Form of Work
Ksi─ů┼╝ki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(9)
only on-site
(7)
unknown
(1)
Branch
Magazyny
(5)
Wypo┼╝yczalnie
(4)
Czytelnie
(8)
Author
Goranczewski Boles┼éaw (1965- )
(1)
J─Ödrzejczyk Irena (1952- )
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kowalczyk Jerzy (1932- )
(1)
Maci─ůg Justyna
(1)
Michalska-Dudek Izabela
(1)
Mucha-Szajek Ewa
(1)
Przeorek-Smyka Renata
(1)
Siwi┼äski Wies┼éaw (1934- )
(1)
Szeliga-Duchnowska Anna
(1)
Tauber Roman Dawid (1945- )
(1)
Wajda Krystyna
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
USŁUGI
(6)
TURYSTYKA
(3)
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
(3)
ODPOCZYNEK
(2)
BIURA PODRÓŻY
(1)
GASTRONOMIA
(1)
HOTELARSTWO
(1)
INTERNET
(1)
Jako┼Ť─ç us┼éug
(1)
KULTURA FIZYCZNA
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO
(1)
PRZEDSI─śBIORSTWO TURYSTYCZNE
(1)
Turystyka
(1)
ZARZ─äDZANIE STRATEGICZNE
(1)
Genre/Form
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
PODR─śCZNIKI AKADEMICKIE
(1)
Domain
Zarz─ůdzanie i marketing
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Traktuj─ůc turystyk─Ö jako dodatek do dzia┼éalno┼Ťci gospodarczej nie stworzono rozwi─ůza┼ä systemowych i program├│w jej rozwoju. Nadrobienie powsta┼éej luki, w stosunku do ┼Ťwiatowego poziomu us┼éug turystycznych, wymaga z jednej strony podj─Öcia zmian systemowych, struktural┬şnych, w skali kraju, z drugiej usprawnienia system├│w zarz─ůdzania w organizacjach ┼Ťwiadcz─ůcych us┼éugi, czyni─ůc je bardziej konkurencyjne na rynku. Realizacja tego drugiego celu jest istot─ů tre┼Ťci zawartej w ksi─ů┼╝ce. Szczeg├│lna uwaga zosta┼éa zwr├│cona, na: - okre┼Ťlenie standardu jako┼Ťci us┼éugi turystycznej oraz roli pracownik├│w i udzia┼éu klient├│w w tworzeniu i realizacji tego standardu, - przyk┼éady praktycznych rozwi─ůza┼ä doskonal─ůcych zarz─ůdzanie organizacj─ů, - etyk─Ö dzia┼éania organizacji turystycznej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.7717 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.7716 XX.3 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 8724 XX.3 [Czytelnia B], 8723 XX.3 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
(Zarz─ůdzanie / Wydawnictwo C.H. Beck. Turystyka - Rekreacja - Sport)
Bibliogr. s. 345-353 i przy rozdz. Indeks.
Ksi─ů┼╝ka jest podr─Öcznikiem akademickim zawieraj─ůcym kompleksow─ů wiedz─Ö na temat funkcjonowania biur podr├│┼╝y, a zw┼éaszcza wykorzystania w ich dzia┼éalno┼Ťci regu┼é marketingowych. Autorki zasadniczy nacisk k┼éad─ů na problematyk─Ö zwi─ůzan─ů z marketingiem relacji. Praca jest bogato ilustrowana materia┼éem graficznym i tabelarycznym. Tre┼Ť─ç teoretyczn─ů uzupe┼éniaj─ů liczne elementy dodatkowe, takie jak ─çwiczenia, przyk┼éady z praktyki, pytania i studia przypadk├│w. Adresatami publikacji s─ů studenci uczelni wy┼╝szych na studiach licencjackich i magisterskich oraz podyplomowych i doktoranckich na kierunkach i specjalno┼Ťciach zwi─ůzanych z turystyk─ů. Ponadto ksi─ů┼╝ka jest kierowana r├│wnie┼╝ do praktyk├│w gospodarczych ÔÇô kadry zarz─ůdzaj─ůcej i pracownik├│w biur podr├│┼╝y, organizacji turystycznych, a tak┼╝e przedstawicieli samorz─ůd├│w terytorialnych oraz urz─Ödnik├│w administracji publicznej odpowiedzialnych za kszta┼étowanie polityki turystycznej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. P.9865 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11437 XX.5 [Czytelnia B], 11436 XX.5 [Czytelnia B] (2 egz.)
Book
In basket
Przedstawiony podr─Öcznik adresowany jest do student├│w wydzia┼é├│w i szk├│l turystycznych oraz praktyk├│w zainteresowanych zagadnieniem jako┼Ťci us┼éug turystycznych i mo┼╝liwo┼Ťci jej kszta┼étowania. Przedstawiono w nim liczne przyk┼éady praktyczne, wyja┼Ťniono sposoby postrzegania jako┼Ťci przez klient├│w, znaczenie pracownik├│w liniowych dla rozpoznania potrzeb us┼éugobiorc├│w oraz mo┼╝liwo┼Ťci pozyskiwania i kierowania trwa┼éych wi─Özi z klientami poprzez nieustanne podnoszenie jako┼Ťci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.1178 [Magazyn 1] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 2394 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 229-242.
Od wsp├│┼éczesnych mened┼╝er├│w dzia┼éaj─ůcych w bran┼╝y turystyki i rekreacji wymaga si─Ö. profesjonalnej wiedzy w zakresie nowoczesnych metod zarz─ůdzania pozwalaj─ůcych na zwi─Ökszenie konkurencyjno┼Ťci, zyskowno┼Ťci organizacji, poprawy satysfakcji pracownik├│w i klient├│w. Celem opracowania jest dostarczenie wiedzy z zakresu metod, technik narz─Ödzi zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů przydatnych w pracy w organizacjach dzia┼éaj─ůcych w obszarze turystyki i rekreacji. Maj─ůc na uwadze fakt, i┼╝ rynek us┼éug w tym obszarze jest mened┼╝era niezwykle zr├│┼╝nicowany zar├│wno po stronie popytu, jak i poda┼╝y, w opracowaniu skupiono uwag─Ö na przybli┼╝eniu uniwersalnych zasad, metod, technik i narz─Ödzi zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů us┼éug. Publikacja sk┼éada si─Ö z czterech rozdzia┼é├│w, w kt├│rych poruszono szeroki zakres problematyki zarz─ůdzania jako┼Ťci─ů w sektorze us┼éug. Wskazano na specyfik─Ö kszta┼étowania jako┼Ťci us┼éugi turystycznej i rekreacyjnej z uwagi na ilo┼Ť─ç podmiot├│w bior─ůcych udzia┼é w ┼éa┼äcuchu kreowania warto┼Ťci dla klienta. Om├│wiono przes┼éanki i proces rozwoju normalizacji oraz wymagania norm tj. ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, PN-N 18001:2004, HACCP oraz ISO 22000:2005. Przybli┼╝ono r├│wnie┼╝ problematyk─Ö integracji system├│w zarz─ůdzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 11854 XX.3 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
W ksi─ů┼╝ce w spos├│b ca┼éo┼Ťciowy przedstawiono tematyk─Ö jako┼Ťci w us┼éugach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczeg├│┼éowo: normy jako┼Ťciowe, kt├│re mo┼╝liwe s─ů do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych, wytyczne standard├│w bran┼╝owych, m.in. dotycz─ůce hoteli i innych obiekt├│w, zakwaterowania, bezpiecze┼ästwa w obs┼éudze ruchu turystycznego, przewodnik├│w turystycznych itd., metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jako┼Ťci oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chocia┼╝by Design Thinking, czy propozycja sekwencji obs┼éugi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji post─Öpowania. Wi─Ökszo┼Ť─ç opisywanych metod i narz─Ödzi poparta zosta┼éa przyk┼éadami praktycznymi. Ksi─ů┼╝ka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez student├│w kierunk├│w turystyka, rekreacja, zarz─ůdzanie oraz innych, jak r├│wnie┼╝ praktyk├│w (personel zarz─ůdzaj─ůcy i wykonawczy, zajmuj─ůcy si─Ö szeroko rozumian─ů obs┼éug─ů ruchu turystycznego i rekreacj─ů, a tak┼╝e w┼éa┼Ťcicieli tych podmiot├│w).
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.17585 [Magazyn 1] (1 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 18807 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Brak informacji o dost─Öpno┼Ťci: sygn. 18806 XX.5
Book
In basket
Z wyra┼║nym op├│┼║nieniem w stosunku do wielu bran┼╝ przemys┼éowych, do procesu ekologizacji do┼é─ůczy┼éa tak┼╝e turystyka. Wydawa─ç by si─Ö mog┼éo, ┼╝e turystyka jako typowa bran┼╝a sektora us┼éug stwarza najmniejsze zagro┼╝enie ┼Ťrodowiska. Tymczasem zagro┼╝enie to mo┼╝e by─ç bardzo du┼╝e. Z drugiej strony podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci turystycznych obszar├│w i podstaw─ů atrakcyjno┼Ťci handlowej s─ů walory ┼Ťrodowiskowe. Konieczno┼Ť─ç ta spowodowa┼éa aktywn─ů postaw─Ö przedsi─Öbiorstw turystycznych wobec ekologii. Zarz─ůdzanie ┼Ťrodowiskiem jest bowiem szans─ů na przetrwanie przedsi─Öbiorstwa turystycznego. Niniejsza publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom edukacyjnym w tym zakresie.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.428 [Magazyn 1], 547 [Magazyn 2] (2 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. P.427 XX.4 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
G┼é├│wnym celem autor├│w niniejszej monografii by┼éo przedstawienie w jednej publikacji aspekt├│w zarz─ůdzania i us┼éug w obszarze kultury fizycznej i turystyki oraz hotelarstwa i gastronomii. W ksi─ů┼╝ce przewa┼╝aj─ů artyku┼éy napisane w j─Özyku polskim, znale┼║─ç mo┼╝na r├│wnie┼╝ napisane w j─Özyku rosyjskim i angielskim. Ksi─ů┼╝k─Ö nale┼╝y potraktowa─ç jako lektur─Ö dla student├│w uczelni kszta┼étuj─ůcych mened┼╝er├│w kultury fizycznej, turystyki rekreacji, hotelarstwa i gastronomii oraz dla innych os├│b zwi─ůzanych z t─ů bran┼╝─ů.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6126 XX.8 [Czytelnia B] (1 egz.)
Book
In basket
Publikacja analizuje niezmiernie istotny dla bran┼╝y turystycznej zwi─ůzek mi─Ödzy czynnikami determinuj─ůcymi jako┼Ť─ç us┼éug, a doskonaleniem systemu informacyjnego. W ksi─ů┼╝ce zwraca sie te┼╝ uwag─Ö na konieczno┼Ť─ç aktywnej wsp├│┼épracy samorz─ůdu turystycznego z ogranami terenowej administracji rz─ůdowej.
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
Magazyny
There are copies available to loan: sygn. P.5762 [Magazyn 1], P.5130 [Magazyn 1], 7463 [Magazyn 2] (3 egz.)
Wypo┼╝yczalnie
There are copies available to loan: sygn. 7210 XX.5 [Wypo┼╝yczalnia B] (1 egz.)
Czytelnie
Copies are only available in the library: sygn. 6245 XX.5 [Czytelnia B] (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again