Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(3)
Autor
Czarniecka-Skubina Ewa
(1)
Jędrysiak Tadeusz
(1)
Mogiła-Lisowska Jolanta
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Nowak Dorota (nauki rolnicze)
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Woźniczko Magdalena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
TURYSTYKA KULINARNA
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Gastronomia
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
Marketing regionalny
(1)
ODŻYWIANIE
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
Produkt regionalny
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
ŻYWNOŚĆ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
gastronomia
(2)
turystyka
(2)
turystyka kulinarna
(2)
dystrybucja
(1)
kuchnia polska
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing
(1)
odżywianie się
(1)
produkt regionalny
(1)
produkt tradycyjny
(1)
produkt turystyczny
(1)
promocja
(1)
rekreacja
(1)
żywność
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-[256].
Turystyka kulinarna, jako jeden z ważniejszych segementów turystyki, w ostatnich latach rozwija się dynamicznie. Coraz więcej turystów jest zainteresowanych poznawaniem kuchni i tradycji kulinarnych osób w innych krajach czy regionach, próbując charakterystycznych produktów żywnościowych i potraw. Pozwala na to szybko rozwijająca się gastronomia, zapewniająca mieszkańcom i turystom możliwość konsumpcji tradycyjnych posiłków, często również w autentycznej oprawie. Wyjątkowa i oryginalna oferta gastronomiczna może wspomagać rozwój miejscowości pozbawionych walorów przyrodniczych czy kulturowych. Autorzy przedstawili m.in.: istotę turystyki kulinarnej, znaczenie gastronomii w turystyce, sztukę kulinarną, rodzaje i formy organizacji turystyki kulinarnej, kuchnię polską i jej tradycje żywieniowe, kuchnie regionalne w Polsce, tradycyjne i regionalne produkty żywnościowe w Polsce oraz ich ochronę w Unii Europejskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. P.15054.XX.1.2 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15954.XX.1.2 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
"Niniejsza monografia (...) zwraca uwagę na wielowymiarowość aspektów żywności i żywienia, pokazując niesamowity potencjał, jaki tkwi w żywności, zarówno w obszarze turystyki i rekreacji, jak i zdrowia człowieka. Zagadnienie żywności i żywienia w turystyce i rekreacji zostało omówione w ramach czterech bloków tematycznych, a mianowicie: aspekty prozdrowotne żywności i żywienia, bezpieczeństwo żywności w turystyce i rekreacji, gastronomia jako miejsce rekreacji, żywność jako produkt turystyczny." (z Wprowadzenia)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13535.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 310-311.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilla prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku (Witold Kowal).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 20970.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej