Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(89)
Forma i typ
Książki
(86)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(3)
Dostępność
dostępne
(99)
tylko na miejscu
(78)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(56)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(46)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(79)
Autor
Panasiuk Aleksander (1965- )
(7)
Kornak Aleksander Stefan
(4)
Marcinkiewicz Cezary
(4)
Gołembski Grzegorz
(3)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(2)
Bosiacki Stefan
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Jalinik Mikołaj
(2)
Januszewska Małgorzata
(2)
Kruczek Zygmunt
(2)
Michałowski Kazimierz
(2)
Nalazek Mirosław
(2)
Oleksiuk Adam
(2)
Piotrowski Jan Paweł (1950- )
(2)
Sikora Jan
(2)
Walas Bartłomiej
(2)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Biernat Elżbieta
(1)
Briggs Susan
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Bąk Stanisław Andrzej
(1)
Camilleri Mark Anthony 1976-
(1)
Chudoba Tadeusz (1932-2010)
(1)
Cieślikowski Krzysztof
(1)
Czernek Katarzyna
(1)
D'Amico Vito
(1)
Dobiegała-Korona Barbara
(1)
Dudkiewicz Danuta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Dębski Maciej
(1)
Fyall Allan
(1)
Garrod Brian
(1)
Gaweł Łukasz
(1)
Goranczewski Bolesław (1965- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Holloway J. Christopher
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jankowski Tomasz
(1)
Johann Maria
(1)
Jędrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Korzeniowski Leszek (ekonomia)
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Krzemińska-Wiśniewska Iwona
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Leniartek Mieczysław K
(1)
Lisowski Michał
(1)
Malinowska Bożena
(1)
Mazurkiewicz Ludwik
(1)
Merski Janusz
(1)
Meyer Beata
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Middleton Victor T. C
(1)
Milencki Jan K
(1)
Molenda Marcin
(1)
Moutinho Luiz
(1)
Naumowicz Krystyna
(1)
Nawrot Łukasz
(1)
Niedźwiedź Grzegorz (tłumacz)
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niezgoda Agnieszka
(1)
Nizioł Anna
(1)
Nowak Stefan (nauki ekonomiczne)
(1)
Obodyński Kazimierz
(1)
Orfin-Tomaszewska Katarzyna
(1)
Oriade Ade
(1)
Orłowski Dominik
(1)
Pałgan Ryszard
(1)
Poskrobko Bazyli
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Puchnarewicz Elżbieta
(1)
Puorto Simone
(1)
Richards Bill
(1)
Robinson Chris
(1)
Robinson Peter 1979-
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudnicki Leszek
(1)
Scarso Slawka G. (1977- )
(1)
Seweryn Renata
(1)
Sezgin Erkan
(1)
Siedlecka Agnieszka (1975- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Squadrilli Luciana
(1)
Szczepanowski Adam Edward (nauki ekonomiczne)
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Szeremeta Ryszard
(1)
Traczyk Marek (1961- )
(1)
Travaglini Armando
(1)
Tylińska Renata
(1)
Vargas Sánchez Alfonso
(1)
Walasek Jerzy (1942- )
(1)
Wartecki Andrzej
(1)
Wiśniewska Anna Maria (ekonomia)
(1)
Wójtowicz Bożena (1957- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Ziółkowski Romuald
(1)
Zmyślony Piotr
(1)
Zych Witold
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(36)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(84)
Anglia
(1)
Massachusetts (USA)
(1)
Nowy Jork (stan) (USA)
(1)
nieznany (us)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(84)
angielski
(5)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Hotelarze
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
TURYSTYKA
(67)
Turystyka
(14)
PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNE
(10)
PROMOCJA HANDLOWA
(9)
Zarządzanie
(7)
MARKETING TERYTORIALNY
(5)
TURYSTYKA KULTUROWA
(5)
Marketing
(4)
SAMORZĄD TERYTORIALNY
(4)
USŁUGI
(4)
KONSUMENCI (ekon.)
(3)
MARKETING STRATEGICZNY
(3)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(3)
POSTAWY
(3)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(3)
UZDROWISKA
(3)
GOSPODARKA TERENOWA
(2)
INTERNET
(2)
KOMUNIKOWANIE MARKETINGOWE
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
ODPOCZYNEK
(2)
Organizacja
(2)
POLITYKA REGIONALNA
(2)
REZERWATY i PARKI NARODOWE
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
AGROTURYSTYKA
(1)
Agroturystyka
(1)
BIAŁYSTOK (woj. podlaskie ; okręg)
(1)
BIURA PODRÓŻY
(1)
BUDOWANIE WIZERUNKU PRACODAWCY
(1)
EKOTURYSTYKA
(1)
Ekoturystyka
(1)
Event marketing
(1)
GORZÓW WIELKOPOLSKI (woj. lubuskie ; okręg)
(1)
Gastronomia
(1)
HANDEL ELEKTRONICZNY
(1)
HOTELARSTWO
(1)
Hotelarstwo
(1)
Innowacje
(1)
Jakość usług
(1)
KUCHNIA REGIONALNA
(1)
KULTURA
(1)
Konkurencyjność
(1)
LISTA ŚWIATOWEGO DZIEDZICTWA KULTURALNEGO i PRZYRODNICZEGO UNESCO
(1)
MARKETING REGIONALNY
(1)
MIASTA
(1)
Marketing regionalny
(1)
Model biznesowy
(1)
OBIEKTY i URZĄDZENIA TURYSTYCZNE
(1)
Otoczenie firmy
(1)
PODKARPACKIE, województwo
(1)
POLSKA
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ (postawa)
(1)
PUBLIC RELATIONS
(1)
Produkt regionalny
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
REGIONALIZACJA GOSPODARCZA
(1)
SAMORZĄD GMINNY
(1)
SZCZECIN (woj. zachodniopomorskie ; okręg )
(1)
SZLAKI TURYSTYCZNE
(1)
TURYSTYKA PRZEMYSŁOWA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Turystyka kulinarna
(1)
Turystyka pielgrzymkowa
(1)
Turystyka zdrowotna
(1)
UNIA EUROPEJSKA
(1)
Usługi turystyczne
(1)
Temat: czas
1989-
(16)
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(2)
WOJEWÓDZTWO ZACHODNIOPOMORSKIE (1999- )
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo zachodniopomorskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
PODRĘCZNIKI
(4)
Podręcznik
(3)
Poradnik
(2)
MONOGRAFIA
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki dla szkół zawodowych
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(16)
Podróże i turystyka
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Słowo kluczowe
turystyka
(23)
marketing
(19)
produkt turystyczny
(14)
promocja
(9)
zarządzanie
(8)
przedsiębiorstwo turystyczne
(6)
marketing terytorialny
(5)
region turystyczny
(5)
rynek turystyczny
(5)
usługi turystyczne
(5)
badania marketingowe
(4)
komunikacja marketingowa
(4)
atrakcyjność turystyczna
(3)
dziedzictwo kulturowe
(3)
marka
(3)
marketing relacji
(3)
marketing turystyczny
(3)
markowy produkt turystyczny
(3)
tourism
(3)
baza noclegowa
(2)
biuro podróży
(2)
cena
(2)
klaster
(2)
management
(2)
marketing usług
(2)
obsługa klienta
(2)
organizacja
(2)
rekreacja
(2)
sieci społeczne
(2)
strategia marketingowa
(2)
turystyka kulturowa
(2)
turystyka uzdrowiskowa
(2)
zarządzanie marketingowe
(2)
zarządzanie strategiczne
(2)
Augustów (woj. podlaskie)
(1)
Białowieski Park Narodowy
(1)
Biebrzański Park Narodowy
(1)
East Asian e-consumers
(1)
Internet
(1)
Janów Poddlaski (woj. lubelskie)
(1)
Kanał Augustowski
(1)
Kurpie
(1)
Lista Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO
(1)
Mielnik (woj. podlaskie)
(1)
Podlaski Szlak Bociani
(1)
Polska Organizacja Turystyczna
(1)
Polska północno-wschodnia
(1)
Puszcza Augustowska
(1)
Szlak Tatarski
(1)
agroturystyka
(1)
biznes
(1)
biznesplan
(1)
budowanie marki pracodawcy
(1)
business environment
(1)
digital age
(1)
dystrybucja
(1)
e-biznes
(1)
e-urząd
(1)
ekonomika przedsiębiorstw
(1)
ekoturystyka
(1)
employer branding
(1)
finanse
(1)
gastronomia
(1)
hotelarstwo
(1)
impreza turystyczna
(1)
innowacje
(1)
innowacyjne modele biznesu
(1)
jednostka samorządu terytorialnego
(1)
komunikacja społeczna
(1)
konkurencyjność
(1)
konsument
(1)
kuchnia regionalna
(1)
marketing communication
(1)
marketing internetowy
(1)
marketing mix
(1)
marketing mobilny
(1)
marketing polityczny
(1)
marketing zewnętrzny
(1)
marketing-mix
(1)
media społecznościowe
(1)
monitoring
(1)
obiekty rekreacyjno-sportowe
(1)
obszar cenny
(1)
obszar chroniony
(1)
orientacja rynkowa
(1)
park narodowy
(1)
partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
pilgrim centres
(1)
plan marketingowy
(1)
planning
(1)
planowanie marketingowe
(1)
produkt
(1)
produkt regionalny
(1)
przedsiębiorczość
(1)
public relations
(1)
region
(1)
regionalny produkt turystyczny
(1)
reklama
(1)
relacje społeczne
(1)
revenue management
(1)
89 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Literatura s. 211-214
Prawidłowe funkcjonowanie turystyki przy pomocy różnych instrumentów ekonomicznych jest możliwe tylko wtedy, gdy właściwie rozumie się istotą pojęcia turystyki, jako zjawiska społecznego i gospodarczego. Jeżeli przez to pojęcie będziemy rozumieć obsługę ruchu turystycznego, świadczeń i sprzedaż dóbr turystycznych, wspomaganych np. promocją (najważniejszego instrumentu marketingu), zrozumiemy korzyści ekonomiczne z niej płynące; i takie właśnie badania podjął Autor, by te czynności wykazać. Powyższe opracowanie ma bowiem służyć dydaktyce z zakresu stosowania nowoczesnych metod sterowania i zarządzania na rynkach turystycznych i w tym względzie jest ono szczególnie przydatne dla studentów jako przyszłych menedżerów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8902 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8901.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.8900.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10453.XX.5 [Czytelnia B], 10454.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Aspects of Tourism / ed. Chris Cooper, Michael C. Hall, Dallen Timothy ; 18)
Bibliografia s. 362-375, index s. 376-383.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10207 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja zawiera wybrane artykuły z różnych ośrodków akademickich w kraju, które są autorskimi propozycjami ujęcia problemów marketingu w turystyce. Praca może być wykorzystana przez pracowników naukowych, instytucje i organizacje turystyczne, studentów, a także osoby prowadzące działalność gospodarczą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.3572 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4302.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8911.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10460.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji kolejno omówiono etapy procesu planowania marketingowego, wskazując, jak przewiduje się przyszłość na skomplikowanym i dynamicznie się rozwijającym rynku turystycznym oraz jak na tej podstawie formułuje się cele oraz opracowuje właściwe strategie marketingowe. Książka przedstawia również krok po kroku, jak na ich bazie jest konstruowany plan marketingowy przedsiębiorstwa turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5646 [Magazyn 1], P.5867 [Magazyn 1], P.5868 [Magazyn 1], P.5869 [Magazyn 1], P.424 [Magazyn 1], P.5870 [Magazyn 1], P.425 [Magazyn 1], P.5866 [Magazyn 1], P.5873 [Magazyn 1], P.5872 [Magazyn 1], P.5871 [Magazyn 1], 1012 [Magazyn 2], P.423 [Magazyn 1] (13 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7246.XX.4 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7245.XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony [225]-241.
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.17238 [Magazyn 1], P.17237 [Magazyn 1], P.17235 [Magazyn 1], P.17233 [Magazyn 1], P.17236 [Magazyn 1], P.17234 [Magazyn 1] (6 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17015.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17014.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-[199].
Ksiązka stanowi kompendium wiedzy o turystyce przemysłowej. Poza tym jej celem jest zdefiniowanie regionalnego produktu turystycznego, pokazanie jej specyfiki i kreatorów oraz procesu jego tworzenia wykorzystującego dziedzictwo przemysłowe. Opracowanie zawiera równiez studia przypadku pokazujące, jak w praktyce dokonuje się proces tworzenia regionalnego przemysłowego produktu turystycznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15098.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15998.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono m.in. charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego oraz komunikacje z klientami. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków turystycznych uczelni różnych typów, słuchaczy studiów podyplomowych, uczestników kursów i szkoleń z tej tematyki. Równie przydatna będzie dla menedżerów administracji centralnej i samorządowej, odpowiedzialnych za politykę w regionie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1331 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 2587.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Tadeusz Chudoba. - Warszawa : "CeDeWu", 2008. - 189 s. ; 24 cm.
Książka zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej. Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6679 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6680.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6678.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7519.XX.5 [Czytelnia B], 7518.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 210-213.
Celem niniejszej publikacji jest prezentacja tych zagadnień marketingu, które stanowią niezbędne elementy w dobrym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa turystycznego. Zważając na fakt, że podstawą marketingowego działania przedsiębiorstw turystycznych jest wykwalifikowany personel usługowy, stanowiący fundamentalny element samego produktu, w opracowaniu uwagę zwrócono na elementy norm postępowania i etyki touroperatorów. W szczególności praca niniejsza obejmuje: charakterystykę celów współczesnej turystyki; charakterystykę usług turystycznych, świadczonych przez biura turystyczne; zachowania konkurencyjne na rynku usług turystycznych poprzez instrumenty marketingu-mix, tj. produkty biur turystycznych, ceny, promocje, dystrybucję oraz ludzi; zarządzanie turystyczne i strategie przedsiębiorstw turystycznych; działalność biur podróży zorientowanych na klienta; elementy psychologii w nowoczesnej turystyce; kulturę obsługi i normy etyczne pracowników biur podróży; badania marketingowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 14282.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka wyjaśnia koncepcje i zasady marketingu, które mają coraz większe zastosowanie w przemyśle turystycznym na świecie. W tekście można znaleźć liczne przykłady wykorzystujące najświeższe doświadczenia wielu krajów. Publikacja zawiera także aktualne przykłady działalności marketingowej przygotowane przez wysokiej rangi praktyków marketingu turystycznego
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1393 [Magazyn 1], P.1395 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.1394.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Praktyczny podręcznik zarówno dla menedżerów, jak i ludzi stawiających pierwsze kroki w marketingu turystyki. Podpowiada, jak nauczyć się profesjonalnego zarządzanie atrakcjami turystycznymi i skutecznie lansować je na rynku oraz udziela rad odnośnie organizacji festiwali i imprez specjalnych. Podręcznik podpowiada, jak to robić i jak przeliczać frekwencję na dochody. Wydane przez Polską Organizację Turystyczną książki okazać się mogą niezwykle pomocne wykładowcom i studentom turystyki na poziomie licencjackim, magisterskim lub na studiach podyplomowych, a także pracownikom instytucji i biur podróży zajmującymi się marketingiem turystyki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4037 [Magazyn 1], P.5774 [Magazyn 1] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7212.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4495.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Polskiej Organizacji Turystycznej)
Promocja turystyki jest ważną częścią polityki społeczno-gospodarczej państwa. Od skuteczności dziłań w tej dziedzinie zależy dochód narodowy, bilans płatniczy, inwestycje i zatrudnienie. Publikacja poświęcona jest promocji i kreowaniu turystycznego wizerunku Polski. Nie jest to jednak monografia naukowa a raczej wymiana poglądów i opinii w kwestii niezwykle istotnej z punktu widzenia rozwoju turystyki, która znajduje się w centrum zainteresowania polskiej Organizacji Turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5125.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce. W poszczególnych częściach: dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji, opisano organizację finansowanie oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej. Jedna z części książki poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym. Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.1953 [Magazyn 1], P.1952 [Magazyn 1], P.5745 [Magazyn 1], P.1927 [Magazyn 1], P.1951 [Magazyn 1], P.5746 [Magazyn 1], P.5747 [Magazyn 1], P.2403 [Magazyn 1] (8 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7201.XX.5 [Wypożyczalnia B], 3204.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7200.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4400 [Magazyn 2], P.3922 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: * podstawy teoretyczne i terminologię, * funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, * działalność marketingową na docelowym rynku, * badania marketingowe w turystyce, * analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.4151 [Magazyn 1], P.4152 [Magazyn 1], P.4150 [Magazyn 1] (3 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług turystycznych / red. nauk. Aleksander Panasiuk. - Wyd. 1, 2 dodr. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. - 215 s. : rys., tab. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych. Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Publikacja jest wskazówką, "co zrobić" i "jaką zastosować strategię", żeby osiągnąć sukces na rynku usług turystycznych. Zaletą wydawnictwa jest jej treść merytoryczna oraz przedstawienie "studium przypadków", które nawiązują także do specyfiki turystyki w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6426 [Magazyn 1], P.6428 [Magazyn 1], P.6427 [Magazyn 1], P.6429 [Magazyn 1] (4 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.6424.XX.5 [Wypożyczalnia B], P.6425.XX.5 [Wypożyczalnia B] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.6423.XX.5 [Czytelnia B], 7427.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Niniejsza monogafia jest próba przybliżenia problematyki roli wizerunku w kształtowaniu orientacji rynkowej regionu. Składa się ona z dwóch części. Pierwsza została poświęcona problematyce marek terytorialnych, natomiast druga - wybranym, różnorodnym zagadnieniom narzędzi i sposobów kreowania wizerunku regionu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.16129 [Magazyn 1], P.16106 [Magazyn 1], P.16100 [Magazyn 1], P.16110 [Magazyn 1], P.16115 [Magazyn 1], P.16119 [Magazyn 1], P.16123 [Magazyn 1], P.16127 [Magazyn 1], P.16101 [Magazyn 1], P.16112 [Magazyn 1], P.16126 [Magazyn 1], P.16105 [Magazyn 1], P.16118 [Magazyn 1], P.16116 [Magazyn 1], P.16125 [Magazyn 1], P.16120 [Magazyn 1], P.16108 [Magazyn 1], P.16104 [Magazyn 1], P.16122 [Magazyn 1], P.16114 [Magazyn 1], P.16121 [Magazyn 1], P.16103 [Magazyn 1], P.16113 [Magazyn 1], P.16111 [Magazyn 1], P.16124 [Magazyn 1], P.12759 [Magazyn 1], P.16102 [Magazyn 1], P.16109 [Magazyn 1], P.16117 [Magazyn 1], P.16107 [Magazyn 1], P.16128 [Magazyn 1] (31 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.12757.XIII.6 [Wypożyczalnia C], P.12758.XIII.6 [Wypożyczalnia C] (2 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 13865.XIII.6 [Czytelnia C], 13866.XIII.6 [Czytelnia C] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesięciolecia działalności Katedry Zarządzania Turystyką Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Publikacja została podzielona na dwie części, z których pierwsza ma charakter jubileuszowy i stanowi prezentację zawierającą: − historię katedry od momentu jej utworzenia w 1999 roku, − sylwetki pracowników, ich główne osiągnięcia naukowe, dydaktyczne i organizacyjne, − omówienie realizowanych typów kształcenia oraz innych typów aktywności związanych z procesem dydaktycznym. Część merytoryczna publikacji to zbiór 24 artykułów napisanych przez zaproszonych gości – naukowców z różnych środowisk naukowych współpracujących z Katedrą Zarządzania Turystyką – oraz jej pracowników. Teksty poświęcone są współczesnym aspektom funkcjonowania gospodarki turystycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 10686.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie o tematyce turystycznej / Proksenia ; 1)
Problematyka monografii odniesiona została do czterech głównych obszarów badawczych: teorii regionu turystycznego, jego międzynarodowej konkurencyjności, kształtowania produktu turystycznego ze szczególnym uwzględnieniem procesów inwestycyjnych jako podstawy rozwoju gospodarczego w ogóle oraz wybranych zagadnień z zakresu zarządzania i ich implementacji do poziomu regionu turystycznego. Publikacja polecana studentom turystyki na wszystkich uczelniach, zwłaszcza w odniesieniu do przedmiotu regiony turystyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.8017.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9351.XX.3 [Czytelnia B], 9350.XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej