Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(5)
only on-site
(4)
Branch
Magazyny
(2)
Wypo┼╝yczalnie
(3)
Czytelnie
(4)
Author
Benckendorff Pierre
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Materska Katarzyna
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Marta (ekonomia)
(1)
Sheldon Pauline J
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Xiang Zheng
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(3)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(3)
Massachusetts
(1)
Language
Polish
(3)
English
(1)
Audience Group
Mened┼╝erowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjali┼Ťci ds. controllingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Przedsi─Öbiorstwo
(2)
Biblioteki
(1)
Controlling personalny
(1)
Marketing
(1)
Technologie mobilne
(1)
Turystyka
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Podr├│┼╝e i turystyka
(1)
4 results Filter
Book
In basket
(CABI Tourism Texts)
Includes bibliographical references and index.
The third edition of Tourism Information Technology provides a contemporary update on the complexities of using information technology in the tourism industry. It examines IT applications in all sectors including airlines, travel intermediaries, accommodation, food service, destinations, attractions, events and entertainment. Fully updated throughout and organised around the stages of the visitor journey, the book reviews how tourists are using technologies to support decision-making before their trip, during their travels and at the destination. The book: - Provides comprehensive and up to date coverage of all key topics in tourism information technologies. - Covers new areas, such as augmented and virtual reality, robotics, smart destinations, disruptive innovation and the collaborative economy, crowd-sourcing for sustainability, online reputation management and big data. - Incorporates a wealth of pedagogic features to aid student learning, including key models and concepts, research and industry insights, case studies, key terms, discussion questions, and links to useful websites.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17549 [Magazyn 1], P.17548 [Magazyn 1], P.17547 [Magazyn 1] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18401 XX.4 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18400 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa, kt├│rej wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty dzia┼éania organizacji i aktywno┼Ťci jej reprezentant├│w oraz klient├│w, to jedno z kluczowych zjawisk opisuj─ůcych wsp├│┼éczesn─ů rzeczywisto┼Ť─ç gospodarcz─ů. Pozwala osi─ůgn─ů─ç zwi─Ökszon─ů wydajno┼Ť─ç i sprawno┼Ť─ç dzia┼éania organizacji, ale r├│wnie┼╝ wymusza silne skupienie si─Ö na kliencie oraz u┼éatwia powstawanie nowych ┼║r├│de┼é zysku. Ogromn─ů rol─Ö w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, kt├│ry tak┼╝e ÔÇô za spraw─ů internetu i rozwi─ůza┼ä cyfrowych ÔÇô ulega g┼é─Öbokim przeobra┼╝eniom. Ksi─ů┼╝ka ma na celu zidentyfikowanie ca┼éokszta┼étu zmian jakie wywo┼éuje technologia cyfrowa na koncepcj─Ö, instrumenty i dzia┼éania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata si─Ö z licznymi przyk┼éadami z praktyki gospodarczej. Opisane zosta┼éy tak┼╝e badania na wybitnych, ┼Ťwiatowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz mened┼╝erach i specjalistach marketingu z polskich przedsi─Öbiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do g┼é─Öbszej dyskusji oraz pog┼é─Öbionej analizy nad rol─ů marketingu i wsp├│┼éczesnego mened┼╝era marketingu w organizacji.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18041 IX.11 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 18040 IX.11 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Propozycje i Materiały / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 103)
Rozdzia┼éy lub artyku┼éy tej ksi─ů┼╝ki skatalogowano pod w┼éasnymi tytu┼éami. Dost─Öpne pod tytu┼éem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
Publikacja ma na celu zwr├│cenie uwagi na wielowymiarowy charakter us┼éug i organizacj─Ö pracy wsp├│┼éczesnych bibliotek r├│┼╝nych typ├│w. Do┼Ťwiadczenia pierwszych dw├│ch dekad XXI wieku pokaza┼éy, ┼╝e rola bibliotek w procesie spo┼éecznego komunikowania si─Ö nieustannie ewoluuje. Wielo┼Ť─ç funkcji tych instytucji ÔÇô pocz─ůwszy od informacyjnej, edukacyjnej, przez rozrywkow─ů i estetyczn─ů, a sko┼äczywszy na integracyjnej i substytutywnej ÔÇô prowokuje do nad─ů┼╝ania za zmianami w potrzebach czytelnik├│w i przekszta┼écania oferty w bardziej adekwatn─ů i aktualn─ů. Z ksi─ů┼╝nicy, kt├│ra gromadzi, opracowuje i udost─Öpnia zbiory, biblioteka, w szczeg├│lno┼Ťci publiczna i powoli tak┼╝e akademicka, przekszta┼écaj─ů si─Ö w o┼Ťrodki kultury, kt├│re dbaj─ů o budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem spo┼éecznym i gospodarczym. Oczekiwania spo┼éecze┼ästwa i rozw├│j technologii informacyjno-komunikacyjnych spowodowa┼éy pojawianie si─Ö nowych form us┼éug jak na przyk┼éad rent a librarian czy dostosowanie tradycyjnych form korzystania z katalog├│w do wersji mobilnej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19006 I.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 139-142.
Controlling personalny jest stosunkowo now─ů koncepcj─ů, jego rola jest jednak w polskich przedsi─Öbiorstwach coraz bardziej doceniana, a zastosowanie coraz szersze. Wykorzystanie controllingu zasob├│w ludzkich mo┼╝e przy tym mie─ç na celu zar├│wno popraw─Ö zarz─ůdzania kadrami, jak i efektywno┼Ťci ekonomicznej przedsi─Öbiorstwa poprzez optymalizacj─Ö koszt├│w. Niniejsza publikacja wzbogaci zainteresowanych controllingiem zasob├│w ludzkich Czytelnik├│w o: ÔÇó znajomo┼Ť─ç r├│┼╝nych koncepcji controllingu personalnego, ÔÇó wiedz─Ö na temat jego r├│┼╝norodnych narz─Ödzi - zar├│wno tych prostych, mo┼╝liwych do zastosowania w ka┼╝dej firmie, jak i z┼éo┼╝onych, przeznaczonych dla podmiot├│w wi─Ökszych, ÔÇó kontekst i warunki zastosowania controllingu personalnego, ÔÇó znajomo┼Ť─ç praktyki polskich przedsi─Öbiorstw r├│┼╝nych bran┼╝ i wielko┼Ťci w zakresie wykorzystania controllingu personalnego oraz u┼╝ycia w tym celu narz─Ödzi informatycznych.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17984 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 19527 IX.4.1 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 19526 IX.4.1 [Czytelnia C] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again