Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(6)
Status
available
(6)
only on-site
(5)
Branch
Magazyny
(4)
Wypo┼╝yczalnie
(2)
Czytelnie
(5)
Author
Barteczko Krzysztof
(1)
Gołembski Grzegorz
(1)
Grabowski Jan (1942- )
(1)
Jalinik Mikołaj
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Wrzosek Anna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Subject
TURYSTYKA
(5)
USŁUGI
(5)
JAKO┼Ü─ć PRODUKTU
(1)
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(1)
Subject: time
1989-
(1)
Genre/Form
DANE STATYSTYCZNE
(1)
7 results Filter
Authority data
Book
In basket
Obecnie dynamicznie zmieniaj─ů si─Ö uwarunkowania dzia┼éalno┼Ťci podmiot├│w turystycznych, gdy┼╝ zmieniaj─ů si─Ö potrze-by konsument├│w, wyst─Öpuje ostra rywalizacja pomi─Ödzy us┼éugodawcami, pog┼é─Öbiaj─ů si─Ö procesy globalizacji na rynku ┼Ťwiatowym. Du┼╝ego znaczenia nabieraj─ů problemy przewagi konkurencyjnej, sama konkurencyjno┼Ť─ç, jak te┼╝ zasoby konkurencyjne. Nie ma te┼╝ uniwersalnej teorii okre┼Ťlaj─ůcej poj─Öcie konkurencyjno┼Ťci," ani te┼╝ zunifikowanych miar i narz─Ödzi do jej mierzenia. Te poj─Öcia dotycz─ů za-r├│wno poszczeg├│lnych podmiot├│w turystycznych, jak i ca┼éej bran┼╝y turystycznej. Celem monografii jest stworzenie mo┼╝liwo┼Ťci zaprezentowania wynik├│w bada┼ä prowadzonych w r├│┼╝nych o┼Ťrodkach naukowych, dotycz─ůcych konkurencyjno┼Ťci produkt├│w r├│┼╝nych bran┼╝ turystycznych. Monografia jest zbiorem uj─Ö─ç teoretycznych, dotycz─ůcych przyk┼éad├│w rozwoju produkt├│w turystycznych, jak te┼╝ koncepcji analiz i bada┼ä zjawisk innowacyjnych oraz zachowa┼ä wobec konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 9926 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Celem ksi─ů┼╝ki jest wskazanie podstaw do okre┼Ťlenia parametr├│w (postulat├│w) jako┼Ťciowych, opisuj─ůcych poszczeg├│lne grupy us┼éug turystycznych, z uwzgl─Ödnieniem uwarunkowa┼ä i specyfiki ich ┼Ťwiadczenia. W kolejnych rozdzia┼éach zaprezentowano zagadnienia doboru miernik├│w jako┼Ťci us┼éug turystycznych odpowiednio dla przewo┼║nik├│w turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podr├│┼╝y i pozosta┼éych form obs┼éugi ruchu turystycznego. Podj─Öt─ů problematyk─Ö wsparto konkretnymi empirycznymi przyk┼éadami bada┼ä. Wyniki przeprowadzonych bada┼ä pierwotnych i wt├│rnych pochodz─ů z lat 2004 i 2005.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.15194 [Magazyn 1], P.15193 [Magazyn 1], P.15192 [Magazyn 1], P.15191 [Magazyn 1], P.4894 [Magazyn 1] (5 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 5331 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 5330 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka dost─Öpna r├│wnie┼╝ w wersji elektronicznej na p┼éycie CD o sygn. CD.19.
Ksi─ů┼╝ka przedstawia analiz─Ö pozycji konkurencyjnej Polski i okreslenie przewag konkuencyjnych polskiego produktu turystycznego w por├│wnaniu do produktu turystycznego wybranych kraj├│w Unii Europejskiej na tle og├│lnych tendencji w turystyce ┼Ťwiatowej. Wskazuje r├│wnie┼╝ wnioski i propozycje dzia┼éa┼ä, kt├│re prowadzi┼éyby do poprawy pozycji konkurencyjnej polskiej turystyki na mi─Ödzynarodowym rynku turystycznym.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.662 [Magazyn 2] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. B.652 XX.6 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla bran┼╝y turystycznej zwi─ůzek mi─Ödzy czynnikami determinuj─ůcymi jako┼Ť─ç us┼éug, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W ksi─ů┼╝ce zwraca sie te┼╝ uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç aktywnej wsp├│┼épracy samorz─ůdu turystycznego z ogranami terenowej administracji rz─ůdowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7210 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6245 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. B.261 [Magazyn 2] (1 egz.)
Book
In basket
Ksi─ů┼╝ka powsta┼éa jako wynik pracy zespo┼éu o┼Ťmiu autor├│w zwi─ůzanych z wy┼╝szymi uczelniami Poznania. Celem nadrz─Ödnym pracy, cho─ç nie zosta┼éo to wyra┼║nie wyartyku┼éowane przez autor├│w, jest opracowanie metod i sposob├│w, kt├│re mog─ů by─ç przydatne do okre┼Ťlenia stopnia atrakcyjno┼Ťci regionu dla potrzeb inwestycji turystycznych. Analizy i rozwa┼╝ania zawarte w pracy i to zar├│wno teoretyczne jak i empiryczne, dotycz─ů skali lokalnej (gmina) oraz regionalnej (wojew├│dztwa wed┼éug stanu przed 1 stycznia 1999 r.), co zosta┼éo zasygnalizowane w tytule ksi─ů┼╝ki. Takie podej┼Ťcie stanowi nowy nurt w badaniach rozwoju turystyki w Polsce i w regionie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.2139 XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again