Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(13)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(16)
only on-site
(13)
Branch
Magazyny
(7)
Wypo┼╝yczalnie
(9)
Czytelnie
(13)
Author
Panasiuk Aleksander (1965- )
(3)
Buko Jacek
(2)
Biczysko Władysław
(1)
D─ůbrowska Barbara Jolanta
(1)
Flejterski Stanisław
(1)
Flejterski Stanis┼éaw (1948- )
(1)
Hanisz Romuald N
(1)
Konieczna-Domańska Anna
(1)
Marciszewska Barbara
(1)
Meyer Beata
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Perenc J├│zef
(1)
Rosa Gra┼╝yna
(1)
Rosa Gra┼╝yna (1968- )
(1)
Syrkiewicz-Świtała Magdalena
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
Country
Poland
(14)
Language
Polish
(14)
Subject
USŁUGI
(13)
TURYSTYKA
(10)
AGROTURYSTYKA
(2)
HOTELARSTWO
(2)
GASTRONOMIA
(1)
INNOWACJE
(1)
KALKULACJA KOSZTÓW
(1)
KONSUMENCI (ekon.)
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POPYT
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SAMORZ─äD TERYTORIALNY
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
SŁUŻBA ZDROWIA
(1)
TURYSTYKA ZDROWOTNA
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(5)
15 results Filter
Authority data
USŁUGI - ekonomika (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Bibliogr. s. 551-553 i przy rozdz. Indeks.
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rozdzia┼é├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: kompleksowe uj─Öcie, podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, przyk┼éady z praktyki, bogata bibliografia, indeks rzeczowy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.13471 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 14429 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka ukazuje ekonomiczn─ů istot─Ö zjawiska turystyki, g┼é├│wne sfery i mechanizmy jej oddzia┼éywania na uk┼éad gospodarczy okre┼Ťlonej skali - miejscowo┼Ť─ç, region, kraj czy grup─Ö kraj├│w. Cechy popytu i poda┼╝y turystycznej znajduj─ů bezpo┼Ťrednie odzwierciedlenie w ekonomicznych i organizacyjnych zasadach funkcjonowania poszczeg├│lnych grup przedsi─Öbiorstw turystycznych. Autorka przedstawi┼éa bardziej szczeg├│┼éowo grup─Ö przedsi─Öbiorstw hotelarskich i biur podr├│┼╝y. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki adresowana jest do wszystkich zainteresowanych ekonomicznymi zagadnieniami wsp├│┼éczesnej turystyki - student├│w, nauczycieli r├│┼╝nych form i szczebli kszta┼écenia kadr dla turystyki, os├│b prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç naukowo-badawcz─ů, pracownik├│w administracji samorz─ůdowej i rz─ůdowej, jak r├│wnie┼╝ praktyk├│w prowadz─ůcych dzia┼éalno┼Ť─ç gospodarcz─ů w sferze turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5773 [Magazyn 1], P.5772 [Magazyn 1], P.5771 [Magazyn 1], P.5262 [Magazyn 1] (4 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5261 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], P.5260 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6536 XX.3 [Czytelnia B], 6535 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 115-120. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka prezentuje zagadnienia dotycz─ůce turystyki w nowym uj─Öciu nauk ekonomicznych, akcentuj─ůcym znaczenie do┼Ťwiadcze┼ä i emocji ÔÇô a wi─Öc czynnik├│w o charakterze szczeg├│lnie niematerialnym i subiektywnym ÔÇô w procesie kszta┼étowania popytu i poda┼╝y produkt├│w turystycznych. Autorka analizuje emocje i do┼Ťwiadczenia turyst├│w jako istotne komponenty produkt├│w turystycznych, a jednocze┼Ťnie determinanty popytu turystycznego. Ksi─ů┼╝ka zawiera zatem charakterystyk─Ö i analiz─Ö g┼é├│wnych element├│w rynku (produktu i poda┼╝y oraz popytu) w nowym uj─Öciu, zgodnie z kt├│rym do┼Ťwiadczenia turysty (obecne i oczekiwane) s─ů interpretowane nie tylko jako kryterium wyboru produktu turystycznego, lecz tak┼╝e jako ┼║r├│d┼éo tworzenia jego warto┼Ťci i wyznacznik jego ceny.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9917 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9916 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11517 XX.5 [Czytelnia B], 11516 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Gospodarka turystyczna / red. Aleksander Panasiuk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008. - 281, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Turystyka / Wydawnictwo Naukowe PWN)
Bibliogr. s. 260-267 i przy rozdz. Indeks.
Podr─Öcznik akademicki zawieraj─ůcy kompleksow─ů wiedz─Ö na temat gospodarki turystycznej. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öcono aspektom jako┼Ťci, maj─ůcym obecnie decyduj─ůce znaczenie w walce konkurencyjnej na rynku us┼éug turystycznych. Autorzy omawiaj─ů kolejno: podstawy teoretyczne i terminologi─Ö, problemy jako┼Ťci w gospodarce turystycznej, przewozy turystyczne, hotelarstwo i gastronomi─Ö, biura podr├│┼╝y, inne formy obs┼éugi ruchu turystycznego, gospodark─Ö lokaln─ů i regionaln─ů, jako┼Ť─ç produktu wybranych form gospodarki turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8899 [Magazyn 1], P.8898 [Magazyn 1] (2 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8897 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10452 XX.3 [Czytelnia B], 10451 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Seria: Zarz─ůdzanie, Marketing)
Bibliogr. s. 333-348. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybli┼╝enie odbiorcom problematyki zachowa┼ä konsument├│w na rynku us┼éug, a tak┼╝e zbadanie, czy na decyzje konsument├│w oraz czynniki kszta┼étuj─ůce ich zachowania wp┼éywa specyfika wybranych rynk├│w us┼éug. Autorzy badaj─ů: jak przeobra┼╝a si─Ö rynek us┼éug w Polsce i w Unii Europejskiej; jak kszta┼étuje si─Ö ten rynek w kontek┼Ťcie wsp├│┼éczesnych uwarunkowa┼ä; jakie dzia┼éania marketingowe s─ů na nim prowadzone; jak zachowuj─ů si─Ö konsumenci na poszczeg├│lnych rynkach us┼éug; jakie czynniki wp┼éywaj─ů na ich zachowania nabywcze. Monografia jest kierowana do student├│w i nauczycieli kierunk├│w ekonomicznych jako pomoc do wyk┼éad├│w i ─çwicze┼ä z przedmiot├│w: Zachowania nabywc├│w, Marketing us┼éug, Zarz─ůdzanie us┼éugami, a tak┼╝e jako lektura uzupe┼éniaj─ůca z przedmiot├│w: Zarz─ůdzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Si─Ögn─ů po ni─ů r├│wnie┼╝ osoby prowadz─ůce szkolenia z zakresu zachowa┼ä nabywc├│w i zarz─ůdzania us┼éugami, a tak┼╝e s┼éuchacze studi├│w podyplomowych i doktoranckich, zwi─ůzanych z marketingiem i zarz─ůdzaniem.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.14918 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.14917 IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 15733 IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 88-90.
Opracowanie mo┼╝e by─ç pewnego rodzaju pomoc─ů i przewodnikiem metodycznym, przeznaczonym w du┼╝ej mierze dla student├│w hotelarstwa i gastronomii oraz dla praktyk├│w tych specjalno┼Ťci. Podr─Öcznik zawiera w sobie tylko wybrane zagadnienia teoretyczne i praktyczne z zakresu kalkulacji cenowej dzia┼éalno┼Ťci hotelarsko - gastronomicznej oraz dotycz─ůce szeroko rozumianej turystyki i rekreacji. Przedstawione w nim liczne przyk┼éady dotycz─ůce kalkulacji cenowej ┼Ťwiadczonych us┼éug, nale┼╝y traktowa─ç tylko jako rozwi─ůzania modelowe, gdy┼╝ ceny zwi─ůzane ze ┼Ťwiadczeniem tych┼╝e us┼éug ulegaj─ů ci─ůg┼éym zmianom. Ponadto sam zakres omawianych us┼éug jest bardzo zr├│┼╝nicowany i uzale┼╝niony od wielu czynnik├│w zale┼╝nych. Wobec powy┼╝szego, ka┼╝da osoba zajmuj─ůca si─Ö obecnie lub w przysz┼éo┼Ťci dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů, zobligowana jest do zaznajomienia si─Ö z tym zagadnieniem. Winna potrafi─ç samodzielnie skalkulowa─ç cen─Ö danej us┼éugi, w tym tak┼╝e dowolnej us┼éugi hotelarsko - gastronomicznej i turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.4032 XX.8 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 4488 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe / Uniwersytet Szczeciński ISSN 1640-6818. Ekonomiczne Problemy Turystyki ISSN 1644-0501 ; 12)
Publikacja jest jubileuszowym zeszytem naukowym przygotowanym z okazji dziesi─Öciolecia dzia┼éalno┼Ťci Katedry Zarz─ůdzania Turystyk─ů Wydzia┼éu Zarz─ůdzania i Ekonomiki Us┼éug Uniwersytetu Szczeci┼äskiego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 10686 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Informacja jest jednym z najwa┼╝niejszych element├│w, a nawet wr─Öcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Wsp├│┼éczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powi─ůza┼ä mi─Ödzy jej podmiotami realizuj─ůcymi na rynku funkcje komercyjne (przedsi─Öbiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorz─ůdy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia bran┼╝owe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest za┼Ť obszarem znajduj─ůcym si─Ö na styku tych trzech grup podmiot├│w, warunkuj─ůc skuteczno┼Ť─ç i jako┼Ť─ç ┼Ťwiadczonych us┼éug. Wykreowanie sprawnie funkcjonuj─ůcego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania w┼éa┼Ťciwych mechanizm├│w aktywnej wsp├│┼épracy samorz─ůdu lokalnego z bran┼╝─ů turystyczn─ů bezpo┼Ťrednio lub po┼Ťrednio zaanga┼╝owan─ů w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest pr├│ba przedstawienia modelowej koncepcji wsp├│┼épracy mi─Ödzy jednostkami samorz─ůdu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przep┼éywu i udost─Öpniania informacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.9915 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9914 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B], P.9913 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11515 XX.5 [Czytelnia B], 11514 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka przedstawia uwarunkowania rozwoju turystyki europejskiej, a tak┼╝e rozw├│j europejskiego rynku turystycznego w latach 1995-2007, w tym zmiany i trendy popytowe, ewolucj─Ö poda┼╝y miejsc noclegowych, a tak┼╝e rozw├│j turystyki mi─Ödzynarodowej. Opracowanie bazuje na obszernej literaturze przedmiotu, na najnowszych polskich i zagranicznych publikacjach naukowych, w tym kilku raportach Komisji Europejskiej co niew─ůtpliwie podnosi jego walory poznawcze. Prezentowana praca, w zamy┼Ťle autorki, ma stanowi─ç pomocne narz─Ödzie do zg┼é─Öbiania wiedzy na temat rynku turystycznego Unii Europejskiej i by─ç zacz─ůtkiem dalszych bada┼ä nad turystyk─ů europejsk─ů. Jest podr─Öcznikiem dla student├│w kierunk├│w turystycznych, u┼╝ytecznym tak┼╝e dla praktyk├│w dzia┼éalno┼Ťci turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5670 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.5649 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B], 7145 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 7174 XX.3 [Czytelnia B], 7173 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorc├│w konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematyk─Ö popytu turystycznego na bran┼╝owych rynkach turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13452 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Poda┼╝ turystyczna jako determinanta kszta┼étowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsi─Öbiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Prace naukowe Wy┼╝szej Szko┼éy Biznesu w D─ůbrowie G├│rniczej)
Streszcz. ang. przy pracach. Spis tre┼Ťci tak┼╝e ang.
Bibliogr. przy pracach.
Ksi─ů┼╝ka jest opracowaniem wieloo┼Ťrodkowym. R├│┼╝norodno┼Ť─ç czynnik├│w charakteryzuj─ůcych zagadnienia oraz z┼éo┼╝ono┼Ť─ç i specyfika zachodz─ůcych zjawisk sprawia, ┼╝e niemal ka┼╝da szczeg├│┼éowa kwestia ma sw├│j odpowiedni kontekst interpretacyjny, wpisany w omawiane tematyki np.: marketing us┼éug medycznych, zarz─ůdzanie finansami w ochronie zdrowia, farmakoekonomika, zarz─ůdzanie komunikacj─ů. Autorzy przybli┼╝aja wiele rozwi─ůza┼ä systemowych, poddaj─ů analizie trendy w ochronie zdrowia, prezentuj─ů niekt├│re rozwi─ůzania skutecznego kontrolowania koszt├│w oraz jako┼Ť─ç leczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11519 XVIII.13 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawi┼éa metodyk─Ö kszta┼étowania regionalnych produkt├│w turystycznych oraz dzia┼éa┼ä podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich wsp├│┼étworzenie. Szczeg├│┼éowo om├│wi┼éa wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produkt├│w turystycznych, a tak┼╝e podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produkt├│w w Polsce. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öci┼éa kwestii prawid┼éowego definiowania poj─Öcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie bada┼ä empirycznych autorka dokona┼éa diagnozy stanu rozwoju regionalnych produkt├│w turystycznych w Polsce oraz identyfikacji dzia┼éa┼ä podejmowanych w poszczeg├│lnych wojew├│dztwach przez polskie w┼éadze samorz─ůdowe w zakresie kszta┼étowania tych produkt├│w. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana nie tylko do os├│b studiuj─ůcych problematyk─Ö zarz─ůdzania turystyk─ů, ale r├│wnie┼╝ do praktyk├│w, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, region├│w czy poszczeg├│lnych miejscowo┼Ťci, a wi─Öc pracownik├│w instytucji publicznych dzia┼éaj─ůcych w sferze turystyki, w tym administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej oraz organizacji spo┼éecznych propaguj─ůcych rozw├│j turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388 XX.5 [Czytelnia B], 9387 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
E-book
In basket
Pierwsze na rynku polskim, tak obszerne i kompleksowe kompendium wiedzy na temat us┼éug - najdynamiczniej rozwijaj─ůcego si─Ö obecnie sektora gospodarki. Zawiera przegl─ůd 15 g┼é├│wnych rodzaj├│w us┼éug, omawianych w aspektach: teoretycznym, terminologicznym, marketingowym, finansowym oraz ich pozycji w gospodarce ┼Ťwiatowej i polskiej. Najwa┼╝niejszymi atutami podr─Öcznika s─ů: * kompleksowe uj─Öcie, * podkre┼Ťlenie specyfiki poszczeg├│lnych rodzaj├│w us┼éug, * przyk┼éady z praktyki, * bogata bibliografia, * indeks rzeczowy. Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim do przedmiotu ekonomika us┼éug , mo┼╝e r├│wnie┼╝ okaza─ç si─Ö bardzo przydatna praktykom gospodarczym, w tym politykom szczebla centralnego i lokalnego, dzia┼éaj─ůcym w sektorze us┼éug. Tre┼Ť─ç ksi─ů┼╝ki jest identyczna z tre┼Ťci─ů ksi─ů┼╝ki o numerze ISBN 83-01-14488-2
Ca┼éodobowy dost─Öp do pe┼énego tekstu, poza sieci─ů Uczelni, poprzez login i has┼éo jak do konta bibliotecznego.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again