Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Pliki i bazy danych
(1)
Autor
Kata Grzegorz Jerzy
(1)
Kopik Aldona
(1)
Poleszak Wiesław P
(1)
Porzak Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko zdolne
(1)
Test Uzdolnień Wielorakich (TUW)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Dokumenty elektroniczne
(1)
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
(1)
Słowo kluczowe
Test Uzdolnień Wielorakich
(1)
dziecko
(1)
nauczanie
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. z ekranu tyt.
Bibliografia strony 195-204.
Dotychczasowe doświadczenia pokazują, że w obszarze diagnozy ucznia zdolnego pojawia się kilka specyficznych problemów. Pierwszy z nich to problem z doborem jasnych i zgodnych z wiedzą teoretyczną kryteriów uznania ucznia za zdolnego. Najczęściej za takiego ucznia uważa się dziecko osiągające wysokie wyniki w nauce. W rezultacie głównym kryterium uznania dziecka za zdolne pozostają oceny i sukcesy szkolne. Takie ujęcie zdolności nie jest zgodne z klasycznym rozumieniem tego zjawiska.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej