu, turystyki i ratownictwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 16940 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr., netogr. s. 358-379.
Książka zawiera charakterystykę organizacji sportowych i turystycznych wraz z podziałem struktur tych organizacji. Poświęcona jest również identyfikacji nowoczesnych podejść do działalności marketingowej i wykorzystania nowoczesnych koncepcji zarządzania w omawianych organizacjach. Ukazuje także dynamikę trendów wystepujących w kształtowaniu nowoczesnych modeli biznesowych w organizacjach sportowych i turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15106 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
We współczesnym świecie sprawne zarządzanie jest podstawą nie tylko rozwoju, ale nawet najzwyklejszego, jakiegokolwiek działania. Zasada ta obowiązuje również w takich strefach życia i sektorach gospodarki jak sport czy turystyka. Zwłaszcza w kontekście przygotowań Polski do Euro 2010 nabiera to szczególnego znaczenia. Oprócz potrzeby zbudowania stadionów należy jeszcze przygotować, czy wręcz w wielu wypadkach stworzyć, całą infrastrukturę turystyczną, która później będzie służyła lokalnej społeczności. Obiekty sportowe, hotele, motele, drogi, restauracje, bary - wszystko to musi powstać, a następnie być sprawnie zarządzane.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8610 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again