Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(9)
Placówka
Biblioteka Główna. Magazyny
(5)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(4)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(9)
Autor
Rudawska Iga
(2)
Antonowicz Alicja (organizacja i zarządzanie)
(1)
Barteczko Krzysztof
(1)
Dziawgo Leszek (1964- )
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Kuzińska Hanna
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Soboń Magdalena
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
USŁUGI
(8)
TURYSTYKA
(5)
AKCYZA
(1)
BANKOWE USŁUGI DETALICZNE
(1)
BUDŻET PAŃSTWOWY
(1)
BUDŻETY RODZINNE
(1)
JAKOŚĆ PRODUKTU
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
PODATEK od TOWARÓW i USŁUG
(1)
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE
(1)
RYNEK FINANSOWY
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
DANE STATYSTYCZNE
(1)
PODRĘCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Słowo kluczowe
produkt turystyczny
(2)
przedsiębiorstwo usługowe
(2)
turystyka
(2)
usługi
(2)
usługi turystyczne
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Polska
(1)
biuro podróży
(1)
ekonomika
(1)
farmakoekonomika
(1)
finanse
(1)
franchising
(1)
informacja turystyczna
(1)
innowacje usługowe
(1)
innowacyjność przedsiębiorstw
(1)
jakość usług
(1)
klient
(1)
konkurencyjność
(1)
marketing
(1)
marketing usług
(1)
obsługa klienta
(1)
opieka zdrowotna
(1)
organizacja
(1)
organizacje non-profit
(1)
podatek
(1)
podatek akcyzowy
(1)
private banking
(1)
promocja zdrowia
(1)
przewaga konkurencyjna
(1)
relacje z klientem
(1)
ruch turystyczny
(1)
rynek turystyczny
(1)
rynek usług
(1)
służba zdrowia
(1)
transport
(1)
usługi gastronomiczne
(1)
usługi hotelarskie
(1)
usługi medyczne
(1)
zachowania konsumenckie
(1)
zarządzanie
(1)
zarządzanie jakością
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 429-430.
Bibliogr. przy rozdz.
Usługi zyskują na znaczeniu nie tylko jako wyodrębniony sektor gospodarki narodowej. W działalność usługową angażują się coraz częściej przedsiębiorstwa dwóch pozostałych sektorów: przemysłu i rolnictwa. Usługi zostają „wbudowane” w końcowy rezultat procesu produkcyjnego, stanowią element kompleksowej oferty wielu przedsiębiorstw przemysłowych i rolnych. Jak deklaruje menedżer jednego z globalnych koncernów, zawsze, kiedy nie możemy bezpośrednio dotrzeć do klienta z jakimś produktem, oferujemy mu usługi powiązane z produktem naszej konkurencji. W publikacji autorzy poświęcają szczególną uwagę aktywności podmiotów gospodarczych na rynku usług oraz zagadnieniom związanym z klientem i konsumpcją na rynku usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15108.IX.2 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 16012.IX.2 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca próbuje odpowiedzieć na pytanie, czego i w jakich okolicznościach można oczekiwać od podatków pośrednich we współczesnej gospodarce polskiej. Przedstawiono w niej ogólną charakterystykę podatków pośrednich oraz niektóre z czynników kształtujących wysoką fiskalną wydajność VAT i akcyzy, pokazano obciążenie poszczególnych gospodarstw domowych podatkami pośrednimi i ich udział w dochodach budżetu państwa. Książka zawiera wnioski dotyczące konstruowania systemu podatkowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 4439.VIII.4 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Słowo kluczowe: produkt turystyczny
Obecnie dynamicznie zmieniają się uwarunkowania działalności podmiotów turystycznych, gdyż zmieniają się potrze-by konsumentów, występuje ostra rywalizacja pomiędzy usługodawcami, pogłębiają się procesy globalizacji na rynku światowym. Dużego znaczenia nabierają problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjność, jak też zasoby konkurencyjne. Nie ma też uniwersalnej teorii określającej pojęcie konkurencyjności," ani też zunifikowanych miar i narzędzi do jej mierzenia. Te pojęcia dotyczą za-równo poszczególnych podmiotów turystycznych, jak i całej branży turystycznej. Celem monografii jest stworzenie możliwości zaprezentowania wyników badań prowadzonych w różnych ośrodkach naukowych, dotyczących konkurencyjności produktów różnych branż turystycznych. Monografia jest zbiorem ujęć teoretycznych, dotyczących przykładów rozwoju produktów turystycznych, jak też koncepcji analiz i badań zjawisk innowacyjnych oraz zachowań wobec konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 9926.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.15192 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1], P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1] (5 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 5331.XX.3 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 5330.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 161-168.
We współczesnej gospodarce sektor usług odgrywa coraz większą rolę. Popyt na usługi zwiększa się zarówno ze strony przedsiębiorstw, jak i ze strony indywidualnych klientów. Książka jest poświęcona wybranym zagadnieniom dotyczącym sfery usług. Walorami książki są: nowoczesne podejście do roli sektora usług w gospodarce, szeroki zakres poruszanych zagadnień, a także jej uporządkowana struktura. Ponadto autorzy posłużyli się interesującymi przykładami zaczerpniętymi z europejskiego sektora usług.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7741 [Magazyn 1] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.7740.IX.13 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 8745.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla branży turystycznej związek między czynnikami determinującymi jakość usług, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W książce zwraca sie też uwagę na konieczność aktywnej współpracy samorządu turystycznego z ogranami terenowej administracji rządowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7210.XX.5 [Wypożyczalnia B] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 6245.XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna również w wersji elektronicznej na płycie CD o sygn. CD.19.
Książka przedstawia analizę pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w porównaniu do produktu turystycznego wybranych krajów Unii Europejskiej na tle ogólnych tendencji w turystyce światowej. Wskazuje również wnioski i propozycje działań, które prowadziłyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na międzynarodowym rynku turystycznym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B.662 [Magazyn 2], B.652.XX.6 [Magazyn 1] (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Bibliogr. przy pracach.
Książka jest opracowaniem wieloośrodkowym. Różnorodność czynników charakteryzujących zagadnienia oraz złożoność i specyfika zachodzących zjawisk sprawia, że niemal każda szczegółowa kwestia ma swój odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing usług medycznych, zarządzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarządzanie komunikacją. Autorzy przybliżaja wiele rozwiązań systemowych, poddają analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentują niektóre rozwiązania skutecznego kontrolowania kosztów oraz jakość leczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 11519.XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse i Inwestycje)
Private banking jest dynamicznie rozwijającą się dziedziną współczesnej bankowości i międzynarodowego rynku finansowego. W rozwój usług bankowych przeznaczonych dla zamożnych klientów indywidualnych są zaangażowane setki banków na całym świecie, w tym najważniejsze banki uniwersalne i inwestycyjne, a także rywalizujące z nimi instytucje finansowe. Obsługa zamożnych klientów staje się też ważną częścią działalności bankowej w Polsce. Wiąże się ona jednak z wyzwaniami o charakterze kapitałowym, organizacyjnym i kadrowym. W książce skupiono się na istocie private banking, usystematyzowano i opisano podstawy funkcjonowania bankowości dla zamożnych klientów indywidualnych, uwzględniając najnowsze tendencje i koncepcje w tym zakresie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.5560.VIII.8 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka powstała jako wynik pracy zespołu ośmiu autorów związanych z wyższymi uczelniami Poznania. Celem nadrzędnym pracy, choć nie zostało to wyraźnie wyartykułowane przez autorów, jest opracowanie metod i sposobów, które mogą być przydatne do określenia stopnia atrakcyjności regionu dla potrzeb inwestycji turystycznych. Analizy i rozważania zawarte w pracy i to zarówno teoretyczne jak i empiryczne, dotyczą skali lokalnej (gmina) oraz regionalnej (województwa według stanu przed 1 stycznia 1999 r.), co zostało zasygnalizowane w tytule książki. Takie podejście stanowi nowy nurt w badaniach rozwoju turystyki w Polsce i w regionie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. P.2139.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej