Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(4)
Status
only on-site
(4)
available
(3)
Branch
Magazyny
(1)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(4)
Author
Buko Jacek
(2)
K┼éosi┼äski Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Zdon-Korzeniowska Małgorzata
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
USŁUGI
(4)
TURYSTYKA
(3)
AGROTURYSTYKA
(1)
HANDEL MI─śDZYNARODOWY
(1)
MI─śDZYNARODOWE STOSUNKI GOSPODARCZE
(1)
POLITYKA REGIONALNA
(1)
POPYT
(1)
PRODUKT REGIONALNY
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
SEGMENTACJA RYNKU
(1)
Subject: time
2001-0
(2)
Genre/Form
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
6 results Filter
Authority data
USŁUGI - od 2001 r (hasło przedmiotowe)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. s. 217-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora us┼éug. Autor przedstawi┼é w ksi─ů┼╝ce organizacj─Ö i funkcjonowanie ┼Ťwiatowego rynku us┼éug, jego uwarunkowania, wp┼éyw proces├│w globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesuj─ůcy spos├│b om├│wi┼é tak┼╝e w uj─Öciu wielop┼éaszczyznowym (wielko┼Ť─ç, struktura, roczne tempo wzrostu) ┼Ťwiatowy obr├│t us┼éugami na pocz─ůtku XXI wieku. Wiele miejsca po┼Ťwi─Öci┼é podstawowym tendencjom na g┼é├│wnych rynkach us┼éug, tj. na rynkach us┼éug finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz ┼é─ůczno┼Ťci. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana do student├│w kierunk├│w ekonomicznych, ale zainteresuje tak┼╝e specjalist├│w w dziedzinie marketingu us┼éug oraz przedsi─Öbiorc├│w i mened┼╝er├│w.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.11326.IX.13 [Wypo┼╝yczalnia C] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 12481.IX.13 [Czytelnia C] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 86)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 701.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom V "Poda┼╝ turystyczna jako determinanta kszta┼étowania popytu turystycznego" obejmuje zagadnienia produktu turystycznego, produktu turystyki wiejskiej oraz funkcjonowania przedsi─Öbiorstw turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13448.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
(Ekonomiczne Problemy Usług, ISSN 1896-382X ; nr 84)
W serii gł.: ISSN 1640-6818 ; nr 699.
Tematyka rynku turystycznego, a szczeg├│lnie popytu turystycznego, jest przedmiotem opracowa┼ä naukowych pi─Öciotomowego wydania "Zeszyt├│w Naukowych Uniwersytetu Szczeci┼äskiego" serii Ekonomiczne Problemy Us┼éug przygotowanych przez przedstawicieli najwa┼╝niejszych o┼Ťrodk├│w naukowych w Polsce zajmuj─ůcych si─Ö zagadnieniami turystyki, zw┼éaszcza w obszarze nauk ekonomicznych. Tom III "Popyt turystyczny. Konsumpcja - segmentacja - rynki" obejmuje zagadnienia wzorc├│w konsumpcji turystcyznej, segmentacji rynku turystycznego oraz problematyk─Ö popytu turystycznego na bran┼╝owych rynkach turystycznych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 13452.XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 201-213.
W niniejszym opracowaniu autorka przedstawi┼éa metodyk─Ö kszta┼étowania regionalnych produkt├│w turystycznych oraz dzia┼éa┼ä podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich wsp├│┼étworzenie. Szczeg├│┼éowo om├│wi┼éa wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produkt├│w turystycznych, a tak┼╝e podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produkt├│w w Polsce. Szczeg├│ln─ů uwag─Ö po┼Ťwi─Öci┼éa kwestii prawid┼éowego definiowania poj─Öcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie bada┼ä empirycznych autorka dokona┼éa diagnozy stanu rozwoju regionalnych produkt├│w turystycznych w Polsce oraz identyfikacji dzia┼éa┼ä podejmowanych w poszczeg├│lnych wojew├│dztwach przez polskie w┼éadze samorz─ůdowe w zakresie kszta┼étowania tych produkt├│w. Ksi─ů┼╝ka jest adresowana nie tylko do os├│b studiuj─ůcych problematyk─Ö zarz─ůdzania turystyk─ů, ale r├│wnie┼╝ do praktyk├│w, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, region├│w czy poszczeg├│lnych miejscowo┼Ťci, a wi─Öc pracownik├│w instytucji publicznych dzia┼éaj─ůcych w sferze turystyki, w tym administracji rz─ůdowej, samorz─ůdowej oraz organizacji spo┼éecznych propaguj─ůcych rozw├│j turystyki.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.8033 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.8032.XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9388.XX.5 [Czytelnia B], 9387.XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again